3 které je které plemeno?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.7.2013 19:29
dav.kas

XXX.XXX.248.237

zdravím zajímalo by mě copak to mám doma za čuníky????víte díky

11.7.2013 19:19
oslik

XXX.XXX.166.63

Nejsem odborník přes prasata, ale typuji na křížence vietnamců a divočáka, možná i nějaké "obyčejné" bílé prase mají v předcích. Černé a strakaté mají kratší rypáčky, tam bude vietnamce asi větší podíl. Přikládám fotku jedné z našich prý čistých vietnamek, všechna její selátka byla pruhovaná. Bohužel se v ní neprobudily mateřské pudy, tak živé je jen jedno - to si vzala kamarádka druhý den po narození, v sobotu mu bude 14 dní a má se k světusmajlík Tatínek selátek je růžový s nazrzlým nádechem, matku měl černou, otce strakatého. Divočák je v něm určitě také...
Přeji jen samé hezké dny a chovu prasátek zdar, Martina.

11.7.2013 20:11
dav.kas

XXX.XXX.248.237

zdravím tak to je fajn že se vám daří mi ted čekáme od te flekaté(bílé)malé každým dnem:)) pokud tedy není jen tak (vyžraná) :))

12.7.2013 15:44
oslik

XXX.XXX.166.63

Moc držím palce, ať je Vaše strakoška lepší mamina než ta naše!!! Máme ještě gottingenku, ta má 8 selátek měsíc starých a je to mamina úplně zlatá. Přikládám její foto, jak vypadala pár dní před porodem. Pak máme ještě 2 ségry té vietnamky, ty by měly rodit cca za měsíc, tak doufám, že se i u nich zadaří, abysme zas v zimě naplnili mrazák... Přeju prima víkend, M.

12.7.2013 19:28
dav.kas

XXX.XXX.248.237

moc pěkná... no jen se nám nepodařilo od ní dostak kanečka dáváte jí na porod stranou???

13.7.2013 13:23
oslik

XXX.XXX.166.63