Formuláře k připouštěni kraliku

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

mama micankova

14.1.2017 14:24
mama micankova

XXX.XXX.229.44

Dobry den jsem ve svazu csch od 1,1,2017.formulaře k připusteni jsem dostala vytistene pouze z jedne strany.zadni strana bez dat.Chovám králiky na vystavu.zkousela jsem stahnout program na zapis pripusteni králíku.neni kontabilni s win 7.hlásí mi to chybu v dll.je njaky ktery by byl pro win 7nebo bych musela reinstalovat na jine win?jsem nováček ve svazu, uvítám každou radu co se tyká vyplnování a připušteni samice s pp.inak chovam kralicky dva roky.zkusenosti v chovu mám.dekuji za info.

Chovatel Lada

14.1.2017 17:22
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Ve vaši ZO ČSCH máte registrátora - základní organizace a ten vám podá všechny informace...

14.1.2017 21:41
waw

XXX.XXX.105.91

mama micankova napsal(a):
Dobry den jsem ve svazu csch od 1,1,2017.formulaře k připusteni jsem dostala vytistene pouze z jedne strany.zadni strana bez dat.Chovám králiky na vystavu.zkousela jsem stahnout program na zapis pripusteni králíku.neni kontabilni s win 7.hlásí mi to chybu v dll.je njaky ktery by byl pro win 7nebo bych musela reinstalovat na jine win?jsem nováček ve svazu, uvítám každou radu co se tyká vyplnování a připušteni samice s pp.inak chovam kralicky dva roky.zkusenosti v chovu mám.dekuji za info.

Napište svůj e-mail, přepošlu Vám formuláře v elektron. podobě.

16.1.2017 07:33
Ni+Pa

XXX.XXX.233.112

waw napsal(a):
Napište svůj e-mail, přepošlu Vám formuláře v elektron. podobě.

Dobrý den, mohu poprosit o zaslání formuláře? emailovou adresu posílám do zpráv :)
Předem děkuji a přeji mnoho chovatelských úspěchů

17.1.2017 15:44
dury

XXX.XXX.199.81

Http://ro_kr.sweb.cz/