Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Símaa

14.7.2016 09:10
Símaa

XXX.XXX.174.67

Zdravím, mám poprvé králíky od února, takže jsem začátečník a ještě jsem neočkoval. Mám samce, dvě samice a 15 mladých ze 3 vrhů. Jak je nejlepší očkovat a jaká pro to platí pravidla? Předpokládám, že očkování proti myxo a moru seženu u veterináře, takže tam si zařídím nějaké "balení", kde bude více dávek. A jsou omezení ohledně např. březích nebo kojících samic a věku mladých? Nebo ještě něco, co bych jako začátečník měl vědět? Děkuji za rady ;).

Chovatel Lada

14.7.2016 09:29
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Símaa napsal(a):
Zdravím, mám poprvé králíky od února, takže jsem začátečník a ještě jsem neočkoval. Mám samce, dvě samice a 15 mladých ze 3 vrhů. Jak je nejlepší očkovat a jaká pro to platí pravidla? Předpokládám, že očkování proti myxo a moru seženu u veterináře, takže tam si zařídím nějaké "balení", kde bude více dávek. A jsou omezení ohledně např. březích nebo kojících samic a věku mladých? Nebo ještě něco, co bych jako začátečník měl vědět? Děkuji za rady ;).

Ze zákona očkovat musí veterinář, očkovat se má po 10 týdnu stáří mláďat...
Očkovat březí i kojící králice můžete...Informace k očkování najdete na stránkách
klubu Vss - Odborné příspěvky od - MVDr - Miloslava Martince

http://klubvss.cz/.

19.7.2016 17:12
velpap

XXX.XXX.219.38

Símaa napsal(a):

Asi se vám nevyplatí očkovat si králíky sám, to by jste musel mít větší množství, jedna šarže je 40 dávek a nedá se otevřená skladovat, lepší nechat pracovat veta. Jinak chovné kusy očkovat dvakrát do roka, dále souhlas s chovatelem Ladou.

19.7.2016 19:20
borax

XXX.XXX.91.21

Chovatel Lada napsal(a):
Ze zákona očkovat musí veterinář, očkovat se má po 10 týdnu stáří mláďat...
Očkovat březí i kojící králice můžete...Informace k očkování najdete na stránkách
klubu Vss - Odborné příspěvky od - MVDr - Miloslava Martince

http://klubvss.cz/.

O zákonech této země by se dalo dlouho debatovat!.