Zvířata

Zvířata na krytíChovatelské stanice

Články a atlasy

Kontakt

Podpora a bezpečnost - kontakt
Zvířata na prodejVšechna zvířata na prodej
iFaunaiFauna
Americký TeleVet už šestým rokem urychluje řešení potíží mazlíčků
Sdílet:

Americký TeleVet už šestým rokem urychluje řešení potíží mazlíčků

Všeobecné

„Můj pes Brady si přivodil drobnou ránu na noze. Zavolal jsem proto do veterinární ordinace, abych zjistil, zda mi mohou pomoci. Řekli jen ‚musíte přijet'. Bylo pět hodin ráno a Brady má z aut úzkost, což situaci ještě zhoršilo. Po 50 minutách v zácpě jsem dorazil k veterináři, který řekl, že bude v pořádku. A jeli jsme zpátky...“

Podobnou situaci už někdy zažila řada majitelů. Pro Stevena Cartera, který takto vezl k vyšetření svého bostonského teriéra, šlo ale nakonec o impuls pro vznik služby TeleVet: „Uvědomil jsem si, že je třeba najít lepší způsob, jak se s veterinářem spojit.“ Jedním z hlavních pilířů nové platformy se proto hned od začátku staly online konzultace.

TeleVet dnes funguje už šestým rokem a napříč Spojenými státy ho pro pohodlnější komunikaci využívají tisíce veterinářů a majitelů zvířat. Potíže, které nevyžadují osobní prohlídku, jako jsou právě drobné rány, ale taky infekce, kašel nebo například zvracení, tak mohou lékaři snadno zkontrolovat i na dálku. 

V rámci výuky studentů službu od roku 2020 využívá i Fakulta veterinární medicíny Cornellovy Univerzity v New Yorku.

Vše na jednom místě

Zatímco majitelům šetří TeleVet hlavně čas a starosti s přepravou, kterou mnoho koček a psů prožívá ve stresu, do ordinací přináší celý systém snadnější organizace práce.

V rámci jednoho řešení usnadňuje mimo jiné zpracování plateb, správu požadavků klientů, automatizuje plánování schůzek a nabízí efektivní nástroj, přes který se mohou veterináři s klienty spojit — pomocí videa, hlasových hovorů nebo textových zpráv. Na jakémkoliv zařízení a přímo přes webový prohlížeč, bez nutnosti stahovat jakoukoliv aplikaci. 

Výhodou oproti klasickému volání je vedle videa i to, že TeleVet nabízí možnost ke konverzaci rovnou vkládat poznámky, které se propisují přímo do pacientovy složky. Volajícím pak taky umožňuje přímo sdílet soubory a fotky. Vše pro rychlé řešení problémů, klidnou mysl majitelů a zejména větší pohodlí samotných zvířat.

Autor textu: Dan Šácha
Autor fotografií zdroj: Shutterstock
Přihlaste se k odběru
Přihlaste se k odběru
Přihlaste se k odběru
Přihlaste se k odběru