Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.2.2016 08:09
Martin852

XXX.XXX.137.57

Nieviem žeči je moja samica gravitna s skuškou s samcom pištela zahacov chovam us dve roki
velmi bi ma potešilo zebi bola gravitna kebi nahodou že je gravitna ako sa k nej mam spravat ako jej mam davat jest davat jej i mlieko? Fakt nieviem poprosim debilini mi nepšte ked chcete pisat debilini zaloš si vlastnu temu a tam si pište debilini

Za rozumnu radu vam vopred dakujem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2016 08:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

na víc se nezmůžu.Ráda bych pomohla, ale nerozumím...

1.2.2016 09:00
Martin852

XXX.XXX.137.57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
na víc se nezmůžu.Ráda bych pomohla, ale nerozumím...

Čemu nerozumite.

1.2.2016 09:03
Martin852

XXX.XXX.137.57

Moje samice je asi bříza Nieve ked dam samici k samci tak samice pište Nieve co mam robit.

1.2.2016 09:33
kosta

XXX.XXX.114.1

Hlavně ji nech v klidu.Krmit normálně jak krmíš a hlavně vodu.Kdyby měla mladý potřebuje se
napít.Nedávej řepu.A k samcovi ji taky nedávej.

1.2.2016 11:06
petruk

XXX.XXX.52.146

Martin852 napsal(a):
Nieviem žeči je moja samica gravitna s skuškou s samcom pištela zahacov chovam us dve roki
velmi bi ma potešilo zebi bola gravitna kebi nahodou že je gravitna ako sa k nej mam spravat ako jej mam davat jest davat jej i mlieko? Fakt nieviem poprosim debilini mi nepšte ked chcete pisat debilini zaloš si vlastnu temu a tam si pište debilini

Za rozumnu radu vam vopred dakujem.

Samice se nechává připouštět pod dohledem a cca po týdnu je dobré ji dát k samci
pro ověření zda zůstala.
Pokud samice piští, před samcem utíká, nebo je jako přitisklá k podlaze, je s největší
pravděpodobností připuštěná.
Samici jak bylo už psáno krmit stejně.Základ:seno a voda stále, granule-kojící pár
dní před termínem porodu.
Samici nejpozději týden před porodem nově nastlat slámou a dopřát jí klid.

1.2.2016 14:12
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem za radi.

2.2.2016 22:57
Martin852

XXX.XXX.137.57

A mlieko jej mozem davat ?

3.2.2016 07:59
kosta

XXX.XXX.114.1

Mléko můžeš, ale ředěný s vodou tak na půl.

3.2.2016 08:39
kosta

XXX.XXX.114.1

Ještě jsem zapoměla dodat, pokud dáváš léky proti kokcidioze tak mléko nesmí.

Ľudovít Štúr

3.2.2016 09:47
Ľudovít Štúr

XXX.XXX.212.190

Martin852 napsal(a):
Nieviem žeči je moja samica gravitna s skuškou s samcom pištela zahacov chovam us dve roki
velmi bi ma potešilo zebi bola gravitna kebi nahodou že je gravitna ako sa k nej mam spravat ako jej mam davat jest davat jej i mlieko? Fakt nieviem poprosim debilini mi nepšte ked chcete pisat debilini zaloš si vlastnu temu a tam si pište debilini

Za rozumnu radu vam vopred dakujem.

Obraciam sa v hrobe ked vydym ako sy sa naucyl slovensi jazik.

3.2.2016 13:39
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ľudovít Štúr napsal(a):
Obraciam sa v hrobe ked vydym ako sy sa naucyl slovensi jazik.

Hmm.

8.2.2016 12:06
Martin852

XXX.XXX.137.57

Včera si postavila hniezdo a dnes rano som jej daval jest a hniezdo us nebolo ?

8.2.2016 13:53
Martin852

XXX.XXX.137.57

8.2.2016 14:18
kosta

XXX.XXX.114.1

No uvidíš co z toho bude.Do týdne nebo ještě dřív se uvidí.Pozoruj ji v klidu.Samice je
pěkná.

8.2.2016 16:36
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem.

10.2.2016 21:41
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dobri večer želam dnes rano som daval samise jest a hniezdo us nebolo som sa dočital ze v hniezde maju bit chlpi nieake ale nieviem ake ? Velmi sa tesime ale ešte nevieme

10.2.2016 21:48
mazaj

XXX.XXX.124.12

Mě samice stavěj hnizda tyden pred kocenim a koti se mi az 33 den takze běhám zhruba 14 dní každé ráno zda už tam něco má smajlík a chlupy většinou ze sebe trhají až když už zní lezou.Kolikátého si jí připouštěl?

10.2.2016 22:12
horal

XXX.XXX.58.226

Pokud dobře vidím máte tam haldu syrových brambor a mrkev. Na krmení to nejsou nejlepší suroviny, jako přídavek ano ale tak čtvrtku brambory a dvě tři kolečka mrkve. Podle fotky by se dalo i říci že je březí, ale to ani nevíte kdy jse ji připouštěl? Březí (niolv bříza, slovensky breza) na slovensku kotná, je 28 až 32 dní. Normálně je to 31 dní, ale někdy rodí dříve a nebo pozděj, ale to jenom někdy. Samice se kotí a může se použít i výraz rodí. Rodí se králičata nikoliv miminka, a pak králici nepapají ale žerou. Právě tito výrazy mnoho lidí provokuje a rozčiluje a tak ani nereagují. Ty chlupy si natrhá z vlastního těla a to většinou těsně před porodem nebo i poněm. O králičata se postará sama, jenom někdy se stane že nějaké králičata má mimo hnízdo ale dobrá samice je přikryje chlupama. Pak je třeba dát je do hnízda. Jenom ji nyní moc neotravovat a nechat ji v klidu. Den, dva před porodem už příjmá méně potravy nebo i vůbec nežere. Hlavně ať má dostatek cisté vody na pití.

Neregistrovaný uživatel

10.2.2016 22:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.167.9

Martin852 napsal(a):
Dobri večer želam dnes rano som daval samise jest a hniezdo us nebolo som sa dočital ze v hniezde maju bit chlpi nieake ale nieviem ake ? Velmi sa tesime ale ešte nevieme

Dělaš si srandu s chovatelu nebo co? Tak se ohol dej ji je do hnízda.Ty hnupe.

11.2.2016 07:19
kosta

XXX.XXX.114.1

Samice si natrhá chlupy z břicha okolo bradavek.Když je bílá bude tam mít bílé chlupy.Prosím
ostatní aby se vyjadřovali slušně a nebo raději nepíšou nic když neumí slušně odpovídat.

11.2.2016 11:05
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dnes rano porodila ale nieviem kolko.

11.2.2016 11:08
Martin852

XXX.XXX.137.57

kosta napsal(a):
Samice si natrhá chlupy z břicha okolo bradavek.Když je bílá bude tam mít bílé chlupy.Prosím
ostatní aby se vyjadřovali slušně a nebo raději nepíšou nic když neumí slušně odpovídat.

Pšesne.

11.2.2016 11:21
kosta

XXX.XXX.114.1

Martine gratuluji.Hlavně aby to dobře dopadlo.Nech ji v klidu.

11.2.2016 11:48
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem.

11.2.2016 12:02
horal

XXX.XXX.58.226

Martin852 napsal(a):
Dnes rano porodila ale nieviem kolko.

Tak že předse jenom, vypadá to na 5 kousků. Jenom ji nechte v klidu jak píše i kosta. Pokaždé kdy se přiblížíte k ní tak skočí na hnízdo aby chránila nladé a mohlo by to špatně dopadnout.

11.2.2016 19:56
rybka

XXX.XXX.80.149

Martin852 napsal(a):
Dnes rano porodila ale nieviem kolko.

Zdravím, já tam vidím i nějakého tmavého králíčka, takže by jich mohlo být i šest.
Jinak jí tam zbytečně pořád nelezte a nerušte ji. Ona na rozdíl od vás ví co má dělat. Jen kdyby do rána neupravila hnízdo a nezakryla mladé, což většinou do pár hodin udělá, malinko kolem přidejte suché slámy, má ho dost otevřené, nebo můžete ještě částečně zakrýt i dvířka králíkárny.
Já mám březí samice v dvojkotci a když už si samice vybere roh a začne se stavbou hnízda, tak na té straně zadělám dvířka kartonem ( lepenkou ), možná by postačil i starý ručník, aby jí tam netáhlo a měla trohu klidu a přítmí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2016 20:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak ti jsou krásní smajlík gratuluji.

11.2.2016 21:23
Martin852

XXX.XXX.137.57

Poprosil bi som vas take veci kedi začnu vidiet chodit kedi im narastie srst a td vopred dakujem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2016 21:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Za 10 dní už vidí a to už mají srst.Uvidíte sám.Po 14 dnech sem tam občas nějaký vyleze z hnízda a zase se vrátí zpět.Už budete vidět jak budou zbarvený.Je na ně krásný pohled, máte se na co těšit.

11.2.2016 22:37
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem.

12.2.2016 17:11
Martin852

XXX.XXX.137.57

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.2.2016 18:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nech je v klidu.

13.2.2016 10:50
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ok ved su vkidu ani ji zbitočne neotravujem lem rano dam jest aj vecer a celi den ani dvierka neotvorim.

13.2.2016 16:20
kosta

XXX.XXX.114.1

Dobře děláš.my máme 4 samice.Mladý mají zatím 2.Jedna jich má 6 je jim 17dní.Druhá nevím
ta je má od včera, já se tam moc nedívám, jenom pozoruji jestli se hýbe hnízdo.Zatím jo.
Tak je to v pořádku.Nechám se překvapit až budou větší.Jinak další budou mít až za14dní.

13.2.2016 19:34
metro

XXX.XXX.235.45

Martin852 napsal(a):
Ok ved su vkidu ani ji zbitočne neotravujem lem rano dam jest aj vecer a celi den ani dvierka neotvorim.

Ked budeš mat chvílu čas chod do Modry a pozri si hrob L.Štúra,.

14.2.2016 02:29
Martin852

XXX.XXX.137.57

metro napsal(a):
Ked budeš mat chvílu čas chod do Modry a pozri si hrob L.Štúra,.

Hmm

14.2.2016 07:40
kosta

XXX.XXX.114.1

Metro jste chovatel nebo učitel?

14.2.2016 07:59
metro

XXX.XXX.235.45

kosta napsal(a):
Metro jste chovatel nebo učitel?

Zbitočny komentar.

14.2.2016 08:25
kosta

XXX.XXX.114.1

Takže rebelant. Nevíš jak vypadá živý králík, tak rebeluješ.

14.2.2016 10:00
metro

XXX.XXX.16.29

kosta napsal(a):
Takže rebelant. Nevíš jak vypadá živý králík, tak rebeluješ.

14.2.2016 12:17
Martin852

XXX.XXX.137.57

Chel bi som sa spitat ako mam vipratah hnoj pod kralikov ked ma male ona kaka lem na jedno miesto a je tam dost vela ale bojim s ze sa vistresuje alebo neviem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.2.2016 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě týden počkej, samici přistel.Potom ji kout lopatkou vyber.

14.2.2016 20:37
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem.

15.2.2016 13:56
Marekk95

XXX.XXX.214.64

Dobry den ja tiež chovam zajace a včera som ich daval k samcovi a na jednu skočil 3 krat a na druhu iba jeden krat. Skušal som štastie a podarilo sa uvidi budem cakat do 14.marca že co bude Samice(farbu maju ako polne zejace) maju skoro rok a samec je tiez mlady( NOS). Vydavali taky krumčavy zvuk ked som ich daval k samcovi ale aj tak na nich skocil a som rad.
Ked tak zajtra by som pridal nejake foty, že ako tie samice vyzeraju a aj samec.

16.2.2016 13:37
Martin852

XXX.XXX.137.57

Chcel bi som sa vas spitat ci to nevadi že hniezdo nieje zakrite.

16.2.2016 14:26
petruk

XXX.XXX.52.146

Martin852 napsal(a):
Chcel bi som sa vas spitat ci to nevadi že hniezdo nieje zakrite.

Hnízdo i králíci vypadají dobře.Ty oškubané chlupy okolo k nim můžeš přistrčit
ale jinak je už nech v klidu.Pokud bude v noci mrznout, můžet přikrýt dvířka
u králíkárny nějakým hadrem nebo pytlem.

16.2.2016 23:21
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem.

18.2.2016 11:10
Martin852

XXX.XXX.137.57

Poprosim vas kedi otvoria oči dnes je 8 den.

18.2.2016 11:55
kosta

XXX.XXX.114.1

Za 10 dní otvírají oči.

18.2.2016 12:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.215

Nebo za 12.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.2.2016 13:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Martine, nebuď tak nedočkavý.Buď rád že jsi se prcků dočkal.Sleduj je a uvidíš.Hlavně že se samice stará smajlík

18.2.2016 17:43
Martin852

XXX.XXX.137.57

Asi ano mate pravdu dakujem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2016 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsou krásní a spokojení.Už začnou otvírat očka.smajlík.To jsou tvojí první králíčci?

20.2.2016 15:49
rapotacka11

XXX.XXX.32.33

Nám otevřeli 12 den, tak buďte v klidu.

20.2.2016 19:08
kosta

XXX.XXX.114.1

Nádherní králíci.Uvidíš jak budou pěkní až budou běhat. Našim je 24dní už běhají. Nádhera
máme 4 černý a dva bílý.

21.2.2016 10:50
Martin852

XXX.XXX.137.57

Chovam zajace us 4 rok a tera prvikrat mame mlade velmi sa tešime.

Danko

21.2.2016 12:34
Danko

XXX.XXX.107.126

Martin852 napsal(a):
Chovam zajace us 4 rok a tera prvikrat mame mlade velmi sa tešime.

To akoze fakt? 4roky chovat a nemat mlade. To len stale kupujete?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2016 12:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen opatrně až začnou požírat, at to nevyhyne na kokci.

21.2.2016 21:33
Martin852

XXX.XXX.137.57

Nie stale ti isti a niekedi ich vimenim ale tie us nigdi nevimenim

pavel07

21.2.2016 23:30
pavel07

XXX.XXX.39.19

Dobrej, mohu se prosim zeptat kdy případne znovu pripusti samyčku po spatnem porodu

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2016 07:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrej,
samyčku nevím, ale samičku vím.Zapustit hned.No, ale co je u vás "po špatném"porodu?Mladí ji zdechli a nebo měla samice jiný problém?

22.2.2016 09:33
horal

XXX.XXX.58.226

Pět samýc...no co chybička s vloudí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2016 11:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

No jo, máte pravdu 5 samyc je v normě

22.2.2016 18:42
kosta

XXX.XXX.114.1

Mydlář mydlí myš mejdlem.

22.2.2016 20:56
metro

XXX.XXX.235.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No jo, máte pravdu 5 samyc je v normě

Obdivujem vašu trpezlivost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2016 21:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moje trpělivost je neomezená .

22.2.2016 21:05
metro

XXX.XXX.235.45

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moje trpělivost je neomezená .

23.2.2016 07:37
kosta

XXX.XXX.114.1

No vidíš tak za chvíli to bude na Tobě jak se budeš starat, tak se bude dařit.

23.2.2016 16:50
Martin852

XXX.XXX.137.57

Nerozumniem ja nechovam zajace na mäso.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2016 17:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak na co je chováš?Jako mazlíky?Na výstavy určitě ne, na to nemáš zkušenosti.

23.2.2016 19:38
kosta

XXX.XXX.114.1

I když je chováš jen pro potěšení a pro zálibu tak budeš mít radost, že dobře rostou.Hlavně
aby neměli kokcidiozu to je potom konec, to hyne jeden za druhým. Potom je po radosti.

24.2.2016 21:09
Martin852

XXX.XXX.137.57

A to su nieake tabledti proti tomu ci.

24.2.2016 21:37
rapotacka11

XXX.XXX.32.33

Ne.
Čisto a správně krmit a napájet.

25.2.2016 07:31
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ok.

25.2.2016 21:41
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dnes maju 15 dni a uš chodia za matkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2016 10:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsou pěkní

29.2.2016 12:25
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dik.

29.2.2016 17:26
Martin852

XXX.XXX.137.57

Poprosim surnu radu mali zajaciki maju niečo kolo ockach nieviem co a ako.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2016 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nechej je už na pokoji a pořád je neprohlížej.Nech je v klidu a ty si jdi po svém.Nebo z tebe zblbnou králíci i my tady na diskuzi.

29.2.2016 20:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

Hlavně
aby neměli kokcidiozu to je potom konec, to hyne jeden za druhým. Potom je po radosti.

A to su nieake tabledti proti tomu ci.

Ne.
Čistota a správně krmit a napájet.

Každý králík má v sobě vyvážené množství kokcidií a určitou část vylučuje trusem.
Ve vlhkém trusu, teple a vlhké podestýlce se kokcidie rychle množí.
Kokcidie roznesou do krmiva a vody a následně pozřou.
Tím dojde k přemnožení kokcidií a králíci začnou marodit.

Chce to napáječky, ne misky se špinavou vodou.

http://search.seznam.cz/?q=kr%C3%A1l%C3%ADk%2C+nap%C3%A1je%C4%8Dky&sourceid=szn-HP&trp=1&oq=kr%C3%A1l%C3%ADk%2C+nap%C3%A1je%C4%8Dky&sgId=&aq=-1&thru=&su=.

1.3.2016 20:33
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dnes us maju napuchnute oci a cervene su chori?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2016 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkus je nafotit zblízka a dej sem foto.Snad to mají jen ze sena a nebo slámy.A to má všech 5?

1.3.2016 21:26
Martin852

XXX.XXX.137.57

Nie lem niektore.

2.3.2016 07:51
Martin852

XXX.XXX.137.57

Rano som im dal šmalec poradili mi starsi chovatelia z dedini moze to bit aj od sena je asi stari.

2.3.2016 08:38
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

Šmalec ?
Co to je ?
Mají dostat ovesné vločky.
Nemáš li kvalitní potřeby,
pěkná králíkárna,
kvalitní seno a slámu,
napáječky,
vykašli se na množení králíků!
Stejně ti zajdou, nešiko.

Dej jim mrkvičku, jablíčko - žádné plesnivé.
Kousek tvrdé housky, pěkné seno, ovesné vločky, granulky
a čistou vodu.
Očka vyčisti vlahou vodou.
Na každé oko vem čistou vatu.

Všechno se musí dělat pořádně.
Nemáš pěkné seno na krmení a množíš .

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2016 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Skoro ve všem souhlasím s rapotačkou, až na to pečivo u tak malých králíčků a dále, nemusí být pěkná králíkárna, to nemá na nic vliv, hlavně aby měli čisto a sucho.
Toho ječmene jim určitě uber a nahraď vločkami a ovsem.Pro 5 králíčků toho moc nepotřebuješ.
V lékárně kup Opthal, je to voda na oči a jak píše rapotačka, každé očko čisti čistou vatou nebo použij tampony na pleť.
S tím senem je to docela v háji.Jestli nevíš jak je seno staré, raději jim ho nedávej.Buď kup u sedláka nové a nebo alespoň granulované seno.
Už jsem ti výše psala, že to může být senem a nebo slámou.Jak starou slámu používáš?
Jojo budeš to mít velmi těžké a raději se připrav na to, že tvojí první králíčci nemusí přežít.Což ti určitě nepřeji.

2.3.2016 10:16
rybka

XXX.XXX.80.149

Martine, tohle dle fotek a stavu králíčků není dobré. Nekýchají ti ? Nemají mokré čumáčky s hlenem ? Co mamina, ta je vpořádku ?
Asi jsi ještě mladý a nezkušený chovatel a finance jsou zřejmě také omezené ? Je třeba si ale nejdříve o chovu něco přečíst, nebo zjistit od chovatele, který už nějaký ten rok chová.
Mezi tím, pokud nemáš na nové zařízení alespoň v tom starém utvořit pro králíčka ty nejvhodnější podmínky a to je čistý, vydezinfikovaný, nebo alespoň vylíčený kotec vápnem, kvalitní, neplesnivé seno, čistou, suchou slámu a také kvalitní krmivo. Důležité je také pořízení chovných jedinců a jejich zdravotní stav. Ne každý, chovatel " jedná seriozně a pokud uvidí, že se nevyznáš a koukáš jen po tom co se ti líbí, může podstrčit úmyslně nekvalitního jedince, kterého se snaží vyřadit z chovu. Pak je lépe poprosit někoho známého, kdo již zkušenosti má, aby ti s pořízením pomohl a králíčka před koupí prohlédl. Jistá rizika i tak přetrvávají a proto je dobré mít nového králíka nějakou dobu v karanténě. Zdravotně musí být vpořádku i samec s kterým připouštíš. Chodit se samicí po sousedech se také nevyplácí. Je lépe mít samce svého o kterém budeš vědět, že je zdráv. Mnozí neočkují, což je dle mého také důležité, takže pokud nemáš králíky naočkované, měl by jsi to napravit.
Teď zkus alespoň zachránit to co máš. Když si nevíš sám rady, je lépe se hned obrátit na veterináře. My ti můžeme radit každý dle svého mínění, rady jsou různé a ve finále se stejně musíš rozhodnout sám. Králíčkům však čas utíká a může to být pro ně rozhodující.
Přeji ti, aby se podařilo králíčky zachránit.
Jinak, pokud nemáš krmné vločky, upaluj do obchodu a kup jim alespoň pytlík a namíchej do krmné dávky. Pak by to chtělo i oves, granulky pro kojící a březí samice a pokud nemáš kvalitní seno ( což asi ne ), tak jak bylo výše psáno, senné granule. Já přidávám i vojtěškové. Ječmen vysadím úplně jakmile začnou lézt mamině do misky. Pečivo nedávám vůbec. Pěstujeme si mrkev a řepu, ale s tím také opatrně. Na vše se musí přecházet pomalu a postupně. Co ti mohu poradit tak jsou dobré větvičky na okus, nejlépe z ovocných stromů a výborná je borovice. Březím a kojícím samicím však nedávej vrbu. I když má protizánětlivé účinky, tlumí laktaci a samička by mohla přijít o mléko. Výborné jsou také kopřivy. Suším je po celou sezonu. Také listy pampelišky.
Víš, ono se to zdá, ale chov není jednoduchá záležitost a někdy i finančně i časově náročná. Člověk by měl vždy zvážit zda je v jeho silách a možnostech se do něčeho pustit, pak by se ušetřili mnohým zklamáním.

2.3.2016 12:27
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dakujem za radi budem sa ich držat.

4.3.2016 19:25
Martin852

XXX.XXX.137.57

Us je jim lepšie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 20:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Očička se spravili?

4.3.2016 21:34
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ano.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 22:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Martine, ty dvířka okamžitě předělej.No už se nedivím že mají problém s očima.Hned na tom začni pracovat, jsou absolutně nevhodné.Králíčci mají málo světla a jak otevřeš kotec je světlo pro ně šok.

5.3.2016 06:36
koldy

XXX.XXX.90.222

Pane bože
Jen taková rada, být tebou bych urychleně postavil novou králikárnu:
1. vyšší kotce s daleko lepšími dvířky než je tohle, aspoň půlka ať je pletivo ne nějaké široké desky, kde máš pak mřížku 20x40 cm
2. více kotcovou, aspoň 6, ať máš kde dávat odstavy
Já vím že každý nějak začíná/l, ale tohle bych radši ani neukazoval veřejně.
Jinak máš tu i v tvojich předchozích vláknech napsané od lidí dobré rady, tak se jich drž a bude se to jen lepšit.
K.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2016 10:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

No pro začátek by stačily ty dvířka.Ono, králíkům je jedno v jak staré kleci žijí.Zas tak malý kotec to není.
Víte ona stavba králíkárny stojí velké peníze, ale to vy víte nejlépe.Nezapomeňte že je to mladý kluk a je možná vůbec rád, že mu rodiče dovolili králíky.
Vidím že máte nafocenou úplně novou králíkárnu.Tak že, ta stará už byla hodně stará a tou jste se nepochlubil a nebo že by jste teprve začínal?
.Kluk se nechlubí králíkárnou, ale králíčkama a má z nich evidentní radost, proč mu ji kazíte?

5.3.2016 13:01
koldy

XXX.XXX.90.222

Ale já jsem nepsal, že mají malý kotec, teda nemyslel jsem, že na šířku a hloubku, jen mi vadí ta výška, ale taky může být úplně jiná, když tam má tak široké desky tak to asi zkresluje.
Jinak já čisté investoval jen do ipy a falcovaných desek na dvířka. Takže to asi dělá 1200 kč, když nepočítám napaječky, zásobníky a jesle, které mohou být z čehokoliv. Jinak asi každý má doma hřebíky a nějaké panty a desky, které jsou nejdůležitější :)
Králikárna u nás byla, ale skoro taková jak má tady kolega, ale s daleko lepšími dvířky, ale šla na spálení a stavil jsem novu.
Já jsem si SVOJI první králikárnu postavil před 2 lety, takže mi bylo asi 18, otec mi pomáhal s kostrou, protože samotnému by mi to trvala daleko déle, jinak pak se jen řeže a přitlouká tak to už je na pohodu. Jelikož jsem někde četl že kluk má 16 nebo 17 tak si myslím, že pokud není úplně levý a rodiče by mu pomohli tak by to za prázdniny zvládl.
Vím, že se nechlubí králikárnou, ale králíky, já jsem měl taky obrovskou radost jak se mi narodil první vrh, jsem tam byl skoro pořád.
K.

5.3.2016 13:02
koldy

XXX.XXX.90.222

Jinak takhle by mohly vypadat dvířka.

5.3.2016 22:08
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ved skoro mam tak ako na vasej fotke mam 16 a us pracujem s ocinom na novou kralikarnu.

6.3.2016 06:23
koldy

XXX.XXX.90.222

To je dobře, když tak sem dejte potom nějakou fotku.
Jinak hodně štěstí v chovu
K.

6.3.2016 08:02
kosta

XXX.XXX.114.1

Moje zkušenosti. Když jsme přišli před 30lety na venkov do domku po rodičích tak jsme měli
králíky ještě v horších boudách každá bouda jiná, jak to děda stloukl tak to bylo.Sehnala
jsem do nich králíky a dařilo se, že jsme mohli podarovat i rodinu ve městě.Proto jsme si
řekli že si králíci zaslouží lepší.Udělali jsme novou předpisovou.Dali jsme je do nové a
bylo během času po radosti.Kokcioza je pomalu likvidovala.Přes všechna opatření se prostě
nedařilo.Každý týden jsme čistily kotce, dávaly preventivně léky.Prostě každý radil ale nedařilo
se tak jsme skončily.Tak to po nějaké době zkoušíme znovu.Starou králíkárnu jsme opravili
vybílili vápnem.Pořídili nový chov, který už máme 3roky a najeli na nový moderní způsob
krmení.Bez problémů.Přežil i v loni ty největší vedra.Letos už máme u 3 samic a 4 čeká.Zatím se daří i ve staronové králíkárně.

6.3.2016 11:38
Marekk95

XXX.XXX.198.240

Zdravim moja samica dnes začala stavat hniezdo a chcel by som vediet že kedy by mala rodit? Daval som ju pripuštat 8.2. ale myslel som si že nic s toho lebo na nu samec neskakal tak som ju dal pripustit na valentina 14.2. a podarilo sa. zatial ešte nic nemam len stavia hniezdo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 12:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkus ji dát ještě jednou k samcovi na zkoušku, když nevezme a bude se bránit tak by mohla být skotná a jen spěchá se stavbou hnízda, které může ještě i rozházet a před porodem postaví nové.

6.3.2016 18:15
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dnes mi zomrel jeden mali kralik

11.3.2016 23:33
Martin852

XXX.XXX.137.57

Dobri večer želam chcel bi som sa opitat ze teras co je ten vietor či mozem natiahnut foliu lebo mali mozu zamrznut či nieviem poprosim radu vopred dakuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 07:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když jsou dobře přikrytí tak se jim nic nestane.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.3.2016 09:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Martin852 napsal(a):
Dobri večer želam chcel bi som sa opitat ze teras co je ten vietor či mozem natiahnut foliu lebo mali mozu zamrznut či nieviem poprosim radu vopred dakuje.

Králíkům žádnou folii na dvířka nedávej ať jim kotec větrá.Pokud máš tak malá dvířka jak je na fotce výše, nezakrývej je vůbec.V kotci se hromadí čpavek a to králíkům nesvědčí.I ty červený oči mohou být z nedostatečného větrání.

12.3.2016 20:58
Martin852

XXX.XXX.137.57

Ok dakujem.

14.3.2016 20:52
Martin852

XXX.XXX.137.57

Poprosim vas nechcem otvarat dalsu novu temu kedi mozem odstavit mladich a ako a mo kolkich do jedneho.

15.3.2016 10:10
kosta

XXX.XXX.103.65

Odstavují se v 8 týdnech a to tak králíci se nechají v kotci kde se narodili a odstaví se samice.
Později se rozdělí podle pohlaví samci zvlášť a samice taky oddělit.Asi tak ve třech měsících.
Samci se většinou perou když jsou pohromadě.Tak potom taky rozdělit po jednom.

15.3.2016 21:21
Martin852

XXX.XXX.137.57

A ked odelim mladich?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.3.2016 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak u nich proběhne kokci dřív než se naděješ.No, bohužel zkušenosti nemáš žádný tak musíš počítat s tím, že budou problémy i když odstavíš mladé.
Všechny začátky jsou moc těžké a u králíků to platí dvojnásob.Bohužel, chybami se člověk učí.99% chovatelů začátečníků si tím musí nebo muselo projít.
Bohužel zde platí, že i když se tu všichni snaží poradit jak a čím krmit při odstavu, tak to tazatelé stejně neberou na vědomí a potom tu pláčí nad tím, jak jim hynou králíci.

16.3.2016 07:16
kosta

XXX.XXX.103.65

Můžeš zkusit odstavit mladé.Kup jim krmivo pro odstavené králíky s léčivem.Jsou to granulky.
Zkus a možná budeš mít štěstí.Já to tak dělám a není problém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2016 08:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud nejsou králíčata naučený na granule, tak to může být velký problém.Mám s tím svoji vlastní zkušenost dřívější doby.Zkusit to můžete jak radí kosta, ale já bych to neudělala.
Odstavení králíčci jsou velmi citlivý, proto se musí krmit velmi opatrně.Neodrazuji Vás od granulek, je na vás jestli to chcete risknout.

2.4.2016 08:08
Martin852

XXX.XXX.137.57

Kralicata sem us odstavil mali 52 dni.

2.4.2016 08:13
kosta

XXX.XXX.103.65

Jak jsou velcí? Kolik váží?

9.4.2016 09:19
Martin852

XXX.XXX.137.57

Na druhi den sem je vratik k matce lebo prisiej ujo a povedal ze su iste male.

9.4.2016 09:31
mikimajky

XXX.XXX.144.252

Prosím ťa ty v akej reči píšeš?

9.4.2016 15:56
kosta

XXX.XXX.103.65

Asi píše mobilem.Nejlepší je klávesnice na počítači a Google, který opravuje chyby.Nejsem
Slovák, ale pochopím co myslí.

9.4.2016 17:03
mikimajky

XXX.XXX.4.147

Ja síce slovák som, ale toto je katastrofa. Čeština mi nerobí vôbec problém, ale toto nie je ani slovensky ani česky. Dokonca to nie je ani nejaké nárečie. Toto sú nejaké skomoleniny.
Tiež píšem z mobilu.

9.4.2016 18:17
kosta

XXX.XXX.103.65

To jsou překlepy.Prostě si nekontroluje co píše a odešle to.Potom už to nejde opravit.Na jedné
klávese jsou tři písmena a to je to co dělá ty chyby.Klávesa 5 a j k l.

9.4.2016 18:31
mikimajky

XXX.XXX.144.252

To preklep určite niesu. Už nadpis je nezmysel. A nezmysel je každé druhé slovo. Ak niekto nevie písať ypsilon mi síce trhá oči, ale dá sa to prežiť. Nezmysly sú znakom choroby. Žeby dysgrafik?

9.4.2016 19:16
kosta

XXX.XXX.103.65

Asi to je dysgrafik.Já když jsem chodila do školy tak za to byla pětka z pravopisu.Dnes je to
dysgrafik.Neznámkují se.Jiná doba.

Přidejte reakci

Přidat smajlík