Máme zde dalšího podvodníka!

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
16.6.2016 14:00
tominoprague

XXX.XXX.30.198

Zdravím, chci vás upozornit na prodávajícího s nickem "SIDOUSEK", telefonní číslo...772 347. Prodává Zmiji Rohatou. Mluvil jsem s pánem po telefonu, krom toho, že byl arogantní, když jsem mu napsal, že se na zmiji těším, napsal mi, že mi ji teda neprodá, že když se těším, určitě nejsem zkušený chovatel. Ještě před tím jsme se bavili o způsobu dopravy. Přiblížit ji nikam nemohl - podotýkám, že jsem z Prahy- východ, inzerent z Prahy - Západ. A jelikož nemám auto, musel bych pro ni jet MHD. Na to pán odpověděl, že je to pro ni stres a že takovému člověku ji neprodá. Následně přestal komunikovat. Když jsem mu napsal, aby se mnou komunikoval, protože jsme se původně domluvili, že tedy seženu někoho s autem, kdo mě odveze tam i zpět. Bohužel, domluva se zasekla někde v bodě mezi. Nakonec mi pán napsal SMS, že si mě najde, že se mám těšit. Následně tedy bylo podáno trestní oznámení za výhrůžky. Pán je z Dobřichovic, na IFAUNĚ se dá najít pod telefonním číslem...772 347 nebo nickem SIDOUS nebo SIDOUSEK. Zřejmě se jedná o někoho, kdo ve skutečnosti žádné zvíře nemá, jen vyhrožuje lidem.

16.6.2016 14:30
sidousek

XXX.XXX.87.2

Dobry den! Tak abych uvedl vse na pravou miru! 1. Nebudu prodavat jedovateho hada cloveku ktery o nich vubec nic nevi.2 chce je vozit mhd v tasce.3 vola vam domu v pul jedenacte vecer.had je samozrejme dale k prodeji. Pokud by mel nekdo zajem! s pozdravem sidousek.

16.6.2016 14:50
tominoprague

XXX.XXX.30.198

Ano, já zájem měl, zkušenosti mám také a nemám jich zrovna málo, vážený pane. Když tedy posuzujete, že daný člověk o jedovatých hadech nic neví podle toho, že vám řekne, že se na Zmiji těší, tak jste nemocný člověk. A co se týče zavolání v půl 11 večer, ano, protože jste celý den nekomunikoval a domluva prostě vázla. Hlavně chlap, co má doma malý dítě a chová jedovatý hady není normální. Asi to budu muset vzít přes KVS a taky přes Policii, protože ohrožujete malé dítě na životě.

16.6.2016 14:52
tominoprague

XXX.XXX.30.198

Spíše vy mi přijdete jako amatér. ZKUŠENÝ CHOVATEL si nenechá v bytě jedovatý hady, když má malý dítě, to je snad logické! Ale dle vašeho projevu v SMS zprávách, soudím, že jste asi hodně duševně chorý. Takovíto lidé by neměli mít ani děti, ani zvířata, protože vaše úroveň smýšlení je na úrovni houpacího koně.

16.6.2016 14:58
tominoprague

XXX.XXX.30.198

A co se týče převozu hada - MHD i auto se pohybuje stejně. Naopak vy nejste ani schopen hada vyndat a přesunout do krabičky na převoz, takže to působí, jako byste to byl vy, kdo neumí manipulovat s jedovatými hady. Na druhé straně asi hodnotíte lidi podle toho, zda mají auto nebo ne. Protože člověk, který auto nemá, nemá nárok si od vás koupit Zmiji, ikdyž by jí zajistil perfektní život v zajetí tak, aby jí to vůbec nevadilo a aby se jí dostalo potřebné péče. Nehledě na to jste napsal, že jste ochoten ji v neděli někam dovézt. Asi nevíte co chcete. Jak říkám, takovýto člověk nemá nárok vlastnit zvíře nebo nedej Bože dítě. Když to tak vidím, to dítě musí být chudáček a je mi ho ze srdce líto. Protože jestliže nejste schopen přesunout hada z terária do přepravky, nejste tudíž schopen ani dítěti utřít zadnici po vykonání potřeby.

16.6.2016 16:21
sidousek

XXX.XXX.87.2

Ha ha vy ale vubec nic nevite! Duvod prodeje posledniho jed.hada je ono male dite, ktere ted zacina lez.hada mam zamceneho v misnosti s tera zviraty.a terarium ma dalsi zamek!duvod proc jsem nechtel aby byl prepravovan mhd je snad jasny!co kdyby nahodou utekl.vy nemate kus rozumu! Uz sms typu mam doma dve krajty jak se od nich pece lisi? Me meli od umyslu vam ono zvire prodat odradit! A pokud vim napsal jsem vam ze bych ji radeji dal do rukou zkusenemu chovateli!asi jste to nepochopil! A nadale jste me volal! Ale v pul 11 v noci kdy normalni pracujici clovek spi! Vy ste jen nastvany ze jsem vam ji nechtel prodat tak kopete okolo sebe! Uz se vami nadale nebudu zabyvat!

16.6.2016 16:27
tominoprague

XXX.XXX.30.198

Nezabývejte, nikdo se vás o to přece neprosil. Dvě krajty plus dalších X zvířat, plazů, jedovatých sklípkanů,... Pane, já tu mám plno jedovatých zvířat, ale rozhodně tu nemám dítě, které by bylo ohroženo. No jo, asi vám nikdo není dost dobrý. A pokud vám něco říká přepravka se zabezpečením - tzn plastová krabice s otvory k dýchání a uzamykatelným víkem, ze které neuteče ani krajta, natož 30 cm dlouhá zmije., vám asi nic neříká. Nekopu kolem sebe, když to tak čtu, ani bych si ji od někoho takového nekoupil. Měl bych totiž denně 30 telefonátů, jestli jsem jí třeba náhodou nezapomněl dát vodu nebo tak. Asi máte moc vysoké nároky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2016 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přijde mi že máte IQ houpacího koně :) nevím V ČEM je péče o Zmiji jiná než o Krajtu a v čem je proboha živého tak strašně špatné to, že by si ji pán odvezl v přepravce byť třeba busem?Ono jako auto sebou nedrncá, nedělá stejný kravál jako autobus atd...jako co si o sobě vůbec myslíte?To takhle VŠEM lidem nařizujete, čím mají jezdit, atd.?!Vy jste asi pěkný hlupák...pán by se třeba o hada dobře postaral, vaše předpoklady pro to, že se nebude mít had dobře jsou směšné...nepodal jste tu 1 jediný pádný argument ČÍM vás pán tak strašně odradil. Hlavně máte moc vysoké ego, to byste si měl uvědomit a neházet vinu na někoho, kdo se s vámi chtěl domluvit a hada koupit.Chováte se jak malý urážlivý pubescent.

16.6.2016 16:47
loraena

XXX.XXX.91.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přijde mi že máte IQ houpacího koně :) nevím V ČEM je péče o Zmiji jiná než o Krajtu a v čem je proboha živého tak strašně špatné to, že by si ji pán odvezl v přepravce byť třeba busem?Ono jako auto sebou nedrncá, nedělá stejný kravál jako autobus atd...jako co si o sobě vůbec myslíte?To takhle VŠEM lidem nařizujete, čím mají jezdit, atd.?!Vy jste asi pěkný hlupák...pán by se třeba o hada dobře postaral, vaše předpoklady pro to, že se nebude mít had dobře jsou směšné...nepodal jste tu 1 jediný pádný argument ČÍM vás pán tak strašně odradil. Hlavně máte moc vysoké ego, to byste si měl uvědomit a neházet vinu na někoho, kdo se s vámi chtěl domluvit a hada koupit.Chováte se jak malý urážlivý pubescent.

A on je chovatel povinný podat argumenty, proč ho potenciální zájemce odradil? To má snad povinnost zvíře prodat každému, kdo se o něj přihlásí? Mě přijde fér, že zájemci sdělil, že mu hada nechce prodat, ostatní to dělají prostě tak, že přestanou komunikovat. To mi spíš přijde divné, že tady pan stěžovat nadále chovatele prudil. To mi nepřijde uplně normální, když mi někdo řekne, že mi zvíře neprodá, abych ho dál prudila. Uvedená zmije navíc není vzácná a pokud zájemce není uplný trouba, tak si snad je schopý najít jiného chovatele? Opravdu nechápu tuhle diskusi o ničem...

16.6.2016 16:52
loky12345

XXX.XXX.57.157

Sidousek prodat tu zmiji by bylo úplně normální nevím co řešíš... MHD? to kdyby se stěhoval a nemel auto tak musí jít pěšky? To jak si dá tominoprague pozor už tě nemusí zajímat. A bydlí v Praze, takže kdyby ho ta zmije uštkla mohlo by se okamžitě jednat a ty by jsi z toho prodeje samozřejmě žádný postih neměl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2016 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Konečně normální názor!Plně souhlasím!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2016 17:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

BTW Vy chcete ODRADIT někoho kdo od vás chce hada koupit?! A jinak jste normální?! Jako pardon, ale tohle je i na mě silná káva...tak bud chci prodat, anebo nechci. Nic mezitím! Možná by bylo fajn si tohle v sobě nejdříve ujasnit a potom teprve dávat inzeráty...tohle seriozně moc nepůsobí, nezlobte se na mě, a plně chápu pana že ho to naštvalo...mě by to naštvalo taky!

16.6.2016 18:18
raddei

XXX.XXX.62.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přijde mi že máte IQ houpacího koně :) nevím V ČEM je péče o Zmiji jiná než o Krajtu a v čem je proboha živého tak strašně špatné to, že by si ji pán odvezl v přepravce byť třeba busem?Ono jako auto sebou nedrncá, nedělá stejný kravál jako autobus atd...jako co si o sobě vůbec myslíte?To takhle VŠEM lidem nařizujete, čím mají jezdit, atd.?!Vy jste asi pěkný hlupák...pán by se třeba o hada dobře postaral, vaše předpoklady pro to, že se nebude mít had dobře jsou směšné...nepodal jste tu 1 jediný pádný argument ČÍM vás pán tak strašně odradil. Hlavně máte moc vysoké ego, to byste si měl uvědomit a neházet vinu na někoho, kdo se s vámi chtěl domluvit a hada koupit.Chováte se jak malý urážlivý pubescent.

Pouze toliko: péče o byt jen cerastesku je naprosto odlišná od jakékoliv krajty. Pokud se někomu zájemce o jedáka nezdá, tak je to čistě jeho věc.

16.6.2016 18:20
raddei

XXX.XXX.62.22

tominoprague napsal(a):
Ano, já zájem měl, zkušenosti mám také a nemám jich zrovna málo, vážený pane. Když tedy posuzujete, že daný člověk o jedovatých hadech nic neví podle toho, že vám řekne, že se na Zmiji těší, tak jste nemocný člověk. A co se týče zavolání v půl 11 večer, ano, protože jste celý den nekomunikoval a domluva prostě vázla. Hlavně chlap, co má doma malý dítě a chová jedovatý hady není normální. Asi to budu muset vzít přes KVS a taky přes Policii, protože ohrožujete malé dítě na životě.

Pokud vám přijde jako problém chovat jedovaté hady a mít malé dítě, tak to jste milý zlatý 3,14ča. Po tomto příspěvku bych vám neprodal ani mražené hole.

16.6.2016 18:21
raddei

XXX.XXX.62.22

tominoprague napsal(a):
Spíše vy mi přijdete jako amatér. ZKUŠENÝ CHOVATEL si nenechá v bytě jedovatý hady, když má malý dítě, to je snad logické! Ale dle vašeho projevu v SMS zprávách, soudím, že jste asi hodně duševně chorý. Takovíto lidé by neměli mít ani děti, ani zvířata, protože vaše úroveň smýšlení je na úrovni houpacího koně.

Člověk chovající jedovaté hady, musí být schopen zajistit jejich bezútěkovost.

chameleontomik

16.6.2016 18:22
chameleontomik

XXX.XXX.61.1

Nevím zda má zadavatel x účtů nebo je jen tolik netolerantních lidí.
Ohánět se dítětem v domácnosti je ubohost. Už jen proto, že je to zaprvé věc majitele hada (sorry, ale sledovat fcb, abych hledal špínu?) a za druhe o zabezpečení nemáte ani prd tušení
Na druhou stranu vám přijde ok vozit mhdčkem jedovatého hada, kolik je tam dětí? Tam už vám to přijde ok protože máte plastový zamykatelný box, který rozhodně nejde rozbít a tím ohrozit autobus.
Pokud se zadavatel ptal jaký je rozdíl v chovu zmije od krajty, je odstrašující samo o sobě. Pokud mám mít jedovatého hada mám mít vše načtené, nachystané a připravené.
A ať už je prodejce sebevětší arogantní blbec zachoval se jako chovatel a rozumný člověk, že vám hada odřekl, neohrozil vás či vaše okolí na životě, a místo peněz za hada volí bezpečí! NEPRODÁVAT každému za každou cenu!

Podal ste trestní oznámení za výhružky? a informoval jste i policii o chystaném převozu smrtelně jedovatého hada mhd? nebo o volání i po odmítnutí např. v hod? není to obtěžování? a co, si to budu muset vzít přes KVS a taky přes Policii, protože ohrožujete malé dítě na životě, to spadá pod výhružku, zastrašování?

Naučte se vyrovnávat s odmítnutím v životě jich zažijete mnoho a pán vám dost možná zachránil život.

chameleontomik

16.6.2016 18:26
chameleontomik

XXX.XXX.61.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
BTW Vy chcete ODRADIT někoho kdo od vás chce hada koupit?! A jinak jste normální?! Jako pardon, ale tohle je i na mě silná káva...tak bud chci prodat, anebo nechci. Nic mezitím! Možná by bylo fajn si tohle v sobě nejdříve ujasnit a potom teprve dávat inzeráty...tohle seriozně moc nepůsobí, nezlobte se na mě, a plně chápu pana že ho to naštvalo...mě by to naštvalo taky!

Jistě je rozumnější prodat hada za každou cenu, komukoliv.
Jedovatí hadi by se měli standartně prodávat v supermarketech hlavně, že jd eo kšeft společně stím zrušit hranici alkoholu a cogaret jde jen o kšeft.
možná by bylo fajn ujasnit si, že nejde vždy o kšeft a sou lidi co používají tu srandovní věc co máte v hlavě. Pokud nejste duplikát zadavatele, protože vám bylo blbé tu monologovat bez někoho kdo s vámi souhlasí, tak vyjděte ven najděte kámen velikosti grepu, postačí i cihla a opakovaně udeřte prudkými pohyby do hlavy, nejspíš došlo k pozastavení systemu.

16.6.2016 18:28
loraena

XXX.XXX.91.69

chameleontomik napsal(a):
Nevím zda má zadavatel x účtů nebo je jen tolik netolerantních lidí.
Ohánět se dítětem v domácnosti je ubohost. Už jen proto, že je to zaprvé věc majitele hada (sorry, ale sledovat fcb, abych hledal špínu?) a za druhe o zabezpečení nemáte ani prd tušení
Na druhou stranu vám přijde ok vozit mhdčkem jedovatého hada, kolik je tam dětí? Tam už vám to přijde ok protože máte plastový zamykatelný box, který rozhodně nejde rozbít a tím ohrozit autobus.
Pokud se zadavatel ptal jaký je rozdíl v chovu zmije od krajty, je odstrašující samo o sobě. Pokud mám mít jedovatého hada mám mít vše načtené, nachystané a připravené.
A ať už je prodejce sebevětší arogantní blbec zachoval se jako chovatel a rozumný člověk, že vám hada odřekl, neohrozil vás či vaše okolí na životě, a místo peněz za hada volí bezpečí! NEPRODÁVAT každému za každou cenu!

Podal ste trestní oznámení za výhružky? a informoval jste i policii o chystaném převozu smrtelně jedovatého hada mhd? nebo o volání i po odmítnutí např. v hod? není to obtěžování? a co, si to budu muset vzít přes KVS a taky přes Policii, protože ohrožujete malé dítě na životě, to spadá pod výhružku, zastrašování?

Naučte se vyrovnávat s odmítnutím v životě jich zažijete mnoho a pán vám dost možná zachránil život.

Upřímě doufám, že má jen víc účtu. Představa, že je takových lidí víc, je hrozivá.

16.6.2016 18:29
raddei

XXX.XXX.62.22

Celkově na mne tato debata působí, jako naprosté dohady o ničem. Jelikož všichni zkušení jedaři používají odborné názvy nebo alespon jejich skomoleniny, tuším že jste opravdu všichni hrubě zasvěceni.
A/ prodávající nemá povinnost prodat
B/ přeprava MHD problém určitě není. Alespon v případě vhodného zabalení a vhodné přenosky
C/ chovat jedovaté hady není jako blbnout s reginama, spilotama atd.
D/ chovatel jedovatých hadů v případě narození dítěte nemá povinnost něco prodávat a je čistě na jeho zvážení, do jaké míry si je jistý zabezpečením chovu.

16.6.2016 21:01
mojipsi

XXX.XXX.5.8

Taktéž doufám, že pán má více účtů, pokud neví, v čem se liší péče o cerastesku a regínu, tak na jedáka si má dle mého názoru ještě dost dlouho počkat a načíst toho tuny.Zájemce na mě dělá dojem " mám doma jedáka, to jsem frajer a mám na to koule ".
Nevidím problém v tom mít doma jedovaté hady a dítě, protože jedáci, jsou úplně jiná liga zabezpečení.

16.6.2016 21:15
kladno

XXX.XXX.151.100

Ačkoli jsem se zařekl, že do debat tu nebudu zasahovat, tohle téma mi nedá.
Naprosto souhlas s raddei.
Chovám jedovaté druhy hadů už X let a pokud něco prodávám, vždy se snažím tato zvířata přenechávat jenom lidem který krom toho že dosahli 18-ti let, ve mě i budí důvěru (že maj jasno a vědí co dělají). Vždycky vítám pokud má dotyčný už zkušenosti s jedáky (což si myslím že dokážu i na poměrně velké % odhadnout).
A pokud začnou padat nějaké dětinské otázky - NEPRODÁM!
Tím neříkám, že nepomůžu nebo neporadím a nakonec třeba i nenechám nějakého toho jedáka úplným záčátečníkům. Jen mi prostě musí přesvědčit, že ví co dělá.
Jak píše raddei; srovnávat chov jedáků s krajtama opravdu nejde.
Ono totiž; neumíte si představit jaké pocity má člověk když někomu pustí něco ze svého chovu a on během krátké doby skončí ve špitále (ikdyž, dotýčný z mé zkušenosti naštěstí jen na pozorování).

16.6.2016 21:33
loky12345

XXX.XXX.57.157

Už by bylo dobré to přestat řešit. Tato diskuse už je opravdu o ničem.

16.6.2016 21:48
raddei

XXX.XXX.62.22

loky12345 napsal(a):
Už by bylo dobré to přestat řešit. Tato diskuse už je opravdu o ničem.

0no se blbě kecá do něčeho o čem víte kulový. Bohužel se tu občas ještě ukážou lidi co vědí o čem se debatí a mají kolikrát i co dodat.

16.6.2016 22:06
loky12345

XXX.XXX.57.157

Tak jasný, dobře že tě tu máme. :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2016 22:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

A já si pořád prostě troufnu tvrdit, že dokud někoho nevidím osobně a nemůžu si s ním normálně promluvit z očí do očí, tak můžu daného zájemce odhadnout špatně a třeba ho i poškodit, nebo urazit. Já jsem také prodával štěňata a záleželo mi na tom, do jakých podmínek půjdou...ale určitě jsem nelez do domácností lidí a neštudoval, kolik prachu mají na nábytku - a i s tímto už jsem se setkal...občas nestačím zírat, co si prostě někdo dovolí a jak přehnané má představy o tom, jak tzv. zabezpečí to, že zvíře bude v dobrých podmínkách.Nezabezpečí to nikdo nikdy nijak, je to prostě součást celého procesu prodeje jakéhokoliv zvířete. Domnívám se, že když si takoví zvíře bere 33 let starý pán, je to snad proboha o něčem jiném, než když by si ho bral pubertální člověk kterému je 15!A nejlepší na tom je že mnohdy onen chovatel - majitel vše čeho se tak strašně bojí u druhých, sám dělá...nejednou sem byl svědkem toho, že majitel který zvíře prodával, tak ho měl sám v tak strašných podmínkách a la co mi vnutili v Pet centeru, tak jsem prostě KOUPIL, protože zvíře by bez toho přece NEMOHLO ŽÍT.Nejsem odborník na hady, ale po diskusi s pár chovateli bych řekl, že 30 cm dlouhá Zmije, byť je sebeagresivnější, tak prostě v plastové uzavřené krabičce ve které se běžně hadi na burzách prodávají (a také jedovatí!)by cestu autobusem přežila úplně stejně, jako cestu autem. Nevidím v tom žádný rozdíl...takže trochu nechápu proč tu zase ponižujete a srážíte zájemce, kterého nikdo neznáte a NIC o něm nevíte. Miluji zvířata, a rád se jich zastávám. Ale nemiluji tzv.chronické chránitele všech zvířat na světě, protože do všeho jenom kecají jak jsou chytří, a dělají jenom dusno a rozbroje.Už mi připomínají ty tzv. "sluníčkáře"...nebo zastánkyně chudinek psů, kteří dle těchto lidí jsou vlastně VŠECHNY Z MNOŽÍRNY jenom proto že nemají průkaz původu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2016 22:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

chameleontomik napsal(a):
Jistě je rozumnější prodat hada za každou cenu, komukoliv.
Jedovatí hadi by se měli standartně prodávat v supermarketech hlavně, že jd eo kšeft společně stím zrušit hranici alkoholu a cogaret jde jen o kšeft.
možná by bylo fajn ujasnit si, že nejde vždy o kšeft a sou lidi co používají tu srandovní věc co máte v hlavě. Pokud nejste duplikát zadavatele, protože vám bylo blbé tu monologovat bez někoho kdo s vámi souhlasí, tak vyjděte ven najděte kámen velikosti grepu, postačí i cihla a opakovaně udeřte prudkými pohyby do hlavy, nejspíš došlo k pozastavení systemu.

Upřímně cigarety i alkohol jsou větší zabijáci lidstva než jedna malá Zmije v teráriu pod zámkem.Jste strašně chytrej, rád tu machrujete...ale řekl byste mi to do očí?!Asi ne co :) na to byste koule asi neměl.

16.6.2016 23:43
raddei

XXX.XXX.62.22

Kodrcik83
to že někoho poškodím tím, žemu neprodám zvíře, je naprostá utopie. Urazit někoho tím, že mi nepřijde k něčemu způsobilý? Neřeším.
Srovnávat cerastesku s krajtou, nebo tahat do této debaty PET centrum? Vždyt je to úplně mimo mísu.
Kolik životních projevů jste u cerastesky zažil? Kolikrát jste měl možnost účastnit se manipulace s cerasteskami? Podle vašich reakcí to bude někde mezi 0 a 1. Jinak by jste věděl, že cerasteska není jen buřt válející se v písku.

"Miluji zvířata, a rád se jich zastávám. Ale nemiluji tzv.chronické chránitele všech zvířat na světě, protože do všeho jenom kecají jak jsou chytří, a dělají jenom dusno a rozbroje.Už mi připomínají ty tzv. "sluníčkáře"...nebo zastánkyně chudinek psů, kteří dle těchto lidí jsou vlastně VŠECHNY Z MNOŽÍRNY jenom proto že nemají průkaz původu. "

Myslím že tenhle odstavec je tu naprosto k ničemu, jelikož z oponentů jsem na nikom podobné projevy nepozoroval.

Afričan

17.6.2016 06:55
Afričan

XXX.XXX.112.242

Ve stručnosti pro autora diskuse:
1) Chovatel zvířete, obzvlášť jedovatého hada, má povinnost vybírat si dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, komu zvíře prodá. Má plné právo kohokoliv odmítnout a za mne palec nahoru, že jej neprodal vám..

2) Chovatel jedovatých plazů by měl být registrovaný na KVS ideálně před nabytím prvního zvířete. Pochybuji, že to jste udělal. Mimo jiné zde musí prokázat zabezpečenost svých terárií před únikem plazů. NENÍ problém chovat jedovaté hady v bytě s dětmi - pouze musíte dodržet několik velice zásadních podmínek.

3) Chováním jedovatých sklípkanů nezískáte ŽÁDNOU praxi pro chov jedovatých hadů. Pokud by bylo třeba vzít zvíře do ruky (špatná svlečka, paraziti, vyhřezlá kloaka, atd), chce to už trochu cviku. Zrovna zmije rodu Cerastes si umí zoubkem pěkně sáhnout "za roh". Krom toho jejich jed je poměrně účinný a sám doktor Valenta, který má v ČR bez pochyb největší praxi s terapií po hadím uštknutí, považuje rod Cerastes vedle Echis či Bitis za problematický v případě, že se projeví povaha jedu. Případy uštknutím rohatou zmijí, které popisovat i s fotografiemi, mu dávají jednoznačně za pravdu

4) Pokud tady brečíte, že vám pán nechce prodat rychlou zmiji s potentním hemotoxinem, sám sebe zařazujete do skupiny lidí, kteří by takové zvíře mít neměli. Nemáte disciplínu.

5) Pokud byste o hadech něco věděl, vědět byste také, že cerastesky jsou velice často k mání, jak již odchovy tak i především egyptské importy (které drží a bez problémů se i rozmnožují) a místo ztrapňování sebe sama byste si prostě počkal na další inzerát.

6) A končím.

17.6.2016 11:21
Hades_katka

XXX.XXX.193.145

V prvotní chvíli jsem si myslela, že jenom tak přeháníte a kopete kolem sebe, jelikož vám nebylo umožněno koupit si od sidouseka jedovatého hada. Ale pak jsem se začetla do těch reakcí...

A teď opravdu netuším, co si mám o vás vlastně myslet. Ale jednou vím jistě. Hada bych vám neprodala. A jedovatého už vůbec ne. V něčem bych vám zpočátku klidně dala za pravdu, ale vy výsledku to je úplně jedno.

Podle vás není pán normální, jelikož má malé dítě a jedovatého hada (který je jednak zabezpečen, druhak se ho pán zbavuje). Ale podle mě nejste normální vy. A to z více důvodů, které už přede mnou pár lidí napsalo.

Mně se tohle zdá prostě na hlavu. Zase bych tolik neřešila ty zkušenosti. Přeci jen, pokud chcete chovat jedáky, jednou se s nimi začít musí. A každý chovatel jedáků přeci jen někdy začínal. Ale zase nemůžete říct, že zkušenosti máte, že chováte krajty a to je to samé. Prostě bych jednala na rovinu. "Jedáka jsem ještě nikdy neměla, ale hady chovám už tolik a tolik let. Všechno jsem si nastudovala, had už má připravené terárium..." To už zní lépe, ne? Klidně připojit i poznámku, že pokud nastane nějaký problém, nebudu si vědět rady... tak se tomu chovateli ozvu s prosbou o pomoc.

K tomu MHD... vhodné to rozhodně není, ale pokud je had opravdu v nějakém bezpečném boxu, proč ne. Ale rozhodně bych si na to dávala pozor a preferovala to auto...

A... já nevím prostě... Možná byste se mohl nejdříve zamyslet sám nad sebou a potom něco psát...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.6.2016 20:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hades_katka napsal(a):
V prvotní chvíli jsem si myslela, že jenom tak přeháníte a kopete kolem sebe, jelikož vám nebylo umožněno koupit si od sidouseka jedovatého hada. Ale pak jsem se začetla do těch reakcí...

A teď opravdu netuším, co si mám o vás vlastně myslet. Ale jednou vím jistě. Hada bych vám neprodala. A jedovatého už vůbec ne. V něčem bych vám zpočátku klidně dala za pravdu, ale vy výsledku to je úplně jedno.

Podle vás není pán normální, jelikož má malé dítě a jedovatého hada (který je jednak zabezpečen, druhak se ho pán zbavuje). Ale podle mě nejste normální vy. A to z více důvodů, které už přede mnou pár lidí napsalo.

Mně se tohle zdá prostě na hlavu. Zase bych tolik neřešila ty zkušenosti. Přeci jen, pokud chcete chovat jedáky, jednou se s nimi začít musí. A každý chovatel jedáků přeci jen někdy začínal. Ale zase nemůžete říct, že zkušenosti máte, že chováte krajty a to je to samé. Prostě bych jednala na rovinu. "Jedáka jsem ještě nikdy neměla, ale hady chovám už tolik a tolik let. Všechno jsem si nastudovala, had už má připravené terárium..." To už zní lépe, ne? Klidně připojit i poznámku, že pokud nastane nějaký problém, nebudu si vědět rady... tak se tomu chovateli ozvu s prosbou o pomoc.

K tomu MHD... vhodné to rozhodně není, ale pokud je had opravdu v nějakém bezpečném boxu, proč ne. Ale rozhodně bych si na to dávala pozor a preferovala to auto...

A... já nevím prostě... Možná byste se mohl nejdříve zamyslet sám nad sebou a potom něco psát...

A můžete mi říct PROČ by se měl jako pán nad sebou zamýšlet když NIC špatného neudělal?Tohle je kouzlo mluveného slova a kouzlo diskusí. Nikdo vlastně ani 1 z aktérů nezná, ale zastává se tu jeden toho druhý zase tamtoho...a každý to ví nejlíp.Nezlobte se na mě, ale spíše Vy máte životní potřebu někoho poučovat, kritizovat, radit, atd. Asi nebudete moc v pořádku, protože se tu obouváte do člověka, který chtěl jenom KOUPIT zvíře. O jeho praxi nic nevíte, zkušenostech také ne a už ho urážíte že byste mu nic neprodala. TO je kouzlo zkreslování dezinformací a vytváření deziluzí. Kdybyste toho pána viděla na burze, prodala byste a s ledovým klidem.

17.6.2016 21:08
Pandinus

XXX.XXX.226.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A můžete mi říct PROČ by se měl jako pán nad sebou zamýšlet když NIC špatného neudělal?Tohle je kouzlo mluveného slova a kouzlo diskusí. Nikdo vlastně ani 1 z aktérů nezná, ale zastává se tu jeden toho druhý zase tamtoho...a každý to ví nejlíp.Nezlobte se na mě, ale spíše Vy máte životní potřebu někoho poučovat, kritizovat, radit, atd. Asi nebudete moc v pořádku, protože se tu obouváte do člověka, který chtěl jenom KOUPIT zvíře. O jeho praxi nic nevíte, zkušenostech také ne a už ho urážíte že byste mu nic neprodala. TO je kouzlo zkreslování dezinformací a vytváření deziluzí. Kdybyste toho pána viděla na burze, prodala byste a s ledovým klidem.

TO je kouzlo zkreslování dezinformací a vytváření deziluzí V tom tu vedete vy, protože jinak byste si vzápětí neodporoval větou Kdybyste toho pána viděla na burze, prodala byste a s ledovým klidem.. Vy se znáte, nebo jste jak bylo shora psáno jeden a ten samý člověk?
Za další, proč by se měl zamýšlet? Vy schvalujete jím vyřčená udání, hodnocení na jaké je či není chovatel úrovni, když má malé dítě a má přitom jedovaté hady? Máte doma nože? Máte psa? Nepatříte čirou náhodou k těm, co se jim omylem doma válí kdesi zbraň? Možná máte jen blbé akvárium, ale i z něho pramení vůči dětem a člověku vůbec riziko. Takže pokud tohle vše schvalujete, zamyslete se, proč tu obracíte mnoha pisateli nepopiratelnou zodpovědnost předat takovéhle zvíře člověku, který dupe nožičkou, že ho někdo odmítl a hodlá se s dotyčným vypořádat udáními a poukazováním na něco, co je ad1) čistě jeho věcí, ad2)není nic mimo zákon v této zemi. Jak by to asi dopadlo, kdyby pán zmiji prodal a dotyčnému se na hadu něco nezdálo, jak by to asi řešil, když mu stačí na vzplanutí taková blbost, jako je pouhé odmítnutí a už se s tím tahá po forech, sleduje dotyčnému sociální sítě a komentuje jeho rodinný stav a posuzuje vhodnost či nevhodnost, aniž na to má právo?

17.6.2016 21:09
Pandinus

XXX.XXX.226.198

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A můžete mi říct PROČ by se měl jako pán nad sebou zamýšlet když NIC špatného neudělal?Tohle je kouzlo mluveného slova a kouzlo diskusí. Nikdo vlastně ani 1 z aktérů nezná, ale zastává se tu jeden toho druhý zase tamtoho...a každý to ví nejlíp.Nezlobte se na mě, ale spíše Vy máte životní potřebu někoho poučovat, kritizovat, radit, atd. Asi nebudete moc v pořádku, protože se tu obouváte do člověka, který chtěl jenom KOUPIT zvíře. O jeho praxi nic nevíte, zkušenostech také ne a už ho urážíte že byste mu nic neprodala. TO je kouzlo zkreslování dezinformací a vytváření deziluzí. Kdybyste toho pána viděla na burze, prodala byste a s ledovým klidem.

Jo a z toho druhého nicku si dejte hned hlas , hned to bude vypadat věrohodněji

17.6.2016 22:44
loraena

XXX.XXX.91.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A můžete mi říct PROČ by se měl jako pán nad sebou zamýšlet když NIC špatného neudělal?Tohle je kouzlo mluveného slova a kouzlo diskusí. Nikdo vlastně ani 1 z aktérů nezná, ale zastává se tu jeden toho druhý zase tamtoho...a každý to ví nejlíp.Nezlobte se na mě, ale spíše Vy máte životní potřebu někoho poučovat, kritizovat, radit, atd. Asi nebudete moc v pořádku, protože se tu obouváte do člověka, který chtěl jenom KOUPIT zvíře. O jeho praxi nic nevíte, zkušenostech také ne a už ho urážíte že byste mu nic neprodala. TO je kouzlo zkreslování dezinformací a vytváření deziluzí. Kdybyste toho pána viděla na burze, prodala byste a s ledovým klidem.

Minimálně nazvat někoho podvodníkem je v tomto případě nekorektní. Hned v prvním příspěvku se dočteme, že ho chovatel informoval, že mu hada prodat nechce. Od prodeje prostě ustoupil a zájemce o tom informoval. Podvodník by to byl, kdyby si vzal zálohu a pak přestal komunikovat. Nebo kdyby mu hada prodal a ten had byl třeba nemocný. K žádnému podvodu nedošlo a označení "podvodník" je prachsprostá pomluva. Jestli vám přijde v pohodě pomlouvat a napadat lidi, tak mě teda ne. Plus ještě nesmyslně vyhrožovat KVS a PČR je směšné a jen to dokazuje, že minimálně o legislativní stránce chovu jedovatých hadů ví zadavatel uplné prd.

17.6.2016 23:04
loky12345

XXX.XXX.57.157

Tato diskuze vypadá vážně nekonečná... Že vás to pořád baví hádat se tu o blbostech, který nikam nevedou. tominoprague chtěl jen lidem napsat že je sidousek podvodník, ale ukázalo se že není, že mu ji jen nechce prodat a tím to mělo taky skončit.

Pavel12

19.6.2016 22:05
Pavel12

XXX.XXX.226.198

loky12345 napsal(a):
Tato diskuze vypadá vážně nekonečná... Že vás to pořád baví hádat se tu o blbostech, který nikam nevedou. tominoprague chtěl jen lidem napsat že je sidousek podvodník, ale ukázalo se že není, že mu ji jen nechce prodat a tím to mělo taky skončit.

Tominoprague chtěl jen lidem napsat že je sidousek podvodník, ale ukázalo se že není - to se ukázalo až na základě toho, že tu k tomu pár lidí něco napsalo, tak laskavě nepruďte s tím, zda je to pro vás blbost nebo ne. Pro někoho je to blbost, ale kdyby se to stalo vám, asi by vám z takového kupce taky fajn nebylo.
Kdyby byl každý jako zadavatel tohohle vlákna, podle toho, co jste dnes napsal v jednom z vláken, kde jste nepřímo zmínil, že jste neměl pro všechny regiusky dobré podmínky, tak už se tu někdo ohání udáním vaší osoby na KVS pro splnění podmínky týrání zvířat. Chápete?

19.6.2016 22:17
loky12345

XXX.XXX.57.157

:DDDDDDD.

Pavel12

19.6.2016 22:31
Pavel12

XXX.XXX.226.198

loky12345 napsal(a):
:DDDDDDD.

Nemáš už náhodou spát, zítra jdeš do školy ty jeden náš rádče

19.6.2016 22:58
loky12345

XXX.XXX.57.157

Ne ještě chvilku. :(.

Pavel12

19.6.2016 23:03
Pavel12

XXX.XXX.226.198

loky12345 napsal(a):
Ne ještě chvilku. :(.

Tak dobře, ale jenom proto, že si vyhodil koš a uklidil si v pokojíčku

19.6.2016 23:05
loky12345

XXX.XXX.57.157

OK, ale radši už půjdu, ráno musím být brzy v družině. :(.

Pavel12

19.6.2016 23:06
Pavel12

XXX.XXX.226.198

loky12345 napsal(a):
OK, ale radši už půjdu, ráno musím být brzy v družině. :(.

Dobře, to je tátův kluk. Když to takhle půjde dál, koupíme ti s mámou tu užovku, jak sis přál a pořád si o ní čteš. Ale už bys neměl radit lidem, když o tom sám nic nevíš, někomu to může ublížit víš?

19.6.2016 23:08
loky12345

XXX.XXX.57.157

NE! Já chci mřížkatici a samici, aby to byla pořádná hadice!

Pavel12

19.6.2016 23:09
Pavel12

XXX.XXX.226.198

loky12345 napsal(a):
NE! Já chci mřížkatici a samici, aby to byla pořádná hadice!

Tak to máš blbý, páč známky na to rozhodně nemáš. A koukej chrápat už, kolikrát to máme opakovat?!

28.6.2016 22:22
radiata

XXX.XXX.124.100

raddei napsal(a):
Pokud vám přijde jako problém chovat jedovaté hady a mít malé dítě, tak to jste milý zlatý 3,14ča. Po tomto příspěvku bych vám neprodal ani mražené hole.

28.6.2016 22:26
radiata

XXX.XXX.124.100

Predavajuci postupoval vhodne a s jeho usudkom vsetci pri zmysloch musia suhlasit. Z mojej strany jasny usudok.

Harry87

29.6.2016 09:44
Harry87

XXX.XXX.119.34

tominoprague napsal(a):
Spíše vy mi přijdete jako amatér. ZKUŠENÝ CHOVATEL si nenechá v bytě jedovatý hady, když má malý dítě, to je snad logické! Ale dle vašeho projevu v SMS zprávách, soudím, že jste asi hodně duševně chorý. Takovíto lidé by neměli mít ani děti, ani zvířata, protože vaše úroveň smýšlení je na úrovni houpacího koně.

A tomuhle člověku (s IQ možná tak opice a chováním 10 letého fakana) jste měl prodat jedáka? 100% souhlasím s úsudkem o neprodání.
Už jen dle jeho vystupování bych mu neprodal ani ponožky, protože by si je stejně neuměl obléknout.
1. Prodávající nemá povinnost prodat zájemci.
2. Naopak, když se jedná o jedovaté zvíře, má za povinnost určit, zda je zájemce způsobilý k chovu. Což dle projevu není.
3. Přeprava auto vs. MHD je také jasná volba. V obou případech se může stát nehoda (nabourání, upadnutí přepravky...) a zvíře může utéct. V autě ohrozíte sebe, maximálně řidiče. V MHD mraky jiných lidí, kteří ani netuší. Proto upřednostnit auto. Ikdyž netvrdím, že to MHD nelze, ale je tam obrovské ALE...
4. Zabezpečení jedáků je priorita u každého správného chovatele. Proto bych neviděl jediný problém chovat jedáky s dětmi v případě správného zabezpečení (např. zamčená místnost kam se dítě nedostane...).
5.Srvonávat jedáka s reginama a pavoukama? To nemyslíte vážně, že ne?
6. Prostě a jednoduše by se spíše zakladatel tohoto tématu měl obávat z žaloby pro pomluvu a za urážku na cti...

Jedoš

6.7.2016 23:11
Jedoš

XXX.XXX.201.242

To mě připomína inzerát na, Zmije útočná, po vytočení telefonu a zeptání se zda jsou arietány stále volné prodávající zakoktal co prosím ? co je to Arietána... po menším vysvětlení byl dotaz na lokaci a odpověď byla Afrika, když sem se ptal z jakého státu tak byla odpověď afrika, po třetím dotazu z jaké jsou země mě odpověděl Tunis, pak začal nadávat do ku..., pi... a položil telefon že se s blbcem vybavovat nebude ( záznam z telefonátu mám uložený, všechny hovory ohledně hadů si nahrávám :) ).

terkaterkaterka

29.7.2016 15:07
terkaterkaterka

XXX.XXX.59.2

tominoprague napsal(a):
Zdravím, chci vás upozornit na prodávajícího s nickem "SIDOUSEK", telefonní číslo...772 347. Prodává Zmiji Rohatou. Mluvil jsem s pánem po telefonu, krom toho, že byl arogantní, když jsem mu napsal, že se na zmiji těším, napsal mi, že mi ji teda neprodá, že když se těším, určitě nejsem zkušený chovatel. Ještě před tím jsme se bavili o způsobu dopravy. Přiblížit ji nikam nemohl - podotýkám, že jsem z Prahy- východ, inzerent z Prahy - Západ. A jelikož nemám auto, musel bych pro ni jet MHD. Na to pán odpověděl, že je to pro ni stres a že takovému člověku ji neprodá. Následně přestal komunikovat. Když jsem mu napsal, aby se mnou komunikoval, protože jsme se původně domluvili, že tedy seženu někoho s autem, kdo mě odveze tam i zpět. Bohužel, domluva se zasekla někde v bodě mezi. Nakonec mi pán napsal SMS, že si mě najde, že se mám těšit. Následně tedy bylo podáno trestní oznámení za výhrůžky. Pán je z Dobřichovic, na IFAUNĚ se dá najít pod telefonním číslem...772 347 nebo nickem SIDOUS nebo SIDOUSEK. Zřejmě se jedná o někoho, kdo ve skutečnosti žádné zvíře nemá, jen vyhrožuje lidem.

PROČ BY BYL PÁN PODVODNÍK! Já ho uplně chápu, navíc má právo si vybrat kupujícího a kdyby Vás zažaloval za to, co jste teď napsal, vysoudí slušný peníze a ještě budete čumět. Protože z jeho jednání není žadný podvodník, jasně Vám napsal že vám ji prodat nechce a napsal i důvod, který normálně udávat vůbec nemusí. Já bych takhle taky nic neprodala a označením pána za podvodníka jste si myslím zadělal na pořádný malér, někdy lepší zapnout mozek a pak psát...

Přidejte reakci

Přidat smajlík