Dobrý den, rád bych poprosil o radu. Jsem úplný začátečník v chovu drůbeže a rád bych s tím začal. Jak mám postupovat v případě, že bych se chtěl věnovat chovu více druhů, popř. kmenů. To je musím mít natrvalo oddělené ve výbězích popř. ve voliérách? A jak by měly průměrně být velké ty výběhy, resp. voliéry pro jednotlivé skupiny, pokud je to tedy nutné? Díky moc všem za radu. Hlavně by mě tedy zajímaly zdrobnělá plemena. Díky moc předem. Honza
Co si takhle zajít do knihovny a půjčit si příslušnou literaturu a až po jejím prostudování se ptát na konkrétní "špíčky"...
Takhle Váš dotaz bez upřesnění CO vlastně chcete chovat je tak široký a obecný, že by se sem odpověď asi vůbec nevešla
Jinak kmeny můžete chovat klidně pohromadě a oddělit je pouze cca 2 - 3 týdny před a po dobu co budete nasazovat vejce k líhnutí - což napoví i obyčejný selský rozum, že ?
Místo a vše ostatní se odvíjí od chovaných plemen atd. atd...
http://slepice.info/chov-slepic/literatura-o-chovu-slepic