Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
25.6.2015 10:30
arbika

XXX.XXX.123.110

Dobrý den, co by jste doporučili krmit mladým ročním kozám? Na podzim plánuju připouštět, tak aby nebyly moc tučné. Jedna koza byla dovezena ze špatných podmínek a potřebovala by více nabrat. Jsou to kříženky. Je vhodné krmit sladový květ a pšeničné otruby, jako doplněk krmné dávky? Děkuji.

25.6.2015 12:18
roklanka

XXX.XXX.45.140

Otruby jsou plnidlem, ty mnoho výživy nemají, bát se ztloustnutí kozy nemusíte. Můžete přidat jádro, oves, ječmen, kukuřici, sladový květ.vojtěšku. Ale zvykat po malých dávkách, kozy mají citlivé zažívání. Dostatek pastvy+ seno.

14.7.2015 19:31
calpurnia

XXX.XXX.195.158

Dovolila bych si malou otázku, jsem začátečník v chovu koz (máme je dva dny) a několikrát jsem narazila na to, že se mají krmit jádrem. Co je jádro? a jaké množství je vhodné pro mladé kůzlátko? Kozy sežerou snad všechno vždycky tak at je nepřekrmujeme.

14.7.2015 20:13
kastef

XXX.XXX.138.131

Jádro je název pro obiloviny-takže ječmen, pšenice, oves...atd.

mkacka

13.8.2015 14:50
mkacka

XXX.XXX.131.25

Dobrý den, zajímalo by mě množství krmení cca 4 měsíčních koziček. Mají k dispozici pastvu a seno. Zatím jsem jim dávala po menších dávkách pšenici, ale dočetla jsem se, že není příliš vhodná. Budu mít ječmen (nešrotovaný), jaké dáváte množství na jednu kozu ve vývinu? Půl litr jednou nebo dva krát denně? Nebo je to moc? Děkuju za odpověď.

6.11.2015 19:33
arbika

XXX.XXX.240.153

Prosím Vás, můžu krmit pšeničné otruby jen tak suché nebo se musejí máčet? Děkuji.

MiškaLussy

6.11.2015 20:17
MiškaLussy

XXX.XXX.103.155