Lze chovat phelzumy společně s gekony páskovanými?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.1.2015 14:44
luky.1989

XXX.XXX.18.31

Lze chovat phelzumy společně s gekony páskovanými?

19.1.2015 17:40
elaphka

XXX.XXX.213.210

luky.1989 napsal(a):
Lze chovat phelzumy společně s gekony páskovanými?

Ne.

19.1.2015 18:54
luky.1989

XXX.XXX.18.31

elaphka napsal(a):
Ne.

Děkuji za názor, ale proč to podle Vás nejde?

19.1.2015 19:56
radiata

XXX.XXX.234.31

luky.1989 napsal(a):
Děkuji za názor, ale proč to podle Vás nejde?

Odpoviem ti strucne! To nie je jej nazor, to je fakt!
Dam ti este jednu radu, radsej nic nechovaj, pretoze uz tvoje otazky su uzas, ked nemas zakladne znalosti aspon z netu, do nicoho nelez.
Taktiez otazky o zaveseni svetla v druhom vlakne, vypovedaju o vsetkom. Odporucam ostatnym precitat si to.

19.1.2015 19:59
radiata

XXX.XXX.234.31

radiata napsal(a):
Odpoviem ti strucne! To nie je jej nazor, to je fakt!
Dam ti este jednu radu, radsej nic nechovaj, pretoze uz tvoje otazky su uzas, ked nemas zakladne znalosti aspon z netu, do nicoho nelez.
Taktiez otazky o zaveseni svetla v druhom vlakne, vypovedaju o vsetkom. Odporucam ostatnym precitat si to.

Foto nepripojilo.

20.1.2015 14:36
elaphka

XXX.XXX.213.210

luky.1989 napsal(a):
Děkuji za názor, ale proč to podle Vás nejde?

Jak už bylo napsáno výše - není to doporučení, je to fakt. Už jen proto, že felzuma (pokud myslíte madagaskarskou) pochází z Madagaskaru, a gekon je původem z Oceánie, ostrovů kolem Austrálie...
Podtrženo sečteno:
1) tyto dva druhy se v přírodě nikdy v životě nepotkají!
2) mají lehce rozdílné podmínky k životu - a i "lehce" je dostatečný důvod
3) v teráriu by probíhala kompetice o krmení
4) teoreticky by mohlo dojít i ke rvačce
5) navíc, neumím si představit velikost terária, aby se tam vešla skupina dvou rozdílných druhů s rozdílnými podmínkami v počtu 2x 1, 2 (tj. Samec na dvě samice - 6 ks).

20.1.2015 17:42
luky.1989

XXX.XXX.64.210

radiata napsal(a):
Odpoviem ti strucne! To nie je jej nazor, to je fakt!
Dam ti este jednu radu, radsej nic nechovaj, pretoze uz tvoje otazky su uzas, ked nemas zakladne znalosti aspon z netu, do nicoho nelez.
Taktiez otazky o zaveseni svetla v druhom vlakne, vypovedaju o vsetkom. Odporucam ostatnym precitat si to.

Ty by jsi neměl nic chovat, když se neumíš chovat k lidem, tak to nebude o moc lepší i u zvířat. Doporučuji aby sis hojil komplexy někde jinde. Já narozdíl od tebe scháním informace z více zdrojů a ne, že si jako ty někde něco tupě přečtu a beru to jako fakt.

20.1.2015 17:56
luky.1989

XXX.XXX.64.210

elaphka napsal(a):
Jak už bylo napsáno výše - není to doporučení, je to fakt. Už jen proto, že felzuma (pokud myslíte madagaskarskou) pochází z Madagaskaru, a gekon je původem z Oceánie, ostrovů kolem Austrálie...
Podtrženo sečteno:
1) tyto dva druhy se v přírodě nikdy v životě nepotkají!
2) mají lehce rozdílné podmínky k životu - a i "lehce" je dostatečný důvod
3) v teráriu by probíhala kompetice o krmení
4) teoreticky by mohlo dojít i ke rvačce
5) navíc, neumím si představit velikost terária, aby se tam vešla skupina dvou rozdílných druhů s rozdílnými podmínkami v počtu 2x 1, 2 (tj. Samec na dvě samice - 6 ks).

Myslím, že tahle diskuze není o tom, jestli se spolu potkají nebo nepotkají v přírodě, ale zda by spolu tyhle dva druhy vycházeli ve společném teráriu. Kompetice o krmení a rvačky probíhají i mezi členy stejného druhu. A nevím o tom, že jsem psal, že chci chovat 2 rozdílné druhy v počtu 2 x 1, 2, ale v počtu 2 x 1, 1.

20.1.2015 19:02
michal.siegel

XXX.XXX.20.144

Taky se mi nelíbí způsob, jakým Vám to bylo řečeno, na druhou stranu to opravdu nejde. Důvody už jste dostal v té slušné odpovědi. Prostě rozlišné biotopy to neumožňují...

20.1.2015 19:17
loraena

XXX.XXX.12.185

luky.1989 napsal(a):
Myslím, že tahle diskuze není o tom, jestli se spolu potkají nebo nepotkají v přírodě, ale zda by spolu tyhle dva druhy vycházeli ve společném teráriu. Kompetice o krmení a rvačky probíhají i mezi členy stejného druhu. A nevím o tom, že jsem psal, že chci chovat 2 rozdílné druhy v počtu 2 x 1, 2, ale v počtu 2 x 1, 1.

Na tohle téma je tu diskusí nepřeberně, jediný rozdíl v těch diskusích je, jaký druh s jakým by někdo chtěl chovat. Odpověď je vždy stejná: nechovejte více druhů pohromadě. Těch důvodů je víc, jak je již zmíněno, každý druh má trochu jinou stravu, trochu jiné podmínky.. Nedoporučuje se to ani z infe Kčního hlediska.

A ta skupina 2 samice 1 samec má svůj důvod, není to jen tak. Opravdu bude jednodušší, když si pořídíte 2 menší terária, postavíte je vedle sebe a budete mít v každém jeden druh.

20.1.2015 19:53
radiata

XXX.XXX.234.25

luky.1989 napsal(a):
Ty by jsi neměl nic chovat, když se neumíš chovat k lidem, tak to nebude o moc lepší i u zvířat. Doporučuji aby sis hojil komplexy někde jinde. Já narozdíl od tebe scháním informace z více zdrojů a ne, že si jako ty někde něco tupě přečtu a beru to jako fakt.

Tak citak ako reagujes na rady. Ked ti niekto poradi, zas to otacas na svoje nezmysly. Staci citat vlakno o osvetleni a to vypoveda o vsetkom. Pochybujem ze ma vobec zmysel tebe nieco radit, kedze si ludia daju namahu napisat obsiahly prispevok a ty znova..."nejde o to ci se potkaji, nejde o..." a toto robis dookola!
Taktiez tvoja polemika o "VNUTRODRUHOVYCH RVACKACH v prirode" je blbost a korunovana! Co tak unikova vzdialenost v prirode az mimo dosahu soka, supera,..? No toto ti tiez nedoslo. A tak sa da pokracovat!

20.1.2015 19:54
elisak

XXX.XXX.243.151

A felzumy navíc vetšinou fungujou jen v páru. Jinak se často napadají.

20.1.2015 19:58
elaphka

XXX.XXX.213.210

luky.1989 napsal(a):
Myslím, že tahle diskuze není o tom, jestli se spolu potkají nebo nepotkají v přírodě, ale zda by spolu tyhle dva druhy vycházeli ve společném teráriu. Kompetice o krmení a rvačky probíhají i mezi členy stejného druhu. A nevím o tom, že jsem psal, že chci chovat 2 rozdílné druhy v počtu 2 x 1, 2, ale v počtu 2 x 1, 1.

Jenže právě o tom to je. To je jako kdybyste chtěl chovat grizzlyho a lva v jednom výběhu.

Omlouvám se, jestli jsem to napsala drsně, ale s podobnými dotazy se setkávám pořád... Radši si pořiďte dvě terária a skupinu 1.2, jak jsem psala výše.
A... Prostě ne, nekombinujte dva různé druhy do jednoho terária.

20.1.2015 20:00
radiata

XXX.XXX.234.25

elaphka napsal(a):
Jenže právě o tom to je. To je jako kdybyste chtěl chovat grizzlyho a lva v jednom výběhu.

Omlouvám se, jestli jsem to napsala drsně, ale s podobnými dotazy se setkávám pořád... Radši si pořiďte dvě terária a skupinu 1.2, jak jsem psala výše.
A... Prostě ne, nekombinujte dva různé druhy do jednoho terária.

Pochybujem ze to s nim ma nejaky zmysel. Dookola bude svoje, sice nechapem na co tu potom kladie otazky..

20.1.2015 20:00
elaphka

XXX.XXX.213.210

radiata napsal(a):
Tak citak ako reagujes na rady. Ked ti niekto poradi, zas to otacas na svoje nezmysly. Staci citat vlakno o osvetleni a to vypoveda o vsetkom. Pochybujem ze ma vobec zmysel tebe nieco radit, kedze si ludia daju namahu napisat obsiahly prispevok a ty znova..."nejde o to ci se potkaji, nejde o..." a toto robis dookola!
Taktiez tvoja polemika o "VNUTRODRUHOVYCH RVACKACH v prirode" je blbost a korunovana! Co tak unikova vzdialenost v prirode az mimo dosahu soka, supera,..? No toto ti tiez nedoslo. A tak sa da pokracovat!

A Vy byste měl/a uklidnit, nic zas tak strašného nenapsal.

20.1.2015 20:14
mana

XXX.XXX.251.135

V triu nebudou fungovat ani vittati, natožpak grandisky.

20.1.2015 20:16
naultinus

XXX.XXX.234.148

elaphka napsal(a):
Jenže právě o tom to je. To je jako kdybyste chtěl chovat grizzlyho a lva v jednom výběhu.

Omlouvám se, jestli jsem to napsala drsně, ale s podobnými dotazy se setkávám pořád... Radši si pořiďte dvě terária a skupinu 1.2, jak jsem psala výše.
A... Prostě ne, nekombinujte dva různé druhy do jednoho terária.

Nie, zle! 1.1 u felsum určite. Doštudovať.

20.1.2015 20:23
naultinus

XXX.XXX.234.148

elaphka napsal(a):
A Vy byste měl/a uklidnit, nic zas tak strašného nenapsal.

Nečítali ste celé vlákno? Čítate jeho večne protiargumenty? Naťahuje sa tu s každým, kto sa mu snaží niečo poradiť a v tom vidím problém, no jedine v ňom. Kladie otázky ako 10 ročné dieťa, bez náznaku vlastného uvažovania, zamyslenia sa. Tiež nevidím dôvod reagovať ináč na jeho osôbku.

20.1.2015 20:26
naultinus

XXX.XXX.234.148

mana napsal(a):
V triu nebudou fungovat ani vittati, natožpak grandisky.

Úplné suhlasím. Čakajte odpoveď, že v prírode sú rozbrojenie, stretnú sa na strome aj 4.1 ( ), veď tázatel vie všetko.

20.1.2015 20:44
luky.1989

XXX.XXX.64.210

radiata napsal(a):
Tak citak ako reagujes na rady. Ked ti niekto poradi, zas to otacas na svoje nezmysly. Staci citat vlakno o osvetleni a to vypoveda o vsetkom. Pochybujem ze ma vobec zmysel tebe nieco radit, kedze si ludia daju namahu napisat obsiahly prispevok a ty znova..."nejde o to ci se potkaji, nejde o..." a toto robis dookola!
Taktiez tvoja polemika o "VNUTRODRUHOVYCH RVACKACH v prirode" je blbost a korunovana! Co tak unikova vzdialenost v prirode az mimo dosahu soka, supera,..? No toto ti tiez nedoslo. A tak sa da pokracovat!

Nevim, co to pořád meleš ohledně vlákna s osvětlením, ale vysvětlím ti to, když to nechápeš. Potřeboval jsem vědět, do jaké výšky zavěsit žárovku a odpověď jsem dostal, tím je to pro mě uzavřené.

20.1.2015 20:47
luky.1989

XXX.XXX.64.210

Děkuji všem kromě radiata za slušné odpovědi. Řekl bych, že odpověď zda chovat tyto 2 druhy společně nebo ne je jednoznačná.

20.1.2015 20:47
naultinus

XXX.XXX.234.148

luky.1989 napsal(a):
Nevim, co to pořád meleš ohledně vlákna s osvětlením, ale vysvětlím ti to, když to nechápeš. Potřeboval jsem vědět, do jaké výšky zavěsit žárovku a odpověď jsem dostal, tím je to pro mě uzavřené.

A v čom vás ten pán urážal? Napísal to, čo vidíme všetci. Dúfala som, že moderná odstaví trolkov ako ste vy.

20.1.2015 20:51
naultinus

XXX.XXX.234.148

luky.1989 napsal(a):
Děkuji všem kromě radiata za slušné odpovědi. Řekl bych, že odpověď zda chovat tyto 2 druhy společně nebo ne je jednoznačná.

Neverím, že si to konečne zhĺtol ako fakt. Nie že dva druhy spoločne chovať je mega blbost, čo musí byť jasné aj úplnému začiatočníkovi, no ani 1.2 pri týchto druhoch.

20.1.2015 20:58
luky.1989

XXX.XXX.64.210

naultinus napsal(a):
A v čom vás ten pán urážal? Napísal to, čo vidíme všetci. Dúfala som, že moderná odstaví trolkov ako ste vy.

Místo odpovědi umí akorát urážet viz. Jeho první příspěvek.

20.1.2015 20:59
naultinus

XXX.XXX.234.148

Tak ja pre zmenu vidim divne otázky, hádave reakcie, úvahy mimo realitu v terárium. A tvoju drzosť. Prečítala som si vlákno O svetle, tiež si tam bodoval. Určite snáď vieš v čom.

20.1.2015 21:07
luky.1989

XXX.XXX.64.210

naultinus napsal(a):
Tak ja pre zmenu vidim divne otázky, hádave reakcie, úvahy mimo realitu v terárium. A tvoju drzosť. Prečítala som si vlákno O svetle, tiež si tam bodoval. Určite snáď vieš v čom.

Určitě nejsem první, koho napadlo chovat více druhů pohromadě ať se ti to líbí nebo ne

20.1.2015 21:15
naultinus

XXX.XXX.234.148

luky.1989 napsal(a):
Určitě nejsem první, koho napadlo chovat více druhů pohromadě ať se ti to líbí nebo ne

Nápad je blbý, no to akceptujem ešte. Čomu nerozumiem vôbec, je tvoja ustavične naťahovačna reakcia na každý radcovský príspevok. Radiátovi sa vlastne vôbec nedivím, po prečítaní tvojich vsuvok som sa skoro ani ja neudržala. Druhé vlákien-ko radšej nerozoberam, tam to je tiež zábavné čítanie. Čo tak myslieť A potom sa pýtať? Hádať?

20.1.2015 21:29
luky.1989

XXX.XXX.64.210

naultinus napsal(a):
Nápad je blbý, no to akceptujem ešte. Čomu nerozumiem vôbec, je tvoja ustavične naťahovačna reakcia na každý radcovský príspevok. Radiátovi sa vlastne vôbec nedivím, po prečítaní tvojich vsuvok som sa skoro ani ja neudržala. Druhé vlákien-ko radšej nerozoberam, tam to je tiež zábavné čítanie. Čo tak myslieť A potom sa pýtať? Hádať?

Akceptuj si co chceš, to mě nezajímá. U nás se tomu říká vrána k vráně sedá, prostě dva blbci se našli asi neni náhoda, že jste oba slováci.

20.1.2015 21:47
naultinus

XXX.XXX.234.148

luky.1989 napsal(a):
Akceptuj si co chceš, to mě nezajímá. U nás se tomu říká vrána k vráně sedá, prostě dva blbci se našli asi neni náhoda, že jste oba slováci.

Počúvaj môj zlatíčko, si v chove veľká nula, nemáš ani základné znalosti, kladieš otázky ako analfabet, ale ego máš ako špička teraristiky. Nadávať ti nebudem, nestojiš mi za tú námahu.

20.1.2015 21:56
luky.1989

XXX.XXX.64.210

naultinus napsal(a):
Počúvaj môj zlatíčko, si v chove veľká nula, nemáš ani základné znalosti, kladieš otázky ako analfabet, ale ego máš ako špička teraristiky. Nadávať ti nebudem, nestojiš mi za tú námahu.

Já si na rozdíl od tebe na nic nehraju. Co nevim, na to se zeptam, to mi nedělá žádný problém. Radši ze sebe udělam blbce, když se zeptam na základní otázku, než abych něco zanedbal.A kdyby tady byli všichni jako ty, tak se člověk žádné odpovědi nedobere.

20.1.2015 22:06
naultinus

XXX.XXX.234.148

luky.1989 napsal(a):
Já si na rozdíl od tebe na nic nehraju. Co nevim, na to se zeptam, to mi nedělá žádný problém. Radši ze sebe udělam blbce, když se zeptam na základní otázku, než abych něco zanedbal.A kdyby tady byli všichni jako ty, tak se člověk žádné odpovědi nedobere.

Prave že hráš, aj keď si úplne v plienkach, s každým sa tu len hádaš, naťahuješ. Potom sa nediv reakciám.

20.1.2015 22:27
elapheCZ

XXX.XXX.8.166

luky.1989 napsal(a):
Akceptuj si co chceš, to mě nezajímá. U nás se tomu říká vrána k vráně sedá, prostě dva blbci se našli asi neni náhoda, že jste oba slováci.

Pane ne! Pro blba každej blb.

20.1.2015 22:42
Lolaneki

XXX.XXX.150.4

Člověk se chce něco dozvědět a když do nějaké diskuze vstoupí nestačí se divit! Nechápu co proti vkladateli příspěvku máte slušně se zeptal a chtěl dostat normalní slušnou odpověď zda to možné je či ne, místo toho se tu do něj pustíte a urážíte. Jestli Vás jeho otázky rozčilují, tak se do diskuzí vůbec nevkládejte. Souhlasím s tím, že podobných témat bylo už spousty a určitě není první kdo se na takové otázky ptá, setkávám se s tím dnes a denně! A k tématu: opravdu jak bylo v těch slušných odpovědích psáno, nelze tyto dva druhy kombinovat. Raději pořiďte dvě terária, v dnešní době to není zas taková investice. Slušné terárium s výbavou seženete do 1 500.

20.1.2015 22:55
elaphka

XXX.XXX.213.210

mana napsal(a):
V triu nebudou fungovat ani vittati, natožpak grandisky.

Omlouvám se za mylnou informaci 1.2, mám plnou hlavu učení se ke zkouškám

21.1.2015 09:56
naultinus

XXX.XXX.78.179

elaphka napsal(a):
Omlouvám se za mylnou informaci 1.2, mám plnou hlavu učení se ke zkouškám

A čo to má S týmto? Stačí priznať, nevedela som. Veď to je v pohode, len netreba silou mocou naháňať sa a radiť aj v oblasti o ktorej neviete toho veľa. Úspešne skúšky prajem.

21.1.2015 10:01
naultinus

XXX.XXX.78.179

Lolaneki napsal(a):
Člověk se chce něco dozvědět a když do nějaké diskuze vstoupí nestačí se divit! Nechápu co proti vkladateli příspěvku máte slušně se zeptal a chtěl dostat normalní slušnou odpověď zda to možné je či ne, místo toho se tu do něj pustíte a urážíte. Jestli Vás jeho otázky rozčilují, tak se do diskuzí vůbec nevkládejte. Souhlasím s tím, že podobných témat bylo už spousty a určitě není první kdo se na takové otázky ptá, setkávám se s tím dnes a denně! A k tématu: opravdu jak bylo v těch slušných odpovědích psáno, nelze tyto dva druhy kombinovat. Raději pořiďte dvě terária, v dnešní době to není zas taková investice. Slušné terárium s výbavou seženete do 1 500.

Vy ste nečítali jeho večne anti-argumenty na každu radu Chce rady, alebo sa s každým naťahovať ? Od začiatku mu každý píše nie, no dookola každá reakcia anti argument, kto má na toto čas, nervy?

21.1.2015 10:15
gekoman

XXX.XXX.228.223

naultinus napsal(a):
Vy ste nečítali jeho večne anti-argumenty na každu radu Chce rady, alebo sa s každým naťahovať ? Od začiatku mu každý píše nie, no dookola každá reakcia anti argument, kto má na toto čas, nervy?

Pokud na to nema nekdo cas a nervy tak at to necte a jeste lepe at ani neodepisuje. Pokud je nekdo mene chapavy, nebo se do toho tak zamota, ze resi kazdou volovinu je asi porad lepsi, nez aby si neco koupil a bez zajmu to nechal pojit. A ze takovych lidi je... Je jasne, ze nektere otazky jsou pro zkusene chovatele otravne, smesne, nebo detinske. Kazdy nejak zacinal...Ale neni jednodussi to ignorovat nez se tu rozcilovat nebo urazet? A kdo chce a ma na to nervy tak prispeje radou ci zkusenosti.

21.1.2015 10:22
Uracentron

XXX.XXX.78.179

gekoman napsal(a):
Pokud na to nema nekdo cas a nervy tak at to necte a jeste lepe at ani neodepisuje. Pokud je nekdo mene chapavy, nebo se do toho tak zamota, ze resi kazdou volovinu je asi porad lepsi, nez aby si neco koupil a bez zajmu to nechal pojit. A ze takovych lidi je... Je jasne, ze nektere otazky jsou pro zkusene chovatele otravne, smesne, nebo detinske. Kazdy nejak zacinal...Ale neni jednodussi to ignorovat nez se tu rozcilovat nebo urazet? A kdo chce a ma na to nervy tak prispeje radou ci zkusenosti.

Určite, no pri každej rade hádavý dotaz, anti-protiagument ako to vystihla pani? Chce sa niečo naučiť, alebo sa tu len hádať? Nadával mu niekto? Nie, nenadával. Napísať len preto že mu niečo nesedí že človek je blb, dokonca skúseným chovateľom, žene, je skutočne veľmi silná káva. Čítajte si históriu A jeho. Na čo tu troli nechápe už viac ľudí.

21.1.2015 10:28
Testudomen

XXX.XXX.78.179

Uracentron napsal(a):
Určite, no pri každej rade hádavý dotaz, anti-protiagument ako to vystihla pani? Chce sa niečo naučiť, alebo sa tu len hádať? Nadával mu niekto? Nie, nenadával. Napísať len preto že mu niečo nesedí že človek je blb, dokonca skúseným chovateľom, žene, je skutočne veľmi silná káva. Čítajte si históriu A jeho. Na čo tu troli nechápe už viac ľudí.

21.1.2015 10:57
Lacheta

XXX.XXX.78.179

Uracentron napsal(a):
Určite, no pri každej rade hádavý dotaz, anti-protiagument ako to vystihla pani? Chce sa niečo naučiť, alebo sa tu len hádať? Nadával mu niekto? Nie, nenadával. Napísať len preto že mu niečo nesedí že človek je blb, dokonca skúseným chovateľom, žene, je skutočne veľmi silná káva. Čítajte si históriu A jeho. Na čo tu troli nechápe už viac ľudí.

Jo.

21.1.2015 11:00
Lacheta

XXX.XXX.78.179

luky.1989 napsal(a):
Akceptuj si co chceš, to mě nezajímá. U nás se tomu říká vrána k vráně sedá, prostě dva blbci se našli asi neni náhoda, že jste oba slováci.

To ti nesedí trole?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2015 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Opravdu vrána k vráně sedá...a že přibejvaj...
Kdyby jste si o sobě aspon nemysleli že jste mistři světa...

21.1.2015 11:23
naultinus

XXX.XXX.78.179

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Opravdu vrána k vráně sedá...a že přibejvaj...
Kdyby jste si o sobě aspon nemysleli že jste mistři světa...

Tu by som to uzavrela, nejde a hotovo, snáď mladý to pochopil a obdoba blbosť ho už nenapadne, snáď si niečo aj naštuduje z kníh, netu. Dokonca fungujú lepšie v pároch, 1.1.; nie to v nezmyselných mixoch. Pekný deň všetkým.

21.1.2015 17:38
luky.1989

XXX.XXX.64.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Opravdu vrána k vráně sedá...a že přibejvaj...
Kdyby jste si o sobě aspon nemysleli že jste mistři světa...

Přidejte reakci

Přidat smajlík