Dobrý den,
jsem začátečník a naprostý laik ...... koupil jsem si akvarko a prez internet jsem si nasel chovatele rybiček v okolí a koupil jsem od něj rybičky s jeho ujištěním že spolu budou vycházet a nebudou si navzájem vadit.Byl tam i párek Beta bojovnic,ikdyz jsem o nich už slyšel že jsou dravci, tak mě ujistil že sameček a samička spolu nikomu ubližovat nebudou........ dnes ráno jsem přistihl muj pareček bojovniku jak ožírají mrtvolku neonky ..... mam je hned z akvarka vyprat ven .... poraďte prosím :-( ....děkuji
alda082
napsal(a):
Dobrý den,
jsem začátečník a naprostý laik ...... koupil jsem si akvarko a prez internet jsem si nasel chovatele rybiček v okolí a koupil jsem od něj rybičky s jeho ujištěním že spolu budou vycházet a nebudou si navzájem vadit.Byl tam i párek Beta bojovnic,ikdyz jsem o nich už slyšel že jsou dravci, tak mě ujistil že sameček a samička spolu nikomu ubližovat nebudou........ dnes ráno jsem přistihl muj pareček bojovniku jak ožírají mrtvolku neonky ..... mam je hned z akvarka vyprat ven .... poraďte prosím :-( ....děkuji
Dobry den :-) ja mam u bojovnic skoro stejně velky rybi neonky už ne taky mi radili že spolu budou vychazet a on je vyzabijel a ted mam u bojovnic pavi očka křižence at maji pludek jako chutovku a jinak u bojovnic mam čichavce zakrsly a modry zlaty a perletovy rajovce mlady skalary ancitruse a panceřničky všechny jsem do 250L pustil najednou zatím spolu vychazi a prohani se vzajemně 6 samců ma krasny zavoj a 20 samic. možna neonka byla nemocna či slaba rybi bych tam nechal ale sledoval bych je jestli je lovi zaměrně nebo to byla nahoda.
na fotce jsou vidět 2 samci Crowalt a zavojovy a co nejsou vidět jsou zavojovy kříženci s Crown a čisty Crown a obyčejny a samice v ruznych barvach .
ale doporučuju chovat 1 samec + 2 a víc samic v ruznych barvach a s ruznyma ploutvema .