Lizi

Moje příspěvky

20.12.2022 21:53

Ano, tohle by určitě tříletý pes neměl dělat. To je mi jasné. Pokusime se to zlepšit. Každé plemeno je specifické, ale nemyslím, že labradoři jsou magoři. To si spíše myslím o jiné rase. Retrívři jsou pro me ❤.

20.12.2022 20:42

Snažíme se klidy pořád učit. Výcvik u retrieveru je právě o tom aportu, přinášení zvěře... ale vždy ho vypustíme, až je úplně v klidu, nebo si uděláme předtím ještě kolečko.
Ale nejhorší je to, když cvičí ostatní.
Děkuji za rady, všechno si znovu pročtu.

20.12.2022 19:08

On je tak nateseny, že ani pamlsek nechce.

20.12.2022 18:42

Takže radíte jít do dostatečné vzdálenosti?
Musíme na tom pořádně zapracovat. Je to strašně otravné a vlastně hodně nežádoucí.

20.12.2022 18:17

Co byste poradili? Máme 3 letého labradora , při výcviku soustavně vyštěkává na ostatní psy, když cvičí, trénují aport, přinášení. Je strašně natěšený, netrpělivý, honem, aby už zase mohl běžet on.
To stejné dělá, když ukončíme třeba hru s nějakým psem, ale on si chce ještě hrát, běhat. Štěká pak neustále. Okřikování nepomáhá. Nejhorší je, když to dělá i při zkouškách.
Děkuji za rady.

29.4.2022 13:39

Děkuji, já dokonce volala i do družstva, jak to je a ti mi řekli, že je to až do žní 😐. Problém je, že u nás na Hané jsou všude jen pole s obilím a řepkou. Nikde v bližším není žádná louka...
Ach jo.

29.4.2022 13:14

Dobrý den, v poslední době si všímám, že všude hnojí a jezdí s postřiky proti škůdcům , chodíme v týdnu hodně na procházku mezi poli. Prý to bude až do žní. Co cca 2-3 týdny.
Tyto postřiky jsou tedy i na polních cestách, sem tam si náš LR utrhne i kousek obilí.
Řešíte to někdo?
Děkuji

29.3.2020 22:06

já asi neporadím. Jen mohu napsat, co je moje - naše srdeční plemeno, labradorský retrívr. Máme teď druhého, první nám umřel předloni... Ale každému se líbí, vyhovuje něco jiného. LR je aktivní pes, vhodný do rodiny, k dětem. Vychováváme ho hlavně my, děti samozřejmě pomáhají, účastní se všeho.
Není vhodný pro celoroční pobyt venku, chce být se svou rodinou, což my tak máme. Trávíme spolu čas venku, i doma. LR potřebuje pohyb, plávání, hry atd. Ale zaměstnat i hlavu. Hodně líná, doma je třeba počítat i s tímto.
Pro nás je to ten nejlepší parťák.

24.3.2020 22:03

marcelaamax napsal(a):
Všude píšete, že jste nedostali odpověď na žádný mail - ale zkoušeli jste chovatele kontaktovat třeba telefonicky? Opravdu se mohlo něco stát, mohou mít jiné starosti....

Jinak tedy já osobě si nemůžu stěžovat na chovatelský servis u CHS, ze které máme štěně. Naopak. Jsme spolu v kontaktu i na FB, messengeru. Často si píšeme, ať už řešíme problémy, nebo jen tak, posíláme fotky, občas když něco řešíme tak si voláme. Od malinka nám chovatelka pomáhala s výstavami (mimo to mě na výstavě seznámila se spoustou dalších lidí), byla jsem za ní i osobně aby mi poradila s postojem, stejně tak jsem za ní byla s tím, že jsem zkoušela "vestu" na zimu, abych objednala správnou velikost. V době přezubování jsem zuby a skus fotila a chovatelce posílala, aby mrkla, zda je všechno OK - tak to i ona chtěla, aby se něco nezanedbalo. Fenku jsem kupovali s malinkou kýlkou, byli jsme na to upozorněni, věděli jsme o tom, nicméně dle chovatelky to bylo tak malé, že by se řešit nemuselo. Vzhledem k tomu, že jsme s fenou chtěli sportovat (a možná někdy i fenu nakrýt) nám bylo našim vetem doporučeno tu kýlku odstranit hned u štěnda - dávala jsem info chovatelce, nečekala jsem nic, spíš prostě jen aby věděla. Okamžitě mi sdělila, že zákrok platí ona. Tohle zrovna už beru jako takový "nadstandard". Když měla fena úraz, chovatelku jsem hned informovala, poté to celé prožívala s námi, když na tom byla fena špatně, tak chovatelka to probrečela a celou noc nespala. Prostě je vidět, že ji na těch odchovech opravdu záleží a ti psi jsou její život. Ale zrovna tohle může být pro někoho už moc... No a pak taky záleží, kolik odchovaných jedinců ta daná chovka má - pokud hodně, tak je samozřejmě nereálné takhle všechno prožívat s majiteli odchovů, ale taková ta "základní" pomoc by tam měla být vždy, dle mě...

Telefonicky jsem je již od října nekontaktovala, poslední pozdrav s fotkou jsem poslala na Vánoce.
Nevím, co se děje, takže telefonovat jim mi přijde jako vnucovani...

Jinak Váš vztah s chovatelkou je hezký! Naše chs je spíše menší, teď mají jednu chovnou fenku a 2 starší.

24.3.2020 19:37

conie napsal(a):
Chovatelský servis si každý představuje asi trochu jinak. Majitelům mých odchovů nabízím kdykoliv radu, pokud budou mít problém, pomoc s výchovou i výcvikem, i třeba praktickou ukázku. Prosím je vždy o zaslání fotek a stručné zprávy, jak se pejsek má, aspoň 1 - 2x ročně. Sama se jim ozývám 2x do roka všem - na narozeniny vrhu a s přáním do nového roku. Přesto se mi stalo, že jsem dostala mail od nových majitelů, že si nepřejí být jakkoliv obtěžováni, že štěně zaplatili a nemají zájem na dalším kontaktu. Přitom vypadali a jednali docela normálně.

tohle se mi líbí také, že se ozvete s přáním
Majitelům mých odchovů nabízím kdykoliv radu, pokud budou mít problém, pomoc s výchovou i výcvikem, i třeba praktickou ukázku
na tomto jsme se při poslední návštěvě taky domlouvali, ale nic z toho.

24.3.2020 19:29

abych to doplnila... nic si nevynucujeme, necháváme to plynout, ale mrzí nás to. Protože je to odlišné jednak od toho, co jsme chtěli, ale i od toho, co chovatelé nabízeli, když jsme se zajímali o koupi štěňátka. Chápu, že mohou řešit nějakou nenadálou životní situaci, ale je to o komunikaci. Stačí napsat jednou větou, že nebudou reagovat.... To je vše.
My nikoho nenaháníme, máme normálně svůj život, ale ono by stačilo, když pošleme jednou za čas fotku štěňátka, napsat jen, že hezky roste.
ad webové stránky - to byla jen poznámka, že zde není žádná aktualizace - FCB nemají.
ad hlídání - naše plemeno nabízí hodně CHS, zkoušeli jsme vybírat pečlivě a toto bychom třeba 1x za x let využili, jinak s námi jezdí náš pes všude . A na svých stránkách to nabízeli, ale nedá se nic dělat, nebyla to nejdůležitější věc.
ad chovatelský servis - o tomto chovatelé hodně mluvili, požadovali následný kontakt a nám to tak vyhovovalo. Představuji si ho podobně jak psali Aneleh, Petrahei...
Chápu, že si chovatelé nevyberou pro svoje štěňátko někoho, kdo jim není sympatický, o kom nejsou přesvědčení, že se bude dobře starat o jejich štěndo. Všecko probíhalo tak nějak normálně, v pohodě.
Každopádně toto byl jen dotaz, jak to probíhá u ostatních, nikoho nepomlouvám, nejmenuji....

23.3.2020 23:22

Jasně, člověk nikdy neví, co děje. Ale chs je zodpovědnost, zvlášt, když už to byl několikáty vrh.
Nevím no.

23.3.2020 22:55

Náš předchozí Labrador byl bez PP, po jeho odchodu ve 14 letech jsme se po nějaké době rozhodli pro druhého s PP. U chovatelů se nám líbilo, měli na nás taky různé požadavky, ty jsme splnili 😁 je to i ve smlouvě. Výstavní ambice jsme neměli, později jsme si řekli, že uvidíme, kdybychom ho chtěli uchovnit. Hlavně jsme chtěli k nám parťáka a také pro naše děti. Omlouvám se, že preskakuji... Na stránkách CHS uváděli, že by se postarali i v době dovolené kdyby náhodou , to nám ale pak zamítli... Hodně nám toho sdělili při návštěvách, cítili jsme velkou odpovědnost... Po příjezdu jsme u nich byli jednou se stenatkem, byl to divoch, fenky mu daly za ucho 😁. Návštěvu jsem iniciovala já, kupovali jsme si od nich granule, což nabízeli, že budou za lepší cenu. Na fotky od nás mezitím nereagovali. Při návštěvě nabízeli, že se zase brzy uvidíme, že je to moc zajímá, jak se máme. Fotky jsem pak posílala asi 3x s krátkou zprávou, jak nám to jde. Reakce žádná ani na jeden mail. Stendo má teď 9 měsíců. Na jejich stránkách od loňského léta žádné další změny. Prostě jsem čekala trochu víc zájmu, že třeba poznáme i fajn psí nadšence, mluvili i o pravidelném setkání štěňátek.... Momentálně tedy není mezi námi žádný kontakt, je mi blbé něco posílat, když odezva není žádná. Toto jsme nečekali.
Proto se ptám, co je obvyklé...

23.3.2020 18:55

Jak si představujete dobrý chovatelský servis? Mám pocit, že je rozdíl mezi tím, když se zajímáme o štěně a když už ho pak doma máme. Máme v pořadí druhého psa, měli jsme nějaké představy, jsou teď odlišné od reality. Ale možná to bylo naivní... Díky

13.9.2017 08:36

sisi58 napsal(a):
Zkusili jste i jiného veta? Přímo přes tento problém? Běžný veterinář má hodně velký záběr, může být kvalitní, ale nemusí být odborník zrovna na tohle.

Nevyzkoušel. Myslím že chodíme k dobrému, ale ortoped to není jsme z Olomouce, tady ortoped asi není. A do Brna se mi nechce ho převážet, už nerad cestuje, do kufru už nevyskoci a ja ho tam nedám... ale konzultace by nebyla špatná.

13.9.2017 08:30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi jste to udělali, ale...Když začal kulhat na přední i přes lék, nemůže být problém jednodušší ( momentálně ), tlapka, drápek?

To jsme zkontrolovali dvakrát, tím to asi nebude.

12.9.2017 21:23

Terven napsal(a):
Rada dobrá, ale pro třináctiletého labradora, který kulhá, bez analgetik není schopen bezbolestného pohybu a jakž takž funguje jen díky Trocoxilu a i při něm má problémy, plavání už asi nebude to pravé, zvlášť ne teď, téměř na podzim.
Složitější to určitě bude, moje fena brala Trocoxil prakticky až do smrti, ale tam šlo o to, udržet jakous takous kvalitu života dokud to jen trochu jde, když už to nešlo, nechala jsem uspat.
V případě zadavatelčina psa nevím, jestli je vhodné "obětovat játra" pár měsícům fajn života...to musí rozhodnout ona a veterinář. Držím palce.

Ne, plavání už pro něho není, i když vodu měl moc rád. Na uspání myslím to není, i když se s ním prostě nechci rozloučit.

12.9.2017 20:39

Váží 38 kg, strašně rád jí, ale třeba aspoň kilo by pomohlo dát dolů. Je kastrovany, při chuti. Příští týden mu bude brát ještě jednou krev na jaterní testy. Ještě má v sobě ten Trocoxil a začal právě hodně kulhat na přední nohu. Další postup teprve vet snad řekne, ale říkal že to bude složitější něco vymyslet.

12.9.2017 20:31

katkaa1 napsal(a):
Skúšali ste aj nejaké doplnky na kĺby napríklad Alavis MSM? U koňa mi to dosť pomohlo.

Dříve Alavis, pak Aptus aptoflex. Vet říkal, že mu to nepomůže, lepší je už investovat do analgetik...

12.9.2017 20:29

Huskyjanina napsal(a):
Pokud už mu nejde ničím pomoci od bolesti, tak bych ho nechala uspat...

On neskuci bolestí, rád ji, je strašně rád s námi, když ho to popadne, tak si i rád prohraje. Není to na uspání, ani vet o tomto nemluvil.