Může být králíkovi zima při 15 stupních?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

N.N.

31.1.2017 23:59
N.N.

XXX.XXX.28.254

Dobrý den, zajímalo by mě jestli může být králíkovi zima už při 15 stupních. ODBOČÍM... Před skoro rokem jsme ho v největších deštích našly za domem v trávě. Přítel šel se psem a po pár minutách mi volal, že je v trávě králík. Hned jsem vyběhla ven a už jsem ho držela v náručí. Bydlíme ve městě kolem žádná zahrada a ani nebyl nějak moc promáčený takže ho asi zrovna někdo vyhodil a zmizel. Ptala jsem se okolo v hospodách v domech nikdo nic. Měl hroznou rýmu, zanedbané drápy a zuby. Nevěděl co je to chleba ani klacek. Měl hrozný hlad, a protože mam doma spoustu zvířat tak pro něj něco bylo. Druhý den na veterine dostal antibiotika a zuby mu zabrousily ale nepomohlo to nevěděl že si je má brousit sám a rostly mu od sebe do tvaru písmene J. Zuby mu museli vzít ale nijak ho to neomezuje. Teď už je náš a ta rýma co měl byla z toho, že má alergii na piliny a seno jenže seno potřebuje takže stále kýchá ale ne tam moc jako předtím. Teď se mu to zase zhoršilo a zítra jdeme na veterinu. VRACÍM SE K OTAZCE. Může mu být zima? A s toho se mu to zhoršilo? Když jsme v práci tak se doma netopí. Děkuji za odpověď. N.N.

1.2.2017 02:32
rapotacka11

XXX.XXX.32.45

Nemáte li klec na zemi, v průvanu, tak ne.
Nejspíš se ho zbavili, že není zdravý...

1.2.2017 02:36
jardagin

XXX.XXX.25.15

N.N. napsal(a):
Dobrý den, zajímalo by mě jestli může být králíkovi zima už při 15 stupních. ODBOČÍM... Před skoro rokem jsme ho v největších deštích našly za domem v trávě. Přítel šel se psem a po pár minutách mi volal, že je v trávě králík. Hned jsem vyběhla ven a už jsem ho držela v náručí. Bydlíme ve městě kolem žádná zahrada a ani nebyl nějak moc promáčený takže ho asi zrovna někdo vyhodil a zmizel. Ptala jsem se okolo v hospodách v domech nikdo nic. Měl hroznou rýmu, zanedbané drápy a zuby. Nevěděl co je to chleba ani klacek. Měl hrozný hlad, a protože mam doma spoustu zvířat tak pro něj něco bylo. Druhý den na veterine dostal antibiotika a zuby mu zabrousily ale nepomohlo to nevěděl že si je má brousit sám a rostly mu od sebe do tvaru písmene J. Zuby mu museli vzít ale nijak ho to neomezuje. Teď už je náš a ta rýma co měl byla z toho, že má alergii na piliny a seno jenže seno potřebuje takže stále kýchá ale ne tam moc jako předtím. Teď se mu to zase zhoršilo a zítra jdeme na veterinu. VRACÍM SE K OTAZCE. Může mu být zima? A s toho se mu to zhoršilo? Když jsme v práci tak se doma netopí. Děkuji za odpověď. N.N.

Zima mu určitě není 15 stupnu je idealní. Jestli vam řekl vet. že ma alergii tak s nevjětší pravděpodobnosti vet, neví o čem mluví.
Přinesla jste si domu nemocneho kralika a bude vas stat spoustu peněz.
Muže se jednat o infekční rymu a nebo o pastereulozu. Nema cenu to vubec lečit jen vas to bude stat peníze a vet. si nahrabe.

Někdo se ho zbavil zaměrně a věděl proč Zabít.

N.N.

1.2.2017 06:54
N.N.

XXX.XXX.28.254

To všechno mi veterinář řekl. A hned jak jsem vyměnila piliny za papírovou podestýlku se to zlepšilo. Ale děkuji vám za odpověď.

1.2.2017 08:55
belgicanda

XXX.XXX.52.22

Jestli se doma netopí když jste v práci a pak zase zatopíte když přijdete mohl se nachladit z té velké změny teplot.

1.2.2017 10:24
borax

XXX.XXX.10.86

Pro zdravý chov je důležita selekce a vyřazení nemocných králíků.
Je mi jasné, ze u jednoho "mazla" to asi dost dobře nejde.
No držet si alergického králíka s prerustajicimi zuby není moudré.
Zklamání je pak o to větší.

1.2.2017 21:26
jardagin

XXX.XXX.25.15

N.N. napsal(a):
To všechno mi veterinář řekl. A hned jak jsem vyměnila piliny za papírovou podestýlku se to zlepšilo. Ale děkuji vám za odpověď.

I když je u vas změna teplot.Spadne na 15 stupnu kralik nenastydne to je prostě blbost totalního kalibru a už vubec ne pruvan v domě.
Chtěl bych vidět kdo ma dnes netěsnící okna a dveře. Kravina

Prach v seně v hoblinach mu muže draždit dychací cesty a tím i nabuzuje obě nemoci.

Podívejte se na vlakno, Pomoc ak chovat broilerove kraliky, dal jsem tam foto. Ti kralici tam mají teplotu jako venku. Byly tam i při -25stupních.

N.N.

2.2.2017 04:14
N.N.

XXX.XXX.28.254

borax napsal(a):
Pro zdravý chov je důležita selekce a vyřazení nemocných králíků.
Je mi jasné, ze u jednoho "mazla" to asi dost dobře nejde.
No držet si alergického králíka s prerustajicimi zuby není moudré.
Zklamání je pak o to větší.

A co se sním dá dělat? to ho mám snad taky vyhodit na mráz a nechat zemřít. A ty zuby už nemá vzali mu je aby neměl problémy. Nenechám ho zemřít je to taky živí tvor.

2.2.2017 05:27
rapotacka11

XXX.XXX.32.205

Už při problému se zubama bych ho žít nenechala...
Prostě bych ho netrápila.

2.2.2017 10:28
ovcezkopce

XXX.XXX.211.55

N.N. napsal(a):
A co se sním dá dělat? to ho mám snad taky vyhodit na mráz a nechat zemřít. A ty zuby už nemá vzali mu je aby neměl problémy. Nenechám ho zemřít je to taky živí tvor.

Živý tvor to sice je, ale především je to hospodářské zvíře. A ta jeho kvalita života asi valná nebude, to by vás taky mělo zajímat.
Králík patří do králíkárny mezi svoje soukmenovce, ne na kanape. A králíky u nás zabíjíme jateční pistolí, ne mrazem.

N.N.

2.2.2017 14:43
N.N.

XXX.XXX.28.254

O další řeči nestojím. Děkuji vám všem za vaše moudra. Otázka na kterou jsem hledala odpověď už mám.

2.2.2017 17:13
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Já Vám fandím
Přeji, ať je králíčkovi brzy fajn smajlík
Tady na lidi se vykašlete, na fauně je to jeden velký chovatel

2.2.2017 17:32
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Já Vám fandím
Přeji, ať je králíčkovi brzy fajn smajlík
Tady na lidi se vykašlete, na fauně je to jeden velký chovatel

Nedříve si něco přečtěte o těchto nemocech a pak kritizujte. Fajn mu brzo bude o tom se majitelka přesvědší.

2.2.2017 17:39
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Jo jo, mam doma 3 kraliky (6-8kg) a take od jejich narozeni jsem poslouchala vsemozne rady chovatelu a veterinaru ze do pul roku zemrou a bla bla. Naockovali se, chovali se ve vhodnych podminkach.
Zachranila jsem je od chovatele na maso s tim, ze jsou nevhodni a pojdou do te doby nez by se meli dat na maso, tak prece je nebudeme zivit... a ejhle, dva maji dnes 4 roky a treti 5 let. Jsou vitalni, mlsaji a kazdy den je z klece vecer poustim vylitat na dve hodiny po obyvaku a vypadaji velice spokojene.
O nemocech si rada prectu, a Vy uz jste diagnostikoval nemoc vyse uvedenemu kralikovi?

2.2.2017 17:48
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Jo jo, mam doma 3 kraliky (6-8kg) a take od jejich narozeni jsem poslouchala vsemozne rady chovatelu a veterinaru ze do pul roku zemrou a bla bla. Naockovali se, chovali se ve vhodnych podminkach.
Zachranila jsem je od chovatele na maso s tim, ze jsou nevhodni a pojdou do te doby nez by se meli dat na maso, tak prece je nebudeme zivit... a ejhle, dva maji dnes 4 roky a treti 5 let. Jsou vitalni, mlsaji a kazdy den je z klece vecer poustim vylitat na dve hodiny po obyvaku a vypadaji velice spokojene.
O nemocech si rada prectu, a Vy uz jste diagnostikoval nemoc vyse uvedenemu kralikovi?

Cím a proti čemu jste je očkovala ?

2.2.2017 17:53
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Pestorin Mix (myslim ze byl na mor a jeste neco, ale to uz si nepamatuji) a vsechny prelecil na kokcidiozu (snad to pisu spravne, uz je to 5 let)
Dale vitaminy na kroupani, ve forme mineralnich okusovadel.

2.2.2017 17:55
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Ockoval je az druhy veterinar - kamarad, prvni vet specializovany na chovne a porazkove kraliky nad nemi mavl rukou ze to za to nestoji.

2.2.2017 17:58
linduš

XXX.XXX.79.4

Když králíka dráždí seno, nedalo by se nahradit sennými granulemi?
ale nevím jak by je bral bez předních hlodáků.

2.2.2017 18:02
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Pestorin Mix (myslim ze byl na mor a jeste neco, ale to uz si nepamatuji) a vsechny prelecil na kokcidiozu (snad to pisu spravne, uz je to 5 let)
Dale vitaminy na kroupani, ve forme mineralnich okusovadel.

No jasně ale to je na Mor a Myxu. tato chovatelka ma problem s infekčí rymou a nebo pasteurelozou a to je problem. Obě mají podobne příznaky

U infekční bude žit dele než u past.

2.2.2017 18:07
jardagin

XXX.XXX.25.15

linduš napsal(a):
Když králíka dráždí seno, nedalo by se nahradit sennými granulemi?
ale nevím jak by je bral bez předních hlodáků.

Určitě ano to by mohlo pomoci. Je to ale jeden z faktoru ktery tyto nemoci nastartuje. Duležite je take sucho v kleci. Tím se nezveda vlhkost, čpavek a pruvan, to jsou další faktory ktere to nastartuji.

2.2.2017 18:09
jardagin

XXX.XXX.25.15

linduš napsal(a):
Když králíka dráždí seno, nedalo by se nahradit sennými granulemi?
ale nevím jak by je bral bez předních hlodáků.

Neměl by to byt takovy problem. Granule rozkousava na zadnich zubech.

2.2.2017 18:09
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Ano, ja Vam rozumim, jen jsem chtela prispet tim, ze chovatel me tri mlade kraliky hned odstavil s tim ze jsi nemocni. Veterinar to stejne a lecit je nikdo nechtel. Meli zapachajici moc, ridkou stolici, abnormalne pily, jeden byl neskutecne vypelichany az na kuzi a dva hubeni na kost, temer se nehybali.
A prece jen z nich jsou po letech obri. Je mi jasne, ze kamarad, veterinar co je na to ockoval se kraliky nezabyva, sam mi to rekl ale z kamaradstvi udelal co mohl a nemyslim, ze by to pomohlo v jejich nemoci. Zkratka se z toho postupne dostali sami + peci o ne, kterou jsme jim doma venovali.
Tak myslim, ze i kdyby se jednalo o cokoliv jineho, Vy pisete ze ho ma utratit. To same rikali lide o mych. Proto jsem chtela prispet mou zkusenosti. Ano, samozrejme, ze to nemusi vyjit, ale pani proto muze neco udelat a evidentne je si vedoma toho, ze to bude neco stat.

2.2.2017 18:14
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Ano, ja Vam rozumim, jen jsem chtela prispet tim, ze chovatel me tri mlade kraliky hned odstavil s tim ze jsi nemocni. Veterinar to stejne a lecit je nikdo nechtel. Meli zapachajici moc, ridkou stolici, abnormalne pily, jeden byl neskutecne vypelichany az na kuzi a dva hubeni na kost, temer se nehybali.
A prece jen z nich jsou po letech obri. Je mi jasne, ze kamarad, veterinar co je na to ockoval se kraliky nezabyva, sam mi to rekl ale z kamaradstvi udelal co mohl a nemyslim, ze by to pomohlo v jejich nemoci. Zkratka se z toho postupne dostali sami + peci o ne, kterou jsme jim doma venovali.
Tak myslim, ze i kdyby se jednalo o cokoliv jineho, Vy pisete ze ho ma utratit. To same rikali lide o mych. Proto jsem chtela prispet mou zkusenosti. Ano, samozrejme, ze to nemusi vyjit, ale pani proto muze neco udelat a evidentne je si vedoma toho, ze to bude neco stat.

Tak to co popisujete je jasna Kokcidioza a ta se da lečit a i předchazet teto nemoci.

Ano, piši že je ma utratit nic jineho nezbyva, pořad se to bude vracet. Tyhle nemoci jsou prostě velky problem na lečbu. Stojí to hodně peněz a nic z toho.

2.2.2017 18:19
jardagin

XXX.XXX.25.15

Kdyby byla možnost uspěšne lečby rad bych ji poradil Ale opravdu to nema cenu. Nehledě na to že se to muže přenest na další zvířata.

2.2.2017 18:21
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

No vidite, chovatl rikal kralici mor a veterinar se nevyjadroval.
Nerikam, ze nemate pravdu, ale myslim, ze lecit pres internet se neda. Priznaky mohou znamenat vice nemoci (i u lidi)... A s vyrokem a nic z toho, nesouhlasim. Pani ma jednoho kralika a ne chov. Pro ni je dulezity. Detske nemoci take zarucuji jistou smrt do par let, tak proc je lecime? Protoze je nelidske je zabit. Tak budme lidmi a chovejme se i ke zviratum slusne.
Tim bych to ukoncila. Pro kazdeho jsou priority jine, ja se pro sva zvirata snazim udelat maximum. Nekdo by je nechal pochcipat a za usetrene penize by si koupila bavoraka.
Pani preji vse jen to nej a hledat a hledat reseni, dokud nezbude jedinne - utraceni.

2.2.2017 18:33
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
No vidite, chovatl rikal kralici mor a veterinar se nevyjadroval.
Nerikam, ze nemate pravdu, ale myslim, ze lecit pres internet se neda. Priznaky mohou znamenat vice nemoci (i u lidi)... A s vyrokem a nic z toho, nesouhlasim. Pani ma jednoho kralika a ne chov. Pro ni je dulezity. Detske nemoci take zarucuji jistou smrt do par let, tak proc je lecime? Protoze je nelidske je zabit. Tak budme lidmi a chovejme se i ke zviratum slusne.
Tim bych to ukoncila. Pro kazdeho jsou priority jine, ja se pro sva zvirata snazim udelat maximum. Nekdo by je nechal pochcipat a za usetrene penize by si koupila bavoraka.
Pani preji vse jen to nej a hledat a hledat reseni, dokud nezbude jedinne - utraceni.

Da se lečit přes internet. U kraliku jsou nemoci s jasnymi přiznaky a pak s nejasnymi příznaky ktere se dají zjistit rozbory. A to jsou jasne příznaky.další nemoci takove příznaky nemají.
Nesouhlasit mužete je to vaš nazor. Je hodně veterinařu kteří se o kraliky nezajíma a nemají tolik zkušenosti. Nemužete srovnavat lidi a kralika. je to jina liga.
Priority chapu ale prostě jen se sním bude trapit a utracet peníze a ten kralik nebude už nikdy OK.
Neznamena, že mame chovy, nemame uctu ke zvířatum ale hodl jsou chvíle kdy člověk musí udělat razne rozhodnutí.

2.2.2017 18:42
burgund6

XXX.XXX.33.7

PRINZESSIN napsal(a):
Jo jo, mam doma 3 kraliky (6-8kg) a take od jejich narozeni jsem poslouchala vsemozne rady chovatelu a veterinaru ze do pul roku zemrou a bla bla. Naockovali se, chovali se ve vhodnych podminkach.
Zachranila jsem je od chovatele na maso s tim, ze jsou nevhodni a pojdou do te doby nez by se meli dat na maso, tak prece je nebudeme zivit... a ejhle, dva maji dnes 4 roky a treti 5 let. Jsou vitalni, mlsaji a kazdy den je z klece vecer poustim vylitat na dve hodiny po obyvaku a vypadaji velice spokojene.
O nemocech si rada prectu, a Vy uz jste diagnostikoval nemoc vyse uvedenemu kralikovi?

To máte jako tři obří králíky a pouštíte je po obýváku?Jak velké máte klece?

2.2.2017 18:51
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Ano, mam obyvak 10x8m a klece ma kazdy zvlast jedna ma 120x60x60cm, kazdy ma kocici wc, seno a misky.

2.2.2017 18:55
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Ano, mam obyvak 10x8m a klece ma kazdy zvlast jedna ma 120x60x60cm, kazdy ma kocici wc, seno a misky.

Přečtěte si lečbu a uvidíte že to nema smysl.



http://www.zverolekarka.com/Pasteureloza_kraliku_cast_3.

2.2.2017 19:04
borax

XXX.XXX.91.21

jardagin napsal(a):
No jasně ale to je na Mor a Myxu. tato chovatelka ma problem s infekčí rymou a nebo pasteurelozou a to je problem. Obě mají podobne příznaky

U infekční bude žit dele než u past.

Jardo a není náhodou infekční rýma a pastereloza stejna nemoc?
Veterinář říkal, že rýma je pastereloza.
Tzn.infekce plic, sliznic a ostatních orgánů?

2.2.2017 19:17
jardagin

XXX.XXX.25.15

borax napsal(a):
Jardo a není náhodou infekční rýma a pastereloza stejna nemoc?
Veterinář říkal, že rýma je pastereloza.
Tzn.infekce plic, sliznic a ostatních orgánů?

Není jen to ma podobne přiznaky. Vydržte hodím sem foto a zdroj.

2.2.2017 19:21
bronda

XXX.XXX.98.84

N.N. napsal(a):
A co se sním dá dělat? to ho mám snad taky vyhodit na mráz a nechat zemřít. A ty zuby už nemá vzali mu je aby neměl problémy. Nenechám ho zemřít je to taky živí tvor.

Zatoulal se k Vám žlutý siamáček. Odkud jste? Chovatele tohoto plemene lze spočítat na prstech jedné ruky. Neměl tetování? Pak by se dalo zjistit, který nezodpovědný chovatel takto řešil zdravotní problémy králíka.

2.2.2017 19:28
jardagin

XXX.XXX.25.15

Myslím že to chapu velice dobře. Zdroj je kniha chov kraliku pro masnou produkci. Autoři MVDr Jíři Dousek

Doc.Ing.Zdenek Jedlička
Ing. Jelinek a další.

3.2.2017 08:26
linduš

XXX.XXX.79.4

jardagin napsal(a):
Určitě ano to by mohlo pomoci. Je to ale jeden z faktoru ktery tyto nemoci nastartuje. Duležite je take sucho v kleci. Tím se nezveda vlhkost, čpavek a pruvan, to jsou další faktory ktere to nastartuji.

Nejsem sice za udržení každého života, ale už toho nalezence mají rok, je to mazel, množit se nebude a pokud mají majitelé zájem a zvíře netrpí...
průvan se dá lehce vyřešit a králíci jsou čistotní, tak i vlhko a čpavek by neměl být problém.
s nějakou snahou a trochou štěstí by mohl králík prožít pěkné roky. ukončit se to dá vždycky

3.2.2017 09:40
jardagin

XXX.XXX.25.15

linduš napsal(a):
Nejsem sice za udržení každého života, ale už toho nalezence mají rok, je to mazel, množit se nebude a pokud mají majitelé zájem a zvíře netrpí...
průvan se dá lehce vyřešit a králíci jsou čistotní, tak i vlhko a čpavek by neměl být problém.
s nějakou snahou a trochou štěstí by mohl králík prožít pěkné roky. ukončit se to dá vždycky

Tak rozhodnutí je stejně na majitelce, ja jen píši jak to je a co se ma udělat.
Je to jako agresivní nevilečitelna rakovina.
Kralik je neustale na ATB. a jede to neustale dokola, vždy se to vratí. Postupně už nic nezabere. Tak nevím jestli ma takovy život cenu.
Jestli ma člověk uctu ke zvířeti tak ukončí jeho trapení a nebude se koukat na sebe že je to mazel. Prožije akorat prd život.

3.2.2017 09:59
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Tak pokud má paní doma jednoho králíka, tak může zkoušet "léčit", resp. různě měnit podmínky chovu (včetně krmení), aby zjistila, zda je to opravdu způsobeno nějakou "prkotinou" a nebo je to vážnější onemocnění (zde zmiňované). Jiná situace by byla, kdyby měla chov, třeba pět samic, samce, odstavené mladé... Pak je jistě mnohem bezpečnější králíka utratit a neriskovat velké ztráty v chovu. Ale s jedním "mazlíkem" bych to klidně zkusila...

3.2.2017 10:25
linduš

XXX.XXX.79.4

jardagin napsal(a):
Tak rozhodnutí je stejně na majitelce, ja jen píši jak to je a co se ma udělat.
Je to jako agresivní nevilečitelna rakovina.
Kralik je neustale na ATB. a jede to neustale dokola, vždy se to vratí. Postupně už nic nezabere. Tak nevím jestli ma takovy život cenu.
Jestli ma člověk uctu ke zvířeti tak ukončí jeho trapení a nebude se koukat na sebe že je to mazel. Prožije akorat prd život.

Já to chápu, taky nemám ráda trápení. to už radši utratit než takový život.
ale jestli to je nějaká "prkotina" (jak psala xchipsy), tak zkusit se to s jedním mazlem určitě může.
v případě nějakého chovu bych ho vyřadila hned

3.2.2017 12:31
jardagin

XXX.XXX.25.15

Prkotina to opravdu není. Jestli ten kralik to ma už rozjete tak už se s tím moc dělat neda. Faktory ktere jsem psal vyše mu mohou pomoci na zlepšení ale ne na vylečení.
Stačí aby se zvedla přirozena vlhkost v domě a nebo bytě a hned se to projeví. Nebo dojde k přehřatí.
Tak zkoušet to muže ja proti tomu nic nemam ale k čemu to bude když vysledek je už jasny ted.
Podle mne to smysl nema, to muj nazor a zkušenosti.
Klidně at zkouší, každy na to musí přijít sam.

Neregistrovaný uživatel

3.2.2017 22:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.239

Súhlasím z Jardaginom, je to marné! Osobne som sa pokúšal vyliečiť jedného Prskača.Doniesol so nového samca a po karanténe som ho preočkoval a šupol do chovu.asi za 6 dni prskal a soplil Po týždennom podávaní ATB sa to zlepšilo no aj tak som ho utratil.Pri pitve so videl že pľúca mal na kašu.V susednom kotci som mal druhého samca ten trošku prskal aj soplil.Mám ešte 3 ks samičiek tie neprskali.No majú zatečené oči.No a teraz som na vážkach či to zlikvidovať všetko a začať nanovo.Tomuto sa hovori správne sa rozhodnúť! Tak to zhrniem pre Nepoučiteľných.5ks chovných zvierat=100e, Atb=30e. No a samozrejme nový nákup chovných zvierat 100e Strata asi 230e=7000 czk !

5.2.2017 12:15
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Dedko, ale taky je dost podstatné to, že paní má jen JEDNOHO králíka a ještě doma, ne chov X zvířat. Čili nemusí řešit riziko případné nákazy ostatních kusů (a případnou likvidaci celého chovu).

Neregistrovaný uživatel

5.2.2017 13:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.239

Ja nikoho nenútim likvidovať, no a aj ja mám niektorých chovných ako Mazlíkov. Zaťial ešte žijú a viem aké je to Urobiť to rozhodnutie o Likvidácii.Už som to par krát musel riešiť.Nie je to jednoduché a každý sa musí nejako s touto situáciou vysporiadať po svojom. Ale hádam sa zhodneme že chováme hlavne pre radosť a potešenie, či... Ja osobne nevidím iba to mäso.Nechovám iba králikov mám aj KOY kaprov a to je totálna strata.Ale robia radosť a to je Relax.

5.2.2017 13:49
xchipsy

XXX.XXX.142.1

5.2.2017 14:45
jardagin

XXX.XXX.25.15

Ja bych řekl že je uplně jedno jestli je jeden a nebo chov více kusu. Podstatne je že kralik ma nevylečitelnou nemoc a žadny kvalitní život nebude mít.
Někdo chapat chce a někdo ne.Někdo bude argumentovat nesmysly.

5.2.2017 14:49
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Kafemlýnek

5.2.2017 18:45
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Kafemlýnek

Než tady začnete do mě ryt. Tak si přečtěte něco o nemocech kraliku.Vaše příspěvky jsou uplně mimo. Nechapaní nemoci ktere jste zde psala jasně vypovída o tom co asi tak vite.
Pořad lepší byt mlynek než nic nevědět a dělat chytrou.

5.2.2017 18:59
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Kralika jste nevidel a z jednoho prispevku jste si 100% jisty ze znate diagnozu a ze zrovna Vy mate pravdu. Zaryte jste o tom presvedcen. Mate svuj nazor, v poradku. Ja si myslim, ze jen ten, kdo kralika videl fyzicky muze posoudit jeho zdravotni stav.
Nepotrebuji delat chytrou, ja chytra jsem a pani jsem svuj nazor napsala. Jeden mluvime o koze, druhy o voze. Nemusime spolu souhlasit, to je naprosto v poradku. Jen nemam rada ferdy mravence co vse vi a vsude byli a diagnostikuji pres internet. Stojim si za tim, ze kdo kralikovi udela cele vysetreni, muze posoudit jakou nemoci trpi. Ve sve praci to vidim denne, pacienti si stale vice misto navstev volaji a chteji vse resit pres telefon. Jakmile jim odpovim, ze je potrebuji videt nez napisi lek, nemaji problem kricet, ze oni sami nejlepe vi, co jim je.
Mozna mate pravdu ze kralik trpi zrovna Vami zminovanou nemoci. Mozna take pravdu nemate a kralika by jste zabil bezduvodne.

5.2.2017 19:06
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Kralika jste nevidel a z jednoho prispevku jste si 100% jisty ze znate diagnozu a ze zrovna Vy mate pravdu. Zaryte jste o tom presvedcen. Mate svuj nazor, v poradku. Ja si myslim, ze jen ten, kdo kralika videl fyzicky muze posoudit jeho zdravotni stav.
Nepotrebuji delat chytrou, ja chytra jsem a pani jsem svuj nazor napsala. Jeden mluvime o koze, druhy o voze. Nemusime spolu souhlasit, to je naprosto v poradku. Jen nemam rada ferdy mravence co vse vi a vsude byli a diagnostikuji pres internet. Stojim si za tim, ze kdo kralikovi udela cele vysetreni, muze posoudit jakou nemoci trpi. Ve sve praci to vidim denne, pacienti si stale vice misto navstev volaji a chteji vse resit pres telefon. Jakmile jim odpovim, ze je potrebuji videt nez napisi lek, nemaji problem kricet, ze oni sami nejlepe vi, co jim je.
Mozna mate pravdu ze kralik trpi zrovna Vami zminovanou nemoci. Mozna take pravdu nemate a kralika by jste zabil bezduvodne.

No nevím jestli chatra jste ale v tomto určitě ne. A ano přesně z popisu se da stanovit diagnoza.To víte někdo ma zkušenosti a někdo jen placa. No jestli jste vet. tak to sory a vratte se do školy.

5.2.2017 19:12
PRINZESSIN

XXX.XXX.153.0

Jak rikam, Ferda Mravenec je proti vam nic. Zkusenosti mit muzete, ty ma kazdy, ale s timto konkretnim kralikem nemame ani jeden.

5.2.2017 19:15
jardagin

XXX.XXX.25.15

PRINZESSIN napsal(a):
Jak rikam, Ferda Mravenec je proti vam nic. Zkusenosti mit muzete, ty ma kazdy, ale s timto konkretnim kralikem nemame ani jeden.

Neregistrovaný uživatel

5.2.2017 19:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.239

No tak sa nám ta diskusia uberá zlým smerom, ale na druhej strane môžeme sa aj veľa naučiť. Dám sem jednu fotku zo svojho chovu, kto si trúfne určiť správne diagnostikovať?

6.2.2017 12:36
jardagin

XXX.XXX.25.15

N.N. napsal(a):
Dobrý den, zajímalo by mě jestli může být králíkovi zima už při 15 stupních. ODBOČÍM... Před skoro rokem jsme ho v největších deštích našly za domem v trávě. Přítel šel se psem a po pár minutách mi volal, že je v trávě králík. Hned jsem vyběhla ven a už jsem ho držela v náručí. Bydlíme ve městě kolem žádná zahrada a ani nebyl nějak moc promáčený takže ho asi zrovna někdo vyhodil a zmizel. Ptala jsem se okolo v hospodách v domech nikdo nic. Měl hroznou rýmu, zanedbané drápy a zuby. Nevěděl co je to chleba ani klacek. Měl hrozný hlad, a protože mam doma spoustu zvířat tak pro něj něco bylo. Druhý den na veterine dostal antibiotika a zuby mu zabrousily ale nepomohlo to nevěděl že si je má brousit sám a rostly mu od sebe do tvaru písmene J. Zuby mu museli vzít ale nijak ho to neomezuje. Teď už je náš a ta rýma co měl byla z toho, že má alergii na piliny a seno jenže seno potřebuje takže stále kýchá ale ne tam moc jako předtím. Teď se mu to zase zhoršilo a zítra jdeme na veterinu. VRACÍM SE K OTAZCE. Může mu být zima? A s toho se mu to zhoršilo? Když jsme v práci tak se doma netopí. Děkuji za odpověď. N.N.

Mužete napsat jak to s kralikem vypada a co vam řekl veterinař. Jakou nemoc ma ? Díky.

Neregistrovaný uživatel

11.2.2017 21:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.14.213

Zdravím, tak nikto si netrúfol na diagnostiku? Králik to má už dávno za sebou, musel som ho utraťiť. Mohli sme trošku pokecať, asi veľa ľudí to ešte nevidelo? Tak ešte pár dní počkáme.

Neregistrovaný uživatel

11.2.2017 22:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.103

Jardagin, já se Vám a někdy i sobě divím, že zde ztrácíte čas. Tady nejde o chovatelství, sem se pár chytrých chodí hádat a rýpat.

Noemi F.

26.2.2017 21:42
Noemi F.

XXX.XXX.168.19

Dobrý den, obdivuji Vás že se o králíčka přesto všechno tak staráte. Více takových majitelů!
Ujistěte se že máte dobrého veterináře který doopravdy králíky zná (Já mám veterináře který sám králíky chová.) a tak bych mu i důvěřovala. Jestli má alergii může to být i alergie na prach, těžko se to u malých hlodavců poznává. Každopádně kvalitním senem nic nezkazíte. Kupujte seno od českých dodavatelů a najděte nějaké kvalitní, balení obsahují o dost méně prachu což poznáte hned po otevření.

Přidejte reakci

Přidat smajlík