Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
25.7.2016 10:29
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Dnes jsem se s Křemelinou setkala zde na ifauně poprvé. Hodila jsem tento název hned do vyhledávače a výčet jejich předností vypadá zajímavě. Pokud má některý chovatel zkušenosti s tímto přípravkem u ovcí, prosím o podělení se o tyto informace. Ráda ji odzkouším i ve svém stádečku. Používá se dlouhodobě, nebo nárazově, dávkování, způsob podávání atd.? Případně uvedení, kde se dá výhodně nakoupit a zda ji někdo užívá i osobně. Děkuji.
Informace jsem čerpala ně těchto stránkách: www.diatomplus.cz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 10:49
25.7.2016 11:41
peťak

XXX.XXX.159.147

Já jsem ji letos použila poprvé (u koz a ovcí), takže zatím můžu říct jen, že ovce i kozy to v klidu žraly a přežily (o:, koprologii jsem jim nedělala. Takže zkušenosti budou až později - můžete se ale zeptat na ekokoze (ekokoza.cz) - ti ji používají pro kozy a tvrdí, že koprologii mají OK a mají zkušenost i se sousedovic stádem ovcí, které prý bylo zamořené tasemnicí, Aldifal nepomohl a nakonec pomohla právě křemelina. Musí se to ale přidávat minimálně měsíc každý den. (jsou to nějaké namleté fosilizované schránky, parazity prý ničí ostrými hrankami, takže na to ani nemůže vzniknout rezistence (o:) Já moc doufám, že to bude fungovat, zvlášť potom, co tu lilo přidala ten článek o odčervovákách )o: http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/hospodarska-zvirata-zanaseji-do-krajiny-nebezpecne-jedy-skodi-to-dudkum.

25.7.2016 12:04
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

peťak napsal(a):
Já jsem ji letos použila poprvé (u koz a ovcí), takže zatím můžu říct jen, že ovce i kozy to v klidu žraly a přežily (o:, koprologii jsem jim nedělala. Takže zkušenosti budou až později - můžete se ale zeptat na ekokoze (ekokoza.cz) - ti ji používají pro kozy a tvrdí, že koprologii mají OK a mají zkušenost i se sousedovic stádem ovcí, které prý bylo zamořené tasemnicí, Aldifal nepomohl a nakonec pomohla právě křemelina. Musí se to ale přidávat minimálně měsíc každý den. (jsou to nějaké namleté fosilizované schránky, parazity prý ničí ostrými hrankami, takže na to ani nemůže vzniknout rezistence (o:) Já moc doufám, že to bude fungovat, zvlášť potom, co tu lilo přidala ten článek o odčervovákách )o: http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/hospodarska-zvirata-zanaseji-do-krajiny-nebezpecne-jedy-skodi-to-dudkum.

No, právě. Tak nějak se mi příčí rvát do ovcí chemické odčervovadla, obzvlášť když vím, že hrozí rezistence parazitů na přípravky. Parazité jsou všude, odčervovadla problémy neřeší, je třeba spíše dbát na to, aby byla zvířata v kondici a proto se mi líbilo co píšou o Křemelíně. Chápu tedy, že podávat nejméně měsíc, ale jak je to s dávkováním, to namícháte do žrádla nějaké množství Křemelíny anebo ji sypete jen tak volně do žlabu a každý kus, ať si sežere kolik chce?

25.7.2016 12:22
peťak

XXX.XXX.159.147

Dává se 1-2 lžíce na ovci či kozu a den. Lepší přidat do žrádla, asi by to nejedly jen tak samotné. I když mým dětem to moc chutnalo a vždycky to mlsaly, když jsem to míchala zvěři do žrádla. Tak jsou taky odčervení (o: Já jsem to dávala při dojení s jádrem - každé koze a ovečce jsem do jádra přidala vrchovatou lžíci (o:.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 12:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Detem? A kteroupak kremelinu to mate tu pro lidi?

25.7.2016 12:47
peťak

XXX.XXX.159.147

Ne, tu krmnou (o: To by se trochu prodražilo (o: Však jí ty děti nejedly moc, žádný strach (o:.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Slepy strevo je previt...

25.7.2016 12:57
peťak

XXX.XXX.159.147

Že se ta krmná křemelina nějak usazuje ve slepým sřevě? Tak to díky za informaci - nevěděla jsem, tak jim to při příštím odčervování asi zakážu (o:.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdo vi co vyvola zanet, nekdo rika hrasek, boruvka, kdejaky seminko, skorapka... kremelina.

25.7.2016 20:08
moonika

XXX.XXX.231.6

Nejak od nej nečakám zázraky... čítala som rôzne názory a skúsenosti, rozporuplné.. isté je že na pľúcne červy to efekt mať nebude.

25.7.2016 20:10
moonika

XXX.XXX.231.6

Podľa mňa najšetrnejšie a najúčinnejšie odčervenie je dlhodobo, podávať v pravidelných intervaloch byliny s odčervujúcim účinkom. aj keď napr. u pľucnivky ani toto nie je dosť účinné, to je aspoň moja skúsenosť. Ideálne je mať veľkú pestrú pastvu aj so stromami s krami a pod, ale o tom môžem zatiaľ snívať, takže chodím na byliny a kry.

26.7.2016 07:35
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Děkuji všem za reakce. Jdu do toho. Objednala jsem tu lidskou Křemelinu a budu zkoušet na sobě. Pokud pocítím pozitivní změny, začnu podávat zvířatům i členům rodiny. Žijeme (hlavně děti) v "symbióze" se zvířátky, což znamená neustálý kontakt se psem, kočkou, slepicemi, jehňátky a nedělám si iluze, že jsme čistí od parazitů a proto občas dětem podávám VURM-EX nebo přípravky z ořešáku. My s manželem si dáváme domácí ořechovku a ostropestřec. U Křemeliny spíše než na léčebný efekt spoléhám, že zabere jako prevence a dostane zvířata (i nás) do lepší kondice, aby si organizmus se začervením poradil sám. Poreferuji pak, jestli jsem pocítila nějaké zlepšení. K Moonice: Tak, tak pastviny někde v horách plné bylin, keřů a stromů jsou i mým snem a určitě i snem našich oveček a k tomu malý dřevěný domeček, zahrádka plná kytiček a bylinek a domácí chleba a sýr a všude ticho a klid..., skutečnost je však jiná a tak jsem se s ní smířila, ale snít můžu dál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 07:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen si tak zateoretizuju... jestli jste nekdy videla par dokuemtnu, precetla par knizek o historii lidstva atd... tak vetsina nemoci vznikla prave souzitim cloveka s domacim zvirectvem. Kontakt s nima, skladovani bob ku atd. Takovej lev ten si nechova stado gazel, nemazli se s nima, nekyda jim. Posle dokonce lvici at nalovi. Kremelina vam zabere na breberky co mate v travicim traktu. Ale ty nebezpecnejsi se vam rozlezou do dalsich orgranu vcetne srdce, mozku, oci, svalu... a to je tezsi kalibr. Uz na to radsi moc nemyslim ale kdyz byla dcerka mensi a zacal jsem o tomhle zjistovat, tak jsem mel sto chuti doma vsechno vymlatit, vcetne kocek, psu... Vemte si co vidime kazdej chovatel treba na jehnatech ktery maj tasemnice. Ten rozdil mezi nakazenym a nenakazenym jehnetem. Je obrovskej. A ted si to prevedte na deti. Treba ja jsem vyrost na statku od mala mezi zviratama... treba jsem moh mit dva metry a 100 kilo a nosit kulaty baliky na zadech, ale jsem krpatec necelych 180 a neco malo prez 80kg. Geneticky by to bylo mozne.Nebo moje mamusa. Ze sesti deti je uplne nejmensi ( o to ale vykonnejsi ) a to znatelne. Kdo vi.
Doma jsem ale v podstate nic nevymlatil, jen kocour sel z domu, mysleno z baraku a je venku, psi uz nesmej jinam nez do chodby a v zadnym pripade na gauc nebo dokonce do postele. Kazdej pulrok jsou chudaci odcervovany. Asi jim to zkrati zivot, ale nase zdravi je me prednejsi. Ovce nikdo z nas nemazli, jo pohladit po hlave to jo, ale abysme to pusinkovali jako jsem to uz videl.

26.7.2016 08:03
moonika

XXX.XXX.231.6

Ja by som to nepreháňala s tým strachom z parazitov...Čo sa týka tasemnice, jedzte pravidelne tekvicové semeno. Prečítajte si toto: http://zdravie.pravda.sk/zdravie-a-prevencia/clanok/12630-crevne-parazity-chrania-pred-alergiami/ Oni sú aj užitoční, určite to že vôbec existujú má nejaký význam.Svetovo známy parazitológ Lukeš tvrdí : „Jsou to vlastně naši dávní přátelé, s lidmi žijí miliony let. Poté, co jsme je v posledních 50 letech nejrůznějšími léky vyhnali, začal být náš imunitní systém zmatený a vymýšlí věci, které by dělat neměl. Někteří paraziti totiž s námi vlastně spolupracovali, “ vysvětluje mi velmi stručně to, nad čím začala teď za peníze Evropské unie bádat na Parazitologickém ústavu jedna z laboratoří :D http://www.osel.cz/1567-paraziticka-lecba-alergii.html.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

No ja bych naopak vedcum ktery po nas hazou miliony let vubec nevereil. Nikdo z nich tady nebyl a podle tech par koster nasich udajne opicich predku jsou to vsechno jen odhady.
Nedavno jsem si pustil filmo-dokument Pribeh Lesa
http://www.csfd.cz/film/408281-pribeh-lesa/galerie/?type=1
a kdyz jsem se na to tak dival, tak me clovek vubec do prirody nezapada. Potrebuje k obzive a zivotu x veci, je choulostivej, zranitelnej. Kazdej druh si vybudoval specializaci a s tou funguje. Clovek ma mozek, zbytek nic moc. Proste me to tam nezapada.

26.7.2016 08:42
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

O parazitech vím své. V dětství jsem se nakazila toxoplazmózou (byla jsem dítě, které se muchlovalo s každou kočkou, zachraňovalo každé ptáče vypadlé z hnízda atd.). Osvěta v té době byla nulová a nějakou dobu trvalo, než přišli nato co mi vlastně je. Tehdy se s tím nic nedělalo. Toxoplazmóza je velice záludná, protože dokáže udeřit v nejméně vhodnou dobu a velice znepřijemnit hostiteli život. Když jsem začala mít před pár léty problémy, vůbec mě toxoplazmóza nenapadla a vlastně ani lékaři nic nezjistili, nakonec jsem vše pořešila v okruhu alternativní medicíny a snad je vše vyřešeno. Jistotu však nemám. Mastnacku znám přesně ty pocity, kdy jsem měla chuť zlikvidovat vše živé kolem domu, pak jsem šílela z představy, že cizí kočky (neodčervené) lezou přes naši zahradu a padají z nich paraziti, že v noci běhají po naší zahradě ježci, krysy od sousedů (chovali prase - venku a zbytky mu házeli jen tak na zem, takže v noci se to jenom hemžilo krysami) atd. Dětem jsem myla ruce pořád dokola, stále používala SAVO a byla na nervy, když si děcka olízly prst. Když mi došlo, že takhle to nejde, přišla úleva. Smířila jsem se s tím, že parazity má holt každý. Důležité je držet je na uzdě a proto je lepší prevence a pracovat na dobré kondici těla a ono si už pak poradí samo. U prostřední dcery není problém, ta se vyhýbá kontaktu se zvířaty jako čert kříži, když už pohladí kotě, tak je to skoro jako zázrak. Nejmladší je bohužel jako já. Každý brouk, každá žížala jsou její miláčkové, nemluvě o psovi, se kterým kdyby to jenom trochu šlo by i spala a jedla z jedné misky. Dokola jsem vysvětlovala, že to prostě nejde pusinkovat psa, kočku a morčata a neustále je muchlovat, jedině čeho jsem dosáhla bylo to, že to nedělala, když jsem na blízku, muchlovala je na tajňačku, je to pro ní prostě důležitější než nějací parazité. Vzdala jsem to. Žijeme tedy v symbióze nejen se zvířaty, ale i s parazity, jen občas přeředíme jejich řady pomocí přírodních prostředků.

26.7.2016 09:23
moonika

XXX.XXX.231.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ja bych naopak vedcum ktery po nas hazou miliony let vubec nevereil. Nikdo z nich tady nebyl a podle tech par koster nasich udajne opicich predku jsou to vsechno jen odhady.
Nedavno jsem si pustil filmo-dokument Pribeh Lesa
http://www.csfd.cz/film/408281-pribeh-lesa/galerie/?type=1
a kdyz jsem se na to tak dival, tak me clovek vubec do prirody nezapada. Potrebuje k obzive a zivotu x veci, je choulostivej, zranitelnej. Kazdej druh si vybudoval specializaci a s tou funguje. Clovek ma mozek, zbytek nic moc. Proste me to tam nezapada.

S tým házením miliónov let si tiež myslím svoje:D to beriem aj ja s rezervou ale ostatné stojí za zamyslenie.

26.7.2016 09:24
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ja bych naopak vedcum ktery po nas hazou miliony let vubec nevereil. Nikdo z nich tady nebyl a podle tech par koster nasich udajne opicich predku jsou to vsechno jen odhady.
Nedavno jsem si pustil filmo-dokument Pribeh Lesa
http://www.csfd.cz/film/408281-pribeh-lesa/galerie/?type=1
a kdyz jsem se na to tak dival, tak me clovek vubec do prirody nezapada. Potrebuje k obzive a zivotu x veci, je choulostivej, zranitelnej. Kazdej druh si vybudoval specializaci a s tou funguje. Clovek ma mozek, zbytek nic moc. Proste me to tam nezapada.

Jak nezapadá?! Už od pradávna člověk dostal do vínku aby si přírodu a zvířata podmanil. Právě proto že má člověk aktivnější mozek, tak se co nejdřív oprostil od toho, aby nemusel chrápat někde jen pod keřem a nemusel žrát rukama jen nějakou mršinu, o kterou náhodou zakopne. To že jsme díky mozku pohodlnější a rozmazlenější neznamená, že nepatříme do přírody. Co takový Tarzan, Mauglí, nebo Romulus a Remus, a nebo další reálnější případy, kdy člověk žil mimo civilizaci?
Choulostivíme sami sebe, a jak to tady pročítám tak většina choulostiví domácí zvířata a pak se diví že něco do přírody nezapadá. A všechno je to jen díky tomu že člověk dá na své pocity a není schopen se zamyslet, pozorovat a ověřit si zákonitosti přírody.
A jakých X věcí potřebujeme k životu? Jsme rozežraní a pohodlní, přečtete si nějakou knihu o pracovních táborech v Rusku, případně o životě koncetráku a zjistíte, že když se "chce" tak vyžijete jen z řepy a plesnivého zrní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 09:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dostal do vinku? :) Ja zapomnel ze vy jste ten co chodi v nedeli do kostela ze jo? :) Nic ve zlym ale s vericim se o tehlech vecech nema cenu bavit

26.7.2016 09:30
profesor1

XXX.XXX.192.98

chovatelka kamerunek napsal(a):
Děkuji všem za reakce. Jdu do toho. Objednala jsem tu lidskou Křemelinu a budu zkoušet na sobě. Pokud pocítím pozitivní změny, začnu podávat zvířatům i členům rodiny. Žijeme (hlavně děti) v "symbióze" se zvířátky, což znamená neustálý kontakt se psem, kočkou, slepicemi, jehňátky a nedělám si iluze, že jsme čistí od parazitů a proto občas dětem podávám VURM-EX nebo přípravky z ořešáku. My s manželem si dáváme domácí ořechovku a ostropestřec. U Křemeliny spíše než na léčebný efekt spoléhám, že zabere jako prevence a dostane zvířata (i nás) do lepší kondice, aby si organizmus se začervením poradil sám. Poreferuji pak, jestli jsem pocítila nějaké zlepšení. K Moonice: Tak, tak pastviny někde v horách plné bylin, keřů a stromů jsou i mým snem a určitě i snem našich oveček a k tomu malý dřevěný domeček, zahrádka plná kytiček a bylinek a domácí chleba a sýr a všude ticho a klid..., skutečnost je však jiná a tak jsem se s ní smířila, ale snít můžu dál.

Když už je tolik různých názorů na klady či neklady křemeliny, tak bych ji první vyzkoušel na těch zvířatech. Vaše děti spíše obrečí zhoršený zdravotní stav u ovce, než zhoršený zdravotní stav u mámy! Ale nechci vám do toho kecat, jen mě to tak napadlo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 09:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Když už je tolik různých názorů na klady či neklady křemeliny, tak bych ji první vyzkoušel na těch zvířatech. Vaše děti spíše obrečí zhoršený zdravotní stav u ovce, než zhoršený zdravotní stav u mámy! Ale nechci vám do toho kecat, jen mě to tak napadlo.

Presne tak, ale nechtel jsem do toho pani kecat abych nebyl za chytraka :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

moonika napsal(a):
S tým házením miliónov let si tiež myslím svoje:D to beriem aj ja s rezervou ale ostatné stojí za zamyslenie.

Tady o tom je taky zminka
https://www.youtube.com/watch?v=jFuL3H2hV-k.

26.7.2016 09:37
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dostal do vinku? :) Ja zapomnel ze vy jste ten co chodi v nedeli do kostela ze jo? :) Nic ve zlym ale s vericim se o tehlech vecech nema cenu bavit

Jj, doporučuji taky zajít. Ten klid, mír a když se chce tak duševní pohoda...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 09:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Jj, doporučuji taky zajít. Ten klid, mír a když se chce tak duševní pohoda...

Ne dekuju za nabidku, nepotrebuju mit nad sebou neco "vyssiho" abych byl v klidu.

26.7.2016 09:54
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Děkuji za starost. Nejdu však zkoušet na sobě jed na krysy nebo popíjet SAVO . Jdu vyzkoušet doplněk stravy určený pro lidi a doporučován i těhotným ženám. Tudíž předpokládám, že přežiju a budu ještě krásnější a výkonější než nyní.

26.7.2016 09:56
hodek

XXX.XXX.215.194

Tak držím palce a dejte vědět výsledek, taky mě to zajímá

26.7.2016 10:12
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne dekuju za nabidku, nepotrebuju mit nad sebou neco "vyssiho" abych byl v klidu.

Kdyby jste byl věci znalý tak víte, že jsme dostali taky do vínku svobodnou vůli, tak je to jen na nás jestli to bereme jako "něco nad sebou"
Ale nápodobně jak píšete vy - se zaujatým něcistou se nemá cenu o tom bavit!

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 10:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Kdyby jste byl věci znalý tak víte, že jsme dostali taky do vínku svobodnou vůli, tak je to jen na nás jestli to bereme jako "něco nad sebou"
Ale nápodobně jak píšete vy - se zaujatým něcistou se nemá cenu o tom bavit!

Bych se ohradil, me pokrtili coby mimino z husitskyho kalicha, ale to nic neznamena. Ale v ocich bozich sanci na raj mam

26.7.2016 11:54
peťak

XXX.XXX.159.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jen si tak zateoretizuju... jestli jste nekdy videla par dokuemtnu, precetla par knizek o historii lidstva atd... tak vetsina nemoci vznikla prave souzitim cloveka s domacim zvirectvem. Kontakt s nima, skladovani bob ku atd. Takovej lev ten si nechova stado gazel, nemazli se s nima, nekyda jim. Posle dokonce lvici at nalovi. Kremelina vam zabere na breberky co mate v travicim traktu. Ale ty nebezpecnejsi se vam rozlezou do dalsich orgranu vcetne srdce, mozku, oci, svalu... a to je tezsi kalibr. Uz na to radsi moc nemyslim ale kdyz byla dcerka mensi a zacal jsem o tomhle zjistovat, tak jsem mel sto chuti doma vsechno vymlatit, vcetne kocek, psu... Vemte si co vidime kazdej chovatel treba na jehnatech ktery maj tasemnice. Ten rozdil mezi nakazenym a nenakazenym jehnetem. Je obrovskej. A ted si to prevedte na deti. Treba ja jsem vyrost na statku od mala mezi zviratama... treba jsem moh mit dva metry a 100 kilo a nosit kulaty baliky na zadech, ale jsem krpatec necelych 180 a neco malo prez 80kg. Geneticky by to bylo mozne.Nebo moje mamusa. Ze sesti deti je uplne nejmensi ( o to ale vykonnejsi ) a to znatelne. Kdo vi.
Doma jsem ale v podstate nic nevymlatil, jen kocour sel z domu, mysleno z baraku a je venku, psi uz nesmej jinam nez do chodby a v zadnym pripade na gauc nebo dokonce do postele. Kazdej pulrok jsou chudaci odcervovany. Asi jim to zkrati zivot, ale nase zdravi je me prednejsi. Ovce nikdo z nas nemazli, jo pohladit po hlave to jo, ale abysme to pusinkovali jako jsem to uz videl.

Lidi neblázněte! Vždyť právě tyto úvahy nás přivedly tam, kde jsme - pomalu každé druhé dítě má na něco alergii. Nedotýkat se zvířat, všechno dezinfikovat... Naše děti vyrůstají ve sterilním prostředí, ještě je pro jistotu očkujeme na stále rostoucí hromadu nemocí a pak je skolí každá hloupost, vznikají alergie atd. Moje děti (13 a 8) se muchlují se zvířaty od malička (nejdříve to byli jen psy a kočky, teď kozy), hrají si v blátě,... a jsou zdravé. Asi to bude tím, že jsem nestudovala všechny ty články o tom, co se může stát a tak jsem si nedělala starosti... Žádné alergie, žádné nemoci - maximálně tu a tam rýma či drobnější kašlík, kolikrát měli horečku se dá spočítat na prstech. K doktorce chodíme jen na prevenci. Třináctiletá dcera měla jednou za život antibiotika, osmiletý syn nikdy. Myslím, že pokud by strádali přemírou parazitů, vypadali by jinak (o: Samozřejmě tímto netvrdím, že tu riziko není, ani ho nechci bagatelizovat, mně osobně přijde ale méně záludné, než to čemu vystavujeme děti sterilizováním jejich životního protředí. Právě že člověk, podle mého názoru, do přírody patří a dokud žije ve spojení s ní, je jeho tělo zdravější a silnější než když se od ní izoluje a všechny její části ze svého domu vyhání Savem a dalšími prostředky. To je ale čistě můj názor a moje zkušenosti a nikomu neberu jeho jinou cestu. Každopádně myslím, Mastňáčku a ostatní, že to, že jste nakonec všechno živé doma nevybili, bylo pro vaše děti velmi přínosné (o:.

26.7.2016 12:07
moonika

XXX.XXX.237.249

peťak napsal(a):
Lidi neblázněte! Vždyť právě tyto úvahy nás přivedly tam, kde jsme - pomalu každé druhé dítě má na něco alergii. Nedotýkat se zvířat, všechno dezinfikovat... Naše děti vyrůstají ve sterilním prostředí, ještě je pro jistotu očkujeme na stále rostoucí hromadu nemocí a pak je skolí každá hloupost, vznikají alergie atd. Moje děti (13 a 8) se muchlují se zvířaty od malička (nejdříve to byli jen psy a kočky, teď kozy), hrají si v blátě,... a jsou zdravé. Asi to bude tím, že jsem nestudovala všechny ty články o tom, co se může stát a tak jsem si nedělala starosti... Žádné alergie, žádné nemoci - maximálně tu a tam rýma či drobnější kašlík, kolikrát měli horečku se dá spočítat na prstech. K doktorce chodíme jen na prevenci. Třináctiletá dcera měla jednou za život antibiotika, osmiletý syn nikdy. Myslím, že pokud by strádali přemírou parazitů, vypadali by jinak (o: Samozřejmě tímto netvrdím, že tu riziko není, ani ho nechci bagatelizovat, mně osobně přijde ale méně záludné, než to čemu vystavujeme děti sterilizováním jejich životního protředí. Právě že člověk, podle mého názoru, do přírody patří a dokud žije ve spojení s ní, je jeho tělo zdravější a silnější než když se od ní izoluje a všechny její části ze svého domu vyhání Savem a dalšími prostředky. To je ale čistě můj názor a moje zkušenosti a nikomu neberu jeho jinou cestu. Každopádně myslím, Mastňáčku a ostatní, že to, že jste nakonec všechno živé doma nevybili, bylo pro vaše děti velmi přínosné (o:.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 12:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak tak.

Víte, že Crohnova choroba se léčí kromě jiného tak, že dotyční sní vajíčka tenkohlavce? Funguje to skvěle, protože imunitní systém pak dělá to, k čemu byl stvořen, tedy bojuje s parazity, a ne, že z nudy likviduje vlastní sliznici střevní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

A ja vul piju savo do bazenu po kazdym jidle :).

26.7.2016 12:31
roklanka

XXX.XXX.45.181

Člověk není nic jiného než zvíře, bohužel s potlačenými instinkty a myšlením, které mnohým život spíš komplikuje.

26.7.2016 12:33
peťak

XXX.XXX.159.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A ja vul piju savo do bazenu po kazdym jidle :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

roklanka napsal(a):
Člověk není nic jiného než zvíře, bohužel s potlačenými instinkty a myšlením, které mnohým život spíš komplikuje.

To kdyz reknu doma tak me cela rodina nadava :).

26.7.2016 12:51
lilo

XXX.XXX.201.210

Presne souhlasim s petakem... ale zaroven se mastackovi nedivim... maji male miminko tak je outlocitnej... take me v tom obdobi stval pes kterej smrdel, a poustel chlupy... hele po zdravotnich peripetiich a anamneza by byla fakt dlouha takze se nebudu rozepisovat... jsem se rozhodla deti vice neockovat... od te doby k lekari chodim jen na prevenci a pro razitka kvuli zpusobilosti...prestala jsem lecit jak doporucil lekar a zacala duverovat vice sama sobe... v bylinach, v peci o deti... a o tom to asi je verit svym instinktum...

26.7.2016 12:53
peťak

XXX.XXX.159.147

lilo napsal(a):
Presne souhlasim s petakem... ale zaroven se mastackovi nedivim... maji male miminko tak je outlocitnej... take me v tom obdobi stval pes kterej smrdel, a poustel chlupy... hele po zdravotnich peripetiich a anamneza by byla fakt dlouha takze se nebudu rozepisovat... jsem se rozhodla deti vice neockovat... od te doby k lekari chodim jen na prevenci a pro razitka kvuli zpusobilosti...prestala jsem lecit jak doporucil lekar a zacala duverovat vice sama sobe... v bylinach, v peci o deti... a o tom to asi je verit svym instinktum...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 13:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lilo a ostatní "parazitomilci" :) souhlas s vaším táborem :)

Sice jsem z paneláku, ale vyrostla jsem v lese (jak dříví ) a jsem za to ráda.
Moje děti rostou taky venku - mezi zvířaty a v blátě - a právě proto, aby mohly, jsem jim postavila tu lesní mateřskou školku maminka i děti se vyřáděj venku a doma pak se s nimi dá docela rozumně mluvit :) o nemocech nemluvě. Obě jsem kojila jen krátce a jako malinké si jedna prošla nějakými kožními problémy a druhá měla po roce se opakující angínu (2x). Od té doby, co si udělaly venku vlastní iminutu, jen občas utíráme nosy

Taky jsem za to, že jsme jen jiný plemeno, ale taky zvířecí, tedy k nám ti paraziti patří.
Zrovna se ke mě dostal preparát z nějakého tropického stromu, na odčervení... je toho teď spousta, lidi blázněj... jo, asi občas něco by si člověk zobnout měl - vždyť dřív, když ještě člověk znal účinky rostlin, taky jistě občas cíleně požil nějaké antiparazitikum, ale jak jsem nedávno četla o tom, že se lidi fakt cíleně prolejvaj Savem (nevím, vždyť je žíravé, ne?), tak mě málem omylo, kam až sahá lidská blbost...
Tak...hurá do výběhů, pomazlit ty naše čtyřnohé přenašeče

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 13:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jeeeee, to savo byl vtip...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen teda jeste pridam, kdyz jsem to studyroval, narazil jsem i na nejaky veic o tom, ze v pozdejsim veku to muze zpusobovat artritidu bolesti kloubu atd. Takze kolem 50ky to treba teprve zacne. Mam v rodine nekolik pripadu ze po 50ce tem nasim zenskejm krivnou prsty, nohy, bolej klouby.. vsechno tovyrostlo v houvne_ch na statku.
Nejsem dezinfikator ale proste mam nazor ze zvirata odsud podsud, nejlepsi vzdalenost na dylku cepele :)
Hippie - na divokyho kone v prirode by ses taky maximalne tak mohla divat zdalky :) zadny miliskovani :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 13:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zas ono to požírání syrového masa z těch divokých zvířat s sebou taky přenos kdečeho nese... :)

Jinak - to Savo u Tebe možná byl vtip. Ale bohužel je to pravdou v té pošahané sterilní společnosti. Když budeš chtít, určitě i o tomhle nějaký článek najdeš. Bohužel.
Jedná se o konzumaci chlordioxidu v různých formách (Savo, MMS, atp.)

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 14:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jjo cet jsem to. To mms nebo jak to je to je nejakej cistici prostredek snad puvodne. To jsou pacienti :).

26.7.2016 14:15
moonika

XXX.XXX.237.249

Ja som vyrastala v sterilnom prostredí, určite hrala rolu aj genetická výbava ale aj to sterilné prostredie, už v prvom roku stále prieduškové zápaly, astma alergie na všetko možné... tak do mňa stále pchali chémiu a stále som im tam oxidovala - to množstvo pobytov v Ilave by sa mi nechcelo rátať...pridružilo sa aj iné, napr v 15ke reumat. artritída a stále som bola chorá až do osamostatnenia, kedy som prestala chodiť na alergológiu a pneumológiu a neskôr sa presťahovala na dedinu medzi samé alergény ktoré mi zvykli spúšťať záchvaty :D ale ja som bola tvrdohlavá a zverinca som sa nezbavila, naopak a telo nakoniec prestalo tak reagovať, akoby rezignovalo, zvyklo si, už mi zostal pokiaľ viem len 1-2alergény ktoré mi spúšťajú záchvaty:) Raz za čas, najmä na jeseň síce príde nejaký záchvat ale to je už ojedinele a keď si dám hneď jednu bylinu tak mám do 20min po záchvate aj bez liekov. Nedá sa žiť v "bubline" lebo potom keď z nej človek vyjde tak ho skolí banalita, potrebujeme kontakt so všetkým možným ale samozrejme žiť tak aby sme podporovali imunitný systém aj inými spôsobmi.

26.7.2016 14:42
profesor1

XXX.XXX.192.98

V Ilave? Tak to jste tam seděla s Husákem
Ilavu mám za kopcom, teda za dvoma, ještě mě tam stíní Vršatské Podhradie
Taky znám včelaře, který byl alergický na včelí bodnutí, ale schválně si přidával skorodenně žihadla, až si na to tělo zvyklo.

26.7.2016 14:45
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bych se ohradil, me pokrtili coby mimino z husitskyho kalicha, ale to nic neznamena. Ale v ocich bozich sanci na raj mam

Proti čemu ohradil? Já vím že všichni jsme děti boží a vy, křtěný z kalicha jste navíc boží bojovník

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Proti čemu ohradil? Já vím že všichni jsme děti boží a vy, křtěný z kalicha jste navíc boží bojovník

Ano presne tak, moje oblibena pisen... jestli se nezlomim v bedrech tak si treba nekdy zabojuju proti mohamedanum :).

26.7.2016 15:07
profesor1

XXX.XXX.192.98

Hlavně až budete nakupovat tu novou techniku, tak něco pořádného do vozové hradby. Navrhoval bych vůz na převoz prasat, to na ně platí

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2017 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jak, nejakej dalsi tester kremeliny by se nenasel. Prave jsem objednal dalsich 5 kilo "blaticka".

9.1.2017 13:52
moonika

XXX.XXX.225.45

Asi sa pridám. ale vplyv na tasemnice nemám ako overiť.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2017 13:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to bude spis takova udrzovaci kura.

9.1.2017 14:02
peťak

XXX.XXX.159.147

U nás se uvidí na jaře - to jsme loni tasemnice měli - malí dostali Aldifal, protože ještě neuměli žrát nic do čeho bych jim křemelinu přidala, velcí křemelinu a od té doby problém nebyl, lna podzim dostali všchni křemelinu preventivně, letos chci malé odmalička naučit na příkrm, takže dostanou všichni jen křemelinu a uvidíme... (o:
Jenom bych fakt chtěla ještě někde vyzkoumat, jestli ta křemelina v bobcích nemůže taky dělat potíže broukům rozkladačům... Zatím jsem nic neobjevila, ale ani jsem moc nezkoumala (o:.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2017 13:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pro clanky v anglictine je potreba hledat hesla jako diatomaceous earth sheep goat worms dewormer atd. Vcera jsem to zacnil pit i ja. Zatim dobry. Padnul tady nekde dotaz, jestli kremelina nebude taky zabijet briuky nebo ptaky. Muj nazor, ptakx ne protoze kremelina se dava i slipkam a jejich travieci ustroji to zvladne. Ale s broukama to bude horsi. Kremelina by mela fungovat i na vnejsi parazity, takze brouci budou zrejme v ohrozeni.

Matsik

14.1.2017 13:42
Matsik

XXX.XXX.37.254

Podívejte se na stránku ekokoza.cz.

Matsik

14.1.2017 13:44
Matsik

XXX.XXX.37.254

Křemelina se tam dá objednat a majitelé farmy používají pro své kozy taky křemelinu na odčervení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2017 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdo jste zkouksel kremelinu na sobe, nebolela vas po tom hlava? Poprve jsem si dal v patek vecer a vcera i dneska me boli kebule jak strep. Ani prasek moc nezabral.

15.1.2017 13:07
lilo

XXX.XXX.201.210

A nejedl jsi tu krmnou ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2017 13:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale tak ale :).

16.1.2017 10:32
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo jste zkouksel kremelinu na sobe, nebolela vas po tom hlava? Poprve jsem si dal v patek vecer a vcera i dneska me boli kebule jak strep. Ani prasek moc nezabral.

Křemelinu jsem jedla pravidelně na podzim a hlava mě nebolela. Ale bolesti hlavy se dostavily, když jsem nasadila ostropestřec na očistu jater (měla jsem vysoké hodnoty hepavirů). Bylo mi řečeno, že je to jeden z příznaků detoxu, pokud se uvolní nějaké toxiny, je základem navýšení pitného režimu, aby ledviny stihly vše přefiltrovat a odvést z těla ven, jinak toxiny kolují v krvi a dostaví se bolesti hlavy, malátnost a ospalost - tělo je přiotrávené. Pokud křemelina funguje jak má a dojde k úhynu červů a jiné havěti v tělě, tak jejich rozkládající se těla jsou zdrojem virů, bakterii a toxinů a je třeba je z těla dostat co nejdříve ven. Takže pít a pít a pít.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2017 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dneska uz dobry, dokonce jsem rano vstal pomerne cerstvej. Asi zmenim cas kdy to do sebe leju z pred spanim tak po probuzeni.

16.1.2017 12:23
chovatelka kamerunek

XXX.XXX.170.130

Tak přílivu energie po vypití vody s křemelinou jsem si taky všimla. S úspěchem jsem ji používala po příchodu z práce, nakopla mě a mohla jsem bez únavy pracovat na zahradě až do večera.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.1.2017 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

U lidi by mela kura trvat na pokryti celyho cyklu u parazitu 90dni. Tak si rikam jestli ten mesic u ovci neni malo. Davkoani je v podaste stejny jak u lidi 1-2 velky zlice. Davam vrchovatou me i ovcim takze vlastne jsou to dve.

18.1.2017 12:19
moonika

XXX.XXX.215.1

Vedľa sa spomína kremelina v krmení brezích ovci...ja som to zatiaľ neskúšala... sú chovatelia ktorí ju ospevujú ale sú aj štúdie ktoré vravia o neúčinnosti, napr. tu http://www.sheepandgoat.com/de Niektorí tvrdia že to funguje len na vonkjšie parazity, iní píšu že ak by tie čiastočky natolko mechanicky pôsobili tak by to neškodilo len hlístam ale aj sliznici tráviaceho traktu, tak si vyberme:).
Kto má chuť si to overiť, odporúčam vybrať jedno zviera zo stáda, urobiť rozbory pred a po mesiaci...ale ideálne nie v období keď ešte niektoré hlísty "spia" v sleze, nebrala by som hneď pre celé stádo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2017 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja si snad poridim mirkoskop a budu se v tom h...ě stourat sam. Hrozne nerad nekam neco nosim a cekam a platim :).

18.1.2017 12:58
moonika

XXX.XXX.215.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja si snad poridim mirkoskop a budu se v tom h...ě stourat sam. Hrozne nerad nekam neco nosim a cekam a platim :).

To by bolo treba aj centrifugu a pod. a aj tak si myslím že by ste veľa nezistili ak vás zaujíma to čo to spraví s "telom" červa, tie čiastočky. Aj tak sú v truse najmä vajcia, dospelca nájdete vzácne. to už je naozaj lacnejšie a jednoduchšie urobiť pokus na jednom zvierati aj s rozbormi pred a po :). Lenže u pásomnice tie rozbory nemávajú moc spolahlivé výsledky, tak neviem.

18.1.2017 13:36
profesor1

XXX.XXX.192.98

Údajně střevu- sliznici by neměly uškodit ani střepy skla, protože střevo ostré hraně uhne, ale to neznamená, že se mu to podaří vždy. Pokud se střevem netlačí hmota plná té křemenliny, tak by to poškodit sliznici-střevo nemělo. Ale opět - co neuškodí jednomu, může uškodit druhému. Někdo může mít sliznici-střevo poškozené nějakým zánětem.... a tam by problém nastat mohl. Osobně bych se toho nebál, ale bál bych se to doporučit ostatním, pokud to není nějak odborně zmapované.
Taky se prý nedoporučuje křemenlinu zapít roztokem vody a cementu!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2017 13:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Snad neskonci kremelina podobne jako slepici les, slepici traktor, jedly les, rodovy statek a tak :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2017 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inforamce o ucinku na moji osobu. Po peti dnech jsem muselt prestat, cejtil jsem se takovej nakej plnej, ani jsem nemel moc hlad. Tezko rict proc, bud to ve me pomrelo a telo travilo mrtvolky parazitu nebo se me v brise udelala kremelinova koule? Parkrat jsem mel v tech peti dnech colu, mozna se to srazilo :) Ted uz dobry, za par dni to zkusim znovu. U ovci pokracuju dal, jen jsem trosku zmenil konzistenci na vic vodnatou. Do otrub naleju vody co poberou a jeste kapku navrch. Ovce to rychlejs pozerou, takze si moc nestihaj ukradat od sousedek. A asi se jim to i lip "zapracuje" do bachoru, kdyz uz ve vode by to bylo nemozny to do nich dostat.

27.1.2017 11:01
moonika

XXX.XXX.216.14

A ovečkám sa ako darí?

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.1.2017 11:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ovecky nic nerikaj, zerou, kadej pekne.

27.1.2017 14:09
moonika

XXX.XXX.216.14

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ovecky nic nerikaj, zerou, kadej pekne.

Teraz nie je ideálne obdobie na posúdenie prípadného účinku, na jar na pastve som veľmi zvedavá :) držím palce.

Přidejte reakci

Přidat smajlík