Když kůň z trysku nejde zastavit

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.4.2014 09:53
...marťa...

XXX.XXX.238.252

Dobrý den,
Nemáte někdo radu, jak postupovat u zkaženého koně, který je ovladatelný jen ve fázi klusu a kroku? Při nacválání ihned přechází do trysku a ať dělám, co dělám, nezpomalí. Myslela jsem si, že mám třeba špatný sed (jezdím sice od mala, ale jsem samouk), jenomže to, co říkám já mi potvrdí každý, kdo si na něj zkusí sednout. Jedná se o valacha ČT, 15 let

5.4.2014 12:54
romika

XXX.XXX.116.252

Zkuste ho zavřít do holubníku a asi po týdnu ho nechat proletět. Třeba se uklidní. Tady jsou holubi dámo.smajlík

5.4.2014 22:25
django

XXX.XXX.155.144

tak to nenám radu smajlík budeš se stím muset smířit a do cvalu ho pustit jenom když budeš chtít jed opravdu rychle a musíš mu důvěřovat že s tebou nikam nevlítne hlavně se nebát a chovat se v pohodě smajlík třeba to dělá schválně rád lidi dostává do uzkých! Já svého koně když takle vystřelí ještě pobízím aby věděl že jsem v klidu a nenám na něm a z rychlosti strach smajlík jezdím s ním na louky kde je bezpečno a může tam se mnou tryskat jak chce. Jsem holubář a mám i koně smajlík ale koňáci budou určitě tvrdit že ho to musíš odnaučit a budou mít zaručený metody jak nato smajlíksmajlík tak hodně štěstí a hlavně zdraví tobě i Tvému koni smajlík

5.4.2014 22:38
baštris

XXX.XXX.221.198

Mám rád dámy na koni,a mohu doporučit jen co největší výdrž v sedle.....smajlík

smajlíksmajlík

6.4.2014 11:14
chov.

XXX.XXX.79.4

- zakupírovat !!

7.4.2014 06:51
st.toman

XXX.XXX.32.219

...marťa... napsal(a):
Dobrý den,
Nemáte někdo radu, jak postupovat u zkaženého koně, který je ovladatelný jen ve fázi klusu a kroku? Při nacválání ihned přechází do trysku a ať dělám, co dělám, nezpomalí. Myslela jsem si, že mám třeba špatný sed (jezdím sice od mala, ale jsem samouk), jenomže to, co říkám já mi potvrdí každý, kdo si na něj zkusí sednout. Jedná se o valacha ČT, 15 let