Chovám pár kanárků, jsem začátečník, tak jsem si nechala poradit a hnízdo jsem jim dala až v polovině ledna. Krásně snesla 3 vajíčka, seděla. Kanár se o samici staral a po 10 dnech to začalo... Nejdřív vyhodila jedno naklované nevylíhlé vajíčko, za dva dny druhé, které sežrali a na třetí už pak ani nesedla...Co bylo špatně? Míchanici jsem dávala až po 7 dnech sezení a jen malilinko občas dostali zelené, kousíček jablka a zrní...Ach jo
Děkuji za radu co bylo špatně. Popř. Kdy jim mám znova podstčit hnízdo. Ted jsem jim ho sebrala.
Díky Ewa
Nie je dôvod na podávanie miešanice počas inkubacie. Len to zvyšuje riziko javu ktorý sa stal- zničenie znášky a následná snaha opätovne zahniezdit. Miesanka sa dáva max.deň pred liahnutim príp.v deň liahnutia. Druhá možnosť je že hniezdenie prerušil samcek. Jeho prítomnosť počas inkubacie nie je nevyhnutná. Môžete ho pridať neskôr alebo vôbec. Hniezdo môžete ponechať.
Kanáři se hlavně nechávají hnízdit na konci března, není dobré je nechávat hnízdit v zimě. Po nasazení samičky musíte upravit jídelníček. Nesmí dostávat žádná dráždivá semena podporující páření.Já jim podávám řepku, lesknici, loupaný oves a trochu lnu. Řepku i naklíčenou.Uvidíte, jak změníte krmení, že to bude lepší. Bývá většinou v tomto problém.
Ja začínam s hnizdenim tez v zime.Jakmile vam nasednou tak jim nedavejte tu michanici klidne muze byt i samicka spatna nektere vejce rozbiji to se stava i u jinyh druhu ptaku a nebo je jeste dost mlada hnizdo jste mela nechat at nasednou znovu a svetlo at maji aspon 12 hodin denne.Skuste je nechat jeste aspon dvakrat zahnizdit a kdyz to bude delat porad tak se ji zbavte.
corvuscorax
napsal(a):
Jasně, když nebude ani po třech hnízdech mít žádné mladé, tak ji prodejte jako chovnou samici, ať nas... Někoho jiného. Tak to je rada k nezaplacení.
Proč by ji měla prodávat jako chovnou pokud paní chce mladé a samice stojí za prd tak nevidím důvod proč by si ji měla nechávat to je docela logické zbavit se ji děla to většina lidi.