Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.2.2016 09:26
Ondra94

XXX.XXX.199.48

Dobrý den,

chtěl bych se Vás zeptat, kolik si říkáte za kilo králíka mrtvé váhy? Já jsem teď po dlouhé době prodal asi 3 králíky. Dal jsem cenu 130kč za kilo. Není to málo? Kolik dáváte Vy?
Králíky krmím senem, ovsí, ječmene + někdy chleba.

29.2.2016 10:02
bronda

XXX.XXX.98.84

Já beru 145Kč/kg a určitě to není moc. Spíše naopak. Je to jen psychický blok prodávajícího neříci si vyšší cenu. Je to hodně i o cílové skupině, které prodáváte.

29.2.2016 11:16
burgund6

XXX.XXX.33.7

bronda napsal(a):
Já beru 145Kč/kg a určitě to není moc. Spíše naopak. Je to jen psychický blok prodávajícího neříci si vyšší cenu. Je to hodně i o cílové skupině, které prodáváte.

Máte pravdu, já jsem prodával jedné skoro devadesátileté paní za 100 Kč za kilo staženého králíka.Vím, že je to pod náklady, ale bylo mi tak nějak proti srsti si vzít více.

29.2.2016 11:42
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

29.2.2016 12:31
chovatelpodluzi

XXX.XXX.208.184

Začínal sem na 150/kg, dnes až 180/kg. Záleží na klientovi. Těm prvním, co chodí furt umím pořád nechat za levněji (kamarádi, širší rodina). Taky s tím mám problém jak píše bronda, ale furt si říkám kolik stojí a jaká kvalita v obchodě (poprvé sem měl možnost srovnat u kuřete - koupené vs. domácí a kuře z marketu mi už nesmí přes práh). Takže vyřešeno, kdo chce koupí, kdo spekuluje, at to zkouší na řetězce.
P.S. ze zákona musím prodat s hlavou, tedy i když kupující hlavu nechce, účtuju ji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2016 14:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když už prodám tak za 135/kg a ještě se to někomu zdá moc, tak takový má smůlu.Neprodám a neslevím.Raději dám na plotnu.

2.3.2016 09:09
horal

XXX.XXX.58.226

Já se dívám vždy po cenách v řeznictví, většinou se pohybují kolem 145 Kč bez hlavy a bez nohou pod kolínky. Doma jsem vyzkoušel oddělit hlavu a lítka a pak znovu převážit. Vyšla mi cena 130 Kč/kg. Neni to moc ale ani málo, záleží kde prodáváte. Pokud to bude ve větším měste, tak cena kolem 200 Kč/kg neni žádný extém, prodává se i dráž. Jenomže na vesnici nebo malém městě cena 130Kč/kg je přijatelná. Je třeba si propočítat na kolik vás výjdou náklady, ale to už je trochu složité. Jde o to proč prodáváte králiky. Pokud je to proto že máte něco navíc a prodáte tak 10 kusů za rok je jedno zakolik tam ten zisk nebo prodělek neni podstatný. Pokud budete prodávat 150 - 200 ks ročne, tam už jdou náklady do tisíců a od toho by se měla odvíjet cena. Ale poravdě pokud by jste do nákladů započítal vše co je potřeba ke králikům řekněme i cesta na výstavu nebo pro chovné králiky, chovné zařízení, čas strávený kolem králiků atak dále, dostanete se na sumu někde přes 500 Kč/kg králičího masa. Samozřejmě to je myšleno klasický chov v králikárnách na podestýlce.
Už jenom když se podíváte na příspěvky v tomto vlákně a v mnoha dalších, zjistíte že co chovatel to jiná cena a jiný důvod proč tak činí. Je pouze na vás jak si stanovíte cenu a zda vůbec budete prodávat.

3.3.2016 03:16
verka1

XXX.XXX.203.59

Naprosto s vami souhlasim. V.

3.3.2016 13:34
borax

XXX.XXX.52.153

verka1 napsal(a):
Naprosto s vami souhlasim. V.

Králík je pro normálního"dělňase" prostě drahé maso.
Jistě najdou se i fajnšmekři, kteří nepatří mezi bohaté a sem tam si dopřejí kvalitu.
No ale...většina se orientuje na kuřata 'v akci'
Neodsuzuji to...Je to prostě o penězích.

3.3.2016 19:41
verka1

XXX.XXX.203.59

Taky souhlasim. Opravdu spousta lidi radeji v Tescu koupi kilove kure za par korun, nez aby dal cca 200 Kc za usaka. Stejne zbytek penez utrati za nesmysly. Cola, bramburky atd.

3.3.2016 20:46
chovatelpodluzi

XXX.XXX.208.110

verka1 napsal(a):
Taky souhlasim. Opravdu spousta lidi radeji v Tescu koupi kilove kure za par korun, nez aby dal cca 200 Kc za usaka. Stejne zbytek penez utrati za nesmysly. Cola, bramburky atd.

Tak tak. A utratí je za umělou chuť, protože to laciné "maso" žádnou nemá a musí si ji někde doplnit, další umělinou. Když mi žena udělá perfektní kus masa s kopou zeleniny, tak kolikrát už ani nevečeřím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.1.2017 15:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes aktuální leták z Lídlu: od 2.1.2017 - Čerstvé králičí maso.

Super cena - 189, - za kilo - Králičí plec s žebry ( přední stehno se žebry)

Super cena - 249, - za kilo - stehna

Super cena - 329, - za kilo - králičí steak bez kosti )vykoštěná hruď.

28.1.2017 15:28
Stanislav38

XXX.XXX.226.236

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes aktuální leták z Lídlu: od 2.1.2017 - Čerstvé králičí maso.

Super cena - 189, - za kilo - Králičí plec s žebry ( přední stehno se žebry)

Super cena - 249, - za kilo - stehna

Super cena - 329, - za kilo - králičí steak bez kosti )vykoštěná hruď.

Faltuska smajlík Vy kam sa vopcháte, tam sa chcete vopchať smajlík ešte že tu nemáte svoj jazdný prostriedok volajúci sa METRO však? Začnete niečo a ukončujte vlákno ? smajlík Pani chuderka však ? ? ? smajlík Hyla francúzska zdarma a tak ? Nebojte sa smajlík o všetkom viem a pán primitív METRO mi to dá vyžrať smajlík Vy ste teda ozaj trojica, a ešte som zabudol na váho akože šéfa... smajlík predajca originálnej genetiky francúzskej hyly smajlík No asi predáva odpad čo mu tam ostane, takým ľudom ako máme dôkazy na mailoch tak od nich by som nekupoval ani fazuľu smajlík smajlík smajlík Však pán METRO smajlík

28.1.2017 17:50
Stanislav38

XXX.XXX.226.236

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes aktuální leták z Lídlu: od 2.1.2017 - Čerstvé králičí maso.

Super cena - 189, - za kilo - Králičí plec s žebry ( přední stehno se žebry)

Super cena - 249, - za kilo - stehna

Super cena - 329, - za kilo - králičí steak bez kosti )vykoštěná hruď.

Francuzska hyla ti nakaázala mazať toto ? Cha cha smajlík Chudáci a čo ešte pán METRO ako poskok pána HYLU a jeho skvele neskvelej genetiky aj to ešte falšuje a predáva FX, pravda pán METRO ? smajlík

28.1.2017 17:57
Rotvik

XXX.XXX.190.86

150 Kč/Kg
pokud ne, raději ho upeču sám

28.1.2017 17:59
bobo28

XXX.XXX.226.236

Metro či železnica to je jedno... METRO je to nejaký pako čo robí stolárstvo nič viac a čo to tu pozerám tak sa to nedá aby to nikto nevidel hyla francúzska a všetko ostatne je zlé a sú podvodnicí. Super chalan smajlík

28.1.2017 18:13
viera.66

XXX.XXX.226.236

Pán Vladimír Lauda sa do teraz usmieval, ale už sa asi nebude. Ono je to veľa veciach a pán Lauda aspoň no sa to naučí čo je podľa neho skutková podstata a okrem toho je tam toho dosť.

28.1.2017 20:08
zemla

XXX.XXX.164.67

Že si vy ku*vy viera.66 a Stanislav38 už konečně nedáte pokoj a netáhnete do pr*ele. Kvůli vám a pár dalším je celá diksuze na ifauně už totálně v pr*eli. Proboha admine, zabanujte je už!

28.1.2017 20:14
zemla

XXX.XXX.164.67

Prodávám za 145, - Kč bez hlavy, anebo 140, - Kč s hlavou, pokud ji někdo chce a nestačím pokrýt všechny zájemce.

28.1.2017 20:17
Rotvik

XXX.XXX.190.86

zemla napsal(a):
Že si vy ku*vy viera.66 a Stanislav38 už konečně nedáte pokoj a netáhnete do pr*ele. Kvůli vám a pár dalším je celá diksuze na ifauně už totálně v pr*eli. Proboha admine, zabanujte je už!

Tak Tak

28.1.2017 21:24
gucos

XXX.XXX.96.115

150 za kilo bez hlavy, maminky pro děti, doktoři a sestřičky z nemocnice to vždy rozeberou i s chlupama

Kaválek

29.1.2017 09:41
Kaválek

XXX.XXX.145.224

Já nechavam standardně za 200 kč a kdybych odchoval 200 králíků ročně stejně zmizí. Jinak živá váha 2,9-3 kg a po stažení okolo 2 kg. A hlavu a vnitřnosti jsem spousty lidi naučil brát. Škoda to vyhodit, když už ji dostanou.

Masérek

29.1.2017 16:14
Masérek

XXX.XXX.128.36

Dávám 130kg s hlavou a vnitrnostma. Kdo nechce tak vezme jinej. Ale zatím prodávám jen přebytky rodině a kamarádům. Cizím bych dával za 150. Za to mají v marketu zmrzlyho cinana.

30.1.2017 20:14
borax

XXX.XXX.91.21

V Uherském Hradišti v Kauflandu nabízel inzerent 1Kg králičího masa z domácího chovu za 170Kč.
Váha cca 1,5 kg.Docela drahá veverka

3.2.2017 19:42
martina85

XXX.XXX.250.242

Prodávám 100, -/kg, králíci mají mezi 1,9-2,1kg. A to věřte, že jsou lidi rypáci a mají s tim problém, že to je drahé, že v penáči byla králíčí stehna za 139, - za kilo a na stehnech je nejvíc masa... A myslím že nemusím vyprávět jaký je rozdíl mezi "králíkem" z obchodu, který váží 1,25kg celý a králíkem co má 2kg.

4.2.2017 09:43
bronda

XXX.XXX.98.84

martina85 napsal(a):
Prodávám 100, -/kg, králíci mají mezi 1,9-2,1kg. A to věřte, že jsou lidi rypáci a mají s tim problém, že to je drahé, že v penáči byla králíčí stehna za 139, - za kilo a na stehnech je nejvíc masa... A myslím že nemusím vyprávět jaký je rozdíl mezi "králíkem" z obchodu, který váží 1,25kg celý a králíkem co má 2kg.

Nemyslím, že je rozdíl mezi králíkem o mrtvé váze 1.25 Kg a 2 kg. Rozdíl je v tom, zda je králík z domácího chovu nebo z komerčního odněkud z Číny. Osobně si dám raději dva z malého plemene, než jednoho středního či velkého. Ale nechci tu znovu rozviřovat nekonečné diskuze o tom, zda lepší maso mají malá, či velká plemena.

4.2.2017 13:31
300RUM

XXX.XXX.244.138

Já prodávám přebytky známím za 200, - kus, váha kolem 2kg, neřeším, hledat odbyt nemusím. Nejraději směňuji za ryby, nepřepočítáváme - neřešíme. Od jednoho kamaráda dostávám filety z mořských ryb, co jezdí do Norska a Španělska. Taková treska nebo mník z volného moře, to u nás nekoupíte.

4.2.2017 15:03
martina85

XXX.XXX.250.242

bronda napsal(a):
Nemyslím, že je rozdíl mezi králíkem o mrtvé váze 1.25 Kg a 2 kg. Rozdíl je v tom, zda je králík z domácího chovu nebo z komerčního odněkud z Číny. Osobně si dám raději dva z malého plemene, než jednoho středního či velkého. Ale nechci tu znovu rozviřovat nekonečné diskuze o tom, zda lepší maso mají malá, či velká plemena.

Zdravím, takhle jsem to nemyslela a ani mě to nenapadlo. Mám namysli, že ten králík je kost a kůže, vůbec mě nenapadlo, že může jít o malé plemeno a váha 1,25 je pak normální a neni to chrt. A ani já tu nechci začínat tu nekonečnou diskuzi kdo má lepší maso apod.

5.2.2017 13:11
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Nedávno byla podobná diskuze na FB a jeden z chovatelů údajně prodává za 250, - za kilo. Ne za kus, ale opravdu za KILO. A prý zájem je. Tak nevím

5.2.2017 13:17
borax

XXX.XXX.91.21

xchipsy napsal(a):
Nedávno byla podobná diskuze na FB a jeden z chovatelů údajně prodává za 250, - za kilo. Ne za kus, ale opravdu za KILO. A prý zájem je. Tak nevím

Asi upadl na hlavičku.
Hamty, hamty.Je potřeba se chovat korektně!

6.2.2017 14:35
bronda

XXX.XXX.98.84

borax napsal(a):
Asi upadl na hlavičku.
Hamty, hamty.Je potřeba se chovat korektně!

A nebyl to náš starý známý Tom.50, který kdysi zmiňoval tyto ceny?
Ale proč ne! Pokud má odbyt (třeba někde do Prahy) tak by byl hloupý, pokud by zájmu nevyužil. Cenu dělá vždy trh - nabídka a poptávka. Vezmete-li v úvahu, jaká by byla reálná cena masa, kdyby jste započetl i všechnu svoji práci a přiměřený zisk... Je hodně chovatelů, kteří si nechají zaplatit tak aby se to vyplatilo, nebo králíky raději "sežerou" sami!

6.2.2017 16:16
xchipsy

XXX.XXX.142.1

borax napsal(a):
Asi upadl na hlavičku.
Hamty, hamty.Je potřeba se chovat korektně!

A tak, pokud má zájemce, proč ne... Potřeba chovat se korektně - ke komu? Pokud za mnou přijde známý, že by chtěl králíka, protože ti z obchodu jsou "hnusní" (a nebo protože ho nikdy nejedl atd atd...), tak ho prodám za "rozumnou" cenu. Pokud ale přijde člověk, že jich chce deset, protože další chce pro sousedku, kolegyni z práce, její tetu, snachu atd atd... tak proč si neříct o lepší peníze... (taky nevíte, co s tím vaším "levným" králíkem nakonec udělá, jestli ho náhodou neprodá za dvojnásobek
Vezměte si třeba zvěřinu - výkupní cena za srnčí, kterou dostanete, je okolo 100, - za kilo (vyvržený kus bez hlavy a se zkrácenými běhy, v kůži) ale následné ceny, za kterou je "maso" prodáváno dál je např. plec 200-300, kýta 400-700, hřbet 500-900 (/kg)... Malý konkrétní příklad - roční srnec, výkupní hmotnost 12,5 kila, výtěžnost (čistá zvěřina, vše bez kostí) 7,5 kila. Ve výkupu bych za něj dostala necelých 1300, pokud bych ho rozprodala po kusech "podle ceníku" (každá část je jinak hodnotná a za jiné peníze, tak vezmu průměr 300/kg), jsem na ceně o tisíc korun vyšší
U králíků obdobně. Jasně,250 za kilo je opravdu asi přehnané, ale 120,140..se mi zase zdá dost málo.
Holt BIO je drahá věc http://www.biokosiky.cz/www-biokosiky-cz/eshop/33-1-POCTIVE-POTRAVINY/0/5/370-011-Kralik-chlazeny-Kg.

6.2.2017 16:17
xchipsy

XXX.XXX.142.1

A někde je to asi ještě víc bio...

http://www.svetbedynek.cz/product/cesky-kralik-cena-za-1kg.

6.2.2017 17:41
Zdenda1987

XXX.XXX.117.206

Tak já taky nemám problém prodat za 200 Kč/kg. Tuhle cenu mám nahozenou pro sestru co mi dělá dealera v PCE. A jejím kolegyním se to nezdá moc, spíš naopak smajlík Ještě se strachují, jestli to není málo. Pro své okolí ( lidi z menšího města ) mám cenu 150 Kč/ kg a taky není problém prodat. Mám své stále odběratele, kteří se pravidelně vracejí. Holt králík je drahé maso. To stejné zmiňovaná zvěřina.

6.2.2017 19:06
horal

XXX.XXX.202.176

Už bezmála před rokem jsem se k cenám králičího masa vyjádřil a pořád to u mne platí. Proto se nepodivuju nad cenami v těch reklamách. Jenom nemám rád ten přívlastek bio. Podle mne je to jenom takové klišé. Kdyby napsali, že zvíře bylo odchováno bez chemických přísad budou daleko blíž pravdě. No jo ale když na některé lidi to platí a nic jiného nekoupí než bio, přitom klidně dají za kilo i 500 kč v domění že mají tu nejlepší kvalitu. K nízkým cenám mají nedůvěru. Když chce jenom tak málo za kilo tak to určitě nikdo nechce koupit a potřebuje se toho zbavit. Kdo ví v jakém humusu to chová. S takovým názorem jsem se setkal. Jak už jsem se zmínil minule, ve velkých městech, pardon ve velkém městě. Máme jenom jedno. Tam neni nouze o kupce kteří jsou ochotni dát 6 až 7 stovek za králika. Proto jestli má někdo takovou možnost ať neváhá a nstydí se říci si pořádnou cenu, proto že králičí maso nebude nikdy doceněno.

Přidejte reakci

Přidat smajlík