Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Moona

30.7.2017 15:53
Moona

XXX.XXX.25.50

Dobrý den, poradí někdo jak je náročná inseminace zakrslých králíků v domácích podmínkách?
Případně existuje někdo kdo by přijel a udělal, např. každých 6 týdnů cenově do nějakých 5 000 ?
Nevíte o někom? Případně nějaká rada, kde sehnat pomůcky atd..?
(Prasata, krávy atd.. si inseminujeme samy běžně, nejsem tedy naprostý amatér).

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2017 16:00

Moona napsal(a):
Dobrý den, poradí někdo jak je náročná inseminace zakrslých králíků v domácích podmínkách?
Případně existuje někdo kdo by přijel a udělal, např. každých 6 týdnů cenově do nějakých 5 000 ?
Nevíte o někom? Případně nějaká rada, kde sehnat pomůcky atd..?
(Prasata, krávy atd.. si inseminujeme samy běžně, nejsem tedy naprostý amatér).

No, semeno nekoupíte, takže stejně budete muset mít samce.

a když máte samce, je jednodušší přirozená plemenitba. umělá inseminace se vyplatí až od značného počtu samic, kdy už je rozdíl v potřebném množství chovaných samců.

Moona

30.7.2017 17:01
Moona

XXX.XXX.25.50

Právě, že přirozenou nestíhají a je to složité s tím, aby samice chtěla..
A také by bylo fajn mít připuštěno najednou v jeden den. - jde o cca 100 samic, což si myslím, že by se už vyplatilo..

30.7.2017 17:15
borax

XXX.XXX.34.178

100 samic se vyplatí inseminovat.
Jenže inseminator si vozí vlastni sperma a to u Vas nepřipadá v úvahu.
Když chovate zakrsliky...Takhle se připouští ve velkochovech masná plemena králíků.

Moona

30.7.2017 17:20
Moona

XXX.XXX.25.50

Tak co by jste doporučoval, mám 18 samců - právě abych mohl připustit více v jeden den a kocení bylo stejně..ale ted mi to kvůli práci dost narušuje když zrovna nějaká nechce atd..
A četl jsem, že při inseminaci lze jedna dávka rozdělit mezi 3-5 samic. Takže kdyby inseminátor přijel, zvládlo by se to odebrat od našich...protože jak více králík je schopný i vícekrát jak jednou za den :D.

30.7.2017 21:06
rapotacka11

XXX.XXX.32.178