Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Moona

30.7.2017 15:53
Moona

XXX.XXX.25.50

Dobrý den, poradí někdo jak je náročná inseminace zakrslých králíků v domácích podmínkách?
Případně existuje někdo kdo by přijel a udělal, např. každých 6 týdnů cenově do nějakých 5 000 ?
Nevíte o někom? Případně nějaká rada, kde sehnat pomůcky atd..?
(Prasata, krávy atd.. si inseminujeme samy běžně, nejsem tedy naprostý amatér).

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2017 16:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moona napsal(a):
Dobrý den, poradí někdo jak je náročná inseminace zakrslých králíků v domácích podmínkách?
Případně existuje někdo kdo by přijel a udělal, např. každých 6 týdnů cenově do nějakých 5 000 ?
Nevíte o někom? Případně nějaká rada, kde sehnat pomůcky atd..?
(Prasata, krávy atd.. si inseminujeme samy běžně, nejsem tedy naprostý amatér).

No, semeno nekoupíte, takže stejně budete muset mít samce.

a když máte samce, je jednodušší přirozená plemenitba. umělá inseminace se vyplatí až od značného počtu samic, kdy už je rozdíl v potřebném množství chovaných samců.

Moona

30.7.2017 17:01
Moona

XXX.XXX.25.50

Právě, že přirozenou nestíhají a je to složité s tím, aby samice chtěla..
A také by bylo fajn mít připuštěno najednou v jeden den. - jde o cca 100 samic, což si myslím, že by se už vyplatilo..

30.7.2017 17:15
borax

XXX.XXX.34.178

100 samic se vyplatí inseminovat.
Jenže inseminator si vozí vlastni sperma a to u Vas nepřipadá v úvahu.
Když chovate zakrsliky...Takhle se připouští ve velkochovech masná plemena králíků.

Moona

30.7.2017 17:20
Moona

XXX.XXX.25.50

Tak co by jste doporučoval, mám 18 samců - právě abych mohl připustit více v jeden den a kocení bylo stejně..ale ted mi to kvůli práci dost narušuje když zrovna nějaká nechce atd..
A četl jsem, že při inseminaci lze jedna dávka rozdělit mezi 3-5 samic. Takže kdyby inseminátor přijel, zvládlo by se to odebrat od našich...protože jak více králík je schopný i vícekrát jak jednou za den :D.

30.7.2017 21:06
rapotacka11

XXX.XXX.32.178

Brr..

Neregistrovaný uživatel

30.7.2017 21:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.108.33

rapotacka11 napsal(a):
Brr..

Bože Načo to, ved to už nikto nekupuje sú toho plné zverimexy,

30.7.2017 22:54
borax

XXX.XXX.91.21

Moona napsal(a):
Tak co by jste doporučoval, mám 18 samců - právě abych mohl připustit více v jeden den a kocení bylo stejně..ale ted mi to kvůli práci dost narušuje když zrovna nějaká nechce atd..
A četl jsem, že při inseminaci lze jedna dávka rozdělit mezi 3-5 samic. Takže kdyby inseminátor přijel, zvládlo by se to odebrat od našich...protože jak více králík je schopný i vícekrát jak jednou za den :D.

Moono pukud o to máte zajem vercajk se dá koupit.
Je to dost drahé.Mimoto potřebujete Sergon (hormon).Je to dost složité( technicky).
Mrkněte na ing.Kalina-ten inseminuje.
Z běžných drobnochovatelu to snad nikdo ani nepoužívá ( na 5 samíc)

30.7.2017 23:24
jardagin

XXX.XXX.25.15

Moona napsal(a):
Tak co by jste doporučoval, mám 18 samců - právě abych mohl připustit více v jeden den a kocení bylo stejně..ale ted mi to kvůli práci dost narušuje když zrovna nějaká nechce atd..
A četl jsem, že při inseminaci lze jedna dávka rozdělit mezi 3-5 samic. Takže kdyby inseminátor přijel, zvládlo by se to odebrat od našich...protože jak více králík je schopný i vícekrát jak jednou za den :D.

Zítra vam písnu co a jak by se dalo dělat a co je k tomu potřeba.

30.7.2017 23:25
jardagin

XXX.XXX.25.15

borax napsal(a):
Moono pukud o to máte zajem vercajk se dá koupit.
Je to dost drahé.Mimoto potřebujete Sergon (hormon).Je to dost složité( technicky).
Mrkněte na ing.Kalina-ten inseminuje.
Z běžných drobnochovatelu to snad nikdo ani nepoužívá ( na 5 samíc)

Dnes už velkochovy jedou bez hormonu. Zadny sergon není potřeba.

Neregistrovaný uživatel

31.7.2017 11:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.9

jardagin napsal(a):
Dnes už velkochovy jedou bez hormonu. Zadny sergon není potřeba.

Ale paní množí Zakrslíky Tých už je hádam Nadr... ba...n.ý...ch, Doosť.Načo Další

31.7.2017 19:01
awake

XXX.XXX.115.235

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale paní množí Zakrslíky Tých už je hádam Nadr... ba...n.ý...ch, Doosť.Načo Další

Proč další? Prachy, prachy, prachy, prachy

31.7.2017 19:36
jardagin

XXX.XXX.25.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ale paní množí Zakrslíky Tých už je hádam Nadr... ba...n.ý...ch, Doosť.Načo Další

A co je na tom, každeho věc.Vy nemnožíte masnaky?Mne udivuje jak každy strka hubu kam nema.

31.7.2017 19:40
jardagin

XXX.XXX.25.15

Moona napsal(a):
Tak co by jste doporučoval, mám 18 samců - právě abych mohl připustit více v jeden den a kocení bylo stejně..ale ted mi to kvůli práci dost narušuje když zrovna nějaká nechce atd..
A četl jsem, že při inseminaci lze jedna dávka rozdělit mezi 3-5 samic. Takže kdyby inseminátor přijel, zvládlo by se to odebrat od našich...protože jak více králík je schopný i vícekrát jak jednou za den :D.

Napište mi na email.obkladyjan@seznam.cz.

31.7.2017 20:06
mustela.erminea

XXX.XXX.236.1

Moona napsal(a):
Právě, že přirozenou nestíhají a je to složité s tím, aby samice chtěla..
A také by bylo fajn mít připuštěno najednou v jeden den. - jde o cca 100 samic, což si myslím, že by se už vyplatilo..

Hm...100 samic zakrslíků plus inseminace, aby se to vyplatilo... Takže typická množírna, kde jde o co nejsnazší výdělek s co nejnižšími náklady. Celkem odvaha vznést takový dotaz poté, co problematika "množíren zvířat" je celkem dost profláknutá a odsuzovaná...

Ale "chápu"... Mortalita králíčků-hraček pro rozpatlané fakánky, kteří musí dostat vše, co si zamanou, je značná.

Bez ohledu na to, že zvíře nepatří do rukou dítěte, bez ohledu na to, že zvíře není hračka, bez ohledu na to, že 90 procent dítek zvířátko velmi záhy omrzí, a rodiče nemají čas se mu patřičně věnovat, jelikož musejí přeci vydělávat peníze, aby mohli zaplatit tu nepřebernou spoustu lákadel, která nabízí dnešní "požehnaná" doba. Bez ohledu na to, že zakrslík je pořizován ve většině případů lidmi, kteří nemají potuchy, co takové zvíře potřebuje...

Hlavně že máte čisté svědomí a můžete si sama sebe vážit...

31.7.2017 20:25
borax

XXX.XXX.91.21

mustela.erminea napsal(a):
Hm...100 samic zakrslíků plus inseminace, aby se to vyplatilo... Takže typická množírna, kde jde o co nejsnazší výdělek s co nejnižšími náklady. Celkem odvaha vznést takový dotaz poté, co problematika "množíren zvířat" je celkem dost profláknutá a odsuzovaná...

Ale "chápu"... Mortalita králíčků-hraček pro rozpatlané fakánky, kteří musí dostat vše, co si zamanou, je značná.

Bez ohledu na to, že zvíře nepatří do rukou dítěte, bez ohledu na to, že zvíře není hračka, bez ohledu na to, že 90 procent dítek zvířátko velmi záhy omrzí, a rodiče nemají čas se mu patřičně věnovat, jelikož musejí přeci vydělávat peníze, aby mohli zaplatit tu nepřebernou spoustu lákadel, která nabízí dnešní "požehnaná" doba. Bez ohledu na to, že zakrslík je pořizován ve většině případů lidmi, kteří nemají potuchy, co takové zvíře potřebuje...

Hlavně že máte čisté svědomí a můžete si sama sebe vážit...

Ale Mustelo!
Toto je snad zbytečné, ne?
Každé zboží si najde kupce.Výrobce zbraní taky neřeší koho zbraň zabije.
Je snad výrobce špatný, že zbraň vyrobil?
Je snad špatný výrobce lihovin a muze za to, když se někdo upije k smrti?
Atd.
Tazatelka si to určítě zaplatí.A kupec králíka v podstatě taky.
Morálka? Phe

31.7.2017 20:29
mustela.erminea

XXX.XXX.236.1

borax napsal(a):
Ale Mustelo!
Toto je snad zbytečné, ne?
Každé zboží si najde kupce.Výrobce zbraní taky neřeší koho zbraň zabije.
Je snad výrobce špatný, že zbraň vyrobil?
Je snad špatný výrobce lihovin a muze za to, když se někdo upije k smrti?
Atd.
Tazatelka si to určítě zaplatí.A kupec králíka v podstatě taky.
Morálka? Phe

Samozřejmě. Ještě ať tazatelka neopomene dát do inzerátu hlášku "vymazlená miminka"...

31.7.2017 20:47
rabbit

XXX.XXX.115.22

borax napsal(a):
Ale Mustelo!
Toto je snad zbytečné, ne?
Každé zboží si najde kupce.Výrobce zbraní taky neřeší koho zbraň zabije.
Je snad výrobce špatný, že zbraň vyrobil?
Je snad špatný výrobce lihovin a muze za to, když se někdo upije k smrti?
Atd.
Tazatelka si to určítě zaplatí.A kupec králíka v podstatě taky.
Morálka? Phe

Už jste viděl útulek pro zbraně nebo láhve s alkoholem?

Neregistrovaný uživatel

31.7.2017 22:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.108.33

jardagin napsal(a):
A co je na tom, každeho věc.Vy nemnožíte masnaky?Mne udivuje jak každy strka hubu kam nema.

Množím a aj si ich zožeriem a nerobím z nich hračky a udivuje ma to ako to môže niekto taký ešte aj podporovať,

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.7.2017 22:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já si nemůžu pomoct, ale mě to vadí taky. Králík na maso - jasně, tam je dáno, proč se chová a každý z těch, kdo králíky chovaj, ví že, aby se jim dařilo, musejí mít péči in exklusiv. My ke králíkům chodíme několikrát denně, krmíme, kydáme a snažíme dát jim první poslední. Jasně na konci čeká zvíře porážka, ale rozhodně ne pro srandu.
Naproti tomu typický zakrslík obvykle zkončí jako živá hračka lidí-většinou dětí, kteří nevědí o chovu lautr nic, ke krmení dostane naprosto nevhodnou stravu a po různě dlouhé době je hračka přestane bavit a končí dost hrůzně. Mazlíkář zvíře nedokáže rychle zabít- neumí to a nemá na to. Tak králík končí - vypuštěný na svobodu v parku, uhyne hlady či žízní, dostane kokcidiozu, protože ho nikdo nečistí nebo ho přinesou i z klecí a chtějí si natočit, jak ho trhají psi na mobil. Poslední králík, kterého zmiňuju, mi právě běhá po zahradě. Pro nevěřící, protože ani já nechtěla věřit vlastním uším a očím a to už jsem v tomhle směru viděla dost, ho zítra vyfotím a taky klec ve které ho přinesli. Králík je ochočený a prostě majitele jen přestal bavit.
I já měla nabídku chovat králíky pro zverimex, skvělý kšeft, králíčata se vykupují co nejmladší, aby byla roztomilá a za jedno 100Kč. No, tak silnej žaludek nemám a zvíře na úroveň hračky ponížit nechci.

Neregistrovaný uživatel

1.8.2017 12:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.9

Ja by som ich rovno skúsil klonovať, to tu myslím ešte nebolo, kto máte skúsenosť ? Poreboval by som tohto Mazlíka, lebo je dnes stále prázdny, pomoc vonku 34,5C

1.8.2017 18:38
chovatelpodluzi

XXX.XXX.39.35

mustela.erminea napsal(a):
Hm...100 samic zakrslíků plus inseminace, aby se to vyplatilo... Takže typická množírna, kde jde o co nejsnazší výdělek s co nejnižšími náklady. Celkem odvaha vznést takový dotaz poté, co problematika "množíren zvířat" je celkem dost profláknutá a odsuzovaná...

Ale "chápu"... Mortalita králíčků-hraček pro rozpatlané fakánky, kteří musí dostat vše, co si zamanou, je značná.

Bez ohledu na to, že zvíře nepatří do rukou dítěte, bez ohledu na to, že zvíře není hračka, bez ohledu na to, že 90 procent dítek zvířátko velmi záhy omrzí, a rodiče nemají čas se mu patřičně věnovat, jelikož musejí přeci vydělávat peníze, aby mohli zaplatit tu nepřebernou spoustu lákadel, která nabízí dnešní "požehnaná" doba. Bez ohledu na to, že zakrslík je pořizován ve většině případů lidmi, kteří nemají potuchy, co takové zvíře potřebuje...

Hlavně že máte čisté svědomí a můžete si sama sebe vážit...

Chováš zakrslíky s PP? Ne. Tak neřeš. Může nám to být všem putna. "Normálních" Ččp jsem měl letos 20 samic. Plodnost víme jaká je u "normálního" králíka, že. Klidně 7 mladých. Když to je vše ok, není problém natetovat i všechny.
U zakrslíka? Že bych měl bez problémů lednáky, haha. První je tak březen. Ve vrhu chovatelé PP zakrslíků víme, od jednoho do tří, čtyř. Jo občas to sedne a samice dá 7, ale z toho se věsměs nevybere kvalita. Blbě ti sedne spojení a vše máš přerostlé a s dlouhýma ušima. Můžeš se z fleku rozloučit s účastí na CVMK. Takže přibereš chovné samice, abys vybrala... Chceš 2-3 super kolekce na národní výstavu, OK, ale doma pak máš tak 30 králíků ze kterých vybíráš. Aby bylo z čeho vybrat tak startuješ s dvojnásobkem mláďat. A si na strašným počtu chovných samic...Letos jich mám přes deset a to je beru jako bokovku, zábavu, doplnění Ččp.
Jasný,100 samic... mohu jen doufat, že má třeba hermelíny a díky počtu samic bude tlak na selekci mladých a kvalitu. Ale kdo tady z nás píše skutečně k tématu? Bohužel, chov o dvou samicích nás v chovu a plemenitbě a vývoji neposune.

1.8.2017 22:02
jardagin

XXX.XXX.25.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Množím a aj si ich zožeriem a nerobím z nich hračky a udivuje ma to ako to môže niekto taký ešte aj podporovať,

Jestli jste si nevšiml tak nepodporuji ale podavam inf, a to je velky rozdíl. A jestli je dana osoba využije je jeho věc. Soudíte člověka aniž by jste ho znali.Nevíte jak se k nim chova.
Hračku z nich dělají dospělaci kteří neví jak se k tomu mají chovat a učí to mladší.
Soudí se tady chovatele zakrslíku. A to jako proč ? Chovají ? Chovají a je jedno co to je, Ja je soudit nebudu. Myslete so o mne co chcete je mi to jedno.

1.8.2017 22:08
borax

XXX.XXX.91.21

jardagin napsal(a):
Jestli jste si nevšiml tak nepodporuji ale podavam inf, a to je velky rozdíl. A jestli je dana osoba využije je jeho věc. Soudíte člověka aniž by jste ho znali.Nevíte jak se k nim chova.
Hračku z nich dělají dospělaci kteří neví jak se k tomu mají chovat a učí to mladší.
Soudí se tady chovatele zakrslíku. A to jako proč ? Chovají ? Chovají a je jedno co to je, Ja je soudit nebudu. Myslete so o mne co chcete je mi to jedno.


Naprostý souhlas!

Neregistrovaný uživatel

2.8.2017 08:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

jardagin napsal(a):
Jestli jste si nevšiml tak nepodporuji ale podavam inf, a to je velky rozdíl. A jestli je dana osoba využije je jeho věc. Soudíte člověka aniž by jste ho znali.Nevíte jak se k nim chova.
Hračku z nich dělají dospělaci kteří neví jak se k tomu mají chovat a učí to mladší.
Soudí se tady chovatele zakrslíku. A to jako proč ? Chovají ? Chovají a je jedno co to je, Ja je soudit nebudu. Myslete so o mne co chcete je mi to jedno.

Chovaťeľ a Množiťeľ sú podľa mňa dve diametrálne odlišné skupiny, ak to nechápeme potom nie je o čom! Osobne poradím každému, kto začína, ale človeku ktorý má 100 chovný peťákov na množenie ani náhodou, je to biznis =ale nechutný!

Neregistrovaný uživatel

2.8.2017 08:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

Pardon malo to byť takto

2.8.2017 21:57
jardagin

XXX.XXX.25.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pardon malo to byť takto

Došlo vam vubec že to je provokace, asi ne.
To jste ochrance a nebo co? Stavíte zvíře na urověn člověka to už jste se všichni zblaznily. Zvířata od jakživa sloužili lidem.Jsme na špici potravinoveho řetězce.
Dnes jsem poslouchal v radiu.že pry někde udělali utulek pro vysloužile slepice s velkochovu.
Místo mají ale jen pro 50 slepic a kde je ten zbytek teda, tohle muže vymyslet jen totalní blb. Hlavně na mne nechodte s řečma, že jsme v 21 století.

Neregistrovaný uživatel

2.8.2017 22:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.182.132

Ak viete, že je to provokácia tak prečo dávate cudziemu človeku svoj Mail, to už nechápem vôbec? Ochranár nie som ani ma to nezaujíma, no poznám majiteľa jedného Zverimexu. A tam som tých chudáčikov vymazlených videl aj v zadu v sklade. Aby sa vôbec predali musia sa dobre Nadopovať! Nedávno som musel odstavovať dva vrhy na 4týždňoch a už to je na nich poznať, no a tieto živé hračky sa ako odstavujú a potom ako sa s nimi a čo robí vieme ? Je to hnus! Slepačia polievka mi vôbec nevadí, no ten útulok je tiež Blbosť, to s vami súhlasím. Neberte si to tak osobne, budte trochu opatrnejší, prajem dobrú noc.

3.8.2017 18:20
awake

XXX.XXX.115.235

Není to provokace. Zadavatel má stejný dotaz i na několika stránkách na internetu.

Jinak co pročítám diskuze, pravidelně píší lidé jak mají problém s králíky ze zverimexů (tam jdou mláďata od množitelů). Že jim umírají a jsou děsně malí. To znamená, že jsou brzy odstavení. To je potřeba, protože ta samice musí hned rodit znovu
Co by člověk pro prachy neudělal.

3.8.2017 21:49
jardagin

XXX.XXX.25.15

Je jedno na kolika vlaknech píše, mě osobně nenapsal a tak vím že je to provokace.
A prč bych nedal email, mě to nevadí a díky tomu zjištuji jestli to je provokace, stejně ve starších vlaknech je muj email napsan. Kdyby napsal email během chvíle vím odkod vítr fouka..

Kdyby měl takovy zajem tak napíše. Nepotřebuji byt vubec opatrny, nemam proč. Dokažu si udělat usudek o lidech během par minut a vím komu podat info.

Pro prachy toho češi dokažou udělat hodně s tím mam velice dobre zkušenosti. Lidi jsou sv... to ja moc dobře vím.

4.8.2017 07:47
horal

XXX.XXX.202.176

Nevím proč se čílit nad tím, že má někdo 100 chovných mrňousků (pokud by to byl reálný chovatel). Je li poptávka bude i nabídka. Daleko horší jsou chovatelé s jednim králičkem (hlavně děti). Já bych ctěla aby šmudlinka měla miminka, tak se to připustí s čímkoliv a pak je radosti s té drobotiny, pokud se o ně stará samička. Pak ale povyrostou a mají čím dál větší nároky na krmení a ubytování no a nastává problém. Zabít to nebo nedejbože sníst to by byl horor, ale co s tím. Prodat a když se to nepovede na první burze tak je přeci domů nepovezem. Tady v lese mají dostatek jídla, tady si budou žít jako v phádce a občas se na ně příjdem podívat. Asi tak nějak se to mohlo odehrát před lety, kdy jsem našel místo hub pod keřem dvě chlupaté třesoucí se kuličky. Nepřežili dlouho, uhynuli na zápal plic. Zverimex a nebo větší chovatel nemá problém s tím k jakému účelu to dané zvíře bude sloužit a klidně ho prodá chovatelům šelem, velkých plazů či dravců a nemá s tím problém. dedo edko použil výraz nechutný biznis, ale on je biznis nechutný. Víte že obchod je založen na tom aby jeden prodal druhému dráž než to koupil, vyrobil či odchoval, a že jsou to zrovna peťáci, co na tom?

Neregistrovaný uživatel

4.8.2017 08:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

Zhrňme fakty, mojich 8 chovných samíc dá zhruba 65=70 mladých =2xRočne.Všetky sú určené na Mäso a tiež je to v podstate Biznis, nikomu nevnucujem ľudia chodia sami. No všetci vedia jedno že chcú papať mäsko. No množiťeľ má 100 petáčiek je schopný vyrobiť priemerne 2=3 ks od samice, Koľko x ročne tipujem tak 5x ich otočí ak sú životaschopné! Polovica je odpad, to je môj odhad. Ani nám sa niektoré vrhy nevydaria, no tak sme na 25O ks.Slabota =nič extra za zisk. Ked si to viete zrátať prídeme k tomu že u mňa to hodí viac! Záver ja chovám a jem občas predám, a on predáva radosť... To určite! Dajme anketu, kto je za moju cestu nech dá hlas.Pekný deň všetkým chovateľom. Aj chovaťeľkám

4.8.2017 17:30
jardagin

XXX.XXX.25.15

horal napsal(a):
Nevím proč se čílit nad tím, že má někdo 100 chovných mrňousků (pokud by to byl reálný chovatel). Je li poptávka bude i nabídka. Daleko horší jsou chovatelé s jednim králičkem (hlavně děti). Já bych ctěla aby šmudlinka měla miminka, tak se to připustí s čímkoliv a pak je radosti s té drobotiny, pokud se o ně stará samička. Pak ale povyrostou a mají čím dál větší nároky na krmení a ubytování no a nastává problém. Zabít to nebo nedejbože sníst to by byl horor, ale co s tím. Prodat a když se to nepovede na první burze tak je přeci domů nepovezem. Tady v lese mají dostatek jídla, tady si budou žít jako v phádce a občas se na ně příjdem podívat. Asi tak nějak se to mohlo odehrát před lety, kdy jsem našel místo hub pod keřem dvě chlupaté třesoucí se kuličky. Nepřežili dlouho, uhynuli na zápal plic. Zverimex a nebo větší chovatel nemá problém s tím k jakému účelu to dané zvíře bude sloužit a klidně ho prodá chovatelům šelem, velkých plazů či dravců a nemá s tím problém. dedo edko použil výraz nechutný biznis, ale on je biznis nechutný. Víte že obchod je založen na tom aby jeden prodal druhému dráž než to koupil, vyrobil či odchoval, a že jsou to zrovna peťáci, co na tom?

4.8.2017 17:37
horal

XXX.XXX.202.176

Edko, já to mám podobně a plně s váma souhlasím. Tím předešlým vstupem jsem nemyslel nic zlého, jem že je zbytečné se rozčilovat nad nějakým dobrodruhem. Navíc zastávám názor jako Jarda že se jednalo o nějakého recesistu který se baví nad reakcemi chovatelů. Tady je moje statistika za 7 měsíců.
6 samiček,16 vrhů, 152 králičat narozených, 6 úhyn do odstavu, 30prodej, 30dar,28 vlastní spotřeba, 8úhyn, 50 zůstatek.1520 příjem za 99 kůží,6390 příjen za prodej králiků,3825 náklady na krmení,4085 zisk po odečtení nákladů. Když to tak vemu že trávím u králiků tak dvě hodiny denně, vychází mi to něco kolem 11 Kč na hodinu.
Prostě na králicích se zbohatnout nedá a většina z nás to dělá proto že nás to baví a ta korunka vydělaná navíc je jenom takový bonus.

Neregistrovaný uživatel

4.8.2017 23:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.166.66

horal napsal(a):
Edko, já to mám podobně a plně s váma souhlasím. Tím předešlým vstupem jsem nemyslel nic zlého, jem že je zbytečné se rozčilovat nad nějakým dobrodruhem. Navíc zastávám názor jako Jarda že se jednalo o nějakého recesistu který se baví nad reakcemi chovatelů. Tady je moje statistika za 7 měsíců.
6 samiček,16 vrhů, 152 králičat narozených, 6 úhyn do odstavu, 30prodej, 30dar,28 vlastní spotřeba, 8úhyn, 50 zůstatek.1520 příjem za 99 kůží,6390 příjen za prodej králiků,3825 náklady na krmení,4085 zisk po odečtení nákladů. Když to tak vemu že trávím u králiků tak dvě hodiny denně, vychází mi to něco kolem 11 Kč na hodinu.
Prostě na králicích se zbohatnout nedá a většina z nás to dělá proto že nás to baví a ta korunka vydělaná navíc je jenom takový bonus.

Veľmi pekne, konečne jeden Chlap čo môže byť príkladom pre ostatných, . Môžete byť na svoju prácu právom hrdý. Tak veru zbohatnúť sa na tom nedá, no aspoň máme čo robiť, tak nech sa nám darí

5.8.2017 18:37
awake

XXX.XXX.115.235

horal napsal(a):
Edko, já to mám podobně a plně s váma souhlasím. Tím předešlým vstupem jsem nemyslel nic zlého, jem že je zbytečné se rozčilovat nad nějakým dobrodruhem. Navíc zastávám názor jako Jarda že se jednalo o nějakého recesistu který se baví nad reakcemi chovatelů. Tady je moje statistika za 7 měsíců.
6 samiček,16 vrhů, 152 králičat narozených, 6 úhyn do odstavu, 30prodej, 30dar,28 vlastní spotřeba, 8úhyn, 50 zůstatek.1520 příjem za 99 kůží,6390 příjen za prodej králiků,3825 náklady na krmení,4085 zisk po odečtení nákladů. Když to tak vemu že trávím u králiků tak dvě hodiny denně, vychází mi to něco kolem 11 Kč na hodinu.
Prostě na králicích se zbohatnout nedá a většina z nás to dělá proto že nás to baví a ta korunka vydělaná navíc je jenom takový bonus.

Tak já asi dělám něco špatně . Od začátku roku jsem po sečtení nákladů zatím v mínusu. Ale já mám u samic po jednom vrhu a asi u tří byli vrhy dva. Plus mám ještě nějaké mladé neodstavené. Až se jich "zbavím" budu na chvilku v plusu. Potom koupím krmení a slámu, a pojedu na několik výstav a jsem zase v mínusu

6.8.2017 00:21
horal

XXX.XXX.202.176

Mne také čeká nákup obilí,12q pšenice,5q ječmen a 3q oves. Bratru vše po 400 kč/q. celkem 8000 kč. Seno si dělám sám, slámu mám zadarmo od kamaráda k tomu kupuju měsíčně 75 kg granulí pro nosnice,50 kg granulí pro králiky,50 kg kukuřice,20 kg slinečnice,10 kg mrkev,5 kg zelí. To jsou další dva tisíce měsíčně a ještě tak 200 kč měsičně na různé pomůcky a léčiva nebo vitamíny. No a když to všechno shrnu v roce 2016 náklady ny slepice 30000, na králiky 10000. zisk ze slepic 26000a z králiků 19000, tak mi víjde 5000 roční zissk. Samozřejmě rodina má králičí a drůbeží maso zdarma, ale to zase nepočítám svou práci. Tak co myslíte vyplatí se to dělat. Nevyplatí, a ještě když vám do toho něco vlítně a příjdete o podstatnou část chovného či produkčního materiálu, takže se třeba dostanete do prodělku. Stejně to budeme dělat dál, protože v první řadě je ta láska ktomu a až pak radost z výsledků.

Neregistrovaný uživatel

6.8.2017 11:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.101.158

horal napsal(a):
Mne také čeká nákup obilí,12q pšenice,5q ječmen a 3q oves. Bratru vše po 400 kč/q. celkem 8000 kč. Seno si dělám sám, slámu mám zadarmo od kamaráda k tomu kupuju měsíčně 75 kg granulí pro nosnice,50 kg granulí pro králiky,50 kg kukuřice,20 kg slinečnice,10 kg mrkev,5 kg zelí. To jsou další dva tisíce měsíčně a ještě tak 200 kč měsičně na různé pomůcky a léčiva nebo vitamíny. No a když to všechno shrnu v roce 2016 náklady ny slepice 30000, na králiky 10000. zisk ze slepic 26000a z králiků 19000, tak mi víjde 5000 roční zissk. Samozřejmě rodina má králičí a drůbeží maso zdarma, ale to zase nepočítám svou práci. Tak co myslíte vyplatí se to dělat. Nevyplatí, a ještě když vám do toho něco vlítně a příjdete o podstatnou část chovného či produkčního materiálu, takže se třeba dostanete do prodělku. Stejně to budeme dělat dál, protože v první řadě je ta láska ktomu a až pak radost z výsledků.

Tak, Tak práca, seno, ovos a slama, krmna repa je vlastná výroba aj u mňa, preto je to o niečo výnosnejšie.Inak ako Vy, ostatný materiál kupujem! No a tento rok ma čaká nákup zvierat tak to budem asi aj mierne v strate= Uvidíme ? Ale aj tak pôjdem do toho zas, televizii je prd a z manželkou to samé na druhú . Tak až sa daria aspoň tý, králici . Ked je práca potešením = je aj život šťastím.Všetko dobré, prajem

Moona

11.8.2017 07:39
Moona

XXX.XXX.25.50

Koukám, že tu jsou všichni chytří jak rádia a hned jen kvůli počtu vidí množírnu.. takže VÁŽENÍ.. mám papírové zakrslé a zajisté všichni jste natolik zkušení, aby jste věděli jak to v takovém chovu chodí.. mám několik barevných rázů..a zvláště u znakatých je mnohdy výkon vybrat z vrhu kvalitní na výstavy, to je mnohdy jedno nebo i žádné z vrhu! Všichni králíci mají k dispozici ubikaci o velikosti 100x50 cm nebo 80x50 cm, jsou denně kvalitně krmeni... pokud na to člověk má podmínky a čas tak nevidím problém.. navíc soudit množírnu jen podle počtu ? :D To jste znalý problematiky koukám..

Neregistrovaný uživatel

11.8.2017 09:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.126

Mono, alebo mona, nie som si istý, ak ste chovaťeľ je to v pohode, ak provokujete hľadajte inde! Pri dnešných možnosťiach, je všetko na webe. Tu je veľa ľudí, čo začali chovať králiky viacmenej tak ako ich rodiča, takže majú k tomu nejaký vzťah. Viete aj veľa z nich má čisté plemená a aj farebné no výstavné ambície nemajú, no je to nejaký problém? Nie je, nakoniec aj taký končia na tanieri a tam je farebnosť a dokonalé znaky na p.r.d. Momentálne mám aj ja asi 30 ks Ni a Kuv a v podstate ked pôjdem podľa štandardov, tak tak vyberiem len 5=6ks dokonalých. Ostatný = neklasifikovaný a čo svet stojí a život beží, nič sa nedeje. PS= ked máte možnosti a financie nie su problé tak čo ešte chcete od nás, neviem? A chytrý a vychytralý sú dve rôzne slová myslím, pekné výstavné uspechy prajem.

Přidejte reakci

Přidat smajlík