benik

Moje příspěvky

7.12.2015 17:11

fmoravec napsal(a):
Zase tak výrazná změna to není, GS je zpátky, ale je pravda, že ing, Kroft jako jediný odpovídal na svazové diskusi.

Nikdo tady ještě nenapsal kolik lidí muselo kvůli bývalému GS zkusit, měl být odvolán již dávno. Třeba když nechtěl vydat ke kontrole doklady, to už mělo někoho napadnout že neco není v pořádku. Stál nás jen peníze - viz právní služby, stanovy, zateplení budovy.
Jestli je pravda co se říká po valnej hromadě, tak by měl za to co provedl skončit i jako člen u ČSCH. Je to nemilé číst a poslouchat ale vliv na to má i valná hromada, vždyt on nemůže jednat za ČSCH když není funkcionář ale byl pouze vedoucí pracovníků na sekretariátu.
Tady vidíte co je to generální sekretář! Dle stanov nemůže nikde jednat tak jako jednali všichni on a i jeho předchůdci.

15.4.2015 18:29

marvan napsal(a):
A není to náhodou ještě nevykreslený ruský madagaskarový ?

Možná máte pravdu, to mě nenapadlo.

15.4.2015 18:28

Možná máte pravdu, to mě nenapadlo, uvidíme později.

13.4.2015 21:01

Dokáže někdo vysvětlit proč do zakrslých siamských žlutých někdo pustil právě asi hermelína červenookého? Je dobré pustiti do siamských žlutých hermelíny? Dále, lze nějak vyšlechtit za pomocí cizích plemen hermelíny červenooké?
Děkuji Beník.

25.12.2014 17:05

K chovatelům Teddy - nejste chovatelé ale obchodníci, podvodníci.
Rodokmen králíka musí splňovat určité náležitosti a garantovat nějakou garanci- záruku.
Vždyt vy vůbec nemáte pořádné barvy jaké mají být u králíků, povídejte si co chcete ale ty vaše barvy to jsou kříženci. Pokud budu mít barvu modrou, musí králík tomu odpovídat - musí být stejná barva jako u vídeňského modrého a nebo u moravského modrého. To by potom mohli mít třeba holandáci a nebo zakrslíci jinou barvu ale ne, u nás pořádných chovatelů to funguje tak jak to funguje a myslím, že to funguje dobře. Máte křížence a prodáváte je za tak nehorázné ceny a jak sami píšete nemáte je ani tetované.

12.12.2014 23:08

připustil jsem letos z nouze barvy durynskou s černou a vznikli černí potomci. Co se stane když na tyto potomky pustím samce novozelanského červeného, jak budou mladata barevná?

20.7.2014 15:23

bronda napsal(a):
Mimochodem, pokud byste sledoval diskuzi pozorně, všiml byste si, že na otázku zadavatele odpověděl Ing. Panda hned ve druhém příspěvku. Dále pak jsme zjišťovali cože zadavatel vlastně má doma a jak vypadají mláďata. Ve třetí části diskuze si různí přispěvatelé postěžovali na anarchii v některých dovozech. Žádná další genetická otázka se prakticky neřešila, takže z tohoto pohledu považuji Váš příspěvek, na nějž jsem reagoval za minimálně "mimo mísu" pokud chci být slušný.

Pokud by totiž rodiče byli čistí, mohli by jejich křížením vzniknout pouze genotipy Aam(an) bb CC DD gg, což v obou případech jsou madagaskaroví monohybridi (Fingerland). Takže by možná neškodilo, abyste si Fingerlandovu genetiku rovněž zopakoval.

A co kdyby ten durynský byl už zkřížený s českým luštičem a vznikl z toho durynský a já toho durynského připustil se siamským žlutým a proto jjsou z toho takhle zbarvená mládata. Ještě dodám, že králíci se narodili 4 a z toho jeden je durynský a ty tři jsou podobní českému luštiči.

14.7.2014 21:14

bronda napsal(a):
Zdravím!
A ještě jeden dotaz. Ten siamák a durynský byli čistí s rodokmenem, nebo měli pouze siamský a durynský fenotyp, ale za jejich původ ruku do ohně nedáte? Siamák byl výstavní heterozygot s karmínovou panenkou či tmavý homozygot? Ptám se proto, že v poslední době jsem dělal pokusy s křížením Siž, Kuh a Čm a objevovaly se různé fenotipy, které mi připomínají Váš obrázek - viz foto.

Také Vás zdravím. Jedná se o zakrslíky, které jsme náhodou koupili na trhu ve Straubingu. Udajně by měli být čistí, jsou tetovaní a i ocenění. Samecek je siamský žlutý výstavní 95 bodů dostal u nás.Také si myslím že nejsou čistí, protože z tohoto spojení padají králíci podobní českému luštiči.Podle mě si myslím že do nich něco pustili přikřížili a ted to vylezá. Ostatně Němci prý kříží králíky na výstavy normálně.Je to zajímavé o to mě to více baví. Uvidíme jak se vybarví dál...

13.7.2014 19:35

Tak tady je foto mladých. Přijde mi to jako čestí luštiči. Nebo taky mi přijdou taky ty mládé jako slabě žlutí po Bu, ale podsada je bílá. Na Du mi to přijde také slabší barva a bez znaků DU vypadá jinak

9.7.2014 20:27

Může po rodičích siamský žlutý x durynský třeba český luštič? Mám z tohoto spojení mladé a všichni mají barvu podobnou právě luštiči. Ale barvu durynská ani siamská to není. Mladým je tak měsíc

11.5.2014 09:35

flm. napsal(a):
Přátelé, Ústřední konference odbornosti chovatelů holubů proběhla dne 5.4.2014. Do dnešního dne, tedy po uplynutí téměř pěti týdnů, nezveřejnila ÚOKH na svých webových stránkách zápis a usnesení z této konference. Informaci o průběhu jednání a závěrech této konference jsme neobdrželi ani od účastníka, kterého na konferenci vyslal výbor OO bez volby v odbornosti. Pro informaci a možnost porovnání práce ÚOK jednotlivých odborností stačí uvést, že ÚK odbornosti drůbeže proběhla dne 8.3. a zápis byl k dispozici 25.3., ÚK odbornosti králíků se uskutečnila 29.3. a zápis byl předán ÚV ČSCH k vyvěšení na web. stránkách 7.4.2014. Co k tomuto postupu ÚOKH vede nevím, vím však naprosto jistě, že kdyby takto "pracoval" pracovník odpovědný za zpracování a vyvěšení zmíněného materiálu u slušné soukromé firmy, majitel by ho dávno vyrazil. Odpovědnost za tento stav však nenese pouze tento pracovník /zřejmě tajemník ÚOKH/, ale i předseda této komise, který popsaný stav trpí. M. Flíček

To je tím, že ve svazu všechny zajímají jen peníze které hrabou všichni jen pro sebe a členové v ZO je nezajímají, proto j ve svazu takovej bordel. Gensek si dělá co chce, chová se jako majitel firmy, což není.......

8.4.2014 22:46

Známý zkřížil kralíky divoce zbarvené s modrými a očekával že potomstvo bude celé divoce zbarvené. Ale bohužel všechny mláďata z tohoto spojení jsou černá. Oba rodiče jsou řádně tetováni, dokáže někdo vysvětlit kde je chyba?? Dle mě má rodič divoce zbarvený má genotyp AABBCCDDGg

11.3.2014 19:12

svaz chovatelů je v prdeli, kde jsou ty doby kdy ho držel Kratochvíl a Petržílka. Jihočeská mafie vše zničila

14.1.2012 19:07

Já kolikrát četl inzerát či pozvánku na vaší výstavu, ale vůbec nevím kde to hledat kde to na Plzensku je.Můžete být konkrétnější??To neplatí jen pro vás ale i pro ostatní kdo inzerují výstavy a nedají na sebe kontakt a taky neuvedou kde to je, stačilo by uvést okres. Jinak bych se rád na výstavu podíval, máte někde katalog? Jsem až od Ostravy

12.11.2010 21:47

Vy nedáte s tím rýpáním pokoj. Ted máte možnost se přihlásit na funkci Generálního sekretáře a ukázat chovatelům- členům ČSCH co umíte Vy. Určitě bude vypsáno výběrové řízení.Kybycovat umí kde kdo milý pane:-)

7.11.2010 17:41

Mě by mmooc zajímalo ale i další chovatele ta skutečnost, zda opravdu delegáti kteří jedou na VH, ústřední konference hlasují podle toho co jim okresní konference uložila. Už v několika případech jsem slyšel, že delegát hlasoval jinak než mu okresní konference uložila.Proto bych chtěl vědět, kolik chovatelů asi bylo o kroužkách informováno, a jaké byly výsledky hlasování na nižších složkách.Podle soudu, asi se nikde moc o kroužkách nehovořilo a to je špatně.Chovu zdar

7.11.2010 17:35

Následující výkend se koná v Lysé nad Labem Celostátní výstava chovatelů. Ani na starých ani na nových stránkách ČSCH jsem nic nenalezl. To je pěkná ostuda!!!!!!Přesto by to mělo přímo být do očí, aby výstava přilákala návštěvníky.Novému UV jsem dost fandil ale ted vidím, že to byl asi veliký omyl.smajlík

23.10.2010 19:01

Bedo máte naprostou pravdu, napřed místní, okresní výstavy a pak pořádná krajská.Je to binec co se letos stalo. Ale prej je v plánu to takto dělat i další roky.Tak bude okolo 15. října krajská při hobby a tím se zruší veškeré výstavy které se léta pořádají v kraji- viz Tábor, Besednice. To bych radči zrušil tu krajskou než ty výstavy okolo, ty výstavy totiž mají své zázemí a pokud to bude jako letos tak je krajské sdružení jenom zničí nikoliv pomůže. Já bych nejradči to nové krajské združení zrušil, okresy mají větší sílu a zázemí. :-):-))

22.10.2010 20:53

Bedo, at to vezmu jak to vezmu tak už několik let na jihu Čech má tradici a nějvětší výstava je ta vaše soběslavská, dobře zvaná jihočeská.Být v Soběslavy jihočeská- krajská výstava, tak to by opravdu byla krajská výstava na úrovni.

21.10.2010 22:00

Na to, co bylo k vidění na této krajské výstavě je na úrovni místní či okresní výstavy. Když se chci prezentovat jako KRAJSKÁ tak musím mít cca 400-600 ks králíků,500 a více holubů 300a více drůbeže.Pak má krajská výstava úroveň.Asi byla chyba že se chovatelé nedomluvili a neudělali tuto výstavu později, nebo tento termín kdy se konala, byla zároveň výstava ptáčkařů v Plané u CB, okresní byly v Besednicích, Táboře a v Blatné. Toto určitě mělo vliv na obsazenosti této výstavy.Příště bych doporučil katalog dělat většími písmenky, jsou mezi náma staří chovatelé a těžko pak vidí.Ne jako byl katalog v Třeboni když tam byla krajská výstava, že to asi 20 letý syn nemohl přečíst co je tam napsáno.Ale Máchy, fotky jsi udělal perfektní.