Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

KlaraN

19.3.2015 10:27
KlaraN

XXX.XXX.104.1

Dobrý den, po prostudování snad všech diskuzí a fotek jsem si skoro jistá, že Líza je i Lízák, ale prosím přece jen vás zkušenější o radu...skutečně je to Hermafrodit?...děkuji moc. Kozičku jsem koupila spolu s mamkou (jsem začátečník) a vidím, tedy i výrazný rozdíl...:(.

KlaraN

19.3.2015 10:30
KlaraN

XXX.XXX.104.1

A ještě zde lehce rozmazané...má tam opravdu viditelnou kuličku...její mamka vůbec...

19.3.2015 11:00
roklanka

XXX.XXX.45.82

Sledujte jak čůrá, pokud si dřepne jako čuba a moč jde dolů, není to jednoznačné.Bohužel na fotkách to moc znát není. Takový hermošek by čůral ve stoje a moč by stříkala rovně. Pokusím se vá nafotit hermoše, jednoho tu mám.

KlaraN

22.3.2015 19:38
KlaraN

XXX.XXX.104.1

Tak při čůrání si dle mého pozorování lehce dřepne, ale moč asi nejde úplně dolů, jako u mamky...navíc dnes ji z té bouličky/kuličky cosi lezlo - jako přirození to úplně nevypadalo, ale já čerpám z toho co najdu na netu, kulky tam nejsou...mám ji s mamkou v ohradě a dnes se ji i pokoušela obskakovat a funěla, jak bejk (narozená by měla být na konci května) - já ji mám od prosince...má od malá i ty vousy a na krku je taková rozčepejřená (někdo tu o tom také psal). Upřímně nevím, co mám dělat...může tu mamku oplodnit?...to by asi nebylo úplně ideální spojení ne?...zda se chová jako kozlík, také nemohu posoudit - nemám zkušenost, ale je fakt, že se s mamkou přetahuje o jídlo, je takový bojovnější apod...Moc děkuji za všechny rady!

22.3.2015 20:58
lilo

XXX.XXX.201.210

Ja nevim ale mne ta pipina prijde naprosto jako normalni pipina ma ji zkratka malinko masitejsi... to obskakovani a funeni muze byt i projevem prskani, je dokonce popisovano ze kozy takto projevuji svou touhu... nebo muze jit o projev boje o pozici... a jeslti si nejste jista a koza je vzrostla dejte ji ke kozlovi... ten jiste pozna k cemu je.

22.3.2015 21:40
pajca

XXX.XXX.73.177

KlaraN napsal(a):