Celoroční venkovní voliéra

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.6.2015 14:28
Luskal

XXX.XXX.93.5

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu s osazením voliery. Ráda bych, aby tam ptactvo mohlo zůstat celoročně. Voliéra bude 2,5x1,6x v2m. Ze zadu a do poloviny boků bude plná. Střecha z poloviny plná a zbytek pletivo. Na zimu bude pletivo překryto polykarbonátem. Rada bych tam dala hlavně takové, co budou hodně zpívat. Mám teď venku v kleci 4 kanáry z toho 3 samice, kde se již líhnou mladí. Ráda bych k nim přidala hýla mexického, zvonohlika. Eventuálně holoubka diamantového, křepelky, stehlíka? Jsem začátečník a moc vás prosím o radu. Nejde mi vysloveně o odchovy. Chci to mít hlavně pro radost, ale nechci udělat nějaké zásadní chyby. Předem díky.

8.6.2015 16:07
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

Stehlíky a jeden pár čínských křepelek klidně přidejte snáší naši zimu bez problémů.

8.6.2015 22:06
otec_vojtika

XXX.XXX.201.254

Na zem si můžete dát například křepela horského. Není takový plašan jako ostatní křepelové a k ostatním je mírumilovný..

8.6.2015 23:11
Luskal

XXX.XXX.14.119

Dle fotografie je vaše voliera "pastvou pro oko ". Mohu se zeptat co vše ve voliéře máte? Necháváte je celoročně venku?

9.6.2015 22:50
otec_vojtika

XXX.XXX.201.254

Luskal napsal(a):
Dle fotografie je vaše voliera "pastvou pro oko ". Mohu se zeptat co vše ve voliéře máte? Necháváte je celoročně venku?