Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.11.2017 16:17
Teri22

XXX.XXX.27.254

Dobrý večer.
Chtěla jsem se spíše poradit jak to vidí ostatní lidé a né jenom já a moji rodiče. Mám 2 zakrslé králíčky( 1-1rok a 2.-půl roku). S 1. králíčkem chodím na veterinu, od té doby co mu byly 2 měsíce a chodíme každý měsíc. A s tou menší taky tak. Vždycky tam necháme tak 400. Jako né, že by jsem s tím měla problém, ale je opravdu nutné je přeočkovávat každého půl roku? Já měla před těmito králíčky králíka, se kterým jsem celý život chodila na očkování ( vrazila do něj fůru peněz) a nejednou přestal jíst a nikdo si s ním nevěděl rady! Jako já se o ně starám jak jenom můžu, ale prostě chci jenom vědět od více zkušených chovatelů jestli je nutné je tak často očkovat?

29.11.2017 17:18
jardagin

XXX.XXX.25.115

Teri22 napsal(a):
Dobrý večer.
Chtěla jsem se spíše poradit jak to vidí ostatní lidé a né jenom já a moji rodiče. Mám 2 zakrslé králíčky( 1-1rok a 2.-půl roku). S 1. králíčkem chodím na veterinu, od té doby co mu byly 2 měsíce a chodíme každý měsíc. A s tou menší taky tak. Vždycky tam necháme tak 400. Jako né, že by jsem s tím měla problém, ale je opravdu nutné je přeočkovávat každého půl roku? Já měla před těmito králíčky králíka, se kterým jsem celý život chodila na očkování ( vrazila do něj fůru peněz) a nejednou přestal jíst a nikdo si s ním nevěděl rady! Jako já se o ně starám jak jenom můžu, ale prostě chci jenom vědět od více zkušených chovatelů jestli je nutné je tak často očkovat?

Zaleží jak a čím se očkuje,. Myx. je třeba třikrat do roka na začatku pak po pul roce a pak na konci, zase pul roku od druheho očkovaní. Mor Je dvakrat za rok a potom už jednou za rok, pokud se očkuje vakcína zvlašt. Je dobre při každem očkovaní na Mor změnit vakcínu aby byl kralik odolnější. A nebo naočkovat i Mor 2.

29.11.2017 17:25
jardagin

XXX.XXX.25.115

400 kč za co, za očkovaní.

29.11.2017 17:47
Teri22

XXX.XXX.27.254

Ano,400 Kč za očkování ( za jednu návštěvu u veterináře).

29.11.2017 17:53
jardagin

XXX.XXX.25.115

Teri22 napsal(a):
Ano,400 Kč za očkování ( za jednu návštěvu u veterináře).

Je to tedy za dva kraliky ? jestli ano tak hledejte jineho vet. Tenhle je zloděj až na pudu. Nakopal bych ho šmejda.

29.11.2017 18:00
Teri22

XXX.XXX.27.254

Ano, je to za dva. Jedna vakcína (kde je mor i myxomatoza) stojí kolem 190 Kč.

29.11.2017 18:08
jardagin

XXX.XXX.25.115

Teri22 napsal(a):
Ano, je to za dva. Jedna vakcína (kde je mor i myxomatoza) stojí kolem 190 Kč.

To si dělate srandu. Co to ma za vakcínu, víte nazev.

29.11.2017 18:13
Teri22

XXX.XXX.27.254

No je tam napsané Pestorin mormyx.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.11.2017 18:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

jardagin napsal(a):
To si dělate srandu. Co to ma za vakcínu, víte nazev.

Nemůžete srovnávat cenu jedné dávky z hromadného balení a cenu vakcíny, která je zabalená po jednotlivých dávkách!

Když něco chce naočkovat dva, slovy dva, králíky, tak to prostě nemůže stát 15 ká čé.

29.11.2017 18:18
jardagin

XXX.XXX.25.115

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nemůžete srovnávat cenu jedné dávky z hromadného balení a cenu vakcíny, která je zabalená po jednotlivých dávkách!

Když něco chce naočkovat dva, slovy dva, králíky, tak to prostě nemůže stát 15 ká čé.

To mi je jasne ale 190 Kč za jeden kus. To fakt ani nemyslíte važně. Za ty prachy naočkuji samostatnymi vakcínami hodně kraliku. Dle meho je to šmejd, nic víc.

29.11.2017 18:30
Teri22

XXX.XXX.27.254

A kolik vy platíváte když jdete očkovat králíčky?

29.11.2017 18:33
jardagin

XXX.XXX.25.115

Teri22 napsal(a):
No je tam napsané Pestorin mormyx.

Samostatne vakcíny, Na myx mne stojí cca 1,60 Kč ks a mor cca 6 Kč ks.Mor se da skladovat a myx ne. Takže i kdyby jste koupila 20 davek na myx a 2 davky mor. Tak kam se cenově asi dostanu. Plus tedy nějaka prace a stříkačky.

Myx. se musí po namíchaní a použití zlikvidovat a mor uskladnit. Takže vet si z vas ždíme prachy a nikdo nezjistí kolik stojí vakcína. Chtějte po něm rozepsany doklad a zjistíte kde jsou peníze. Ne žadny doklad kde je to vše dohromady.

29.11.2017 19:05
Teri22

XXX.XXX.27.254

To jste mě teda opravdu překvapil. A opravdu se pokusím najít nového veterináře. Jen je problém, že v našem okolí je jediný. Každopádně se takhle obírat nenecháme.

29.11.2017 19:36
jardagin

XXX.XXX.25.115

Teri22 napsal(a):
To jste mě teda opravdu překvapil. A opravdu se pokusím najít nového veterináře. Jen je problém, že v našem okolí je jediný. Každopádně se takhle obírat nenecháme.

Tohle je uplně stejne jako ted s vejci. Lže se lidem a dělají z nas blbce a kdo se asi tak pakuje. To same je u vet. Myslíte že to nakupuje za 150 korun ne ma daleko lepší cenu a podle mne ma na tom tak 100 procent a jen kali vodu aby nahodou se neřeklo že je zloděj. Kdyby to byl poctiví vet. tak si naučtuje marži z vakcíny v rozumne míře. A ne zlodějina.
Zjistěte si kolik vam bude učtovat očkovaní samostatnymi vakcínami.
Ja vam zjistím za kolik by se to dalo udělat tady u nas a porovname ceny jestli jsou v mezích.

Neregistrovaný uživatel

29.11.2017 21:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.233.250

Je to jednoduché = nedá sa porovnávať cena očkovania za Pet králika a mäsového králika Tak, kto by z nás obyčajných chovaťeľov pichal králika Nobivacom za 8e za kus

29.11.2017 21:38
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Katalogová cena za 5x1 dávku je 57 kč. Rabat 25% t.j.71Kč. Úkon 100 kč.



=.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 05:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

jahodapavel napsal(a):
Katalogová cena za 5x1 dávku je 57 kč. Rabat 25% t.j.71Kč. Úkon 100 kč.



=.

Asi tak.

Ale pardon, já jsem zapomněla že veterinář se živí fotosyntézou a bydlí v ordinaci, kterou mu platí stát

30.11.2017 07:46
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi tak.

Ale pardon, já jsem zapomněla že veterinář se živí fotosyntézou a bydlí v ordinaci, kterou mu platí stát

Samozřejmě. Z těch 100 kč zaplatí cca 50 kč na sociální, zdravotní pojištění, daň z příjmu, pokud je plátce DPH i tu. Kde máte plat asistentky, nájem ordinace, teplo, vodu, praní oděvů, koupi přístrojů?

30.11.2017 08:31
Awrel

XXX.XXX.240.170

Teri22 napsal(a):
Dobrý večer.
Chtěla jsem se spíše poradit jak to vidí ostatní lidé a né jenom já a moji rodiče. Mám 2 zakrslé králíčky( 1-1rok a 2.-půl roku). S 1. králíčkem chodím na veterinu, od té doby co mu byly 2 měsíce a chodíme každý měsíc. A s tou menší taky tak. Vždycky tam necháme tak 400. Jako né, že by jsem s tím měla problém, ale je opravdu nutné je přeočkovávat každého půl roku? Já měla před těmito králíčky králíka, se kterým jsem celý život chodila na očkování ( vrazila do něj fůru peněz) a nejednou přestal jíst a nikdo si s ním nevěděl rady! Jako já se o ně starám jak jenom můžu, ale prostě chci jenom vědět od více zkušených chovatelů jestli je nutné je tak často očkovat?

Z jakého důvodu chodíte na veterinu každý měsíc s oběma králíky?

30.11.2017 10:33
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Nemusíte očkovat kombinovanou vakcínou, u které má myxomatóza "výdrž" jen půl roku, nechte očkovat každé zvlášť a pak stačí přeočkovat za rok.
K cenám se vyjadřovat nebudu, tak to prostě bylo, je a bude. Když si půjdete koupit do krámu litr mlíka, taky tam necháte naprosto jiné peníze než dostane chovatel krávy, který ten litr prodá do mlékárny. Totéž další a další, prodejní cena potravin je mnohem vyšší než ta výrobní. Buď se s tím musíte smířit nebo králíka neočkujte no a nebo nic nechovejte...

Neregistrovaný uživatel

30.11.2017 10:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

jahodapavel napsal(a):
Samozřejmě. Z těch 100 kč zaplatí cca 50 kč na sociální, zdravotní pojištění, daň z příjmu, pokud je plátce DPH i tu. Kde máte plat asistentky, nájem ordinace, teplo, vodu, praní oděvů, koupi přístrojů?

Bez urážky = náklady sú spojené s každou činnosťou to je nám jasné, každý si vyberá čo chce robiť. Rovnica je danná náklady+ práca = by mal byť zisk, po zdanení. Ja tiež nežijem z O2 ani H2O a dane platím poctivo Ja si myslím že bola chyba zrušiť vet, technikov a preto sme tam kde sme.? Očkuje minimum a tak sa nám to pekne rozširuje! Boli časy ked vet ´= jazdil na " Kole" a le to je nostalgia

30.11.2017 11:53
mirlen

XXX.XXX.176.134

Tato diskuze je určená pro chovatele stř. a velkých plemen. Prosím dodržujte to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 14:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě nevadí zaplatit kvalitnímu veterináři za dobře odvedenou práci, ale stalo se mi že k nám přijela veterinářka a naočkovala mi cca 90 králíků kleštěmi do ucha(nevím jak se přístroj přesně jmenuje) a nic před očkováním ani po něm nedesinfikovala. Kdyby v našem chovu nebo v chovu, který navštívila před námi byla jakákoli choroba, vesele to roznese po celém okolí. Od té doby už k nám jezdí jiný veterinář, který je o něco dražší, ale pečlivější. Za sebe bych byla nejradši, kdybych měla možnost zaplatit si nějaký kurz a očkovat si legálně sama a do zdravého chovu nikoho cizího nepouštět.
Jinak 400 za zakrslíka, zase tak závratná suma není, za psy dá člověk podstatně víc, je to koníček a to dělá člověk dobrovolně.

30.11.2017 18:52
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě nevadí zaplatit kvalitnímu veterináři za dobře odvedenou práci, ale stalo se mi že k nám přijela veterinářka a naočkovala mi cca 90 králíků kleštěmi do ucha(nevím jak se přístroj přesně jmenuje) a nic před očkováním ani po něm nedesinfikovala. Kdyby v našem chovu nebo v chovu, který navštívila před námi byla jakákoli choroba, vesele to roznese po celém okolí. Od té doby už k nám jezdí jiný veterinář, který je o něco dražší, ale pečlivější. Za sebe bych byla nejradši, kdybych měla možnost zaplatit si nějaký kurz a očkovat si legálně sama a do zdravého chovu nikoho cizího nepouštět.
Jinak 400 za zakrslíka, zase tak závratná suma není, za psy dá člověk podstatně víc, je to koníček a to dělá člověk dobrovolně.

400 za dva.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 19:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak toho jsem si ani nevšimla. Pokud někdo musí blbnout s králíkem doma, musí logicky počítat s vyšším nákladem na jedno zvíře, spíš nechápu, proč tam musí chodit každý měsíc. Tam bych řekla že zbytečně utíkají peníze, ne za očkování.

Neregistrovaný uživatel

30.11.2017 20:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.233.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mě nevadí zaplatit kvalitnímu veterináři za dobře odvedenou práci, ale stalo se mi že k nám přijela veterinářka a naočkovala mi cca 90 králíků kleštěmi do ucha(nevím jak se přístroj přesně jmenuje) a nic před očkováním ani po něm nedesinfikovala. Kdyby v našem chovu nebo v chovu, který navštívila před námi byla jakákoli choroba, vesele to roznese po celém okolí. Od té doby už k nám jezdí jiný veterinář, který je o něco dražší, ale pečlivější. Za sebe bych byla nejradši, kdybych měla možnost zaplatit si nějaký kurz a očkovat si legálně sama a do zdravého chovu nikoho cizího nepouštět.
Jinak 400 za zakrslíka, zase tak závratná suma není, za psy dá člověk podstatně víc, je to koníček a to dělá člověk dobrovolně.

Tak s tým kurzom to nepude, jedine dorobiť veterinu A preto si do chovu nikoho nepúšťam ani ja Ak zvládate králiky odchovať a odporaziť = dáte aj vakcináciu A je to istota, s minimálnym rizikom.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 20:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Řeknu to tak, legálně to očkovat nemůžete. Samozřejmě že píchnout králíkovi injekci nic těžkýho není, ale je problém sehnat vakcínu. takže asi tak.

Neregistrovaný uživatel

30.11.2017 21:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.233.250

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Řeknu to tak, legálně to očkovat nemůžete. Samozřejmě že píchnout králíkovi injekci nic těžkýho není, ale je problém sehnat vakcínu. takže asi tak.

A sebe pichnete? Ak je odpoved áno tak zohnať materiál pre je jednoduché.Takže asi tak, každá cesta niekam vedie Kto chce = cestu nájde...

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2017 21:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jasně že jo a králíka taky, ale veterinář se mi přestěhoval a teď budeme mít asi problém. No prostě pojedu na výlet.Ale zkrátka bych si tohle všechno chtěla zařizovat sama a oficielně, ale to nejde. No neteř studuje veterinu, takže za pár let to bude jednodušší.

30.11.2017 21:48
bery25

XXX.XXX.107.190

Ja som bol za veterin. aby mi zaockoval 5tich kralikov, len sa usmial a tu mas vakciny a zaockuj si nakoniec zaockoval kamarat, asi sa mu to neoplati.

30.11.2017 22:56
borax

XXX.XXX.91.21

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak s tým kurzom to nepude, jedine dorobiť veterinu A preto si do chovu nikoho nepúšťam ani ja Ak zvládate králiky odchovať a odporaziť = dáte aj vakcináciu A je to istota, s minimálnym rizikom.

Tak to nemáte tak úplně pravdu!
Nedávno proběhla nějaká debata právě o možnosti udělat si kurz.
No myslím, že k tomu nedojde.Veterinární loby je hodně silná no a i kdyby...kurz bude drahý, vymyslí se roční poplatky atd.
Jsme přece v ČEZku, ne?
Veterina je dost velký kšeft.V Kroměříži je jich několik a všechny se"uživí"-zvláštní!
Lékáren je ve městě asi 16 a taky se "uživí"-zvláštní!
Něco je asi špatně, ne?
Ve farmacii a zbraních se točí největší peníze.

Dobrých veterinářů, kteří opravdu léčí a nejsou zlatokopové je ovšem málo.

Dělám to jako Jardagin. Kdy potřebuji a za lidovku!
Asistuje mi manželka" zadara" ( no tak úplně zadara ne )
No a když už musím k vetovi mám jednoho slušného ( učí na veterině )...a není zlatokop!

1.12.2017 03:19
rapotacka11

XXX.XXX.32.168

Teri22 napsal(a):
Dobrý večer.
Chtěla jsem se spíše poradit jak to vidí ostatní lidé a né jenom já a moji rodiče. Mám 2 zakrslé králíčky( 1-1rok a 2.-půl roku). S 1. králíčkem chodím na veterinu, od té doby co mu byly 2 měsíce a chodíme každý měsíc. A s tou menší taky tak. Vždycky tam necháme tak 400. Jako né, že by jsem s tím měla problém, ale je opravdu nutné je přeočkovávat každého půl roku? Já měla před těmito králíčky králíka, se kterým jsem celý život chodila na očkování ( vrazila do něj fůru peněz) a nejednou přestal jíst a nikdo si s ním nevěděl rady! Jako já se o ně starám jak jenom můžu, ale prostě chci jenom vědět od více zkušených chovatelů jestli je nutné je tak často očkovat?

Proboha, proč chodíte na veterinu ?
Drápky jim snad ostříháte doma.
Já bych neočkovala.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2017 08:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

borax napsal(a):
Tak to nemáte tak úplně pravdu!
Nedávno proběhla nějaká debata právě o možnosti udělat si kurz.
No myslím, že k tomu nedojde.Veterinární loby je hodně silná no a i kdyby...kurz bude drahý, vymyslí se roční poplatky atd.
Jsme přece v ČEZku, ne?
Veterina je dost velký kšeft.V Kroměříži je jich několik a všechny se"uživí"-zvláštní!
Lékáren je ve městě asi 16 a taky se "uživí"-zvláštní!
Něco je asi špatně, ne?
Ve farmacii a zbraních se točí největší peníze.

Dobrých veterinářů, kteří opravdu léčí a nejsou zlatokopové je ovšem málo.

Dělám to jako Jardagin. Kdy potřebuji a za lidovku!
Asistuje mi manželka" zadara" ( no tak úplně zadara ne )
No a když už musím k vetovi mám jednoho slušného ( učí na veterině )...a není zlatokop!

Tak zatiaľ platí = že aplikovať injekčnou formou môže len vet. lekár O pravdu mi nejde a manželku ku králikom zásadne nepúšťam Podľa mňa je poradie takéto : Lieky- Zbrane-Jedlo. Kurz mám na ošetrovaťeľa v trvaní cca 220 hodín = zaujímavosť je že človeku inzulín pichať napr môžem? Trávu máte CZ povolenú =skúste ukecať premiera na očkovanie králikov, ale zdanené...

1.12.2017 09:13
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Řeknu to tak, legálně to očkovat nemůžete. Samozřejmě že píchnout králíkovi injekci nic těžkýho není, ale je problém sehnat vakcínu. takže asi tak.

No, to už není tak úplně pravda Podle novely veterinárního zákona, platné od 1. listopadu letošního roku, tuto možnost máte. Konkrétně:

§64b Chovatel hospodářských zvířat
(1) Chovatel hospodářských zvířat je oprávněn provádět na jím provozovaném hospodářství u hospodářských zvířat, které na tomto hospodářství chová, odborné veterinární úkony, jejichž seznam spolu s podrobnostmi jejich provádění stanoví prováděcí právní předpis.
(2) Chovatel hospodářských zvířat, který splňuje požadavky odborné způsobilosti podle § 59a odst.1 písm. a) až e), je oprávněn na jím provozovaném hospodářství podle pokynů ošetřujícího veterinárního lékaře k injekční aplikaci léčiv u hospodářských zvířat, které na tomto hospodářství chová. Prováděcí právní předpis stanoví podrobnosti výkonu odborných veterinárních úkonů spočívajících v injekční aplikaci léčiv u hospodářských zvířat chovateli hospodářských zvířat.
(3) Chovatel hospodářských zvířat, který splňuje požadavky odborné způsobilosti podle § 59a odst.1 písm. a) až e), je vedle odborných veterinárních úkonů podle odstavce 1 oprávněn provádět na jím provozovaném hospodářství u hospodářských zvířat, které na tomto hospodářství chová, další odborné veterinární úkony, pokud absolvoval specializovanou odbornou průpravu se zaměřením na provádění odborných veterinárních úkonů, složil závěrečnou zkoušku a získal tak osvědčení o způsobilosti k provádění těchto úkonů. Chovatel hospodářských zvířat je povinen vést záznamy o dalších odborných veterinárních úkonech, které provedl, o datu jejich provedení, počtu a identifikaci zvířat, u kterých byly tyto úkony provedeny, uchovávat tyto záznamy po dobu nejméně 2 let, a na požádání je předložit úřednímu veterinárnímu lékaři. Prováděcí právní předpis stanoví seznam dalších odborných veterinárních úkonů a podrobnosti jejich provádění k tomu oprávněnými chovateli hospodářských zvířat.
(4) Specializovanou odbornou průpravu podle odstavce 3 organizuje vysoká škola uskutečňující akreditovaný studijní program v oblasti veterinárního lékařství a hygieny, která vydává osobám, které absolvovaly tuto specializovanou odbornou průpravu, osvědčení o způsobilosti k provádění odborných veterinárních úkonů a vede seznam těchto osob. Prováděcí právní předpis stanoví obsah, rozsah a organizaci specializované odborné průpravy podle odstavce 3 se zaměřením na provádění odborných veterinárních úkonů, způsob a organizaci ověřování získaných znalostí, vydávání osvědčení a vedení seznamu osob, které tuto specializovanou odbornou průpravu absolvovaly.

(§ 3 Základní pojmy odst.1), pís. c) hospodářskými zvířaty zvířata využívaná převážně k chovu, výkrmu, práci a jiným hospodářským účelům, zejména skot, prasata, ovce, kozy, koně, osli a jejich kříženci, drůbež, běžci, králíci, kožešinová zvířata, zvěř ve farmovém chovu, ryby a jiní vodní živočichové, včely a včelstva.

1.12.2017 09:13
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Ovšem nadále pochopitelně bude problém s materiálem Tedy, musíte najít ochotného veta, který vám objedná a prodá vakcíny a další...

1.12.2017 11:27
borax

XXX.XXX.91.21

xchipsy napsal(a):
Ovšem nadále pochopitelně bude problém s materiálem Tedy, musíte najít ochotného veta, který vám objedná a prodá vakcíny a další...

No právě...

4.12.2017 11:05
Teri22

XXX.XXX.27.254

Ano.

4.12.2017 11:12
Teri22

XXX.XXX.27.254

Na veterinu nechodím každý měsíc. Jenom když jsem s tím malým králíčkem byla na 1. očkováním, tak nás objednal za měsíc na přeočkování( to bylo na konci listopadu tohoto roku . Ale jinak nás objednává vždycky, tak abychom tam šli jednou za půl roku ( samozdřejmě, když nebudou potíže)... Jinak děkuji za vaše názory. Já samozdřejmně chápu, že veterinář musí z něčeho žít, ale jenom se chtěla zeptat jestli by byl problém neočkovat.

4.12.2017 11:40
rapotacka11

XXX.XXX.32.222

Zřejmě nebyl.
No ale znáte to, stát se může cokoliv.
Nafoukne se nebo něco chytí nebo se dožije 10 let
ten, který doktora v životě neuvidí.

Přidejte reakci

Přidat smajlík