domcaast

Moje příspěvky

10.8.2015 10:26

Já třeba prodávám nestandardy za polovinu. U této vady bych osobně uvažovala ještě o slevě za cenu budoucí operace. Samozřejmě nějakou normální cenu. Ne že mi někdo nadiktuje, jak za vyndání jednoho varlete zaplatí 5 tisíc
Nicméně jsem ráda, že se mi to nikdy nestalo. Osobně jako chovatelka bych si asi pejska nechala u sebe do tří - čtyř měsíců a až pokud by varlátko opravdu nesestouplo, prodala bych ho na mazlíka.

21.7.2015 16:07

LilyYorkshire napsal(a):
Do obchodů maličkatý pejsek v pohodě může, když jej vezmu do ruky, či do kabelky...

A pak se divíme, že je vůči pejskařům tolik nenávisti, všude otrávené návnady, otrávení psi na zahradách,... Když se někteří majitelé chovají jako sobecký rozmazlený fakan... Tleskám, jen tak dál...

18.6.2015 20:47

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Výstavy se psy vůbec neplánuji, sport ano, takže je pro mě důležité zdraví na prvním místě. také bych chtěla spíše mohutnější a větší fenu k mému psovi..důležité pro mě je tedy zdraví, povaha (přátelský, nebojácný) chuť pracovat a pak až ten vzhled.

Pak nebude rozhodně špatná volba Hardy Workaholic (ČR) S těmito požadavky bych šla do psů z HW.

18.6.2015 15:57

Záleží co je pro vás dobrá. Je to hodně relativní pojem. Může být dobrá jako úspěšná na výstavách Nebo taky úspěšná ve sportu. A nebo třeba dobrá prostě jen tím, že si zakládá na zdraví a povaze psů. Musíte být trochu konkrétní. Já mám feny z Ringmaster (Rumunsko), Blossomstaff (ČR) a Amo la Vida (ČR, můj odchov ). A jsem spokojená se všemi třemi. Takže všechny tři doporučím Každá je jiná, ale pro mě je základ dobré zdraví a povaha typická pro plemeno. A to mají všechny tři

2.6.2015 21:30

Andys00 napsal(a):
Děkuji..to bych ani nevěřila, že je to ten samý :) já bych za normálních okolností nepanikařila, ale protože vím, že tahle chovka s ušima má docela problém a stojí skoro všem štěňatům, tak mám trochu obavy. Protože si nejsem úplně jistá, jestli genetiku obejdu nějakým lepením...ale zkoušet to budu každopádně :).

Já si myslím, že vím o jakou chovku jde... Obávám se, že můj první pes odtamtud byl. Nevzdávejte se, bude to dobré A když ne, tak víte co s nimi A místních chytráku si moc nevšímejte. Umí být pěkně hnusní.

2.6.2015 20:52
2.6.2015 20:51

Andys00 napsal(a):
Nemá, ale co jsem viděla u štěňat, tak se jim kolem 2. měsíce ouška už pěkně skládají. Nám bohužel ne. Já to neberu jako katastrofu a vím, že to není vada. Ale jak říkáte, není to pěkné, když ucho stojí. Proto bych chtěla udělat vše proto, aby to tak nebylo :).

Něco Vám ukážu smajlík Pes z mého prvního vrhu ve třech měsících.

2.6.2015 19:03

Andys00 napsal(a):
Ano, ale já ho uchovňovat nebudu, tudíž nebudu tuto vadu přenášet dál.
Přikládám foto.

Na fotce nemá uši v žádném katastrofálním stavu. Zalepte, masírujte a myslím, že bude dobrý.
Jen detail, stojící ucho sice není pěkné, ale není to vada.

2.6.2015 19:02

umpa.lumpa napsal(a):
Řekla chovatelka, která nechala okupírovat fenu, protože jí i přes veškerou lepící snahu pořád lítaly uši. To je dobrý fór!

Vidíš mi do hlavy a pod ruce jo? Dobrý!

1.6.2015 20:41

Andys00 napsal(a):
Dobrý den všem,
potřebovala bych poradit ohledně uší mého amstaffa. Jsou mu 2 a půl měsíce a uši se mu vůbec neskládají tak, jak by měly :( Jsem z toho celkem zoufalá. Bohužel jsem se nepodívala na předchozí vrhy, proklepla jsem si jen rodiče (matka kupírovaná, otec ucho složené). Ale dodatečně jsem zjistila, že skoro všechny štěňata (z předchozích vrhů) jsou netopýři. Prosím vás, dá se tohle nějak ovlivnit? Samozřejmě budeme lepit, ale pokud je tvrdá chrupavka, nemusí to vůbec pomoci. Kupírovat nechci, to je opravdu až ta nejposlednější možnost. Prosím poraďte, co se s tím dá dělat. Díky všem za jakoukoli radu :).

Pokud máte štěně z chovky, ze které si myslím, že ho máte Tak neuděláte nic. Ale nevzdávejte se, lepte, lepte a lepte. A masírujte! Ucho prsty složte do správného tvrahu a masírujte tam, kde je ohnuté Třeba budete mít víc štěstí.

1.6.2015 20:39

elaphka napsal(a):
Kupírovat uši za účelem změny vzhledu zvířete je dle Zákona č.246/1992 Sb. na ochranu zvířat proti týrání zakázáno.

Pokud je s PP, radím na takovém psu nechovat...

Četla jste někdy standard AST a bonitační kartu? Že radíte takovéhle nesmysly? Stojaté ucho není proti standardu plemene! proč by na takovém psovi nemohl chovat? Pokud je s PP, uchovněný.

26.5.2015 23:49

discuskubi napsal(a):
Jde spíš o to kdo si troufne k němu vlést na pozemek
Vím že to neni hlídací pes...

No troufne no Každý druhý dneska ví, co to je za psy. Stačí na ně mlasknout za plotem a z jejich lambády poznáte bleskurychle, že můžete jít v klidu na nezvanou návštěvu

26.5.2015 23:00

discuskubi napsal(a):
Ještě nikdo nereagoval na variant Amstaf... díky.

Ehm... asmtaf hlídač? :D :D :D :D :D :D :D Ještě asi chvilku zjišťujte :D :D :D :D.

9.5.2015 17:21

lavacca napsal(a):
Je to x let zpátky a na sonu jsme nebyli. Nevím jak vy, ale nejsem zastáncem toho tahat oslabenou u fenu po porodu do ordinace, kde může něco chytit (a přenosné sono tu v okolí nikdo nemá).

No tak já jsem zastáncem tahat fenu po porodu do ordinace. A to se mi ještě nikdy nestalo nic takového jako Vám Možná právě proto jsem zastáncem, že tohle nechci zažít.

9.5.2015 11:48

lavacca napsal(a):
To není tak jisté - fena velkého plemene po porodu ok, v noci na 3.den z ní vyšlo poslední štěně. Do té doby normálně žrala! Pak dostala ATB a neměla chuť k jídlu, takže se krmilo z ruky a povídalo se jí u toho, že musí papat, aby měla štěňátka dost mléka. Trvalo to cca týden než začala jíst s chutí a pořádně. A nezvracela vůbec.

Takže to, že trochu žere, ještě neznamená, že tam to lůžko být nemůže..

3. den po porodu z ní vyšlo poslední štěně? Co to máte proboha za veta, že na sonu po porodu přehlédl štěně?

4.5.2015 16:46

Sissiaspol. napsal(a):
Prosímvás, bývá obvyklé požadovat poplatek za krytí částečně splatný hned při krytí a pak ještě určitou částku za každé narozené štěně? Myslela jsem, že je to buď a nebo...? Budu nakrývat svou fenku poprvé, tak ať nenaletím. Díky za radu!

Záleží na dohodě. Na to žádná pravidla neexistují. Ale slyšela jsem o tom. Je to dobrý kompromis pro obě strany.

15.4.2015 14:46

Taky mi fena po druhém krytí krvácela celkem dlouho a v březosti měla lehce nahnědlý výtok. Byli jsme několikrát na sonu, vše v pořádku a nakonec porodila 61. den 10 zdravých štěňátek. Takže krvácení nebo špinění při březosti nemusí nic znamenat. Ale rozhodně bych fenu nechala sledovat vetem.

29.3.2015 16:43

emka1 napsal(a):
Ano, fena je bez PP, jsem nezkušená chovatelka, ale za to mne přeci nemusíte hned peskovat, Šarino. Chtěla jsem, aby fena alespoň jednou měla štěňata, jsou jí 4 roky, říkala jsem si, že je nejvyšší čas. Je logické, že nechci, aby měla moje fena nějaké hnusné podvraťáky, byť není papírová. Ostatním děkuji velice za reakce.

Vaše fena ale je voříšek. Protože plemeno dělá jedině průkaz původu. A ten ona nemá. Takže je uplně jedno, zda budou štěnda s jezevčíkem (jistě také kupovaným za těžké prachy jako čistokrevným bez PP) nebo s voříškem podobným zlatému retrívrovi... Pořád to budou voříšci a jejich prodej pod názvem plemene bude podvod na kupující.

25.3.2015 14:14

Takový malý detail jo? Ve většině měst platí vyhláška o veřejné zeleni a v ní je mimo jiné uvedeno, že nesmí být znečišťována. Takže když to vezmeme od podlahy, pes by se neměl venčit na žádném trávníku, který nepatří přímo vám. Ano, je to ve městě neproveditelné. Ale ptala jste se na fakta. Tohle je fakt.

15.3.2015 19:02

Čtete očividně špatné publikace. AST je přímý potomek pitbulla. Pitbull je plemeno šlechtěné pro psí zápasy. Tedy jejich vztah k jiným psům logicky nemůže být tak idilický, jak tvrdíte. Nechat krysaříka osamotě s AST je velký risk a jednou toho budete nejspíš velmi litovat. Nehledě na to, že mojí známé zabila po 6 letech soužití fena AST fenu jorka. Prostě se na ní naštvala, jen po ní sekla a zlomila jí vaz. Ani ji zabít nechtěla. Váhový rozdíl byl moc velký.
Takže studujte dále, choďte na výstavy, objeďte chovky a majitele AST s PP! Ne voříšků bez PP! Abyste pak nelitovala.
Ano vím o čem mluvím, chovám AST. Mám tři feny AST a k nim fenu menšího plemene. K tomu znám opravdu hodně lidí, co mají tyhle psy. A dost z nich doplatilo na naivitu a důvěru ve "vzájemnou lásku dvou psů".