Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.12.2017 13:21
lilo

XXX.XXX.201.210

Https://www.csfd.cz/film/415352-berani/prehled/
Ahoj vsichni vcera jsem shledla film ktery stoji za to.. tak davam odkaz a typ na pekny obrazovkovy vecer.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2017 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dík za tip, tenhle typ filmů mám rád, tak už ho sosám a večer na něj mrknu

30.12.2017 15:43
lilo

XXX.XXX.201.210

Mam tam hrubku ve slove tip... no i mne se to obcas postesti ach ta cestina a automaticke psani.. .

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2017 17:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

lilo napsal(a):
Https://www.csfd.cz/film/415352-berani/prehled/
Ahoj vsichni vcera jsem shledla film ktery stoji za to.. tak davam odkaz a typ na pekny obrazovkovy vecer.

Dobrý večer, nemáte odkaz kde se dá film pustit zdarma?Nemohu to nikde najít ani na čfsd. Děkuji za případný odkaz.

30.12.2017 18:27
lilo

XXX.XXX.201.210

Ja bych sla na uloz to... https://uloz.to/!70okGGoPVRPJ/berani-mkv

ale ja ho netahala... takze nevim jeslti je to zdarma nebo za registraci ci za co... uvidite...

30.12.2017 19:27
moonika

XXX.XXX.153.94

Vyzerá to super ale určite by som potom mala nočné mory o tom ako moje kozy umierajú na klusavku

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2017 23:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

lilo napsal(a):
Ja bych sla na uloz to... https://uloz.to/!70okGGoPVRPJ/berani-mkv

ale ja ho netahala... takze nevim jeslti je to zdarma nebo za registraci ci za co... uvidite...

Přesně tohle jsem si stáhnul já. Dá se to stáhnout zdarma, ale v takovém případě se to stahuje docela pomalu, ale pokud na film člověk nepospíchá, tak je to ok.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2017 23:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně tohle jsem si stáhnul já. Dá se to stáhnout zdarma, ale v takovém případě se to stahuje docela pomalu, ale pokud na film člověk nepospíchá, tak je to ok.

Taky jsem to stáhnul z uložto z odkazu výše, jinde jsem už nenalezl, bylo za necelou hodinu staženo a zdarma. Momentálně už mám shlédnuto. Film se mi líbil a i celé rodině, která se přidala. Akorát mohli udělat veselejší konec. Každopádně Lilo děkuji za tip. Udělali jsme si předposlední den tohoto roku příjemným. (I když byl smutný)

31.12.2017 10:05
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Stahuju, koukneme dnes, je mlhavý den, poslední zbytky sněhu, nostalgie. Tak to bude přesná atmoška. :D Manžel si popláče.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 11:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak a na co kouknem teď?

Hledám něco se zvířecí tématikou a našel jsem toto:

https://www.csfd.cz/film/340977-ovecka-shaun-ve-filmu/komentare/
https://www.csfd.cz/film/245173-daleko-od-hluciciho-davu/komentare/
https://www.csfd.cz/film/337930-shal/komentare/

Nic z toho jsem neviděl, ale ten Shal nevypadá uplně marně.

31.12.2017 11:40
Bekkky

XXX.XXX.225.95

Hezký a smutný...
A co takhle ovečky se zaječíma ušima? Na odlehčení... na Silvestra
https://uloz.to/!BI1DdeAuDlWb/pohadka-babe-galantni-prasatko-cz-avi.

31.12.2017 12:02
lilo

XXX.XXX.201.210

Moc dobrej film byl amores perros... ale je to spis pro otrle...

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

lilo napsal(a):
Moc dobrej film byl amores perros... ale je to spis pro otrle...

Mechanický pomeranč!

31.12.2017 14:23
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mechanický pomeranč!

To já ne, to je moc drsný. Takhle na konec tohodle drsnýho roku.

31.12.2017 14:25
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

To už si rovnou pusťme Osm hrozných. No, nekdy, když jdu v zimě na kadibudku, si připadám jak v tom filmu. :D.

31.12.2017 16:07
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mechanický pomeranč!

No...tak tomu filmu se už teď asi vyhýbám ...neskutečný zážitek na střední...náš soukromej filmovej klub...zážitek na celý život

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mate zasadni nedostatky ohledne ovci kinematografie. Ptaci v trni. Zenska si tam najde romantiku, chlapi zase tisice ovci a zavody ve strihani..
A profesorskej bude rehtat blahem z te katolicke tentononc :).

31.12.2017 18:43
lilo

XXX.XXX.201.210

Jamarov napsal(a):
No...tak tomu filmu se už teď asi vyhýbám ...neskutečný zážitek na střední...náš soukromej filmovej klub...zážitek na celý život

Jj nejeden deviant se ve filmech stanleyho kubricka najde... ja na ne koukat nemuzu nektere obrazy me doslova pronasledovaly... viz. osviceni...

31.12.2017 18:43
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mate zasadni nedostatky ohledne ovci kinematografie. Ptaci v trni. Zenska si tam najde romantiku, chlapi zase tisice ovci a zavody ve strihani..
A profesorskej bude rehtat blahem z te katolicke tentononc :).

Jejda to mám radost, že vás vidím! Báječný rok 2018 přeji vám i vašim zvířatům. Bez vás to tu bylo nudné, takové jednokohoutové, Teď jsou věci jak mají být.

31.12.2017 18:58
lilo

XXX.XXX.201.210

Jeste se mi moc libil tehle film... https://www.csfd.cz/film/32279-manon-od-pramene/prehled/
tam ma zase ta holka skvele organizovanou skupinu koz... :) a film je to take moc pekny... tak pro nekoho kdo ma rad iluzi filmu pro pametniky... italsky / francouzsky? venkov...

31.12.2017 20:10
profesor1

XXX.XXX.202.14

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mate zasadni nedostatky ohledne ovci kinematografie. Ptaci v trni. Zenska si tam najde romantiku, chlapi zase tisice ovci a zavody ve strihani..
A profesorskej bude rehtat blahem z te katolicke tentononc :).

Jejda to mám radost, že vás vidím! Báječný rok 2018 přeji vám i vašim zvířatům. Bez vás to tu bylo nudné, takové ? ? ? ?.... prostě takový to mohl být dneska poslední super den.
Co jste letos doma slavili? Santu, nebo Dědu mráze ? Nebo snad u vás dárky nosí ten katolický tentonoc?

31.12.2017 20:21
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

profesor1 napsal(a):
Jejda to mám radost, že vás vidím! Báječný rok 2018 přeji vám i vašim zvířatům. Bez vás to tu bylo nudné, takové ? ? ? ?.... prostě takový to mohl být dneska poslední super den.
Co jste letos doma slavili? Santu, nebo Dědu mráze ? Nebo snad u vás dárky nosí ten katolický tentonoc?

Vidíte, jak jste rád.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 21:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Jejda to mám radost, že vás vidím! Báječný rok 2018 přeji vám i vašim zvířatům. Bez vás to tu bylo nudné, takové ? ? ? ?.... prostě takový to mohl být dneska poslední super den.
Co jste letos doma slavili? Santu, nebo Dědu mráze ? Nebo snad u vás dárky nosí ten katolický tentonoc?

Sabes

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na politiku, náboženství a sexualitu bych zavedl jiné vlákna, ale neprolínal bych to do vláken uplně všech. Mám vás skoro všechny rád, přeju hezkej večer

31.12.2017 22:22
profesor1

XXX.XXX.202.14

Já vás mám taky SKORO fšechny rád Nejvíc ty, s kterýma se v něčem neshodnem a přesto věřím, že by nám dejme tomu i whíííísky z jedné flašky chutnala

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 22:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Já vás mám taky SKORO fšechny rád Nejvíc ty, s kterýma se v něčem neshodnem a přesto věřím, že by nám dejme tomu i whíííísky z jedné flašky chutnala

Sice jsem předpředevčírem vypil 10 letou Old Pulteney, když jsem byl naposled s fenkou na výletě, pak jsem předevčírem s kamarádem vypil 14 letou OBANku když jsme prováděli zemní práce a včera jsem si na žal dal 18 letou whiskey Glenfiddich po tom, co jsem se s mojí fenkou dovezenou ze Skotska rozloučil a ukončil jí rakovinové trápení, ale o flašky whiskey se jen tak s někým nedělím, to je až příliš intimní záležitost, to je zkrátka rituál, ke kterému jsou přizváni jen ti někteří.
Dneska jsem si dal flašku nějaké Irské, plus panáka Tullamorky a tím to asi pro dnešek hasne. Skotská došla. Jdu mrknout na toho "SHALa" a vy si tu na silvestra diskutujte klidně do aleluja. Čau.

31.12.2017 22:58
profesor1

XXX.XXX.202.14

No a to je právě ten rozdíl s valachama, kteří se kdykoliv rádi podělí o slivku třeba i padesátiletou a je jim úplně jedno, že jim whííísky někdo neuleje
A rituál je to tehdá, když si zasadíš strom, z něj sklidíš ovoce, dáš to vykvasit, vypálíš to a pak se o ten výsledek s někým podělíš V jiném případě je to jen hra A slůvkem HRA jsem se dostal k tématu tohoto vlákna - Film (to pro případ, aby mě nejmenovaný nenařkl, že zasírám témata ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2017 23:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdepak profesore, rituál může být pro každého něco jiného. Pro tebe to je, že zasadíš strom a pak se jím s přáteli ožereš, pro mě byl rituál to, že si vezmu první okružní jízdu se štěnětem po Skotsku, kouknu se kudy jsme jeli a skoupím ty whiskey okolo kterých destilerek jsem s ní jel a ty postupně vypiju na konci jejího života s lidmi na kterých mě i jí záleželo. Tím neříkám že jeden rituál je lepší než ten druhý, ale já tu nemám strom který bych sklidil a ožral se jím a i kdybych měl, tak by to pro mě nebyl žádný rituál. Hra je třeba to, že sednu do auta a jedu k vám na Valašsko na závody ostříhat pár ovcí a i když vím že prohraju tak tam dělám že stříhám a tvářím se při tom důležitě. To je hra a nic jiného.

31.12.2017 23:51
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Miluju Skotsko. Můj druhý, možná první domov.

1.1.2018 01:15
profesor1

XXX.XXX.202.14

Víš Kubo, já beru tvůj rituál kvůli hafíkovi, s kterým jsi něco prožil. Tobě je vzácný pes, já mám hodnoty jinde. Akorát nechápu, že když vzpomenu já slivovici, tak většina si myslí, že jde o ožíračku. Až zase přijedeš na Valašsko stříhat, tak tě klidně vezmu k nám a když najdeš u nás v dědině pět lidí, kteří mě někdy viděli ožralého, tak si odvezeš 50l slivovice ju? A poctivé slivovice!
Stříhat jsem tě viděl a bylo mě opravdu jedno jestli jsi první nebo poslední, byl jsem rád, že jsem některé z vás, nebo nás, viděl osobně. Před wíííísky klobouk dolů, ale když si něco vyrobíš sám a dejme tomu v nějaké soutěži dva roky po sobě s tím výrobkem obhájíš druhé místo, tak pak je to ten pravý rituálek si to vychutnávat Ale dobře no, co je pro mne rituál, pro tebe je to ožíračka. I když kdo to psal o vypité flašce wííísky?

1.1.2018 01:53
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Indiánský náčelník Seattl kdysi poslal prezidentu a vládě Spojených států amerických toto poselství: „Co by byl člověk bez zvířat? Kdyby zvířata zmizela, člověk by zemřel na velkou osamělost ducha. Cokoli se stane zvířatům, stane se i člověku. Všechny věci jsou propojeny.“
A pokud to nestačí, pak v bibli stojí:„Zeptej se nyní zvířat zemských, a ona tě poučí, a ptáků nebeských, a oni tě poučí. Nebo promluv k Zemi, a ona tě poučí, a ryby vod pozemských ti budou vyprávět.“
„Environmentální krize je především krizí duchovní, “ píše Gary Kowalski v Duši zvířat. „A nevyřeší se, dokud nebudeme schopni znovu nabýt moudrost, již jsme, jak se zdá, ztratili: vědomí, že nejsme vyděleni ze sítě života, jsme pouze vláknem v její struktuře. Zvířata mohou být učiteli, kteří nám pomohou znovu odhalit tento pocit spojení. Když jim to dovolíme, mohou se dotknout našich srdcí. Když pohlédneme do jejich očí, spatříme žal a radost, jež jsou odrazem naší vlastní lidskosti… Odhalením prapůvodního vědomí posvátnosti všeho živého můžeme nejen zachránit svět. Můžeme zachránit i vlastní duši. Naučíme-li se, jak mírumilovně žít spolu s ostatními druhy, nalezneme snad i mír ve vlastním nitru.“.

1.1.2018 02:53
profesor1

XXX.XXX.202.14

V Bibli v první řadě stojí - Člověče podmaň si zemi a zvířectvo! Zvířat si vážím, ač je zabíjím k užitku svému, případně k zkrácení jejich trápení. Nepotřebuji žádného náčelníka, abych znal velikost významu zvířat, rostlin pro člověka! Několikrát jsem tu psal že se máme učit hlavně od přírody. O tom jaký mám vztah k přírodě mě přesvědčují právě zvířata, jak se chovají zpětně ke mě. Konkrétně náš hafík-pes, ač jsem jediný z domácnosti kdo ho nerozmazluje, tak první běží za mnou. Tak jestli si myslíte že potřebuji nějaké poselství, tak jste asi na špatné adrese a s tou duší né asi, ale určitě

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinka Bosorka napsal(a):
Miluju Skotsko. Můj druhý, možná první domov.

Tyhle fotky bych tipnul že jsou focený v údolí Glen Etive? Už to pár let je a hory si tam jsou podobný, ale tuhle si myslím pamatuju moc dobře. To je podle mě Stob Dearg

1.1.2018 09:06
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Kostey, klobouk dolů.
https://www.youtube.com/watch?v=p0KQLJwMDzc Tohle poslouchám, když prohlížím fotky.
https://www.youtube.com/watch?v=fi7HGcfmAAg Nebo takto, pro starší
Nejvíc, nejvíc miluju skotské Highlands. Když jsem tam trhá mi to srdce z těla. Chuť se rozběhnout do kopců, všude se rozptýlit. No, třeba se mi to jednou splní. Ten rozptyl.
Byla jsem tam opět koncem letošního listopadu.

1.1.2018 10:06
lilo

XXX.XXX.201.210

Hele nebudte sentimentalni do toho novyho nebo budu taky... nejhorsi je kdyz si clovek uvedomi ze zapustil koren a ze mu srdce zustalo mozna nekde trochu jinde... a ze uz se nehne... to pak se nedivim tomu profesorskejmu ze zasadil strom a vokostuje se stejne srostlymi... ono totiz pozde bycha honiti...vecne mladi nebudem to je jen iluze pro teenagery...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 10:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tyjo já na to druhý video teď asi nemůžu koukat, nějaká místa poznávám, tam jsem s fenkou po těch kopcích pobíhal...
ale posílám aspoň jednu fotku starou přesně 8 let a jeden den k tomu. Byli jsme s kamarády oslavit Silvestra v Corrour Bothy. Ten bližší kopec za námi je Devils Point a ten za ním je Cairn Toul a Corrour Bothy je hned pod nima.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 10:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Víš Kubo, já beru tvůj rituál kvůli hafíkovi, s kterým jsi něco prožil. Tobě je vzácný pes, já mám hodnoty jinde. Akorát nechápu, že když vzpomenu já slivovici, tak většina si myslí, že jde o ožíračku. Až zase přijedeš na Valašsko stříhat, tak tě klidně vezmu k nám a když najdeš u nás v dědině pět lidí, kteří mě někdy viděli ožralého, tak si odvezeš 50l slivovice ju? A poctivé slivovice!
Stříhat jsem tě viděl a bylo mě opravdu jedno jestli jsi první nebo poslední, byl jsem rád, že jsem některé z vás, nebo nás, viděl osobně. Před wíííísky klobouk dolů, ale když si něco vyrobíš sám a dejme tomu v nějaké soutěži dva roky po sobě s tím výrobkem obhájíš druhé místo, tak pak je to ten pravý rituálek si to vychutnávat Ale dobře no, co je pro mne rituál, pro tebe je to ožíračka. I když kdo to psal o vypité flašce wííísky?

Profesore, asi neuvěříte té náhodě, že přímo z vaší vesnice mám "šéfku", třeba by pět lidí dala dohromady. Těch 50l by pro ni mohla být dobrá motivace.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 10:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lilo: jo asi máš pravdu, ale já tu jsem teď sice zaseklej se zvířatama v Krkonoších a s nimi se cestovat nedá, ale nezabydluju se tu zas tak moc, abych nemohl všechno rozprodat a vyrazit zas do světa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 10:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Profesore: Styl tvého pití slivovice kvituju a sousedy o tom jak moc piješ zpovídat nebudu Můj a tvůj způsob pití je uplně odlišnej. Já piju komerčně vyráběné flašky whiskey, které není problém sehnat, jen člověk holt musí sáhnout už docela hluboko do kapsy, zato ty piješ to, co se jen tak koupit nedá a každá taková láhev má určitě i svůj příběh. Mně ale ta whiskey chutná prostě víc. Samozřejmě ne každá, preferuju single malt a destilerky v oblasti Highlands nebo Spey side a když je nálada tak si rád dám i z ostrovu Islay, ale srovnávat nesrovnatelné tu zkrátka nemůžem

1.1.2018 10:42
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Kostey nádherná fenka, čeká za duhovým mostem. Krásnej život jistě měla, co jiného si přát. A mladý lidi, jako vy, a potkávám jich čím dál tím víc, to je budoucnost.
Můj starší syn žil ve Skotsku 6 let, mladší už je tam podruhý, na rok. Maj to po mně. Letos se chystáme s manželem na trip po Higlands, jen tak s krosnou, pěšky, širák nebo útulny. Moje srdcovka.

1.1.2018 11:15
profesor1

XXX.XXX.202.14

Kubo je mě jasné že to srovnávat nejde. Psal jsem klobouk dolů před Wíískou! Je to jeden z mála komerčních chlastů které uznávám a je mě jasné že v tomhle jsi ty určitě znalec a nepatříš k těm, kteří do sebe wisku lejou jen z důvodu že se to "nosí" A máš pravdu že jde o příběh každé sklizně, o tu nervozitu co z toho materiálu "nateče", o tu úlevu když už to máš doma v demijooonech, o tu "pýchu" když se stím nestydíš pochválit známím, o ta rána, když máš jen žízeň a nebolí tě z toho vypitého množství hlava(někdy se holt zadaří ), o tu nas*ranost, když musíš za to zaplatit státu akcis ......
Slivovice nikdy nebyla a nebude mimo región uznávaná a to z důvodu "příchutě" třísloviny z jader, případně její ostrost. Výrobu Whisky určitě znáš, tak že srovnáváme nesrovnatelné
Co se ale zdraví prospěšnosti týká, tak tady smekám před slivkou

Arus, jestli je to Anička ta nadřízená, tak ta je navíc trošku rodina, ta nic neřekne
Ale klidně se zeptejte, samotného by mě to zajímalo. Navíc, donesl jsem vám před práh padesátikg dýni, nevidím důvod proč bych neunesl padesátilitrový demižooon

1.1.2018 11:34
lilo

XXX.XXX.201.210

profesor1 napsal(a):
Kubo je mě jasné že to srovnávat nejde. Psal jsem klobouk dolů před Wíískou! Je to jeden z mála komerčních chlastů které uznávám a je mě jasné že v tomhle jsi ty určitě znalec a nepatříš k těm, kteří do sebe wisku lejou jen z důvodu že se to "nosí" A máš pravdu že jde o příběh každé sklizně, o tu nervozitu co z toho materiálu "nateče", o tu úlevu když už to máš doma v demijooonech, o tu "pýchu" když se stím nestydíš pochválit známím, o ta rána, když máš jen žízeň a nebolí tě z toho vypitého množství hlava(někdy se holt zadaří ), o tu nas*ranost, když musíš za to zaplatit státu akcis ......
Slivovice nikdy nebyla a nebude mimo región uznávaná a to z důvodu "příchutě" třísloviny z jader, případně její ostrost. Výrobu Whisky určitě znáš, tak že srovnáváme nesrovnatelné
Co se ale zdraví prospěšnosti týká, tak tady smekám před slivkou

Arus, jestli je to Anička ta nadřízená, tak ta je navíc trošku rodina, ta nic neřekne
Ale klidně se zeptejte, samotného by mě to zajímalo. Navíc, donesl jsem vám před práh padesátikg dýni, nevidím důvod proč bych neunesl padesátilitrový demižooon

Pro kubu...no jen aby si nedopadl jako osel mezi dvema kupama sena...
pro profesorskyho...whiskey je stejna jako vetsina narodnich palenek.. dobra nebo spatna...jen z jineho v jinem kraji... to co pijes co se sem doveze ten komercni produkt je uplne na mile vzdalene tomu co si tam mistni male palirnicky delaji pro sebe... je to jako bys hodnotil jelinka na ukor vymazlene slivkove samohonky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinka Bosorka napsal(a):
Kostey nádherná fenka, čeká za duhovým mostem. Krásnej život jistě měla, co jiného si přát. A mladý lidi, jako vy, a potkávám jich čím dál tím víc, to je budoucnost.
Můj starší syn žil ve Skotsku 6 let, mladší už je tam podruhý, na rok. Maj to po mně. Letos se chystáme s manželem na trip po Higlands, jen tak s krosnou, pěšky, širák nebo útulny. Moje srdcovka.

To vám závidim a přeju ať vám vyjde počasí. On to je strašnej rozdíl, jestli prší, je mlha, není nic vidět a je bezvětří a vyrojí se miliardy midges a nebo jestli je modrá obloha, lehce pofukuje a je vidět na kilometry. Ono je nejlepší tam žít a na výlety vyrazit podle počasí a né že teď momentálně tam jsme a teď jedem na výlet. Já tam žil kus života, nejdřív jsem se motal v oblasti Fife nad Edinburkem, ale pak jsem se stěhoval pořád víc a víc na sever stále do menšího a menšího městečka, až z toho byly vesnice až jsem na poslední část života tam zakotvil na ostrovu Westray v městečku Pierowall. Tam bylo krásně, tam byl klid, jen ovce, krávy, útesy, maják, papuchálci, tuleni a sem tam nějaká ta velryba se ukázala. Já to tam znám víc než tady v Čechách a stejně se tam někdy asi vrátím.

Pár fotek ze Skotska které jsem teď narychlo vyhrabal:.

1.1.2018 11:52
profesor1

XXX.XXX.202.14

Ano, ano..
Jelinek a slivovice.... no, tady něco pro zajimavost. (Otázkou je způsob vypálení, kdy Jelínek už to valí, teda pálí moderně v tzv. koloně a tam už jsou filtry..... už to prostě není klasická slivovice, už je to komerční slivovice. )
https://www.stream.cz/jidlo-s-r-o/10005009-slivovice.

1.1.2018 11:54
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Když film...tak i tv...nekoukal se náhodou včera někdo o půl 3 na retro zprávy?
Přepla jsem to zrovna když mládý soudruh z SS vzprávěl, že oni dokáží vše a tak si řekli, že rozdojí kozla a po 2měsících rozdojili, sklenici mléka denně
Určitě bylo chutné
A možná do budoucnosti díky zachovalým mléčným žlázám-které mají morčata, kozy a lidé budou moci otcové kojit své děti...tak směle do toho

1.1.2018 12:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jamarov, tak na to jsem se nedíval, ale když se podívám na svou hruď,
tak vypadám, že bych mohl kojit vodníčata rovnou z mostu.
Asi na tom něco bude a někde to soudruzi okoukat mušeli.

1.1.2018 12:38
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Nezlobte se Honzo, ale kdo má živou představivost, tak tohle úplně vědět nemusel
Oni samozřejmně tvrdili, že je to jejich vynález, který je důkazem jejich silné vůle a odhodláním.
Vědecky to asi je normálně dokazatelné díky těm zakrnělým mléč.žlázám, ale paní z čech která objasňovala ten zázrak SS tak říkala, že osobně by se mléka ani nenapila... a ta fotka struků a hned za nima pytel...no ani já bych si nedala
Naštěstí vy muži máte trochu jinou anatomii

1.1.2018 12:50
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Kostey naprosto nepřekonatelně krásné fotky! Nejvíc je, že ono to tam opravdu tak vypadá. Žádnej fotoshop. Po pravdě, nechápu, proč jste se vrátil. Závidím vám ten krásný životní úsek. Ze srdce.
Chystáme se konec září, midge už budou v klidu. Taky květen je ještě v pohodě.
Syn se coural nejdál po Hebrydech. https://www.vaclavkrizek.cz/images#/scottish-fairy-pools/ Fotí trošku. Můj syn.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 13:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinka Bosorka: A mně se právě zdá, že to co tam v té přírodě člověk zažívá se prostě nedá vyfotit, že to je ještě tisíckrát lepší, než i ta nejlepší fotka. Ale teda fotky od Vašeho syna jsou naprosto super! ale i tak vím, že ve skutečnosti to tam je ještě o dost lepší. Já se vrátit jakoby musel. Byl jsem nějakou dobu pro své okolí nezvěstnej, toulal jsem se Skotskou krajinou, koupil si třeba člun, stan a spacák a odplul na pár dní na neobydlenej ostrov a tak podobně, používal jsem hotovost, ale pak jsem jednou zaplatil v obchodě kartou a než jsem se nadál, tak mi byl k uchu vnucen telefon a tam mi policajti oznámili, že mě už pár měsíců hledá celá Evropa a že se mě dokonce i rodiče vydali hledat na poslední známé místo kde o mě byla zpráva a že jsou ve Fort Williamu a že mě žádají zda jím můžou říct kde se nacházím. No nebudu to zas tak rozvádět a veřejně se tu vysvlékat donaha, takže prostě bla bla bla a najednou jsem byl zpět v ČR, uklidil jsem se na samotě u lesa v Krkonoších, pořídil jsem si 3 kuřata a 2 beránky na výpas pozemku a pak se stavy zvířat zvětšovaly a zvětšovaly až je ze mě farmář vzhlížící k tomu že se do Skotska zas někdy vrátím

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 13:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

No a k tomu rozdojenému kozlovi vám mohu poslat fotku kozla mojí kamarádky:.

1.1.2018 13:46
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Přesně tak to vypadá A ona ho dojí a to mléko pije?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 13:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Janinka Bosorka: A mně se právě zdá, že to co tam v té přírodě člověk zažívá se prostě nedá vyfotit, že to je ještě tisíckrát lepší, než i ta nejlepší fotka. Ale teda fotky od Vašeho syna jsou naprosto super! ale i tak vím, že ve skutečnosti to tam je ještě o dost lepší. Já se vrátit jakoby musel. Byl jsem nějakou dobu pro své okolí nezvěstnej, toulal jsem se Skotskou krajinou, koupil si třeba člun, stan a spacák a odplul na pár dní na neobydlenej ostrov a tak podobně, používal jsem hotovost, ale pak jsem jednou zaplatil v obchodě kartou a než jsem se nadál, tak mi byl k uchu vnucen telefon a tam mi policajti oznámili, že mě už pár měsíců hledá celá Evropa a že se mě dokonce i rodiče vydali hledat na poslední známé místo kde o mě byla zpráva a že jsou ve Fort Williamu a že mě žádají zda jím můžou říct kde se nacházím. No nebudu to zas tak rozvádět a veřejně se tu vysvlékat donaha, takže prostě bla bla bla a najednou jsem byl zpět v ČR, uklidil jsem se na samotě u lesa v Krkonoších, pořídil jsem si 3 kuřata a 2 beránky na výpas pozemku a pak se stavy zvířat zvětšovaly a zvětšovaly až je ze mě farmář vzhlížící k tomu že se do Skotska zas někdy vrátím

Tak na to ti povim toto, nepral bych ( az na vyjimky ) zadnymu rodici neco takovyho co jsi proved. At byl duvod jakejkoli ( az na vyjimky ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak na to ti povim toto, nepral bych ( az na vyjimky ) zadnymu rodici neco takovyho co jsi proved. At byl duvod jakejkoli ( az na vyjimky ).

Ano máš naprostou pravdu, jsem uplnej blb, vím to, beru to, nikomu bych to nepřál, ale ono i došlo trochu k informačnímu nedorozumění a víc k tomu nenapíšu

1.1.2018 15:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kubo, a jak se rodičům ve Fort Williamu líbilo? Prodloužili si pak pobyt?

Já nevím, ale mě tahle "posedlost horami" připadá běžná pro "panelákové" lidi.
Nevyrůstal jste, Ondro, a vy, Janinko, v paneláku?

My horalé prostě po dalších horách jaksi netoužíme.
Bylo by to pro nás takové to - z bláta do louže.
Zrovna nedávno jsem to řešil s jednou známou.
Ona dosahuje orgasmů v Tatrách, já zase na pláži.

Možná člověk prostě celoživotně a stále hledá to, co nemá, že?
Panelákař ty norská jezera, ten vzdoušek, ty výhledy, ty hory.
A horal to slunce, ty pláže, to teplo, ten písek...

Nebo né?

1.1.2018 15:09
Jamarov

XXX.XXX.88.248

honzapm napsal(a):
Kubo, a jak se rodičům ve Fort Williamu líbilo? Prodloužili si pak pobyt?

Já nevím, ale mě tahle "posedlost horami" připadá běžná pro "panelákové" lidi.
Nevyrůstal jste, Ondro, a vy, Janinko, v paneláku?

My horalé prostě po dalších horách jaksi netoužíme.
Bylo by to pro nás takové to - z bláta do louže.
Zrovna nedávno jsem to řešil s jednou známou.
Ona dosahuje orgasmů v Tatrách, já zase na pláži.

Možná člověk prostě celoživotně a stále hledá to, co nemá, že?
Panelákař ty norská jezera, ten vzdoušek, ty výhledy, ty hory.
A horal to slunce, ty pláže, to teplo, ten písek...

Nebo né?

Abyste nešlapal na tenký led
Spoustu panelákařů se dere na hory a objevují to v čem jiní dávno žijí...ale někdo z hor by neměnil a k moři by ani nejel-jedině tedy k severnímu.

1.1.2018 15:41
lilo

XXX.XXX.201.210

Jak pravil svejk... hezky je po celym svete...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 17:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Záleží na přístupu, ne na tom, kde se kdo narodil. Když se chce, líbit se může kdekoliv. A v blbém období života se člověku nelíbí nikde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 17:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano máš naprostou pravdu, jsem uplnej blb, vím to, beru to, nikomu bych to nepřál, ale ono i došlo trochu k informačnímu nedorozumění a víc k tomu nenapíšu

Kubo, nikdy o sobě veřejně ani sám sébě neříkejte něco podobného, s výjimkou vtipu. Kdo už by si Vás měl víc vážit než Vy sám ? Každý člověk udělal někdy nějaké průšvihy a neměl by se odsoudit ani on sám ani nikdo jiný jeho. Měl by se jen poučit. I když má mastnacek pravdu, ale stane se leccos a potěšení jste z toho tehdy neměl. No to je zase mravoučnost na Nový rok, žejo ?

1.1.2018 17:53
tom.tady

XXX.XXX.84.144

Janinka Bosorka napsal(a):
Miluju Skotsko. Můj druhý, možná první domov.

Taky jsem tam nechal srdce...
Žil jsem tam rok a půl. Dělal jsem na farmách, sázel stromky a stavěl ovčí ohrady na Vysočině a West coast, jammoval po hospodách s místníma folkáčema, toulal se po Hebridech. Na tom Corrouru jsme taky pár dní strávili...

No a když to začalo těma filmama, tak tady je jeden pro spolupostižené Skotskem:
https://www.youtube.com/watch?v=nufb3JysCgY.

1.1.2018 18:05
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Kostey nenechte si do ničeho kecat, ale to vy nenecháte. Žijete krásnej život dosud, tak ať je to tak furt. Moc vám fandím.
A jak píše oreb1, přesně tak, každý jsme za mlada nadělali blbiny, různé, možná i horší, jak kdo. A ve Fort Williemu je krásně. Na Ben Nevis jsme taky vystoupali, bylo to nečekaně těžké, je to skorem z 0 nad mořem.
Pro info, nikdy jsem v paneláku nebydlela, do dvaceti v malém městečku dům z pozemky, od dvaceti na vsi, dům, pozemky. Teď žijeme ve vsi o dvanácti domech. Hory miluju víc než moře. Je to jako v tom přísloví Někdo má rád vdolky jiný zase holky, že jo. Ale žít mohu jen tak do šesti stovek nad mořem, protože krom toho, že jsem chovatel, jsem hlavně zahradník. O sad se stará manžel. Jsem spokojená. Ale pokud se ještě rozhodnu někam přestěhovat bude to do Skotska.

1.1.2018 18:43
tom.tady

XXX.XXX.84.144

No, možná měl rodiče jenom blbě vychovaný, já se hlásil dom jednou za dva měsíce a naši nijak neplašili...
Akorát když lítaly na Izrael rakety. Ale ty tam zas lítaly furt, takže si vlastně taky celkem rychle zvykli .

1.1.2018 18:56
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Tak taky si myslím, že když je člověk dospělý nemusí stále volat domů. To si nevyberete, mamánci nejsou oblíbený a samostatní lidé asi taky ne. Můj starší syn tam odešel v jednadvaceti.2009. Měl mou důvěru. Občas napsal. A všechno jsme si řekli, když dvakrát za rok přiletěl dom, nebo já tam. Však v Edinu jste dřív než od nás z Tábora u tchyně v Šumperku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 19:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tom.tady: Jo, rodiče se trochu zbytečně poplašili i když byli zvyklí na aspoň jedno hlášení za 2 - 3 měsíce, ale holt když se člověk vykašle na práci a zahodí mobil tak dostali trochu strach, ale ono to až na jejich pár bezesnejch nocí bylo docela fajn. Když přiletěli, tak akorát bouchla ta sopka na Islandu (Eyjafjallajökull) a Skotsko bylo první které uzavřelo letiště. Hned v zápětí Anglie a tak se najednou během okamžiku zaplnily všechny trajekty na x týdnů dopředu. Takže i kdybychom chtěli tak jsme do ČR jen tak nemohli. Tak jsme tam ještě chvíli pocestovali a bylo to moc fajn, ale já to tam mám prolezlý opravdu všude. Pracoval jsem tam i pro NTS které se staralo o stezky v Highlands. Takže nám třeba vrtulníkem dovezli nějaké šutry a my stavěli schody, nebo dovezli prkna a my dělali mosty přes potoky a pod. Ten film vůbec neznám, už ho stahuju!

Janinka Bosorka: A já na Ben Nevisu nikdy nebyl. Tu horu jsem už od začátku prostě bojkotoval. Nahoru chodí zástupy turistů a to mě fakt nikdy nelákalo. Mám vylezenejch a vyšplhanejch 7 z 8 nejvyšších Skotských hor, ale zkrátka Ben Nevis zůstal nepokořen a že na vylezení tam jsou opravdu mnohem těžší hory :) Mrzí mě že jsem se nedostal na vyšplhání na "The old Man Of Hoy" ale já tam někdy zaletím jen kvůli němu a když už tam budu tak objedu známe na Orkney Islands. Prej tam kdykoliv budu mít pokoj, tak jsem zvědavej jestli to ještě platí. Dva roky zpět tu za mnou byli lidi u kterých jsem právě byl na Westrayi ubytovanej.

Oreb1: jen a pouze mi mělo dojít co by mohlo následovat a ono to následovalo

honzapm: Jo dá se říct že jsem panelákový dítě, ale prvních 6 let v životě jsem od jara do podzimu vyrůstal tady kde jsem teď, máti máchala plíny u potoka, nebyla tu tekoucí voda, no prostě idylka. Na víkendy za námi jezdil otec protože přes týden byl v práci a vydělával na živobytí, no a přes zimu jsme žili společně v pražskym paneláku, pak jsem byl skrz část školního období v Praze a pak jsem odletěl do Skotska kde jsem dál studoval a žil. Další věc co mě ale vedla domů je to, že i když je ve Skotsku krásně, tak tady je prostě doma. Po pár letech mi začalo chybět takové to jít okolo jabloně a utrhnout si jablko, nebo se třeba jen spálit o blbou kopřivu. To jsou takové detaily, o kterých by si člověk ani nemyslel, že mu budou někdy chybět, ale je to tak.

Jamarov: zkusila toho kozla podojit, ano teklo to, ale ochutnat se neodvážila

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2018 20:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Kubo je mě jasné že to srovnávat nejde. Psal jsem klobouk dolů před Wíískou! Je to jeden z mála komerčních chlastů které uznávám a je mě jasné že v tomhle jsi ty určitě znalec a nepatříš k těm, kteří do sebe wisku lejou jen z důvodu že se to "nosí" A máš pravdu že jde o příběh každé sklizně, o tu nervozitu co z toho materiálu "nateče", o tu úlevu když už to máš doma v demijooonech, o tu "pýchu" když se stím nestydíš pochválit známím, o ta rána, když máš jen žízeň a nebolí tě z toho vypitého množství hlava(někdy se holt zadaří ), o tu nas*ranost, když musíš za to zaplatit státu akcis ......
Slivovice nikdy nebyla a nebude mimo región uznávaná a to z důvodu "příchutě" třísloviny z jader, případně její ostrost. Výrobu Whisky určitě znáš, tak že srovnáváme nesrovnatelné
Co se ale zdraví prospěšnosti týká, tak tady smekám před slivkou

Arus, jestli je to Anička ta nadřízená, tak ta je navíc trošku rodina, ta nic neřekne
Ale klidně se zeptejte, samotného by mě to zajímalo. Navíc, donesl jsem vám před práh padesátikg dýni, nevidím důvod proč bych neunesl padesátilitrový demižooon

Ba ne, profesore, Anička se nejmenuje, je to Maruška. Ta slivovice by byla pro ni, ale tuším, že zmiňovala něco o tom, že mají svoji.

Nějakou slivovici máme i my, takže demižooon nechte doma, ale pokud se dostanete k našemu prahu, nebojte se ho překročit a přijít na to kafé

1.1.2018 23:16
profesor1

XXX.XXX.202.14

Já se nebojím. I když.... ale každý máme právo na názor a přístup k životu, tak že nebojím Dokonce mám v paměti pozvání od minule, tak že výhledově jste v pořadí
Každopádně děkuji

Nejsem z velehor, ale nějaký kopec tu máme. Jak píše- cituje Lilo - hezky je po celým světě. Hory miluju, moře dokáže být nádherné i klidné, i rozbouřené..... ale doma je doma. Dost mě kdysi ovlivnila jedna paní, která se vdala a odstěhovala z Rožnova p. Radhoštěm k Olomouci. Dnes jí může být tak 80 let. Když jsme se dali do řeči a ona zjistila že jsem z Valašska, tak se rozbrečela a říkala že si nikdy nezvykla na zdejší(u Olomouce) louky. Že jí děsně chybí pohled na pestré louky v Rožnově. Nikdy by mě nenapadlo, jak může taková ""blbost"" trápit člověka dejme tomu 50 let. Od té doby si toho kde bydlím vážím tak nějak víc

2.1.2018 09:20
lilo

XXX.XXX.201.210

Hele ja jsem take z podkopcu a lesu a ted v polabi na bazine me ty kopce taky chybej... mela jsem zvyk ze kdyz mi bylo ouzko - mela jsem depku... tak jsem sla na kopec... na nejakou vyhlidku... tam byl clovek jakoby nad problem... diky kopci vydejchal ten usazenej hnus a bylo lip... ted ziju v polabi a u vody... mam kousek luzniho lesa - bazinu... kopce lesy a skaly mi tu chybej... na druhou stranu to ze mam kus svy zeme o kterou pecuju mi nedava moc cas se tim trapit... asi byt sama bez rodiny deti tak tady take nezustanu... ale asi to tak ma byt a tak to tak prijmam.. ono za kazdym plotem je trava zelenejsi... tak je dulezity si ty ploty nedelat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2018 09:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já tu u baráku nemám kousek rovnej, všechno je tu ve svahu, že třeba i myšlenka na traktor je jaksi lichá, nikam bych se s ním nedostal. Tady je problém postavit i kruhovej krmelec abych ten sklon nějak nemusel řešit a když přijedu k nějaké kamarádce nebo kamarádovi co něco chová a vidím jak třeba kolečka s hnojem a kulaté balíky netahaj nikde do kopce tak jim tu rovinu závidim. Ale ty zdejší kopečky maj prostě své kouzlo.

2.1.2018 10:03
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tu u baráku nemám kousek rovnej, všechno je tu ve svahu, že třeba i myšlenka na traktor je jaksi lichá, nikam bych se s ním nedostal. Tady je problém postavit i kruhovej krmelec abych ten sklon nějak nemusel řešit a když přijedu k nějaké kamarádce nebo kamarádovi co něco chová a vidím jak třeba kolečka s hnojem a kulaté balíky netahaj nikde do kopce tak jim tu rovinu závidim. Ale ty zdejší kopečky maj prostě své kouzlo.

Tak o bydlení na chalupě v příkrém kopci na horách vím své , ano kouzlo to má a čím je člověk výš tak ten výhled je k nezaplacení.Na procházky?Buď jdete do kopce nebo z kopce.
A nejlepší je jak píšete-hledat jakékoliv trošku rovné místo pro jakoukoliv stavbu aby se člověk co nejmíň nadřel.Třeba postavit foliák, salaš cokoliv...nejdřív strávíte čas tím, že dáváte terén do roviny.To je daň za ten rozhled, radši nahoře na kopci než v údolí.

2.1.2018 11:04
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

A proto razím zlatou střední cestu. Tou je Jistebnická vrchovina https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99%C3%ADrodn%C3%AD_park_Jistebnick%C3%A1_vrchovina Naše staré hospodářské stavení stojí na samém okraji tzv České Sibiře pod kopcem Dehetník. https://mapy.cz/zakladni?x=14.6809959&y=49.5693152&z=11&source=area&id=54 Je tady tak nějak vše, nm je u nás 560 mnm Vím, že v ČR je krásně celkem všude, jak co kdo má rád. Já tento kraj miluju. Je tu od všeho kus, rybníky, Lužnice, lesy, pole, remízky, prima na kolo, běžkařské trasy, Moninec 13 km, staré vesničky, historie, Tábor 13 km. Borůvky, houby.Co vám budu povídat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2018 21:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

K tomu Skotsku a zároveň zpět k tématu:
Kamera na cestách - Skotsko
https://www.ulozto.cz/!pSHjw3cH/kamera-na-cestach-skotsko-zrcadlo-casu-dokument-tvrip-avi
Fakt to stojí za zhlédnutí pokud vás ta zem zajímá. Mrknul jsem teď na to a opět se mi vybavuje ta jejich veliká národní hrdost kterou tady v ČR tak moc postrádám. Sice ti co to točili byli líní vylézt z auta a jít do míst kam nevedou silnice, ale i tak tam je toho ze skotské krajiny opravdu dost.

4.1.2018 21:14
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Jakube, děkuji za inspiraci, jdu na to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2018 22:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Kubo, a jak se rodičům ve Fort Williamu líbilo? Prodloužili si pak pobyt?

Já nevím, ale mě tahle "posedlost horami" připadá běžná pro "panelákové" lidi.
Nevyrůstal jste, Ondro, a vy, Janinko, v paneláku?

My horalé prostě po dalších horách jaksi netoužíme.
Bylo by to pro nás takové to - z bláta do louže.
Zrovna nedávno jsem to řešil s jednou známou.
Ona dosahuje orgasmů v Tatrách, já zase na pláži.

Možná člověk prostě celoživotně a stále hledá to, co nemá, že?
Panelákař ty norská jezera, ten vzdoušek, ty výhledy, ty hory.
A horal to slunce, ty pláže, to teplo, ten písek...

Nebo né?

Hele, ono s těmi panelákovými lidmi je to asi takový nedefinovatelný.

Jsem z paneláku, nikdy jsem neměla jediného prarodiče na venkově a přesto jsem se narodila s tím, že ke mě patří koně a bez nich je mě půl. Od batolecího věku jsem po nich šla a když jsem byla - díky změnám v životě - jen pár týdnů bez možnosti spojit se se zvířecí duší a zelení (bydlení na Praze-Žižkově a cesta jen do práce a domů, maximálně upustit páru na boulderu) - měla jsem takový depky, jaký jsem nikdy nezažila. Takže asi tak. Podle mě se každý s něčím v sobě rodí a to tak nějak celý život hledá, dokud to nenajde. A až to najde, tak ví, že je to to ONO. Jasně, pak zas může mít další sny, ale prostě... je důležité mít něco, v čem se člověk cítí SVŮJ.
Pravda, že kdybych s tátou od malička nemakala se zelení (kácení náletů, údržba zeleně a tak), tak že bych asi horko těžko hledala tu zručnost a odvahu, abych si vybudovala, co mám teď. Ale to je už jen taková nadstavba

4.1.2018 22:13
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Hhippie krásně napsaný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2018 09:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hhippie, připomnělo mi to mou dceru. Ta snad dřív než máma řekla kůň. A úplně všechny penízky, které jí kdy kdo dal k narozeninám apod., si šetřila na koně. A ve 13 si ho koupila. Do té doby za ním chodila. Má ho dodnes, už je to kůň-důchodce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2018 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hhippie, připomnělo mi to mou dceru. Ta snad dřív než máma řekla kůň. A úplně všechny penízky, které jí kdy kdo dal k narozeninám apod., si šetřila na koně. A ve 13 si ho koupila. Do té doby za ním chodila. Má ho dodnes, už je to kůň-důchodce.

To jsou krásné příběhy. Vánoce pokračují...třeba se ještě někdo další přidá se svým příběhem

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2018 12:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jsou krásné příběhy. Vánoce pokračují...třeba se ještě někdo další přidá se svým příběhem

Je to krásné, ale má to i své nevýhody, naštěstí u ní to vyšlo dobře. Ve 13 byla ještě dítě a nevěděl nikdo, co bude dál. Co bude studovat, kde bydlet, s kým žít. Ona se pak vdávala s tím, že její manžel si bere ji i koně. On občas frfňá, ale když je opravdu potřeba, pomůže. Co kdyby její manžel takový nebyl? On taky nevěděl, co to obnáší, mít doma koně, ale zvládá to díky Bohu. Jen už pak nechce dalšího .

11.1.2018 12:23
janau.

XXX.XXX.162.61

lilo napsal(a):
Moc dobrej film byl amores perros... ale je to spis pro otrle...

Zrovna o víkendu jsem si na něj vzpomněla a koukla..také můj oblíbený.
jinak na Berany už se těším, takové filmy mě baví, i když má film klidně i smutný konec..Nutí k zamyšlení.

11.1.2018 13:25
janau.

XXX.XXX.162.61

Nalezení té správné cesty občas trvá - i mně. Já jsem tedy původně taky panelákové dítě z roviny od Kroměřížska..Zvířecí láska mě doprovází od malička, v rámci podmínek jsem ukecala rodiče postupně od křečka, kanárka,2 korel, zakrslého králíka až ke psu, pak odchod do Prahy na hnojárnu, kde jsem se seznámila s mým mužem, také milovníkem zvířat a taky zahradničení Zkoušeli jsme štěstí kousíček od Prahy, u Kladna, koupili domek, ale mohli jsme si tam dovolit jen to zahradničení a k tomu adoptovat 2 psy, pořídit žaka a králíky, ale.. Pořád mi něco chybělo - prostor, čili zvířata, les, kopečky a celkově jsme do toho prostředí neseděli. Tak jsme odešli na Vysočinu, do pidi vesničky 665 m n.m. kde jsme našli to, co jsme hledali. Už jsme tady skoro 3 roky, ale mám pocit, že tady žiju odjakživa, i místní nám to říkaj
Akorát v tom chovu ovcí máme zatím občas nějaké nepříjemnosti a ztráty. Snad se i toto obrátí k lepšímu. Proto tady také čtu a čerpám a jsem ráda, že jsou konkrétně na této diskuzi milí a zkušení chovatelé, kteří ochotně pomáhají začátečníkům jako jsem třeba já.
Díky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2018 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

janau. napsal(a):
Nalezení té správné cesty občas trvá - i mně. Já jsem tedy původně taky panelákové dítě z roviny od Kroměřížska..Zvířecí láska mě doprovází od malička, v rámci podmínek jsem ukecala rodiče postupně od křečka, kanárka,2 korel, zakrslého králíka až ke psu, pak odchod do Prahy na hnojárnu, kde jsem se seznámila s mým mužem, také milovníkem zvířat a taky zahradničení Zkoušeli jsme štěstí kousíček od Prahy, u Kladna, koupili domek, ale mohli jsme si tam dovolit jen to zahradničení a k tomu adoptovat 2 psy, pořídit žaka a králíky, ale.. Pořád mi něco chybělo - prostor, čili zvířata, les, kopečky a celkově jsme do toho prostředí neseděli. Tak jsme odešli na Vysočinu, do pidi vesničky 665 m n.m. kde jsme našli to, co jsme hledali. Už jsme tady skoro 3 roky, ale mám pocit, že tady žiju odjakživa, i místní nám to říkaj
Akorát v tom chovu ovcí máme zatím občas nějaké nepříjemnosti a ztráty. Snad se i toto obrátí k lepšímu. Proto tady také čtu a čerpám a jsem ráda, že jsou konkrétně na této diskuzi milí a zkušení chovatelé, kteří ochotně pomáhají začátečníkům jako jsem třeba já.
Díky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.1.2018 14:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janau: krásně napsáno a přeju mnoho štěstí do budoucna

15.1.2018 08:33
janau.

XXX.XXX.162.61

Tak jsem koukla o víkendu na film "Berani" a můžu říct, že dlouho jsem neviděla tak skvělý film, ještě teď o něm přemýšlím...
Pak jsem stihla ještě "Daleko od hlučícího davu", to bylo takové už hodně odpočinkové a ráda bych viděla třeba i film Shal, ale nikde jsem ho neobjevila, Neměl by někdo tip, kde se k něm dostat?
A vůbec - má ještě někdo nějaké další prima tipy se zvířecí tématikou?

15.1.2018 09:38
lilo

XXX.XXX.201.210

Jeste byl moc peknej film o velbloudu v polsku https://www.csfd.cz/film/40714-velke-zvire/prehled/ navic je tam podepsanej i kieslowski... treba dvoji zivot veroniky stoji za to.

15.1.2018 09:38
moonika

XXX.XXX.136.245

janau. napsal(a):
Tak jsem koukla o víkendu na film "Berani" a můžu říct, že dlouho jsem neviděla tak skvělý film, ještě teď o něm přemýšlím...
Pak jsem stihla ještě "Daleko od hlučícího davu", to bylo takové už hodně odpočinkové a ráda bych viděla třeba i film Shal, ale nikde jsem ho neobjevila, Neměl by někdo tip, kde se k něm dostat?
A vůbec - má ještě někdo nějaké další prima tipy se zvířecí tématikou?

Https://www.youtube.com/watch?v=eiALyHJ7pWo.

15.1.2018 09:44
moonika

XXX.XXX.136.245

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2018 09:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dyt riakm, Vtaci v trni :)

a pak treba
https://www.csfd.cz/film/351388-bella-a-sebastian/prehled/
https://www.csfd.cz/film/31189-bella-a-sebastian-dobrodruzstvi-pokracuje/prehled/

Filmy s i poshanejte neljip na ulozto nebo webshare...

15.1.2018 10:29
janau.

XXX.XXX.162.61

Skvělé!
Tolik inspirace za pár minut
Díky všem!

15.1.2018 12:21
tom.tady

XXX.XXX.83.88

No, když už jste došli k těm psům, tak třeba tutononc:
https://www.youtube.com/watch?v=X3tGlSnWm58

15.1.2018 12:40
profesor1

XXX.XXX.202.14

Tak to už raději Bojar - Barryyy

15.1.2018 12:55
janau.

XXX.XXX.162.61

tom.tady napsal(a):
No, když už jste došli k těm psům, tak třeba tutononc:
https://www.youtube.com/watch?v=X3tGlSnWm58

Jaj, u toho jsem se jako malá holka nabrečela...

15.1.2018 12:55
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Bohouš!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2018 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pred lety jsem to sem posilal ale ani za ty roky nikdo neprelozil
https://www.csfd.cz/film/342697-zanik/prehled/
ke stazeni jsou anglicky, rusky a ja nevim jaky titulky, ale CZ nic.

18.1.2018 13:35
janau.

XXX.XXX.162.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pred lety jsem to sem posilal ale ani za ty roky nikdo neprelozil
https://www.csfd.cz/film/342697-zanik/prehled/
ke stazeni jsou anglicky, rusky a ja nevim jaky titulky, ale CZ nic.

Jéé, to vypadá taky zajímavě.. Ale ty titulky by to chtělo..

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2018 14:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

S tim nepomuzu :).

18.1.2018 17:56
lilo

XXX.XXX.201.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Https://www.csfd.cz/film/225053-chleb-nas-vezdejsi/prehled/.

Ten je na youtubu... tak si ho muzete zkouknout... no treba kdo ma obcas deprese ze by nejradejc se vsim seknul... tak ho to zase prejde...

18.1.2018 18:02
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Lilo Už přečtení recenzí mne vyděsilo. Mám se na to dívat?

18.1.2018 20:07
lilo

XXX.XXX.201.210

Ja to nevidela cele...jen nektere casti.. nahodne.. myslela jsem ze uz jsem tehle film videla ale asi to byl jinej... take si tam zahral kombain na kurata... proto jsem hledala kde to je... ale pravdepodobne je podobnych filmu vice... nekde ho mame v archivu... tak mozna vyhrabu nazev... z meho pohledu je potreba byt stejne tak odosobnen jako ti lide v provozu.. jsou to zkratka zabery z provozu... ale treba tam kde dojej bejka o semeno spis nez tohle cloveka zaujme jak jsou ta zvirata zprznena deformovana pro vysku svalu co to je za kolos... no jak jsem psala vys...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2018 20:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

To si pletes s Earthlings a z toho se slabsi povahy mozna i poblejou.
https://www.youtube.com/watch?v=F_LvR0uMADM
Naproti tomu ten dokument Chleb nas vezdejsi je cajicek.

A jestli si timhle nekdo dokaze zahnat depresi, tak je to mozna uz na nejakou silnejsi medikaci. Tohle normalne uvazujicimu cloveku depresi jeste prohloubi.

18.1.2018 20:45
Bekkky

XXX.XXX.118.224

No přiznám se, že nějak nemám moc odvahu na tyhle věci. Film Berani byl pro mě asi hranice. Situaci s podezřením na na scrapie ve stádu jsem zažila...
A jak lidi dokážou se zvířatama zacházet jsem viděla už dostkrát...

18.1.2018 21:14
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Tak po pár chvílích sledování, v momentě, kdy vezli prasata zřejmě na jatka, a ona se tak zvědavě rozhlížela, jsem to vzdala. Něco povzbudivějšího by nebylo?

18.1.2018 21:46
Bekkky

XXX.XXX.118.224

Je to jen klip a blbina, ale vždycky mi to zvedne náladu
https://www.youtube.com/watch?v=QX-52_P2HTw&list=PL38AE43qYaOL2eF21XrW4xNKFzmex9cjA&index=1.

18.1.2018 22:19
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Bekkky děkuju

19.1.2018 08:01
lilo

XXX.XXX.201.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To si pletes s Earthlings a z toho se slabsi povahy mozna i poblejou.
https://www.youtube.com/watch?v=F_LvR0uMADM
Naproti tomu ten dokument Chleb nas vezdejsi je cajicek.

A jestli si timhle nekdo dokaze zahnat depresi, tak je to mozna uz na nejakou silnejsi medikaci. Tohle normalne uvazujicimu cloveku depresi jeste prohloubi.

No tak to je uplnej protipol... fakt nechutny...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2018 08:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nechutnej zivot, takhle to asi holt chodi. Ale nekomu to mozna vyleci depresi jeste lip nez Chleb naz vezdejsi :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2018 11:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Stejne nejlip se kouka na to kdyz druhej pracuje :)
https://www.youtube.com/watch?v=paCyA9ypEOE.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2018 18:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukám teď na Earthlings a zdá se mi to, nebo tam říkají ve 21. minutě, že se u krav používají pesticidy a antibiotika ke zvýšení dojivosti? Jak vám ATB zvýší dojivost, když při jejich používání se spíš o mléko přichází?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.1.2018 19:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jinak, dokoukal jsem to a já ten film Earthlings zkrátka neberu. Přemýšlím nad zastaralostí některých pasáží, i nad situacemi, které nejsou i ve velkochovech standardní. Jako ukažte mi někdo podnik, kde by se selata zabíjeta tak, že se budou chytat za zadní nohy a mlátit s nima o zem? To by nikdo fyzicky nevydržel dělat 8 hodin denně. To že někdy někdo při tom nafilmoval nějakého kreténa, ještě neznamená že to patří do filmu, kterej si hraje na to že lidem ukáže jak se zachází s tím co jedí. Samozřejmě v lecčems je film pravdivý a chápu, že to je filmováno tak, aby se na to nekoukalo pěkně, ale nebudou mi tvrdit, že se musím po shlédnutí tohoto filmu stát vegetariánem.

19.1.2018 20:54
Bekkky

XXX.XXX.115.17

Dokud budem nakupovat v supermarketech, tak to takhle hůře či lépe bude fungovat. Velkoprodej potřebuje velkododavatele a u velkododavatelů se snáze ukryjou v práci idioti, kteří mají stěží pět obecných, potřebujou si vydělat a zvířata jsou jim zcela ukradená a v rámci sníženého intelektu ani nedohlídnou, co vlastně provádí. Vzhledem k nedostatku pracovních sil v zemědělství je často jediné kritérium, zda se dotyčný dostaví do práce. Kromě toho v takhle velkých podnicích už vládne profesionální slepota a to co nám přijde zcela přes čáru už prostě nikdo nevidí.
Ale těmi supermarkety to začíná...

19.1.2018 21:53
lukasel

XXX.XXX.30.253

Viděl jsem ukázku filmu Poslední zima ale nikde nemůžu najít kde ho stáhnout nebo se na něj podívat. Viděl jste ho někdo?

https://www.youtube.com/watch?v=DLCyhEIR6W4.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2018 01:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bekky: souhlas, ale jdu opět z hospody, takže mě berte trochu s rezervou. Ano supermarketama který se předháněj, kdo udělá akčnější cenu to začíná, ale to pořád neznamená, že se lidi budou ke zvířatům chovat tak jak ve filmu. Ono porážení vystresovaných zvířat v agonii, naprosto zbytečné týrání zvířat před porážkou... to je prostě hovadina. Neznám zákony z USA kde to je točeno, ale v EU takové zacházení prostě a jednoduše není možné. Mám kamarády, kamarádky a všelijaké známé po všech veterinárních správách v ČR, kamarádky, kamarády veterináře z jatek, a všichni se řídí něakejma asi vyhláškama EU a nemůžu tvrdit, že se něco takového občas někde neděje, ale v základu to možné není. To by prostě neprošlo. Ano výjimky potvrzují pravidla a vím o všech možných následných kontrolách u problémových chovatelů, kde se něco nepěkného dělo, ale tohle je prostě přehnaný, je to přes čáru a prostě mi to příjde, jako takové ty klipy veganských ekoteroristů, akorát roztažené do celovečerního filmu, kde je všechno zveličený, ukázáno jen to nejhorší a v určitých chovatelských směrech, o kterých bych se odvážil říct že jim trochu rozumím to jde i proti základnímu smyslu náklady/výdělek. Každopádně kladně hodnotím to, že člověku který do toho nevidí, nepohybuje se se ve velkochovech, ale aspoň mu to trochu nažene hrůzu, to snad trochu otevře oči.

20.1.2018 07:26
ovcezkopce

XXX.XXX.168.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jinak, dokoukal jsem to a já ten film Earthlings zkrátka neberu. Přemýšlím nad zastaralostí některých pasáží, i nad situacemi, které nejsou i ve velkochovech standardní. Jako ukažte mi někdo podnik, kde by se selata zabíjeta tak, že se budou chytat za zadní nohy a mlátit s nima o zem? To by nikdo fyzicky nevydržel dělat 8 hodin denně. To že někdy někdo při tom nafilmoval nějakého kreténa, ještě neznamená že to patří do filmu, kterej si hraje na to že lidem ukáže jak se zachází s tím co jedí. Samozřejmě v lecčems je film pravdivý a chápu, že to je filmováno tak, aby se na to nekoukalo pěkně, ale nebudou mi tvrdit, že se musím po shlédnutí tohoto filmu stát vegetariánem.

Tak tohle si náhodou pamatuju: když jsme chodili na zemědělce na praxi do na tehdejší dobu gigaprasečáku, tak přesně takhle tam nežádoucí selata zabíjeli. Ne, že by se to dělo ve velkým, prostě špatný sele chytli za nohy a praštili s ním o beton. A pravda, je to už víc jak třicet let (to nevylučuje, že se tak zabíjí i dneska), ale rozhodně šlo o výjimky a ne porážku.

20.1.2018 09:32
Bekkky

XXX.XXX.97.145

V mediích se vždycky ukazují extrémy, ale zažila jsem následující:
Pohůnkovi zdrhli odstavený telata z teletníku a nemohl je dostat zpátky, No a protže mu někdo svěřil klíče od Uncéčka, rozhodl se je nahánět strojem. nakonec je zahnal do rohu a chtěl je tlačit podél zdi do vrat, to mu nevyšlo, jedno tele upadlo a ostatní ho ušlapali a několik zranil lopatou na nohách. Protože se to bál říct, a přiznal jen to ušlapané, nohy se zanítily, a nějakou dobu s tím ta telata byla a pak musela všechna na nucenou, protože už s tím nic nešlo udělat.
Byl to idiot, který měl obdobných záseků na triku víc a přešlo se to tak, že "víte co ten Frana zase provedl?" nebyla za něj náhrada a tak i když měl denně 15 piv, nic.

20.1.2018 10:30
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Bekkky napsal(a):
Dokud budem nakupovat v supermarketech, tak to takhle hůře či lépe bude fungovat. Velkoprodej potřebuje velkododavatele a u velkododavatelů se snáze ukryjou v práci idioti, kteří mají stěží pět obecných, potřebujou si vydělat a zvířata jsou jim zcela ukradená a v rámci sníženého intelektu ani nedohlídnou, co vlastně provádí. Vzhledem k nedostatku pracovních sil v zemědělství je často jediné kritérium, zda se dotyčný dostaví do práce. Kromě toho v takhle velkých podnicích už vládne profesionální slepota a to co nám přijde zcela přes čáru už prostě nikdo nevidí.
Ale těmi supermarkety to začíná...

Bekky souhlas.
Nejsem vegerarián a zatím se jím nechci stát, ale právě pro toto jím jen maso zvířat, které jsme si vychovali, takže jen jehněčí a králičí. Vím přesně, jak moje zvířata žijí, co jedí, jak jsou poražena.
Pravda je, že část masa pro naše dvě feny plemene hovawart kupuji, kuřecí, vepřové nožky, vnitřnosti.
Přemýšlím o životě stále, jak ho vést s co nejmenším zatěžováním ostatních bytostí, ale přitom relativně jednoduše a spokojeně. Snažím se nenásilnou formou o osvětu ve svém nejbližším okolí a také o udržování širší krajiny nejen svých pozemků.
Považuji člověka za součást přírody a myslím si, že právě proto, že se z ní vydělil špatně to s ním dopadne.

21.1.2018 08:39
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Tak tady bude filmů několik:
http://www.festivalalimenterre.cz/cz/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2018 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Https://ulozto.cz/hledej?q=Ticho+uz+to+roste

eduardovská farma
Farma za valky
Tales from the green valley
Tudorovska farma
Victorian farm
Victorian Farm Christmas
zelene napady pro modrou planetu
Potraviny a.s.
Louka.2008.PDTV.XviD.CZ-DFT
Az dojde ropa - drsne varovani.

21.1.2018 11:24
profesor1

XXX.XXX.202.14

Nevím jestli to půjde otevřít, ale opravdu jen pro OTRLÉ!
Dámy vy raději NE! Vy raději utírejte slzy kvůli zvířátkům.

http://www.miscopy.com/wp-content/uploads/2016/09/slaughterhouse-style-mass-killing-islamic-state.mp4?id=0.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2018 11:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ty jses de_bil, jestli to jeste jde tak to vymaz. Videl jsem tyhle zabery a bylo me z toho dlouho zle. Dik za zkazeny dopoledne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2018 11:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

By mě Profesore zajímalo kde na tohle chodíš a taky hledám nějakou souvislost proč sem takovou prasárnu dáváš. A fakt na to radši nekoukejte. Je to sice profesionálně natočené, ozvučené, sestříhané i provedené, ale prostě nevím proč na to koukat.

21.1.2018 11:37
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Ani na to nekliknu, děkuju.

21.1.2018 11:54
profesor1

XXX.XXX.202.14

To já jen aby si někteří uvědomili, že na světě netrpí jen zvířata!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2018 16:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lambing Live, neco je na youtube neco na jinejch tube a ja to mam na disku myslim ze komplet. Pekny pokoukani, kdo trosuk umi anglicky tak i neco pochyti.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00wpvyx.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2018 17:30

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2018 19:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Https://www.csfd.cz/film/454191-samska-krev/prehled/.

To nevypadá špatně, už to stahuju, dík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 08:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Smaskou krev vrele doporucuju.
Vcera jsem prosel okolo televize kde bezely zpravy na CT. A vytocil jsem se dobela. CT koprodukuje dalsi trapnej detektivni serial tentorkat s Rodenem. Opravud to vypda ze cesi uz neumej natocit hezkej serial kde by nebyla vrazda nebo ruzova pi...a ze zahrady. Fuuurt dokola tema spital, vrazda, spital, vrazda. V tomhle speru zlate za komousu kdy vznikaly filmy a serialy ze kterych dejchalo clovecenstvi. Ted ani omylem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mastňáčku klídek, zahoď televizi, občas koukni na zprávy přes net a filmy si stahuj z netu. Já vůbec seriály typu Ordinace v růžové zahradě nebo Ulice neřeším, znám je jen z doslechu, nevím kdo v nich kraje, nevím o co tam v ději jde a jsem v klidu. Dokonce ani nevím na jaký prací prášek je teď nejlepší reklama, nebo co zabalit dětem do školy ať mají vydatnou svačinu plnou všech vitamínů, minerálů a ať maj energii na celej den .

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mastnacku, souhlas s Kostějem. K čemupak je televize? Není na světě už nic zajímavějšího ? Kdysi dávno jsme ji měli, pak jsme ji dali mým rodičům, kteří ji do té doby nepotřebovali. Četli, luštili křížovky, pracovali na zahradě a diskutovali. Náhle si stěžovali, že nemají žádný čas, protože pořád musí sedět u televize . Nedokázali se odtrhnout. A když se televize rozbila, byli moc spokojení, že zase můžou klidně žít .

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Me to rozhorcilo kvuli tomu ze z nasich penez ta nositelka kultury a nezavysliho zpravodajstvi, ceska televize nataci takovy sra_cky. Me v tv zajima jen kdyz hraje Sparta a jednou za rok si pustim zpravy. Neziju sam vazeni :) a zase takovej uzurpator jak vypadam nejsem :) ale detem se to snazim filtrovat ponevadz jsem jako decko shlidnul par pohadek, ktery nebyly pro nezralej mozecek. Napriklad ruska Pohadka o putovani nebo pribeh o putovani. Morbidnejsi vec jsem snad nevidel a nechalo to ve me nepeknypocit a nocni mury. Ono ani Temnota v Nekonecnym pribehu neni nic moc :)
Kostey: neuc orla litat, ja jenom sosam, ale obcas i koupim online na alze.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale povím vám, to bylo radosti, když jsem jako malej zjistil, co dávaj v telce po 10. hodině

8.2.2018 17:47
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Hezkýýý, konečně někdo kdo tu pohádku zná. Taky se i moc líbila. Skvělá pecka. Akorát jsem měl za to, že je to slovenský.
https://www.youtube.com/watch?v=S-yKQ5Q-_rs.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tom: je to pro fajnsmekry, ale rozhodne 10+. I kdyz vetsina dnesni drobotiny by nad tim frkala ze to je nuda :)
kdyz jsme u toho retro vzpominani. Na jutubu je i mstitel s pistalou... Vazal sis zavazi na holene abys preskocil borovici? :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 17:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tom: je to pro fajnsmekry, ale rozhodne 10+. I kdyz vetsina dnesni drobotiny by nad tim frkala ze to je nuda :)
kdyz jsme u toho retro vzpominani. Na jutubu je i mstitel s pistalou... Vazal sis zavazi na holene abys preskocil borovici? :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 18:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Da se to stahnout i s ceskym dabingem. Kdepak slovaci i kdyz s Perimbabou trosku konkurujoi, tak na ruskou morbiditu nedosahli :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 18:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale povím vám, to bylo radosti, když jsem jako malej zjistil, co dávaj v telce po 10. hodině

Pocasicko a pak pericko vid :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2018 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pocasicko a pak pericko vid :).

Čoveče to už jsem byl starší, kabelovku jsme měli o trochu dřív. To víš Pražáci...

8.2.2018 19:06
tom.tady

XXX.XXX.83.88

My chytali všehcny zásadní věci na Katowicích "na jedynke".
První díl Star wars byl ve 12 letech naprosto transformační .
ZVláště s proslaveným polským dabingem, kdy jeden člověk oddrmolí všechny postavy filmu...

10.2.2018 23:11
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tom: je to pro fajnsmekry, ale rozhodne 10+. I kdyz vetsina dnesni drobotiny by nad tim frkala ze to je nuda :)
kdyz jsme u toho retro vzpominani. Na jutubu je i mstitel s pistalou... Vazal sis zavazi na holene abys preskocil borovici? :).

Na ja, klasika: "Opravdu mohu, mistře?" .

No, ale český seriály se zdá se pohly z místa. Alespoň, co se lokací a scénografie týče.
Tuto si zahrála naše veranda, ovce (kousky z nich), hrnečky a ohradníková páska:
https://www.facebook.com/dabingstreet/videos/1862513787393663/

Akorát VR4-ky si přivezli vlastní .

11.2.2018 16:09
lilo

XXX.XXX.201.210

No jo jenze mastnacek mluvi o tom co se vysila na prime a nove... tady to je jine kafee... to je totiz ta prazska kavaaarna... mimochodem sleduju a velice se mi libi... v tom pripade tome mate naaadhernou verandu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.2.2018 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Smaskou krev vrele doporucuju.
Vcera jsem prosel okolo televize kde bezely zpravy na CT. A vytocil jsem se dobela. CT koprodukuje dalsi trapnej detektivni serial tentorkat s Rodenem. Opravud to vypda ze cesi uz neumej natocit hezkej serial kde by nebyla vrazda nebo ruzova pi...a ze zahrady. Fuuurt dokola tema spital, vrazda, spital, vrazda. V tomhle speru zlate za komousu kdy vznikaly filmy a serialy ze kterych dejchalo clovecenstvi. Ted ani omylem.

Lilo: Ne, blbe ctes psanej text, nadaval jsem na CT. Nova, prima atd at si sra_cky tocej, ty si na ne vydelaj reklamou.

11.2.2018 20:08
lilo

XXX.XXX.201.210

Aha... ja televizi nemam takze ani nevim co se tam dava a co te tak rozlitilo.. musela jsem si to precist a toho rodena najit... http://www.ceskatelevize.cz/porady/12003239343-princip-slasti/417233100051001/
a to uz bezi? asi nejsou nikde zadne trailery ze by se clovek alespon podival na strihy a tak...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2018 20:23

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2018 12:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Květ pouště". Mám rád Africký kozy které tam jsou sem tam vidět

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2018 06:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kdo ma rad scifi, lety do vesmiru, tohle je navic rodinny sfici, ktery kazdyho minimalne jednou rozbreci jak zelvu. Amici tohle umej.

https://www.youtube.com/watch?v=MoLkabPK3YU

https://www.csfd.cz/film/227786-interstellar/prehled/.

29.5.2018 10:10
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Haha,
tak když už došlo na sci fi, je tu jedna totální pecka (pro střihače): Blade runner.

https://www.youtube.com/watch?v=eogpIG53Cis

Pokud nespadáte do takto specifikované lategorie, přečtěte si knižní předlohu:
"Sní androidi o elktrických ovečkách?".

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.5.2018 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jojo, muj oblibenej film, akorat v nem neni o ty ovci zminka. Knizka je lepsi :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.6.2018 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pri milovniky koz :) Hned na zacatku je kozorozec a jeho akrobaticky vykony

https://webshare.cz/#/file/Ey3ex1J154/zazracna-planeta-2-planet-earth-ii-2016-02x02-pohori-cz-war-mkv.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2020 16:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

O zpracovavani vlny na Islandu

https://youtu.be/3yrmTlN0t_o

Přidejte reakci

Přidat smajlík