Miniprasátka - informace

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.7.2010 07:27
akela

XXX.XXX.42.243

Zdravím všechny chovatele miniprasátek. Po mnohém pátrání na internetu a neustálém přílivu miniprasátek do našeho útulku jsem usoudila, že by nebylo špatné vytvořit stránky s pravdivými informacemi o miniprasátkách a jejich chovu. Moc bych uvítala jakoukoliv pomoc, vaši osobní zkušenost a podobně. Vzhledem k tomu, že nejsem příliš velký odborník přes výpočetní techniku, tak stránky budou umístěny na této adrese www.miniprasatko.estranky.cz
Pokud by jste chtěli jakkoliv přispět do jejich obsahu, budu moc ráda. Chtěla bych také vytvořit jednoduchý seznam chovatelů s jejich chovnými zvířaty, aby bylo možno tato prasátka dále šlechtit na požadované vlastnosti. A zároveň potencionálním novým chovatelům umožnit zkontaktovat chovatele, který jim nebude vtloukat do hlavy bludy. Prosím pomozte, naše miniprasátka si to zaslouží.

Děkuji
Alena Křesťanová
akelinaposta@seznam.cz:-)

1.7.2010 23:14
lavacca

XXX.XXX.1.3

Chcete něco říct? Už jsem takové stránky asi před týdnem chtěla založit. :-) jenže se mi nějak nedostááv času, tak jsem to zatím odložila. Mám svoje vlastní webovky + se snažím vylepšovat webovky o Quessantských ovečkach (miniovečkách), kde právě mám jak se starat, apod. + seznam chovatelů s kontakty na ně. :-)

Jak najdu volno, ráda přispěji se svými zkušenostmi. :-)

3.7.2010 11:19
katjuschka

XXX.XXX.73.127

Akela, napíšem ti na mail =) Skvelý nápad.

Inak my máme stránku www.miniprasiatka.eu, kde sa snažím dávať skúsenosti zahraničných chovateľov. Len tiež je času pomenej, dúfam že ich dám skoro dokopy =)

27.8.2010 17:06
akela

XXX.XXX.42.243

Tak, stránky www.miniprasatko.estranky.cz pomalu nabývají na hotovosti. Uvítám jakékoliv další rady a zlepšení.

6.9.2010 07:49
marketazalbre

XXX.XXX.46.78