Prosím o RADU!!!!SPĚCHÁ

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.2.2009 13:21
martipaw

XXX.XXX.24.189

zakoupila mjsem si do svého akvárka sumečka(nebo se to jmenuje krunýřovec) nevím,jsem laik.Kopila jsem si klasického černého s bílými puntíky.Manželovi se pak zalíbil albín,tak kopil albína.Černý rostl o moc rchleji a i dnes je o 20% větší...asi albíni tak nerostou...jsme si řekli.Asi po roce se černý schovával často v mušli...nějak jsme to neřešili,asi tam ožíral řasy,,,a najednou jsme objevili 2 malé sumčky.Schovali do dírky za filtr,kde na ně doráželi paví očka.A asi po 2 dnech večer se z mušle vyvylilo asi 30 dalších sumečků!Měli jsem radost,že jsme asi nedopatřením albína a černého kopili jako pár.Mám tedy otázky
1,menší albín je asi sameček,že?
2,Samička se stará o mladé,že s nimi byla v mušli?
3,Paví očka je asi nesežerou,i když dorážejí?
4,Máme je dát zvlášť do akvárka a počkat až trochu vyrostou,
5,Máme je krmit BABY krmivem?(to přisypujem i nyní)
6,kolikrát a kolik mladých mají tito sumečkové za rok?
7,Kdy budou samostatni a dají se např.prodat do zverimexu?(40 jich určitě nechceme)
Prosím odpovězte ať něco nepokaím,nemám zkušenosti

2.2.2009 13:29
martipaw

XXX.XXX.24.189

martipaw napsal(a):
zakoupila mjsem si do svého akvárka sumečka(nebo se to jmenuje krunýřovec) nevím,jsem laik.Kopila jsem si klasického černého s bílými puntíky.Manželovi se pak zalíbil albín,tak kopil albína.Černý rostl o moc rchleji a i dnes je o 20% větší...asi albíni tak nerostou...jsme si řekli.Asi po roce se černý schovával často v mušli...nějak jsme to neřešili,asi tam ožíral řasy,,,a najednou jsme objevili 2 malé sumčky.Schovali do dírky za filtr,kde na ně doráželi paví očka.A asi po 2 dnech večer se z mušle vyvylilo asi 30 dalších sumečků!Měli jsem radost,že jsme asi nedopatřením albína a černého kopili jako pár.Mám tedy otázky
1,menší albín je asi sameček,že?
2,Samička se stará o mladé,že s nimi byla v mušli?