Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosím o radu, jsem začátečník, mám již 4 roky párek (?) korel a párek (?) rosel, ještě ani
jednou nezahnízdili a ani se ktomu nemají, kde je chyba?

Psal jsem že jsem začátečník, voliery mám v místnosti o velikosti 5x2m, místnost je dobře větratelná, voliera, spíše bednová klec, pro korely je 100x100x50, pro rosely 150x100x40,
krmím je směsí pro malé papoušky, slunečnicí, zelené listy salátu, pampelišky, občas kousky ovoce, hnízdní budky jsem zakoupil ve zverimexu.

Také se již mám pochybnosti zda jsou to páry, chovatel který mi ptactvo přenechal mi řekl že jsou, samozřejmě jsem se snažil si cokoli k chovu dohledat a podle popisu a znaků u rosel bych řekl že je to pár, u korel si stále nejsem jistý. Podle chování bych tipoval že to páry jsou.
napsal(a):
Psal jsem že jsem začátečník, voliery mám v místnosti o velikosti 5x2m, místnost je dobře větratelná, voliera, spíše bednová klec, pro korely je 100x100x50, pro rosely 150x100x40,
krmím je směsí pro malé papoušky, slunečnicí, zelené listy salátu, pampelišky, občas kousky ovoce, hnízdní budky jsem zakoupil ve zverimexu.
pro rosely 150x100x40
40 š je málo
proč v místnosti 5 x 2 (je-li jen pro ptáky) jsou v takovejch krcálkách ?
to je sklep či co?
to je jen na přežití a ne na chov.

Je to bývalá prádelna na dvoře, chtěl jsem jí nějak využít než skladovat cokoli.

Děkuji za odpovědi.

iktmala

XXX.XXX.201.139
Z tědle fotek toho neni moc poznat, ale rozely na 95% jsou obě samice. Korely je potřeba vyfotit i ze spoda.
Rozely bych také typoval na dvě samice, korely z těchto fotek nepozná nikdo, byl by to jen typ.
Zpívá jedem z nich nebo oba? Najděte si na youtube zpěv samce. Jestli jeden z nich snaží takto projevovat. Chce to pozorovat, u korel se pozná pohlaví podle chování. Nebo vyfoťte ocasy zespoda a dejte sem.
Wtfff

XXX.XXX.76.202

Je vidět že jste oborník.

Nevím co to je, tento izerát není můj.

Rozely jsou jedna samice, má zespodu letek dva bílé proužky, druhá je nemá.