Nová králikárna rady a tipy?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.8.2015 11:49
belgicanda

XXX.XXX.52.22

Jsem nucená postavit novou králikárnu pro samici BO a její budoucí mladé. Králikárnu chci dvoukotcovou s tím že když bude samice čekat mladé udělám z toho jeden velký kotec a později ho zase rozdělím a v jedné budou samice a v druhém samci. Zajímalo by mně co se vám nejvíce osvědčilo na podlahu? Jak hluboký kotec udělat? A jakou výšku?

6.8.2015 19:18
petruk

XXX.XXX.168.139

Pro jednotlivé chovné kusy Bo 1m čtvereční a pro samici s mladýma min 1,5m čtverečního.
Výšku u Bo min.65 cm, pokud jí uděláte 80 cm jedině dobře.Hlubka je vhodná tak do 85 cm,
při větší hloubce se kotec hůř čistí.
Já mám na podlaze silnější hoblovaná prkna, na pero-drážku a zadní přesah s mezerou pro odtok moči.
Jen si myslím, že pokud se samici narodí kolem 10 mladých(není vyjímkou 13 i víc), tak Vám
dva kotce stejně nebudou stačit.

7.8.2015 09:19
belgicanda

XXX.XXX.92.130

No chci mít šířku obou kotců dohromady 3 metry s tím že jak povyrostou tak je budu pouštět na pastvu před kotcem.

7.8.2015 13:55
pavel758

XXX.XXX.35.159

Já dávám lino, čistí se to daleko líp, než kdyby jste tam měl desky.

7.8.2015 15:37
burgund6

XXX.XXX.33.7

belgicanda napsal(a):
Jsem nucená postavit novou králikárnu pro samici BO a její budoucí mladé. Králikárnu chci dvoukotcovou s tím že když bude samice čekat mladé udělám z toho jeden velký kotec a později ho zase rozdělím a v jedné budou samice a v druhém samci. Zajímalo by mně co se vám nejvíce osvědčilo na podlahu? Jak hluboký kotec udělat? A jakou výšku?

Já mám na podlaze plastovou desku o rozměru 150 x 80 cm.Je to nejlepší, z čeho jsem podlahu v králíkárně kdy měl.Výšku bych udělal pro obry cca 75 cm.

7.8.2015 16:27
kachna

XXX.XXX.188.76

burgund6 napsal(a):
Já mám na podlaze plastovou desku o rozměru 150 x 80 cm.Je to nejlepší, z čeho jsem podlahu v králíkárně kdy měl.Výšku bych udělal pro obry cca 75 cm.

Byl by odkaz? díky.

7.8.2015 19:04
gucos

XXX.XXX.37.54

Já taky všemožně hledám nějaké plastové desky na podlahu, protože si myslím, že na údržbu to bude asi to nejlepší. Ale vždy skončím na tom, že je to finančně neskutečně nereálné. Pokud tedy víte o nějaké levné variantě prosím Vás sem sní.

7.8.2015 22:55
burgund6

XXX.XXX.33.7

kachna napsal(a):
Byl by odkaz? díky.

Www.recyklace.cz.Vstupn í cena je sice vyšší, ale máte na vždy po problému s podlahou.

8.8.2015 10:54
belgicanda

XXX.XXX.92.130

Taky jsem uvažovala nad linem ale myslím si že to za chvíli rozkoušou nebo rozhrabou. Taky mě napadla dlažba, kachliček máme doma více než dost ale přes zimu by to nedali.

8.8.2015 11:53
hogwild

XXX.XXX.96.166

belgicanda napsal(a):
Taky jsem uvažovala nad linem ale myslím si že to za chvíli rozkoušou nebo rozhrabou. Taky mě napadla dlažba, kachliček máme doma více než dost ale přes zimu by to nedali.

Lino musí být to staré, tvrdé komunistické, to vydrží, sám léta používám. Je třeba ho vytáhnout do boků kousek na boční stěny a zalaťkovat laťkami z tvrdého dřeva, aby ušáci neokusovali. Při pokládání si pomáhám mírným nahřátím horkovzdušnou pistolí.
Dost jsem slyšel chvály na desky Cetris (prodávají stavebniny), cena celkem příznivá, ale vlastní zkušenosti nemám. Možná někdo z dalších diskutujících.

9.8.2015 09:40
belgicanda

XXX.XXX.52.22

Tak mám postavený rám, v těch vedrech se nedá venku nic dělat. A při šmejdění na půdě co by se dalo na králikárnu použít jsem našla něco jako lino ale bylo to cca 1cm hrubé a pevné. Takže to použiju když se mi podaří kus ustřihnout.

9.8.2015 10:18
ing.panda

XXX.XXX.55.16

belgicanda napsal(a):
Tak mám postavený rám, v těch vedrech se nedá venku nic dělat. A při šmejdění na půdě co by se dalo na králikárnu použít jsem našla něco jako lino ale bylo to cca 1cm hrubé a pevné. Takže to použiju když se mi podaří kus ustřihnout.

Taky jsem postavil dalších 12 kotců (2x6). Aneb co dům dal, trocha práce, pár piv a můžou přibývat další Duryňáci : -).

Omlouvám se za otočené fotky, ale v Pc jsou zobrazeny ok :-/.

9.8.2015 13:12
belgicanda

XXX.XXX.52.22

ing.panda napsal(a):
Taky jsem postavil dalších 12 kotců (2x6). Aneb co dům dal, trocha práce, pár piv a můžou přibývat další Duryňáci : -).

Omlouvám se za otočené fotky, ale v Pc jsou zobrazeny ok :-/.

Moc hezké, jde vidět že si s tím někdo vyhrál. Ani ty piva tam nejdou poznat.

10.8.2015 20:56
králík 67

XXX.XXX.3.139

Já jsem si udělal pro mé králíky toto. Sice ještě to není dodělané.Ty horka mě ničí. Mám tam 8 kotců o rozměrech 85 x 90 x 55 cm.Celé je to ze železa, protože už doma jednu mám.Sice tam mám na dnu silnou gumu z dopravníků a je to paráda. Kdybych ji sehnal dal bych ji i do těchto nových.Na dně šuplíků mám plast, tak uvidím jak to bude sloužit. Dozadu chci ještě udělat pro samice box na okocení, ale ještě nevím jaký rozměr to má mít. Snad někdo poradí.

11.8.2015 13:01
belgicanda

XXX.XXX.52.22

králík 67 napsal(a):
Já jsem si udělal pro mé králíky toto. Sice ještě to není dodělané.Ty horka mě ničí. Mám tam 8 kotců o rozměrech 85 x 90 x 55 cm.Celé je to ze železa, protože už doma jednu mám.Sice tam mám na dnu silnou gumu z dopravníků a je to paráda. Kdybych ji sehnal dal bych ji i do těchto nových.Na dně šuplíků mám plast, tak uvidím jak to bude sloužit. Dozadu chci ještě udělat pro samice box na okocení, ale ještě nevím jaký rozměr to má mít. Snad někdo poradí.

Tak to je super Já dělám králikárnu ze zbytků dřeva co kde doma najdu takže taková hezká nebude, už mi chybí udělat dvířka ale v těch vedrech dříve jak v 6 odpoledne ven nelezu, nedá se to. Mám pouze jeden kotec který se dá v případě potřeby rozdělit 260 x 90 x 90 cm. S tím že dovnitř dám kotiště když bude samice čekat mladé.

12.8.2015 00:16
jarda.b.valassko

XXX.XXX.192.99

Nejsem si jistý, že lino na podlahách kotců, zejména v tato horka, je to nejvodnější. Jednoznačně se mi osvědčily podlahy s cetrisu. Velmi dobré na čištění, udržení maximálně suchého a nezávadného prostředí. Při stavbě kralíkárny se s ním dobře manipuluje, snadno se řeže (flexou) na potřebný rozměr a upevňuje vruty. Vřele, z vlastní zkušenosti, doporučuji.

12.8.2015 08:50
hate

XXX.XXX.77.59

Já používám betonové podlahy.

12.8.2015 09:06
peterdroppa

XXX.XXX.150.110

Ako robite tie betonove podlahy je to nejaky poter na doskach.

12.8.2015 09:37
hate

XXX.XXX.77.59

Udělám z prkýnek asi 1,5cm tloušťka na to papírovou lepenku thérák na bokách ho trochu zahnu na horu pak udělám na to betonový potěr asi 13mm. Takle děláva králíkárny i muj otec podlahy nepropouští, nepoškrábou se a vydrží celou životnost králíkárny.Podlahy dělám do spádu asi 3cm na hloubku kotce 75cm.

12.8.2015 10:05
modroockoxxx

XXX.XXX.181.183

hate napsal(a):
Já používám betonové podlahy.

Velmi logicke riesenie nepremyslal ste o tom ze by ste vyskusal dat do betonu tenke plastove potrubie kde by ste v lete obcas nechal cirkulovat vodu ? krasne by to usiakov chladilo. paci sa mi ten beton.

12.8.2015 10:10
hate

XXX.XXX.77.59

Tak to mně teda nenapadlo.

7.9.2015 20:34
Milan z Moravy

XXX.XXX.144.10

Tak jsem spíchl dcerce pro ty její zakrslíky jednu zkušební. OSB kostra, žárový pozink branky a seníky a uvnitř plastové vyměnitelné boxy pro rychlé čištění. Jen vyndá králíka, vytáhne box a dá nový, čistý. Hodí podestýlku a vrátí králíka. Boxy vyčistím a vydesinfikuji já. Uvnitř žádná prkýnka, trámečky a podobné blbůstky na okus.

10.9.2015 12:22
verka1

XXX.XXX.210.190

Koukám, že nedáváte na spoje ani latě a šroubujete rovnou do OSB desky. Z jaký síly jsou desky, že to drží.

10.9.2015 14:13
Milan z Moravy

XXX.XXX.144.10

Ne, latě tam jsou, resp. malé hranolky, ale jsou dané venkem. V tom je ten fígl, proto je uvnitř čistý prostor bez rohových hranolků, OSB jsou 15mm. Na té druhé fotce je to patrné.

6.11.2015 18:19
králík 67

XXX.XXX.3.121

Dobrý den,
chci se zeptat na jednu věc. Mám novou králíkárnu a v ní kotiště.
Samice se okotila tam kde měla. Nádhera. Králíkárnu bez kotiště už nikdy bych nedělal. Králíčci mají 4 týdny a chci se zeptat. Necháváte stále otevřené to kotiště, nebo kdy ho zavíráte. Jedná se mi o to, že stará samice mi tam chodí dělat bobky a je to stále vlhké. I když tam dám piliny a slámu. Nejraději bych to já uzavřel, ale zase co ty malé.
Děkuji za odpovědi.

3.1.2016 18:13
rapotacka11

XXX.XXX.32.194

Tak jí udělejte vedle "hajzlík".

4.1.2016 18:48
bronda

XXX.XXX.98.84

králík 67 napsal(a):
Dobrý den,
chci se zeptat na jednu věc. Mám novou králíkárnu a v ní kotiště.
Samice se okotila tam kde měla. Nádhera. Králíkárnu bez kotiště už nikdy bych nedělal. Králíčci mají 4 týdny a chci se zeptat. Necháváte stále otevřené to kotiště, nebo kdy ho zavíráte. Jedná se mi o to, že stará samice mi tam chodí dělat bobky a je to stále vlhké. I když tam dám piliny a slámu. Nejraději bych to já uzavřel, ale zase co ty malé.
Děkuji za odpovědi.

Metoda uzavření kotiště a otevírání jen v čase kojení je doporučovaná - pro vás ale spojená s prací navíc. Jen jsem o tom četl, ale nikdy neřešil. Takže ani nevím, která doba je pro kojení nejvhodnější. Jen mám vysledováno, že mé samice kojí někdy v noci nad ránem.

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

bronda napsal(a):
Metoda uzavření kotiště a otevírání jen v čase kojení je doporučovaná - pro vás ale spojená s prací navíc. Jen jsem o tom četl, ale nikdy neřešil. Takže ani nevím, která doba je pro kojení nejvhodnější. Jen mám vysledováno, že mé samice kojí někdy v noci nad ránem.

Ja osobně bych ji nezavaděl v drobnochovu. Proč to se děla na farmach. Ani ja to nedělam mam to otevřene neustale. Ja sem v tom nenašel žadny rozdíl. O dobu ani tak nejde tu by jste si určil sam, na to by se samice naučily. Podle mne v drobnochovu toto zavadět je nesmysl.

5.1.2016 21:40
Hyla®

XXX.XXX.32.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ja osobně bych ji nezavaděl v drobnochovu. Proč to se děla na farmach. Ani ja to nedělam mam to otevřene neustale. Ja sem v tom nenašel žadny rozdíl. O dobu ani tak nejde tu by jste si určil sam, na to by se samice naučily. Podle mne v drobnochovu toto zavadět je nesmysl.

Má to veľké riziko ! zabudnete otvoriť a je po mladých.
riadené kojenie ma veľa výhod oproti tej jednej nevýhode.

5.1.2016 22:26
borax

XXX.XXX.91.21

Hyla® napsal(a):
Má to veľké riziko ! zabudnete otvoriť a je po mladých.
riadené kojenie ma veľa výhod oproti tej jednej nevýhode.

Hlavně je to proti přírodě.
A konkrétně mě proti srsti.
Mimino se má najíst, když má hlad a dosyta!
To už je fakt za hranou...

6.1.2016 08:24
bronda

XXX.XXX.98.84

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ja osobně bych ji nezavaděl v drobnochovu. Proč to se děla na farmach. Ani ja to nedělam mam to otevřene neustale. Ja sem v tom nenašel žadny rozdíl. O dobu ani tak nejde tu by jste si určil sam, na to by se samice naučily. Podle mne v drobnochovu toto zavadět je nesmysl.

Nezkoušel jsem to, ale narazil jsem na toto doporučení v knize významného šlechtitele a posuzovatele svých plemen králíků Joachima Kappa - tedy drobnochovatele. Už si přesně nevzpomínám na důvody, které uváděl. Jen že to němci občas praktikují. Z mého pohledu by zajímavé bylo např. to, že bych eliminoval uchladlé králíčky, které občas najdu zatoulané po nočním kojení ven z hnízda. Ale také bych do toho nešel.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2016 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

bronda napsal(a):
Nezkoušel jsem to, ale narazil jsem na toto doporučení v knize významného šlechtitele a posuzovatele svých plemen králíků Joachima Kappa - tedy drobnochovatele. Už si přesně nevzpomínám na důvody, které uváděl. Jen že to němci občas praktikují. Z mého pohledu by zajímavé bylo např. to, že bych eliminoval uchladlé králíčky, které občas najdu zatoulané po nočním kojení ven z hnízda. Ale také bych do toho nešel.

Znám dva chovatele, co to ve svém malochovu praktikují.Oba jsou v důchodu.Ve stejný čas, po dobu 5 dnů po porodu, pouští samici k mladým asi na 10-15min.Údajně se tím přejde ztrátám, které jsou první dny nejčastější.Jelikož pracuji na směny, nemohla bych stejný čas dodržet, takže to zkoušet nebudu.

6.1.2016 20:54
Hyla®

XXX.XXX.32.111

borax napsal(a):
Hlavně je to proti přírodě.
A konkrétně mě proti srsti.
Mimino se má najíst, když má hlad a dosyta!
To už je fakt za hranou...

Vy si myslíte že králiček pískne a samica vlezie do hniezda ho nakojiť ? Naozaj to tak nefunguje. To nieje za hranou že niečo neviete neskúsil ste to ale hneď bez vedomosti a poznatkov to odsúdite ? to je podľa mňa za hranou.

6.1.2016 21:32
borax

XXX.XXX.91.21

Hyla® napsal(a):
Vy si myslíte že králiček pískne a samica vlezie do hniezda ho nakojiť ? Naozaj to tak nefunguje. To nieje za hranou že niečo neviete neskúsil ste to ale hneď bez vedomosti a poznatkov to odsúdite ? to je podľa mňa za hranou.

Ale ja Vás neodsuzuji ! Ani nekritizuji...jen nesouhlasím.

Možná to má nějaký význam...třeba pozitivní vliv na přírůstek?
Ale myslím, že samice sama moc dobře ví, kdy má dát mlaďatum napít....
Je to prostě proti přírodě....

6.1.2016 21:50
Hyla®

XXX.XXX.32.111

borax napsal(a):
Ale ja Vás neodsuzuji ! Ani nekritizuji...jen nesouhlasím.

Možná to má nějaký význam...třeba pozitivní vliv na přírůstek?
Ale myslím, že samice sama moc dobře ví, kdy má dát mlaďatum napít....
Je to prostě proti přírodě....

Veď ja som to ako kritiku na seba ani nebral, píšeme si o riadenom kojení králikov nie o mojej osobe,
Ja som to kojenie nevymyslel len ho aplikujem.
Zasa píšete že myslíte, opäť musím citovať Polreicha myslet znamená... vědet.
Nieje proti prírode zatvárať králikov do drevených bedieň alebo do klietok ?
Nieje proti prírode pripúšťať samice vami vybraným samcom ?
Nieje proti prírode určiť koľko a aké krmivo budú dostávať králiky ?
Možno to je proti prírode ale človek chová králiky za určitým účelom a skúša stále vylepšuje.
Samozrejme existujú výnimkysp to chovatelia ktorý ani za boha nechú počuť slovo pokrok.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2016 12:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Hyla® napsal(a):
Má to veľké riziko ! zabudnete otvoriť a je po mladých.
riadené kojenie ma veľa výhod oproti tej jednej nevýhode.

Mužete mi říci kolik a jake vyhody to ma ?

9.1.2016 13:42
metro

XXX.XXX.19.213

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mužete mi říci kolik a jake vyhody to ma ?

Musi si nastavit budik a v nedelu si nepospi

9.1.2016 13:48
Hyla®

XXX.XXX.246.230

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mužete mi říci kolik a jake vyhody to ma ?

Pri budúcom tel. rozhovore vymenujem všetky. ak máte čas môžem aj dnes mám celkom pohodový deň tak ma prezvoňte keď budete mať tiež čas.

9.1.2016 14:08
metro

XXX.XXX.13.54

borax napsal(a):
Ale ja Vás neodsuzuji ! Ani nekritizuji...jen nesouhlasím.

Možná to má nějaký význam...třeba pozitivní vliv na přírůstek?
Ale myslím, že samice sama moc dobře ví, kdy má dát mlaďatum napít....
Je to prostě proti přírodě....

Priroda zariadila, ze samica koji svoje mlade 1x denne.Je to ochrana pred predatormi.
A jej zvyky sa ani u mna ani u vas nemenia.

9.1.2016 16:48
kkki

XXX.XXX.254.207

Hyla® napsal(a):
Pri budúcom tel. rozhovore vymenujem všetky. ak máte čas môžem aj dnes mám celkom pohodový deň tak ma prezvoňte keď budete mať tiež čas.

Můžete mi říct, proč by Vám měl telefonovat, když Vám tuto otázku položil zde?K.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2016 16:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
Můžete mi říct, proč by Vám měl telefonovat, když Vám tuto otázku položil zde?K.

Třeba proto že se zname.Co vy na to.

9.1.2016 16:54
kkki

XXX.XXX.254.207

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Třeba proto že se zname.Co vy na to.

Že by to zajímalo i ostatní, víme?K.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2016 16:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
Že by to zajímalo i ostatní, víme?K.

No to víme a co kdyby jste se uklidnil ja s vami mluvím slušně.

9.1.2016 19:37
kkki

XXX.XXX.254.207

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No to víme a co kdyby jste se uklidnil ja s vami mluvím slušně.

A já s Vámi ne:?

Neregistrovaný uživatel

9.1.2016 19:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
A já s Vámi ne:?

To nevím, nepřijde mi to.

10.1.2016 11:09
kkki

XXX.XXX.254.207

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To nevím, nepřijde mi to.

Ale já zde chodím, abych se něco dozvěděl, nemám tu v úmyslu něco řešit.Králíky chovám přes 30 let a stále se snažím, abych dosáhl, co nejlepších výsledků.K.

Neregistrovaný uživatel

10.1.2016 13:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
Ale já zde chodím, abych se něco dozvěděl, nemám tu v úmyslu něco řešit.Králíky chovám přes 30 let a stále se snažím, abych dosáhl, co nejlepších výsledků.K.

No, jelikož jsem četl koumikaci mezi vami a hylou tak se ani nedivím že to nechce zveřejnit. Prostě vy jste jeden z chovatelu ktery tyto inf nedostane. Více času vam věnovat nebudu.

10.1.2016 16:33
kkki

XXX.XXX.254.207

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, jelikož jsem četl koumikaci mezi vami a hylou tak se ani nedivím že to nechce zveřejnit. Prostě vy jste jeden z chovatelu ktery tyto inf nedostane. Více času vam věnovat nebudu.

Děkuji, myslím, že nemusíte jeho vulgární odpovědi by bylo zveřejňování pod mojí úroveň.

Neregistrovaný uživatel

10.1.2016 19:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
Děkuji, myslím, že nemusíte jeho vulgární odpovědi by bylo zveřejňování pod mojí úroveň.

Nic nezveřejnil a myslím že o vulgarnosti by jste měl radši mlčet.

Neregistrovaný uživatel

10.1.2016 19:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Nechapu že si myslíte že se vam to nevratí jako bumerang.

16.1.2016 13:06
kkki

XXX.XXX.254.207

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nechapu že si myslíte že se vam to nevratí jako bumerang.

Dobrý den a omlouvám se, že nedebatujem o tématu, ale musím reagovat na tohohle člověka.Jste možná spasitelem této rubriky, ale bohužel neumíte věštit budoucnost, tak, aby Vás ten bumerang netrefil do hlavy.Vaše rady jsou v zásadě prospěšné, zvláště pro začínající chovatele.Uznávám Vás, i za váš čas, tak často zde radit.Přesto nenapadejte člověka, kterého neznáte ani osobně, ani z chovatelského hlediska.Bohužel nemám tolika času zde debatovat, chodím sem jen abych byl takzvaně v obraze.Přesto ale, jak jsem někde uvedl, chovám střední plemena přes 30 let, úhyny 1-2 kusy z hnízda při prvničkách i celý vrh.Dříve nebyl emanox, granule s kk, řešili jsme vše pelyňkem, nebo vratičem, nebyl problém.
Vysvětlení ještě s panem Hylou.Komunikovali jsme spolu přes interní komunikaci takže o tom nic nevíte, tak prosím, to nekomentujte.Dále prosím jen k tématu. K.

Neregistrovaný uživatel

16.1.2016 13:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

kkki napsal(a):
Dobrý den a omlouvám se, že nedebatujem o tématu, ale musím reagovat na tohohle člověka.Jste možná spasitelem této rubriky, ale bohužel neumíte věštit budoucnost, tak, aby Vás ten bumerang netrefil do hlavy.Vaše rady jsou v zásadě prospěšné, zvláště pro začínající chovatele.Uznávám Vás, i za váš čas, tak často zde radit.Přesto nenapadejte člověka, kterého neznáte ani osobně, ani z chovatelského hlediska.Bohužel nemám tolika času zde debatovat, chodím sem jen abych byl takzvaně v obraze.Přesto ale, jak jsem někde uvedl, chovám střední plemena přes 30 let, úhyny 1-2 kusy z hnízda při prvničkách i celý vrh.Dříve nebyl emanox, granule s kk, řešili jsme vše pelyňkem, nebo vratičem, nebyl problém.
Vysvětlení ještě s panem Hylou.Komunikovali jsme spolu přes interní komunikaci takže o tom nic nevíte, tak prosím, to nekomentujte.Dále prosím jen k tématu. K.

Pane ja vas nenapadal, jen jsem napsal co si myslím a co vím. Spasitelem určitě nejsem jen se snažím pomahat a předat sve zkušenosti nic víc.To že vy to chapete jinak jen vypovída o vašem myšlení. No pokud mne ten bumerang trefi tak si fakt s toho na zadek nesednu.. . Jasně jsem vam napsal že jsem tu komunikaci četl takže přesně vím co jste psal. Nejdříve se podívejte co a jak jste napsal, třeba Ze by to zajímalo i ostatní, víme ? Rekl bych že je tam dost arogance a proto sem na to reagoval. Hold některym sednu a některym ne, s tím ja nic neudělam. Jinak veřejnost se počíta až od 10 lidi. Z chovatelskeho hlediska vas vubec nesoudím.Myslím si o vas sve a jen z toho duvodu co jste napsal hylovi. Chtěl by jste nějake info ale podle toho jste se nechoval, to vše. Více na vas nebudu reagovat. At se vam v chovu daří.

Přidejte reakci

Přidat smajlík