Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Zdravím, všechny chovatele kraliku at hybridu a nebo jinych plemen. Planovany dovoz těchto nadhernych kraliku bude cca začatek roku 2017.

4.1.2016 19:45
metro

XXX.XXX.25.53

Co to je za fesaka?
Kde sa bude dovtedy skryvat?

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

K dispozici budou 4 barvy pokusím sem dostat další obrazky

4.1.2016 19:51
chovatelpodluzi

XXX.XXX.208.250

metro napsal(a):
Co to je za fesaka?
Kde sa bude dovtedy skryvat?

Ve Francii. Tam je velká tradice chovu hybridů, mmj. činčilových rexů jako je na fotce

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:53

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

chovatelpodluzi napsal(a):
Ve Francii. Tam je velká tradice chovu hybridů, mmj. činčilových rexů jako je na fotce

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 19:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Neregistrovaný uživatel napsal(a):

Jen doplnim barva činčil, dole z leva opal, kastor a poslední beige.

4.1.2016 20:08
metro

XXX.XXX.25.53

Vyzeraju krasne, aj ostatne parametre budu tak paradne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2016 20:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ti jsou tak nádherní, tyhle barvy se mi vždy strašně líbily a ten hnědý no ten je úplně nejhezčí.

4.1.2016 20:11
lubikol

XXX.XXX.255.250

Tak to bude supa jak to tu bude

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 20:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Vyzeraju krasne, aj ostatne parametre budu tak paradne?

A myslíte že je pro mne duležíte jestli budou mít v 35 dnech 1,40 a nebo kilo je mi to uplně jedno. U prumysloveho jsou denní přírustky 54g.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2016 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ta krása za to stojí

4.1.2016 20:29
metro

XXX.XXX.25.53

Mne je jasne ze nebudu mat prirastky ako brojlery.

4.1.2016 20:32
metro

XXX.XXX.25.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ta krása za to stojí

Su nadherny

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 21:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Mne je jasne ze nebudu mat prirastky ako brojlery.

No je to hybrid a takže by měl byt lepší v rustu než klasicky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2016 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Můžu si na ně oči vykoukat.Jsou jako hedvábní.

4.1.2016 21:33
metro

XXX.XXX.25.53

Az bude luto ich dat na porazku
Len sa s nimi maznat.

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 21:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Az bude luto ich dat na porazku
Len sa s nimi maznat.

Zdravím, co šel by jste do něj ?

4.1.2016 21:54
metro

XXX.XXX.25.53

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, co šel by jste do něj ?

Jedine ked uz nebude pod zakonom

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 21:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Jedine ked uz nebude pod zakonom

Nerozumím.

4.1.2016 22:00
metro

XXX.XXX.25.53

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, co šel by jste do něj ?

Da sa tomuto porozumiet?

4.1.2016 22:23
metro

XXX.XXX.25.53

4.1.2016 22:24
metro

XXX.XXX.25.53

4.1.2016 22:24
metro

XXX.XXX.25.53

4.1.2016 22:27
metro

XXX.XXX.25.53

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, co šel by jste do něj ?

Samozrejme ze ich chcem chovat, tie farby su nadherne.

Neregistrovaný uživatel

4.1.2016 22:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Samozrejme ze ich chcem chovat, tie farby su nadherne.

4.1.2016 23:32
Hyla®

XXX.XXX.32.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, všechny chovatele kraliku at hybridu a nebo jinych plemen. Planovany dovoz těchto nadhernych kraliku bude cca začatek roku 2017.

Pozdravujem držím palce urcite si nájde uplatnenie na trhu hybridov.

Neregistrovaný uživatel

5.1.2016 10:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Hyla® napsal(a):
Pozdravujem držím palce urcite si nájde uplatnenie na trhu hybridov.

Zdravím, díky

5.1.2016 14:38
chovatelpodluzi

XXX.XXX.208.161

Jinak pokud jde o samotné barvy, jsou to barvy uznaných Rexů s PP. První foto je klasický Činčilový Rex (ČiRex), chová je mimojiné, tuším jednatel RexKlubu ČR, Milan Caithaml z Komárova (Benešov), na další fotce to vypadá na Kastorexe (původní barva, první rex plemeno, překlad bobří král), Slovenského sivomodrého = v Německu jako modrošedý, anglofonní země tomu říkaj Opál. Jsou desítky barev a rázů uznaných rexů s PP určených k výstavám a chovu na kůži. Ti faremní hybridi z Francie bych řekl jsou také čistokrevní? Jen jejich primárním a hlavním kritériem bude prostě a jen srst? Jen tím chci říct, že v stejných barvách tu máme už dávno Rexe v ČR... Stačí skočit na web RexKlubČR, má http://www.rexklub.websnadno.cz/.

Neregistrovaný uživatel

5.1.2016 15:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

chovatelpodluzi napsal(a):
Jinak pokud jde o samotné barvy, jsou to barvy uznaných Rexů s PP. První foto je klasický Činčilový Rex (ČiRex), chová je mimojiné, tuším jednatel RexKlubu ČR, Milan Caithaml z Komárova (Benešov), na další fotce to vypadá na Kastorexe (původní barva, první rex plemeno, překlad bobří král), Slovenského sivomodrého = v Německu jako modrošedý, anglofonní země tomu říkaj Opál. Jsou desítky barev a rázů uznaných rexů s PP určených k výstavám a chovu na kůži. Ti faremní hybridi z Francie bych řekl jsou také čistokrevní? Jen jejich primárním a hlavním kritériem bude prostě a jen srst? Jen tím chci říct, že v stejných barvách tu máme už dávno Rexe v ČR... Stačí skočit na web RexKlubČR, má http://www.rexklub.websnadno.cz/.

To ano ale tento hybrid tady není je i na maso jeho genetika je upravena. Je pod určitou značkou a ne jet tyto rexi ale i klasicky hybrid.rexi tady jsou ale ne tento hybrid a klasicky určitě není to fakt ne.

5.1.2016 17:23
iginkol

XXX.XXX.226.237

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To ano ale tento hybrid tady není je i na maso jeho genetika je upravena. Je pod určitou značkou a ne jet tyto rexi ale i klasicky hybrid.rexi tady jsou ale ne tento hybrid a klasicky určitě není to fakt ne.

Http://hycat.net/esp/productes.html

Neviem prečo to rovno ľuďom nenapíšete.

5.1.2016 17:44
tomik9

XXX.XXX.226.237

iginkol napsal(a):
Http://hycat.net/esp/productes.html

Neviem prečo to rovno ľuďom nenapíšete.

To sa nemôže, lebo pán Metro by znova utrpel že by nedostal originál genetiku od nepoctivého chovateľa Budete to voziť s hyplusom spolu aj na slovensko?

5.1.2016 17:49
iginkol

XXX.XXX.226.237

tomik9 napsal(a):
To sa nemôže, lebo pán Metro by znova utrpel že by nedostal originál genetiku od nepoctivého chovateľa Budete to voziť s hyplusom spolu aj na slovensko?

To bude len pre kožkárov ale inač je to normál. Priorita ostáva pre nás so standom hyplus toto bude len také spestrenie. rexáci a činčiláci sa potešia lebo záujem by bol.

Neregistrovaný uživatel

5.1.2016 17:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

iginkol napsal(a):
To bude len pre kožkárov ale inač je to normál. Priorita ostáva pre nás so standom hyplus toto bude len také spestrenie. rexáci a činčiláci sa potešia lebo záujem by bol.

Nedokažete ani jeden z vas napsat vaše poznatky a jen prudíte.

5.1.2016 17:59
iginkol

XXX.XXX.226.237

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nedokažete ani jeden z vas napsat vaše poznatky a jen prudíte.

Bože ty si aký slušák čo je to tvoja ifauna ? ? ? Správaj sa slušne hlavne sám voči sebe

Neregistrovaný uživatel

5.1.2016 18:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

iginkol napsal(a):
Bože ty si aký slušák čo je to tvoja ifauna ? ? ? Správaj sa slušne hlavne sám voči sebe

Jo slušak, nauč se řeč a pak otvírej tu chlebarnu. Běž ty socko

Neregistrovaný uživatel

5.1.2016 18:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Panove, děkujeme za vaši navštěvu a děkuji za vami vložene chovatelske poznatky s hyplus a hycat. At se vam daří v chovu s hyplus

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2016 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Budou odolnější vůči nemocem?Nemám na mysli Myxo a mor.

Neregistrovaný uživatel

7.1.2016 14:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Budou odolnější vůči nemocem?Nemám na mysli Myxo a mor.

Zdravím, zatím co vím tak by měly byt. Jsou vyšlechtěni pro oba zpusoby chovu. Počítam že Rexi budou ve venkovní kralikarně a nějake pary zkusíme v klecovem chovu.

7.1.2016 21:18
Hyla®

XXX.XXX.32.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, zatím co vím tak by měly byt. Jsou vyšlechtěni pro oba zpusoby chovu. Počítam že Rexi budou ve venkovní kralikarně a nějake pary zkusíme v klecovem chovu.

Kedy začnete prijímať objednávky ? Myslel som že dám dajaké čistokrvné plemeno ale, získané skúsenosti mi šepkajú radšej hybrida.

Neregistrovaný uživatel

7.1.2016 21:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Hyla® napsal(a):
Kedy začnete prijímať objednávky ? Myslel som že dám dajaké čistokrvné plemeno ale, získané skúsenosti mi šepkajú radšej hybrida.

Předběžne, už nějake dorazili. Informace budu pruběžně doplnovat

8.1.2016 06:36
Hyla®

XXX.XXX.246.230

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Předběžne, už nějake dorazili. Informace budu pruběžně doplnovat

Teším sa konečne opäť niečo nové čo poteší chovateľov. Dufam že pošlete par fotek.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 19:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Hyla® napsal(a):
Teším sa konečne opäť niečo nové čo poteší chovateľov. Dufam že pošlete par fotek.

Samozřejmě že jak je dovezeme. Udělame fotky a vložíme.

11.1.2016 20:23
metro

XXX.XXX.114.183

A kedy?

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 20:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
A kedy?

Zdravím, pan metro jak jsem psal už vyše tak dovoz se planuje na začatek roku 2017.Musíte vydržet.

11.1.2016 20:36
metro

XXX.XXX.114.183



Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 20:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Ja vím ale musím se to všechno připravit a to nejde ze dne na den.

11.1.2016 20:43
pegaz

XXX.XXX.1.251

Nemyslím si, že to bude nejaké veľké terno. Na klietkový chov sa podľa mňa vôbec nehodia, pretože rexovité králiky trpia na otlaky a pri chove vo vonkajšej voliere bude asi veľký problém s kotením v zime. Proste kráika srsť nepustí. Naviac podľa odkazu na Http://hycat.net/esp/productes.html váha v dospelosti 4,5kg tiež nehovorí priveľmi o mäsovom hybride.

11.1.2016 20:45
Hyla®

XXX.XXX.210.32

metro napsal(a):


Čo fňukáš aj mne sa páčia necháme si doviezt na jar kľud, než ich Jarda dovezie uz budeme mať výsledky.

11.1.2016 20:47
metro

XXX.XXX.114.183

Si betár.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 20:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Nemyslím si, že to bude nejaké veľké terno. Na klietkový chov sa podľa mňa vôbec nehodia, pretože rexovité králiky trpia na otlaky a pri chove vo vonkajšej voliere bude asi veľký problém s kotením v zime. Proste kráika srsť nepustí. Naviac podľa odkazu na Http://hycat.net/esp/productes.html váha v dospelosti 4,5kg tiež nehovorí priveľmi o mäsovom hybride.

Tak myslet si to mužete, a je jasne že u něj nepujde o rychlost rustu ale kvalitu masa a kuží. Mě jde především o krasu těch kraliku a hlavně to sem nevezu abych na něm vydělaval. nakupuji je pro sebe a jak se zatím zda je o ně zajem, tak proč bych neprodal. Pro rychlost vezu hycaty pro prumyslovy chov. A kolik si myslíte že ma třeba hyla zika cunistar a podobně. Vaha v dospělosti neurčuje jejich vykon.Takže podle vas pokud hybrid nevaží 10 kilo tak nema šanci byt dobry.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 21:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

metro napsal(a):
Si betár.

Co to je

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 21:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Nemyslím si, že to bude nejaké veľké terno. Na klietkový chov sa podľa mňa vôbec nehodia, pretože rexovité králiky trpia na otlaky a pri chove vo vonkajšej voliere bude asi veľký problém s kotením v zime. Proste kráika srsť nepustí. Naviac podľa odkazu na Http://hycat.net/esp/productes.html váha v dospelosti 4,5kg tiež nehovorí priveľmi o mäsovom hybride.

Co se tyče připouštění tak jste mne přivedl na velmi dobry napat.Začít provozovat inseminační službu a s otlaky si umím poradit velice dobře. Zatím tady nejsou a tak nebudu dělat žadne zavěry.

11.1.2016 21:17
pegaz

XXX.XXX.1.251

Ak Vám ide o krásu, potom ich nie je problém bežne kúpiť ako čistokrvné plemená Kastorex, Slovenský sivomodrý rex príp. iné rexy strednej veľkosti aj v iných farbách, ktoré majú v dospelosti rovnakú váhu 4,5kg. Napríklad tento víkend sa koná v Týništi špeciálna výstava rexov. Ohľadom výkonu a mesačných prírastkov Hycat-ov by ste nás mal informovať práve vy, keď ich dovážate až môžeme porovnávať.

11.1.2016 21:18
metro

XXX.XXX.114.183

Huncút, lapaj, vymyselník.

11.1.2016 21:21
vici

XXX.XXX.168.34

Čtverák, rošťák...

11.1.2016 21:26
Hyla®

XXX.XXX.210.32

pegaz napsal(a):
Ak Vám ide o krásu, potom ich nie je problém bežne kúpiť ako čistokrvné plemená Kastorex, Slovenský sivomodrý rex príp. iné rexy strednej veľkosti aj v iných farbách, ktoré majú v dospelosti rovnakú váhu 4,5kg. Napríklad tento víkend sa koná v Týništi špeciálna výstava rexov. Ohľadom výkonu a mesačných prírastkov Hycat-ov by ste nás mal informovať práve vy, keď ich dovážate až môžeme porovnávať.

Pozdravujem, ja osobne by som na výstave nekupoval králika, jedine od jediného chovateľa. Nieje to ani tajnosť prečo nie. Pán Supuka je podľa mňa top1. Ak jie ešte niekto iný nech mi odpustí že ho nepoznám.
Neviem si predstaviť že donesiem králika z výstavy a dám (po karantene ) medzi ostatné.
SMe fanúšikovia hybridov takže ostávame pri nich.

11.1.2016 21:34
pegaz

XXX.XXX.1.251

Môj príspevok nie je propagáciou čistokvrných zvierat, akého králika si chce chovateľ vybrať je vždy iba na ňom. Chcel som iba upozorniť na možné problémy s ich chovom. Čo sa týka hybridov, stále je to iba králik, ktorý trpí rovnakými chorobami, či už je čistokrvný alebo nie.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 21:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Ak Vám ide o krásu, potom ich nie je problém bežne kúpiť ako čistokrvné plemená Kastorex, Slovenský sivomodrý rex príp. iné rexy strednej veľkosti aj v iných farbách, ktoré majú v dospelosti rovnakú váhu 4,5kg. Napríklad tento víkend sa koná v Týništi špeciálna výstava rexov. Ohľadom výkonu a mesačných prírastkov Hycat-ov by ste nás mal informovať práve vy, keď ich dovážate až môžeme porovnávať.

Chapete že je to asi kříženec hybrida Hycat s rexem. Nemam zajem o čistokrevne rexe. Informovat budu to se nebojte jen tyto info. zatím nemam. a kralici tady taky nejsou. Tak zatím neinformuji, abych neplacal nesmysly. Vím oni Je odemne cca20 km.

11.1.2016 21:45
pegaz

XXX.XXX.1.251

Podľa foto sú to rexovité čiže krátkosrsté, preto môj príspevok. Inak ma zaujalo, že si s otlakmi viete veľmi dobre poradiť. Občas sa vyskytnú aj u mňa tak mi poraďte, určite to bude zaujímať viacerých.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 21:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Podľa foto sú to rexovité čiže krátkosrsté, preto môj príspevok. Inak ma zaujalo, že si s otlakmi viete veľmi dobre poradiť. Občas sa vyskytnú aj u mňa tak mi poraďte, určite to bude zaujímať viacerých.

Ano dokažu a na toto tema jsem to už tady někde psal.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 21:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

vici napsal(a):
Čtverák, rošťák...

Díky.

Neregistrovaný uživatel

11.1.2016 22:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Podľa foto sú to rexovité čiže krátkosrsté, preto môj príspevok. Inak ma zaujalo, že si s otlakmi viete veľmi dobre poradiť. Občas sa vyskytnú aj u mňa tak mi poraďte, určite to bude zaujímať viacerých.

Co si o otlacích myslíte vy, proč se jim to děla ?

11.1.2016 23:38
pegaz

XXX.XXX.1.251

Na otázku je výborné odpovedať protiotázkou. Máte celkom pomerne veľa účastí v diskusiách, tak nájsť Vašu odpoveď bude všetkým chvíľu trvať. Nevadí. Bolo by to však pre všetkých jednoduchšie si to ihneď prečítať.

Rovnako by som mohol odpovedať aj ja na príčiny vzniku otlakov a odkázať všetkých na zdľhavé vyhľadávanie v diskusiách, ale pokúsim sa to stručne zhrnúť. V prvom rade je to genetická predispozícia, ktorá ovplyvňuje dľžku, hustotu a kvalitu srsti králika. Keďže sa bavíme o otlakoch, tak ide hlavne o osrstenie spodnej strany končatín, ktorá prichádza do styku s podlahou a je mimoriadne vystavená mechanickému dráždeniu. Tu je potrebné uviesť, že najčastejšie vznikajú otlaky na roštovej podlahe v drôtenných klietkach. Ste chovateľom hybridov, ktoré sa najčastejšie chovajú práve na tomto type ustajnenia kvôli najjednoduchšiemu udržiavaniu čistoty a hygieny. Pri tvorbe mäsových hybridov (mimochodom tu boli ako základ použité čistokrvné plemená králikov najmä kalifornský) sa vychádzalo okrem vysokej plodnosti, dobrých prírastkov hmotnosti a skorého dospievania aj práve z dobrého osrstenia nášlapných plôch na končatinách králika. Králik s otlakmi trpí a prestáva prijímať potravu, čím sa stáva nevhodným na ďaľší chov. Ako som už v prvom príspevku uviedol rexovité (krátkosrsté) králiky na tomto type podlahy sú najviac náchylné na otlaky a veľmi často nimi trpia aj na ustajnení na slabej podstieľke slamy alebo sena. Pri ustajnení na postieľke je dôležité aj sucho a čistota. Moč králika je veľmi agresívny. Mokrá a znečistená podstieľka je príčinou silného chemického dráždenia nášľapných plôch. Udržanie suchej a dostatočne vysokej podstieľky je najlepšou prevenciou vzniku otlakov. Už pri nákupe chovného materiálu by si mal chovateľ uvedomiť, či kupovaný králik je vhodný pre podmienky svojho chovného zariadenia, ale aj typu kŕmenia. Ani super lepší hybrid bez kvalitného kŕmenia nedosiahne očakávané výsledky. To je však už iná téma.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 01:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Na otázku je výborné odpovedať protiotázkou. Máte celkom pomerne veľa účastí v diskusiách, tak nájsť Vašu odpoveď bude všetkým chvíľu trvať. Nevadí. Bolo by to však pre všetkých jednoduchšie si to ihneď prečítať.

Rovnako by som mohol odpovedať aj ja na príčiny vzniku otlakov a odkázať všetkých na zdľhavé vyhľadávanie v diskusiách, ale pokúsim sa to stručne zhrnúť. V prvom rade je to genetická predispozícia, ktorá ovplyvňuje dľžku, hustotu a kvalitu srsti králika. Keďže sa bavíme o otlakoch, tak ide hlavne o osrstenie spodnej strany končatín, ktorá prichádza do styku s podlahou a je mimoriadne vystavená mechanickému dráždeniu. Tu je potrebné uviesť, že najčastejšie vznikajú otlaky na roštovej podlahe v drôtenných klietkach. Ste chovateľom hybridov, ktoré sa najčastejšie chovajú práve na tomto type ustajnenia kvôli najjednoduchšiemu udržiavaniu čistoty a hygieny. Pri tvorbe mäsových hybridov (mimochodom tu boli ako základ použité čistokrvné plemená králikov najmä kalifornský) sa vychádzalo okrem vysokej plodnosti, dobrých prírastkov hmotnosti a skorého dospievania aj práve z dobrého osrstenia nášlapných plôch na končatinách králika. Králik s otlakmi trpí a prestáva prijímať potravu, čím sa stáva nevhodným na ďaľší chov. Ako som už v prvom príspevku uviedol rexovité (krátkosrsté) králiky na tomto type podlahy sú najviac náchylné na otlaky a veľmi často nimi trpia aj na ustajnení na slabej podstieľke slamy alebo sena. Pri ustajnení na postieľke je dôležité aj sucho a čistota. Moč králika je veľmi agresívny. Mokrá a znečistená podstieľka je príčinou silného chemického dráždenia nášľapných plôch. Udržanie suchej a dostatočne vysokej podstieľky je najlepšou prevenciou vzniku otlakov. Už pri nákupe chovného materiálu by si mal chovateľ uvedomiť, či kupovaný králik je vhodný pre podmienky svojho chovného zariadenia, ale aj typu kŕmenia. Ani super lepší hybrid bez kvalitného kŕmenia nedosiahne očakávané výsledky. To je však už iná téma.

No vydíte a defakto jste si odpověděl sam. Akorat že se to hazí neustale na genetiku ale ve většině případu za to muže chovatel. Jen s tím rozdílem že používam dětsky krem na opruzeniny.Ale to se objeví malo jen díky tomu že mam neustale otevřena kotištata at jsou kraličata a nebo ne. Za další používam do podestylky dezinfekci Mistral a to je cele. Díky ale o hybridech mne fakt nemusíte poučovat.

12.1.2016 07:54
pegaz

XXX.XXX.1.251

OK. Ja len, že táto diskusia je verejná a čítajú to nielen profíci ako vy.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 08:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
OK. Ja len, že táto diskusia je verejná a čítajú to nielen profíci ako vy.

Ta mast, na to sem zapoměl Sudocrem. Není to ale vše lek, v první řadě se musí kontrolovat kralici tohle jen pomoc aby se jim to lepe hojilo.

12.1.2016 09:43
bronda

XXX.XXX.98.84

Betár, Huncút, Lapaj, Vymyselník... nádherná, uchu lahodící, slova.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 11:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
OK. Ja len, že táto diskusia je verejná a čítajú to nielen profíci ako vy.

Za profíka se nepovažuji jen jsem musel dělat a používat mozek tak aby to u mne fungovalo bez ATB a dalších věci. Nic víc.

12.1.2016 12:23
bronda

XXX.XXX.98.84

bronda napsal(a):
Betár, Huncút, Lapaj, Vymyselník... nádherná, uchu lahodící, slova.

Objevila se soukromá reakce, jak jsem to myslel s tím lahoděním. Tak jen upřesňuji, že moje poznámka se netýkala tématu, ale toho, že se mi slovenština, její libozvučnost, a zvláště některé její výrazy prostě líbí. Toť vše.

12.1.2016 14:43
pegaz

XXX.XXX.1.251

Beťár je správne.

12.1.2016 19:12
metro

XXX.XXX.114.183

A krásne slovo od p.Satinského

čučoriedka.

12.1.2016 19:14
metro

XXX.XXX.114.183

V pohode, treba občas odlahčit tému.

12.1.2016 19:15
bronda

XXX.XXX.98.84

metro napsal(a):
A krásne slovo od p.Satinského

čučoriedka.

Brusnica čučoriedka je snad běžný botanický název. Nebo ne? Co s tím má p. Satinský společného? U nás na Valachoch se jim zase říká "Haféry".

12.1.2016 19:21
metro

XXX.XXX.114.183

Čučoriedka to Satinský používal pri opise mladých pekných dievčet.

12.1.2016 19:22
iginkol

XXX.XXX.224.225

metro napsal(a):
V pohode, treba občas odlahčit tému.

No ty radšej odľachčuj ale svoje ťažké myšlienky.

12.1.2016 19:25
iginkol

XXX.XXX.224.225

metro napsal(a):
Čučoriedka to Satinský používal pri opise mladých pekných dievčet.

...ešte aj toto na ifaune. človeče ty si pacho alebo pa.. či ako ? Blueee chlípnik!

12.1.2016 19:27
metro

XXX.XXX.114.183

Počuj iginkol prečo špiníš dalšie vlákno?

šmýkaj na Hyplus a tu sa nám neser.

12.1.2016 19:35
iginkol

XXX.XXX.224.225

metro napsal(a):
Počuj iginkol prečo špiníš dalšie vlákno?

šmýkaj na Hyplus a tu sa nám neser.

Vidíš aký je s teba inteligent ? Kukni do zrkadla a zbadáš.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2016 20:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

To snad není možné.Držte se tématu.Byt adminem.tak ty slátaniny vyhážu.A zase slováci !

12.1.2016 20:14
metro

XXX.XXX.114.183

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To snad není možné.Držte se tématu.Byt adminem.tak ty slátaniny vyhážu.A zase slováci !

Pre vas na krajsiu naladu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2016 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moje nálada je dobrá, ale to hádání slováků mě fakt vadí.Zajímavé je že když jedu na Slovensko tak se tam nikdo nehádá a tady jo
Jinak dík za kytku, ale nemuselo to být.Já se minu.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 21:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Na moji žadost, byl požadan admin přes faltušku o vymazaní a zablokovaní některych nicku ze zahraníčí. Faltuško děkuji.

12.1.2016 22:26
pegaz

XXX.XXX.1.251

Som prekvapený, práve v tomto vlákne nepadla žiadna urážka a začalo to byť o niečom, a zrazu vám vadí iný názor? Podľa mňa je jedno odkiaľ ten človek je, ak je k veci. Mám rovnako veľa priateľov chovateľov z Česka, Poľska, Maďarska atď. ale to ešte neznamená, že musím so všetkým súhlasiť. Ja sa nehanbím povedať svoj názor ak s tým nesúhlasím.

12.1.2016 22:28
metro

XXX.XXX.114.183

Pegaz, vlákno bolo teraz premazané, preto nevidíte súvis.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 22:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Som prekvapený, práve v tomto vlákne nepadla žiadna urážka a začalo to byť o niečom, a zrazu vám vadí iný názor? Podľa mňa je jedno odkiaľ ten človek je, ak je k veci. Mám rovnako veľa priateľov chovateľov z Česka, Poľska, Maďarska atď. ale to ešte neznamená, že musím so všetkým súhlasiť. Ja sa nehanbím povedať svoj názor ak s tým nesúhlasím.

Ne toto vlakno je už vyčištěne. Podívej te se na vlakono Hyplus. Nikdo totiž není zvědavy na na ty kolegy ze Slovenska.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 22:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Pordon špatna formulace,. Jedne se o kolegy provokatery ze Slovenska


Omluva.

12.1.2016 22:56
pegaz

XXX.XXX.1.251

Tak som sa kukol. Bolo skôr vajce alebo sliepka. Je lepšia Hyla alebo Hyplus? Hmmmmm? Predpokladám, že všetci ktorí tu robia ramená majú teda doma iba prarodičovské alebo rodičovské ĺínie a nie iba fx? a naviac samozrejme klimatizované, hermeticky uzatvorené haly so stabilnou teplotou, ventiláciou, špičkovými granulami na kŕmenie a naviac súkromným veterinárnym lekárom ako vo Francúzsku. Tak všetci, ktorí spĺňate tieto podmienky sa môžete začať baviť, či máte 77 dňoch živú váhu 2,7-2,98kg alebo plus mínus 0,1kg. Pomóóc!

12.1.2016 23:02
iginkol

XXX.XXX.224.225

pegaz napsal(a):
Tak som sa kukol. Bolo skôr vajce alebo sliepka. Je lepšia Hyla alebo Hyplus? Hmmmmm? Predpokladám, že všetci ktorí tu robia ramená majú teda doma iba prarodičovské alebo rodičovské ĺínie a nie iba fx? a naviac samozrejme klimatizované, hermeticky uzatvorené haly so stabilnou teplotou, ventiláciou, špičkovými granulami na kŕmenie a naviac súkromným veterinárnym lekárom ako vo Francúzsku. Tak všetci, ktorí spĺňate tieto podmienky sa môžete začať baviť, či máte 77 dňoch živú váhu 2,7-2,98kg alebo plus mínus 0,1kg. Pomóóc!

Pekne si to napísal.

12.1.2016 23:05
metro

XXX.XXX.114.183

Pane pegaz, prečitajte si moje vlákno Hyplus - čistá genetika a potom pochopíte, že sa nejedná o to čo je lepšie, ale rieši sa tam nepoctivý chovatel.

12.1.2016 23:30
pegaz

XXX.XXX.1.251

Bohužiaľ. Nechcem robiť žiadneho rozhodcu ( veď to poznáte z fotbalu, hocičo odpíska aj tak je len k- t). Ja len viem, že v chovateľstve ani šampión x šampión nedá šampióna. Na konečný výsledok vplýva nielen genetika, ale aj ustajnenie a zloženie krmiva plus vlastné know-how cho ateľa.

Neregistrovaný uživatel

12.1.2016 23:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Bohužiaľ. Nechcem robiť žiadneho rozhodcu ( veď to poznáte z fotbalu, hocičo odpíska aj tak je len k- t). Ja len viem, že v chovateľstve ani šampión x šampión nedá šampióna. Na konečný výsledok vplýva nielen genetika, ale aj ustajnenie a zloženie krmiva plus vlastné know-how cho ateľa.

Pokud jsou rodičovske linie tak se nestane co se stalo metrovi že se mu narodí našedivěli kralici a vahove přirustky jsou katasrofalni. A nezlobte se na mne ale obhajovat to že to zpusobil pruvan je ubohe. To se stava při nekvalitní genetice a to tak že se bud spojí surozenci a nebo je to už generace F2. a ještě plesknuta mezi sebou.

12.1.2016 23:59
pegaz

XXX.XXX.1.251

Opäť prekvapenie? Ako som už vyššie uviedol, čistokrvný králik ktorý má najväčší podiel na na vzniku hybridov je Kalifornský králik, jeho genotyp je ananBBCCDDgg, a možno neuveríte, ale mláďatá, ktoré nie sú dobré v hniezde samicou zaopatrené, vplyvom akromelanistickej kresby, ktorá je veľmi závislá na vonkajšej teplote, majú takzvaný závoj.Tento pri prvom presrstení zmizne a základná farba bude čisto biela. Hybridy fungujú na rovnakom princípe. Genetika nepustí.

Neregistrovaný uživatel

13.1.2016 00:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Opäť prekvapenie? Ako som už vyššie uviedol, čistokrvný králik ktorý má najväčší podiel na na vzniku hybridov je Kalifornský králik, jeho genotyp je ananBBCCDDgg, a možno neuveríte, ale mláďatá, ktoré nie sú dobré v hniezde samicou zaopatrené, vplyvom akromelanistickej kresby, ktorá je veľmi závislá na vonkajšej teplote, majú takzvaný závoj.Tento pri prvom presrstení zmizne a základná farba bude čisto biela. Hybridy fungujú na rovnakom princípe. Genetika nepustí.

Tak tedy nevím mě se to nikdy nestalo Až u generace F2 kde došlo k nechtěnemu připuštění jejim bratrem.

Neregistrovaný uživatel

13.1.2016 00:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Opäť prekvapenie? Ako som už vyššie uviedol, čistokrvný králik ktorý má najväčší podiel na na vzniku hybridov je Kalifornský králik, jeho genotyp je ananBBCCDDgg, a možno neuveríte, ale mláďatá, ktoré nie sú dobré v hniezde samicou zaopatrené, vplyvom akromelanistickej kresby, ktorá je veľmi závislá na vonkajšej teplote, majú takzvaný závoj.Tento pri prvom presrstení zmizne a základná farba bude čisto biela. Hybridy fungujú na rovnakom princípe. Genetika nepustí.

A ty vahy ?

13.1.2016 00:12
pegaz

XXX.XXX.1.251

Ja neviem. Nebudem obhajovať nikoho, ale ako som už predtým uviedol, všetky parametre pri každom plemene králikov, či už čistokrvnom alebo hybridoch sú uvádzané vždy ako ideál. Kto ich prekoná tomu gratulujem, lebo na svoje podmienky je pán chovateľ a ako sa hovorí, klobúk dole.

Neregistrovaný uživatel

13.1.2016 14:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

pegaz napsal(a):
Ja neviem. Nebudem obhajovať nikoho, ale ako som už predtým uviedol, všetky parametre pri každom plemene králikov, či už čistokrvnom alebo hybridoch sú uvádzané vždy ako ideál. Kto ich prekoná tomu gratulujem, lebo na svoje podmienky je pán chovateľ a ako sa hovorí, klobúk dole.

Podle mych zkušenosti takove vysledky jsou u přibuzenske plenitby. A na konto i kdybych vzal v potaz ten zavoj jak říkate tak ja mam uzavřeny chov.Ne podmínky toho pana. A pokud vím tak i v takovych podmínkach se hybrid da dobře chovat. i s dobrymi vysledky. Vubec nejde o to aby se překonali uvaděne vysledky obou hybridu.

13.1.2016 15:50
iginkol

XXX.XXX.224.148

pegaz napsal(a):
Ja neviem. Nebudem obhajovať nikoho, ale ako som už predtým uviedol, všetky parametre pri každom plemene králikov, či už čistokrvnom alebo hybridoch sú uvádzané vždy ako ideál. Kto ich prekoná tomu gratulujem, lebo na svoje podmienky je pán chovateľ a ako sa hovorí, klobúk dole.

Pekne zas konečne ďalší normálny chovateľ na tomto fóre.

13.1.2016 16:16
Stanislav38

XXX.XXX.224.148

pegaz napsal(a):
Ja neviem. Nebudem obhajovať nikoho, ale ako som už predtým uviedol, všetky parametre pri každom plemene králikov, či už čistokrvnom alebo hybridoch sú uvádzané vždy ako ideál. Kto ich prekoná tomu gratulujem, lebo na svoje podmienky je pán chovateľ a ako sa hovorí, klobúk dole.

Ďakujem.

13.1.2016 20:25
metro

XXX.XXX.114.183

Pegaz jedna otázka na chov a to je jedno o aký hybrid sa jedná

1. králici od jedného chovatela výsledky dobré
- počet mladých vo vrhu 8-12 váha 750-900 g vo veku 30 dní
- farba krásne biela
2. králici od druhého chovatela výsledky hrozné
- počet mladých 10-14 raz 17, váha najslabší vrh 350-550, ináč max do 700 g vek dni
- farba krásne stieborná
Koterce rovnaké, granule rovnaké, hygiena rovnaká, voda rovnaká a ešte dokonca aj vzduch rovnaký
Otázka znie : kde sa stala chyba?

13.1.2016 21:52
pegaz

XXX.XXX.1.251

1. O tom sivastom závoji príp. striebornom ako to nazývate vy, som už písal, myslím, že Vám to svojou skúsenosťou potvrdí drvivá väčšina chovateľov kalifornských prípadne iných plemien s tzv. Ruskou kresbou, ktorá je naozaj závislá na teplote chovného prostredia. Navrhujem Vám preštudovať oficiálny Vzorník plemien králikov, je úplne jedno, či to bude slovenský alebo český, príp. pre info skúsiť internet. Sa čudujem, že za takmer už rok, čo tu tento "problém" na ifaune riešite Vám to niekto nedoporučil.

2. Zavolal ste veterinárneho lekára a poradil ste sa s ním? Podľa slabšich prírastkov to ukazuje na zníženú tvorbu mlieka u samice, ktorej príčinou nemusí byť zrovna len genetika, na ktorú sa stále odvolávate. Myslím, že práve tu bolo treba začať už pred rokom a nie to riešiť na nete.

13.1.2016 22:07
metro

XXX.XXX.114.183

Hovorím o 5 samiciach od jedného chovatela, žeby všetky mali problém s mliekom?
a čo sa týka chladu všetky mali rovnaké podmienky od oboch chovatelov ale vyskytlo sa to u mladých len od jedného
a pre vašu info. ked sa okotili bola polovička novembra, teploty boli cca 10 st., mladé boli v uzatvorených kotercov a mali vyhrievacie podložky..., takže aký chlad?



citát

. O tom sivastom závoji príp. striebornom ako to nazývate vy, som už písal, myslím, že Vám to svojou skúsenosťou potvrdí drvivá väčšina chovateľov kalifornských

lenže ja som kupoval Hyplus, žeby mi dotyčný predal kalifornských králikov?

13.1.2016 22:17
pegaz

XXX.XXX.1.251

Neodpovedal ste. Bol u Vás veterinár?

13.1.2016 22:21
metro

XXX.XXX.114.183

Nie nebol, ale ked som ju dal pripustit samcom od iného chovatela výsledky boli o niečo lepšie


všetkých 5 samíc malo horšie výsledky ako samice od iného chovatela.

13.1.2016 22:35
pegaz

XXX.XXX.1.251

Evidentne ste tvrdohlavý. Pozrite si vlastnú fotku. Na akého králika sa podobajú. Nebude to práve kalifornský, ktorý sa najviac používa pri tvorbe hybridov. Poradiť má zmysel len vtedy ak o to niekto má záujem. Pri Vás mám však silné pochybnosti.

13.1.2016 22:39
metro

XXX.XXX.114.183

Vy vravíte, že sa velmi podobajú na kalifornský, takže to možu byt kludne kalifornský králici
podla vás aká je pravdepodobnost že na fotke sú kalifornáci?

13.1.2016 22:47
pegaz

XXX.XXX.1.251

Až si o králikoch a ich genetike niečo naštudujete, bude to mať význam, momentálne není o čom. Dovtedy Vám prajem veľa úspechov.

13.1.2016 22:52
metro

XXX.XXX.114.183

Evidentne ste tvrdohlavý. Pozrite si vlastnú fotku. Na akého králika sa podobajú. Nebude to práve kalifornský, ktorý sa najviac používa pri tvorbe hybridov.


kludne si nechám poradit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2016 23:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Není tu náhodou diskuze o nových hybridech?

14.1.2016 17:33
Stanislav38

XXX.XXX.225.107

pegaz napsal(a):
Až si o králikoch a ich genetike niečo naštudujete, bude to mať význam, momentálne není o čom. Dovtedy Vám prajem veľa úspechov.

Tak tak. Nepoznajú ani základy chovu bežných králikov a veci s tým súvisiace a potom niekto začne mudrovať že genetika je zlá, všetko a všetci sú zlí, nepoctiví a neviem čo ešte aké bludy, len oni sú geniálni všetko vedia všade boli všetko videli. Presne aj ja som sa k takýmto "expertom" prestal vyjadrovať lebo to nemá význam a nikam to nevedie. Osobne si myslím. že ani také váhy dosiahnuť nemohol a je to celé nie len o tvrdohlavosti ale aj o nevedomosti alebo nejakom zámere. Obraz si už urobí každý sám vrátane vystupovania dotyčného a jeho "partičky" na tomto fóre. Bez ďalšieho komentára.

16.1.2016 19:19
iginkol

XXX.XXX.226.34

Stanislav38 napsal(a):
Tak tak. Nepoznajú ani základy chovu bežných králikov a veci s tým súvisiace a potom niekto začne mudrovať že genetika je zlá, všetko a všetci sú zlí, nepoctiví a neviem čo ešte aké bludy, len oni sú geniálni všetko vedia všade boli všetko videli. Presne aj ja som sa k takýmto "expertom" prestal vyjadrovať lebo to nemá význam a nikam to nevedie. Osobne si myslím. že ani také váhy dosiahnuť nemohol a je to celé nie len o tvrdohlavosti ale aj o nevedomosti alebo nejakom zámere. Obraz si už urobí každý sám vrátane vystupovania dotyčného a jeho "partičky" na tomto fóre. Bez ďalšieho komentára.

Presne tak o nich už dávno vieme a kto má trošku v hlave a má to tu naštudované tak to ihneď odhalil. metro jardagin rado 797 som to už dávno hovoril smajlík

16.1.2016 19:42
theo3

XXX.XXX.226.34

iginkol napsal(a):
Presne tak o nich už dávno vieme a kto má trošku v hlave a má to tu naštudované tak to ihneď odhalil. metro jardagin rado 797 som to už dávno hovoril smajlík

No hlavne keď niekto urobí 1123 či koľko to bolo tých samíc tak to je sila. Zažil som raz odber 50 kusov keď som tam bol a stačilo mi to. čakal som tam ako puk či dostanem vôbec svojich 6 kúskov smajlík

18.1.2016 18:48
Stanislav38

XXX.XXX.224.50

pegaz napsal(a):
Na otázku je výborné odpovedať protiotázkou. Máte celkom pomerne veľa účastí v diskusiách, tak nájsť Vašu odpoveď bude všetkým chvíľu trvať. Nevadí. Bolo by to však pre všetkých jednoduchšie si to ihneď prečítať.

Rovnako by som mohol odpovedať aj ja na príčiny vzniku otlakov a odkázať všetkých na zdľhavé vyhľadávanie v diskusiách, ale pokúsim sa to stručne zhrnúť. V prvom rade je to genetická predispozícia, ktorá ovplyvňuje dľžku, hustotu a kvalitu srsti králika. Keďže sa bavíme o otlakoch, tak ide hlavne o osrstenie spodnej strany končatín, ktorá prichádza do styku s podlahou a je mimoriadne vystavená mechanickému dráždeniu. Tu je potrebné uviesť, že najčastejšie vznikajú otlaky na roštovej podlahe v drôtenných klietkach. Ste chovateľom hybridov, ktoré sa najčastejšie chovajú práve na tomto type ustajnenia kvôli najjednoduchšiemu udržiavaniu čistoty a hygieny. Pri tvorbe mäsových hybridov (mimochodom tu boli ako základ použité čistokrvné plemená králikov najmä kalifornský) sa vychádzalo okrem vysokej plodnosti, dobrých prírastkov hmotnosti a skorého dospievania aj práve z dobrého osrstenia nášlapných plôch na končatinách králika. Králik s otlakmi trpí a prestáva prijímať potravu, čím sa stáva nevhodným na ďaľší chov. Ako som už v prvom príspevku uviedol rexovité (krátkosrsté) králiky na tomto type podlahy sú najviac náchylné na otlaky a veľmi často nimi trpia aj na ustajnení na slabej podstieľke slamy alebo sena. Pri ustajnení na postieľke je dôležité aj sucho a čistota. Moč králika je veľmi agresívny. Mokrá a znečistená podstieľka je príčinou silného chemického dráždenia nášľapných plôch. Udržanie suchej a dostatočne vysokej podstieľky je najlepšou prevenciou vzniku otlakov. Už pri nákupe chovného materiálu by si mal chovateľ uvedomiť, či kupovaný králik je vhodný pre podmienky svojho chovného zariadenia, ale aj typu kŕmenia. Ani super lepší hybrid bez kvalitného kŕmenia nedosiahne očakávané výsledky. To je však už iná téma.

Zdravím, ak náhodou otlak - tak sa mi osvedčil a chvalabohu iba raz som ho za 10 rokov použil - akutol a podľa toho ako vyzerá rana - aké štádium a ako vyzerá celé chodidlo sa rozhodnúť aký dať a čo ďalej.

18.1.2016 21:52
metro

XXX.XXX.236.203

pegaz napsal(a):
Opäť prekvapenie? Ako som už vyššie uviedol, čistokrvný králik ktorý má najväčší podiel na na vzniku hybridov je Kalifornský králik, jeho genotyp je ananBBCCDDgg, a možno neuveríte, ale mláďatá, ktoré nie sú dobré v hniezde samicou zaopatrené, vplyvom akromelanistickej kresby, ktorá je veľmi závislá na vonkajšej teplote, majú takzvaný závoj.Tento pri prvom presrstení zmizne a základná farba bude čisto biela. Hybridy fungujú na rovnakom princípe. Genetika nepustí.

Asi vám neuverím lebo nikde nie je uvedená aká je to teplota, ved napíšte aspon interval v akom rozpetí sa to pohybuje
jedine že by ste poznali genotyp hybridov.

19.1.2016 19:52
metro

XXX.XXX.236.203

Pegaz


Navrhujem Vám preštudovať oficiálny Vzorník plemien králikov, je úplne jedno, či to bude slovenský alebo český, príp. pre info skúsiť internet.


Dakujem za info zaujímavé čítanie, myslím že v buducnosti sa mi to zíde



Objavil som aj tieto info.
https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=17&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiwgeKDmbTKAhWm_XIKHQu1A204ChAWCEYwBg&url=http%3A%2F%2Fwww.chovvb.wz.cz%2FC_genetika.html&usg=AFQjCNE2JN13ml70fxb-kuaBvJ-RkKUgag&sig2=nmKMfRYJ2atCrO20fw8Spw.

20.1.2016 17:42
iginkol

XXX.XXX.226.111

METRO ty si šoumen

20.1.2016 20:44
metro

XXX.XXX.236.203

iginkol napsal(a):
METRO ty si šoumen

Dakujem, a kde je fanklub Hyplus ?dnes v 17:42 4 hlasy.

27.1.2016 15:14
iginkol

XXX.XXX.224.182

metro napsal(a):
Dakujem, a kde je fanklub Hyplus ?dnes v 17:42 4 hlasy.

Vidíš ešte aby som ti pripomenul - aj tu vystupuješ

27.1.2016 19:16
iginkol

XXX.XXX.224.182

METRO vidíš aj tu si a nikde sa neschováš

Přidejte reakci

Přidat smajlík