Papoušek královský - dotaz na neobvyklé zbarvení

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.7.2015 12:12
mildaii

XXX.XXX.75.237

Dnes jsem navštívil svého kamaráda a zaujal mne jeho zatím lichý 3 letý samec s neobvyklým zbarvením hlavy. Barvu nebudu popisovat, vyfotil jsem si ho a s jeho svolením dávám jeho fotku na diskusní fórum k vyjádření. V jednom časopise jsem viděl podobně zbarveného samce s popiskem, že se jedná o nemoc jater. Jinak je papoušek velmi vitální, dobře přijímá potravu a je aktivní, létá po celé voliéře. Jedná se tedy o modifikační zbarvení nebo spíše o nemoc?

14.7.2015 18:55
joska

XXX.XXX.3.106

Dobry den to vám nikdo neřekne každý se sklaní k nemoci.Jinak já mam také takové exemlář a zabývám se tím ale zatím marně.Pokud by ho chtěl kolega prodat tak bych měl zájem. email: josef.mutice@seznam.cz.

14.7.2015 19:52
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

Nejsem odborník na mutace papoušků, ale pokud je tříletý a v pohodě tak s největší pravděpodobností nemocný nebude, spíše jeho rodiče jsou nějak prokřížení. Pro klid duše a pro jistotu stačí s ním zajít na veterinu a tam z rozboru krve zjistí jestli je v pořádku nebo ne.

15.7.2015 17:14
amazonik

XXX.XXX.49.206

Mam tiez podobne sfarbeneho samca, mam po nom mlade ale len teraz zacinaju operovat tak uvidim ake budu ci tam bude nejaka odchilka vo farbe.

15.7.2015 18:03
petajz

XXX.XXX.18.66

corvuscorax napsal(a):
Nejsem odborník na mutace papoušků, ale pokud je tříletý a v pohodě tak s největší pravděpodobností nemocný nebude, spíše jeho rodiče jsou nějak prokřížení. Pro klid duše a pro jistotu stačí s ním zajít na veterinu a tam z rozboru krve zjistí jestli je v pořádku nebo ne.

Tak to by mne opravdu zajímalo jak by ti rodiče měli být prokřížení?

16.7.2015 10:08
corvuscorax

XXX.XXX.202.221