Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.11.2015 18:59
jaho

XXX.XXX.129.235

Dobrý den,
letos na jaře jsem si koupil párek holoubků diamantových. Do dnešního dne nasedli 5x ale vždy se opakuje stejný scénář. Holoubci spolehlivě sedí na vejcích která jsou oplodněná mláďata se ale nikdy nevylíhnou.Po třech týdnech kdy holoubci slezou sami z hnízda se ve vejcích nacházejí více či méně vyvinutá mrtvá mláďata. Nemohl by mi někdo poradit v čem může být problém. Jsem v podstatě začátečník. Předem děkuji za případnou odpověď.

Pavel.

6.11.2015 19:04
simacek123

XXX.XXX.142.1

Když opomenete nizkou vlhkost, tak je mozna na vine spatna vitalita zarodku, vice zde jiz bylo psano a najdete i odborne clanky na netu, nema cenu to preci opisovat.

6.11.2015 19:18
stepka

XXX.XXX.252.137

Jedna z možností - pár ze sourozenců

7.11.2015 07:11
molousek

XXX.XXX.103.252

Taky si myslím, že tou sou sourozenci.
Jinak holoubcí nasedají bez problému.

7.11.2015 08:38
lada 4

XXX.XXX.29.234

Dobrej, zkuste Supervit D, mě to zabralo.

ikor

7.11.2015 11:15
ikor

XXX.XXX.106.31

lada 4 napsal(a):
Dobrej, zkuste Supervit D, mě to zabralo.

Holubkom dám 5cm.hrubku mokré pilin dobre pritlačim na to holubky znášaju a všetko je OK.

7.11.2015 11:23
lada 4

XXX.XXX.52.21

ikor napsal(a):
Holubkom dám 5cm.hrubku mokré pilin dobre pritlačim na to holubky znášaju a všetko je OK.

Stím řešíte pouze vlhkost nic víc.

7.11.2015 12:31
eli22

XXX.XXX.181.33

Spousta takovým případů se přikládá nízké vlhkosti. Já si ale myslím, že tomu tak není. Problém bývá v 90% jinde. Pokud mají ptáci možnost se vykoupat, tak si vlhkost v hnízdě regulují sami. Nemyslím taková extrémní sucha, jako byla letos, to jsem taky kropila, ale při normálním počasí to je ok. Přikláněla bych se k těm sourozencům, nebo nedostatek vitamínů a minerálů, vápníku, ale spíš k sourozencům, takže bych je přepárovala.

7.11.2015 12:33
eli22

XXX.XXX.181.33