hanka mkf

Dobrý den,
zasílám sem pár fotografií mé drobotiny, kterou jsem si nalíhla zhruba před třemi měsíci.
Jsem v chovu drůbeže začátečník a tak bych prosila o malou radu.
Chovám zdrobnělé wyandotky bíle perlované, zdrobnělé plymutky žíhané a (hnědé), zdrobnělé velsumky a zdrobnělé staroanglické bojovničky. Od z. wyandotek a plymutek jsem nalíhla drobotinu.
Už to byl velký počin a mám z toho radost, že se mi povedlo odchovat pár kuřat.
Nicméně nejsem zběhlá v barevných rázech a už vůbec ne v pohlaví.
Můžete mi poradit, o jaké pohlaví přibližně jde, jak se to u takovéhleho plemene pozná a jaký je to barevný ráz?
U plymutek jsem měla kohoutka plymutky žíhané a u wyandotek kohoutka bíle perlovaného, i tak se barevné rázy liší.
Díky všem za odpovědi i za již minulé rady.
Hanka
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
Dobrý den,
zasílám sem pár fotografií mé drobotiny, kterou jsem si nalíhla zhruba před třemi měsíci.
Jsem v chovu drůbeže začátečník a tak bych prosila o malou radu.
Chovám zdrobnělé wyandotky bíle perlované, zdrobnělé plymutky žíhané a (hnědé), zdrobnělé velsumky a zdrobnělé staroanglické bojovničky. Od z. wyandotek a plymutek jsem nalíhla drobotinu.
Už to byl velký počin a mám z toho radost, že se mi povedlo odchovat pár kuřat.
Nicméně nejsem zběhlá v barevných rázech a už vůbec ne v pohlaví.
Můžete mi poradit, o jaké pohlaví přibližně jde, jak se to u takovéhleho plemene pozná a jaký je to barevný ráz?
U plymutek jsem měla kohoutka plymutky žíhané a u wyandotek kohoutka bíle perlovaného, i tak se barevné rázy liší.
Díky všem za odpovědi i za již minulé rady.
Hanka
myslíte, že je toto kohoutek z. plymutky žíhané?
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
myslíte, že je toto kohoutek z. plymutky žíhané?
nejsem si jistá, co je toto za barevný ráz, podle mě je to z. wyandotka, ale fakt nevím, myslím, že jde o slepičku.
hanka mkf

hanka mkf
napsal(a):
nejsem si jistá, co je toto za barevný ráz, podle mě je to z. wyandotka, ale fakt nevím, myslím, že jde o slepičku.