Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.1.2015 15:42
zdenec

XXX.XXX.46.85

Dobrý den, jsem naprostý začátečník v chovu téhle drůbeže. Je mi 21 let a těch zkušeností z chovu moc nemám. Pouze se slepicemi a kachnami
1) Chtěl bych se zeptat jestli je možno křepelky chovat jako slepice, tudíž ve volném prostoru na zahradě, kde mají hojnost potravy v podobě trávy.
2) jakým věcem, či počasí se vyvarovat. Samozřejmě na zimu budou zazimovány v chlívku.
3) četl jsem, že při vysokých teplotách jsou náchylné na infarkt. Tak jestli stačí zřídit místo, kde bude stín popřípadě nějaké "jezírko" s vodou kde se můžou zchladit

Jde mi hlavně o volnost pohybu aby nebyly v uzavřeném prostoru a bez pohybu, věřím v kvalitnější masíčko

4)Dále se chci zeptat čím je možno je krmit a čemu se naopak vyvarovat

Moc děkuju za všechny názory a rady!

26.1.2015 15:45
zdenec

XXX.XXX.46.85

A ještě jeden dotaz! Je možné soužití křepelek společně s jinou drůbeží? Například slepice nebo kachny?

26.1.2015 15:58
dandís

XXX.XXX.231.155

Dobrý den,
volně puštěné by vám utekli spíš je chovat v kleci nebo ve voliéře.
samozřejmě dešti větru vysokým teplotám a zimě.
Já krmí slepičky směsí pro nosnice aby nesly nic jiného jim nedávám protože jinak nenesou.
Nedával bych je k jiné drůbeži protože jsou o dost větší.

26.1.2015 16:03
zdenec

XXX.XXX.46.85

Děkuji moc za odpověď.

A zastřihnutím křidélek by se to vyřešit nedalo?
Ano, směs by byla základ jejich potravy. Ale není chybou jim dát sem tam zrní a taky trávu ne? Jsem chudý student, takže pro mě je každá finanční úleva dobrá.

26.1.2015 16:15
dandís

XXX.XXX.231.155

Zastřižení křídel nic nevyřeší jsou moc malý na to aby běhaly volně venku .Když to budou jíst můžete to zkusit ale po trávě tolik neponesou.
Já chovám křepelky v klecích a krmím jak už jsem psal směsí pro nosnice zkoušel jsem jim dávat pšenici hlavně málo nesly a moc o ní nestály.

26.1.2015 16:21
zdenec

XXX.XXX.46.85