Výzkum studentky vysoké školy

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.2.2018 10:47
MíšaP

XXX.XXX.48.5

Dobrý den, dovolila jsem si na Vás obrátit s žádostí o vyplnění dotazníku v rámci praktické části bakalářské práce. Jsem studentka 3. ročníku vysoké školy a zpracovávám odbornou práci na téma korupce v české společnosti. Vaše názory na současný stav korupce v ČR mě velice pomohou při realizaci praktické části. Všem respondentům předem děkuji.

https://www.survio.com/survey/d/U0E8D3Q3G9N8M7T9C
https://www.survio.com/survey/d/W7W3D4O8E4F0R6C2G

S přáním pěkného dne Míša P.

8.2.2018 11:33
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Promiňte, ale ten výzkum je strašná kravina.
Netuším, co je Transparency International, a ani mě to nezajímá. Jak na to mám mít názor?
Chápu, že otázka na věk, vzdělání a pohlaví musí být v každém dotazníku, protože se to tak zkrátka dělá. Ale výpovědní hodnota?
Poskytování drobných dárků - definujte prosím drobný dárek. Knihy, vstupenky ani láhev dražšího alkoholu nepovažuji za drobný dárek. Pakliže Vy ano, je pro Vás moje odpověď naprosto irelevantní až nežádoucí, protože Vám zkreslí výsledek.
Poskytla jste někdy dárek z pozice spokojeného klienta? Ano, dala jsem plato vajec veterináři, který k nám jel 20 km a nic si za to nezaúčtoval. Stejně jako jsem dala tetě víno, když mi zkontrolovala daňové přiznání. Byl to dárek, ne úplatek. To je něco naprosto jiného a nechápu, proč se na to ptáte. Považuji za naprosto zásadní to rozdělovat a v dotazníku by to mělo být definováno.
Kdybych nikdy neposkytla dárek z pozice spokojeného klienta, nemohu Vám odpovědět na otázku, co jsem darovala.
A je tam toho víc. Proboha, když už si s tím dáváte tu práci, tak to aspoň udělejte pořádně.
Nebo máte týden před odevzdáním bakalářky?

16.2.2018 12:06
jo012810

XXX.XXX.96.211