Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.4.2022 15:32
dbsoukromy

XXX.XXX.74.203

Dobrý, den.
Mám samici, která už má jedno mládě před výletem. Najednou obsadila jinou budku, vyhnala z ní hnízdící samičku a vyházela její vajíčka. Dá se tomu nějak zabránit? Mám velikou voliéru, tři páry, čtyři budky.... jsem začátečník, možná dělám nějakou chybu. Prosím poraďte mi....

27.4.2022 18:36
Pepa123

XXX.XXX.236.113

dbsoukromy napsal(a):
Dobrý, den.
Mám samici, která už má jedno mládě před výletem. Najednou obsadila jinou budku, vyhnala z ní hnízdící samičku a vyházela její vajíčka. Dá se tomu nějak zabránit? Mám velikou voliéru, tři páry, čtyři budky.... jsem začátečník, možná dělám nějakou chybu. Prosím poraďte mi....

Záleží co máte na mysli tím "velká voliera " . Andulky jsou na jednu stranu potvory , může se tam najít jedna která bude dělat nepokoje a je konec odchovu. Měl jsem jeden pár u korel a v době hnízdění jim nedal pokoj spíše samička takže andulky museli jít pryč. A to voliéra je 2m dlouhá 2m vysoká a 1m široká takže relativně pro soužití dobrá ale bohužel.

27.4.2022 21:45
JoPe

XXX.XXX.82.8

dbsoukromy napsal(a):
Dobrý, den.

Na 100ˇ% tomu lze zabránit pouze hnízděním po 1 páru. Jinak nezbývá než pozorovat, kontrolovat a agresorky včas dávat jinam.

27.4.2022 22:10
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

dbsoukromy napsal(a):
Dobrý, den.

Andulky už léta nechovám, mám mnohem problematičtější velké papoušky.
Jen můj názor. Voliéra velká až moc, budka navíc též. Pokud jsou budky ve stejné výšce nevidím problém ve vašem chovatelství, ale problém v té samičce.
Dnes vše přžešlechtěno a pak problémy. jestli to bude znovu, rychle se jí zbavte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2022 12:49

dbsoukromy napsal(a):
Dobrý, den.

Chovám andulky už 19 let. Mívám 3-5 párů + vždy aspoň 4-5 samců navíc kvůli barvě.