hanka mkf

Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
Pohled z boku, dvířka pro obsluhu.
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
sklopné rameno
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
kozenám se tam líbí
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
pohled dovnitř
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Toto je celkem jednoduchý přepravák na přepravu ovcí, koz, koně i hovězího dobytka.
Podle mě by se dal zhotovit z obyčejného přívěsu za osobní auto, jem musí mít vyšší boční stěny a vzadu sklopné rameno. Boční dvířka už být nemusí. Pro převoz ovcí a koz by mohla být plachta nižší a vnitřek přehrazen zábranou, než zvířata vázat.
Hanka MKF
Tenhle přepravák se vyplatí pro větší počet kusů, pro přepravu jedné nebo dvou koz postačí malá kárka za os. auto s vyšší plachtou, aby se zvíře mohlo normálně postavit.
hanka mkf
napsal(a):
Tenhle přepravák se vyplatí pro větší počet kusů, pro přepravu jedné nebo dvou koz postačí malá kárka za os. auto s vyšší plachtou, aby se zvíře mohlo normálně postavit.
Nooo, konečně jsem našel inspiraci! Máme v plánu pořídit nějakou tu kozičku. Přívěs sice mám, ale opravdu malinký - Sport Jacht. Viz foto Asi do něj vsadím nějakou konstrukci s vyššími sajtnami a nahoru pletivo. Prodloužím nástupní plošinu a snad to bude ok. Nevím, zda na to budu potřebovat nějakoun homolagici. Snad nééé. Auto máme sice kombíka, ale docela zachovalé a svazovat se mi je také moc nechce, tak proč nevyužít přívěs.
Luboš
hanka mkf
napsal(a):
Tenhle přepravák se vyplatí pro větší počet kusů, pro přepravu jedné nebo dvou koz postačí malá kárka za os. auto s vyšší plachtou, aby se zvíře mohlo normálně postavit.
Jo a neděste se "prostředím", kde je to focené. Sice u nás, ale před víc jak půl rokem. teď už je dvoreček překrásný :-) Taky to dalo docela práce...
komarek
napsal(a):
Jo a neděste se "prostředím", kde je to focené. Sice u nás, ale před víc jak půl rokem. teď už je dvoreček překrásný :-) Taky to dalo docela práce...
Důležité podmínky:1:dostatečný prostor (pro jednu nebo dvě kozy stačí i nejmenší kára za auto)
2. podlaha musí být protiskluzná, a podeatlaná
3. při delší přepravě musí být i možnost napájení (tj. nad 65 km, ale tam už musí být proškolenm, a schválen přepravník)
4. nesmí být možnost zranění a ostré výstupky
ovcak
napsal(a):
Důležité podmínky:1:dostatečný prostor (pro jednu nebo dvě kozy stačí i nejmenší kára za auto)
2. podlaha musí být protiskluzná, a podeatlaná
3. při delší přepravě musí být i možnost napájení (tj. nad 65 km, ale tam už musí být proškolenm, a schválen přepravník)
4. nesmí být možnost zranění a ostré výstupky
Díky, tak nějak jsem si to představoval jedna nebo dvě kozy - příležitostná doprava. kárka je víceméně ze dřeva s ocelovou konstrukcí
komarek
napsal(a):
Díky, tak nějak jsem si to představoval jedna nebo dvě kozy - příležitostná doprava. kárka je víceméně ze dřeva s ocelovou konstrukcí
Manžel svařil lehkou konstrukci a potáhl z pěti stran pletivem. Vlastně pouze dno je volné a v kratší stěně je pletivo jako dvířka. Je to presně na rozměry vozíku a výška asi metr. Lehká odrátovaná boudka se šupne do vozíku, dno tvoří dřevěná podlaha vozíku, přehodí se nepromokavou plachtou ze tří stran ať na ně nefouká , zadek je volný - rády se koukají ven a pak nás nehce nikdo předjet. To vše do kříže upevní lanem a může se vyrazit. Doma drátěnou boudku bez dna používám jako výběh pro malá kuřátka. Ludmila
uska
napsal(a):
Manžel svařil lehkou konstrukci a potáhl z pěti stran pletivem. Vlastně pouze dno je volné a v kratší stěně je pletivo jako dvířka. Je to presně na rozměry vozíku a výška asi metr. Lehká odrátovaná boudka se šupne do vozíku, dno tvoří dřevěná podlaha vozíku, přehodí se nepromokavou plachtou ze tří stran ať na ně nefouká , zadek je volný - rády se koukají ven a pak nás nehce nikdo předjet. To vše do kříže upevní lanem a může se vyrazit. Doma drátěnou boudku bez dna používám jako výběh pro malá kuřátka. Ludmila
Dekuju moc za namet, tak nejak jsem si to predstavoval, ted uz to musim akorat "zrealizovat" :-)
uska
napsal(a):
Manžel svařil lehkou konstrukci a potáhl z pěti stran pletivem. Vlastně pouze dno je volné a v kratší stěně je pletivo jako dvířka. Je to presně na rozměry vozíku a výška asi metr. Lehká odrátovaná boudka se šupne do vozíku, dno tvoří dřevěná podlaha vozíku, přehodí se nepromokavou plachtou ze tří stran ať na ně nefouká , zadek je volný - rády se koukají ven a pak nás nehce nikdo předjet. To vše do kříže upevní lanem a může se vyrazit. Doma drátěnou boudku bez dna používám jako výběh pro malá kuřátka. Ludmila
Kdybyste mela nejakou forecku Vase privesu, byl bych moc vdecny
komarek
napsal(a):
Kdybyste mela nejakou forecku Vase privesu, byl bych moc vdecny
Nepotěším Vás, foto nemám a syn je teď na delší dobu v zahraničí a jak to tak bývá i s rodinným foťákem. Zkusím Vám to polopaticky popsat.
Nejedná se o nástavbu na bočnice přívěsu za auto, ale o drátěnou klec, která má menší rozměry jak vozík, aby jste jí mohl šoupnout dovnitř a klec nemá dno. Kozeny stojí na dřevěném podlaze přívěsu. Jako by jste přepravoval obdélníkový kuchyňský stůl .I z vyřazeného obdélníkového stolu by to šlo udělat, jen opletivovat boční strany a z jedné strany nezapomenout na dvířka. Zda nahoře je deska či jen pletivo je fuk. Stejně musíte přehodit plachtou, aby na kozeny nefoukalo. Doufám, že alespoň takto jsem Vám pomohla. Ludmila
uska
napsal(a):
Nepotěším Vás, foto nemám a syn je teď na delší dobu v zahraničí a jak to tak bývá i s rodinným foťákem. Zkusím Vám to polopaticky popsat.
Nejedná se o nástavbu na bočnice přívěsu za auto, ale o drátěnou klec, která má menší rozměry jak vozík, aby jste jí mohl šoupnout dovnitř a klec nemá dno. Kozeny stojí na dřevěném podlaze přívěsu. Jako by jste přepravoval obdélníkový kuchyňský stůl .I z vyřazeného obdélníkového stolu by to šlo udělat, jen opletivovat boční strany a z jedné strany nezapomenout na dvířka. Zda nahoře je deska či jen pletivo je fuk. Stejně musíte přehodit plachtou, aby na kozeny nefoukalo. Doufám, že alespoň takto jsem Vám pomohla. Ludmila
jojo, díky pomohla :-)