Nejsem krmivářský odborník, ale v dnešní době je nejepší pro odchov používat profesionálně připravovaná krmiva, vždy pro tu kterou věkovou kategorii. V praxi se mi nejvíce osvědčil následující "model". Po vyklubání k napití černý čaj, po 24 hodinách trochu strouhánky a další den s kukuřičným šrotem. Během prvního týdne pak postupně přidávám K1 až do 100% K1 a stále prvních cca 14 dnů napíjím černým čajem. Nutná je i odpovídající teplota v odchovně. Něco o líhnutí a odchovu s teplotami najdete u mne na. http://kshk.rajce.idnes.cz/Lihnuti_a_odchov_kurat/.
jo012810
napsal(a):
Nejsem krmivářský odborník, ale v dnešní době je nejepší pro odchov používat profesionálně připravovaná krmiva, vždy pro tu kterou věkovou kategorii. V praxi se mi nejvíce osvědčil následující "model". Po vyklubání k napití černý čaj, po 24 hodinách trochu strouhánky a další den s kukuřičným šrotem. Během prvního týdne pak postupně přidávám K1 až do 100% K1 a stále prvních cca 14 dnů napíjím černým čajem. Nutná je i odpovídající teplota v odchovně. Něco o líhnutí a odchovu s teplotami najdete u mne na. http://kshk.rajce.idnes.cz/Lihnuti_a_odchov_kurat/.
Ano, myslím si taky že jim něco může chybět, dnes jsem zakoupila K1. Ten černý čaj dáváte proč?
dadu
napsal(a):
Já po vylíhnutí dávám kukuřičný šrot a denně čistou vodu (mám niplovku, takže vodu neznečisťují). Po dvou až třech dnech přejdu na granulovanou směs. Akorát loni mi asi po deseti dnech došla a musela jsem dát od jiného výrobce a sypkou. Následně jsem měla asi 4 úhyny. Jinak nikdy nic.
No, mám niplovku, ale zatím mají vodu v misce se sklenicí. Nevýhoda uniplovky je, že kape voda a tak se dělá mokro. To se mi zase příčilo, jsou v dřevěné odchovně a pod tím to plesnivělo. Všechno má pro a proti a člověk každoročně maturuje
Staci aby mali stale sucho, dostatok vody a tepla.Nedavam ziadny caj.Prvy tyzden davam v mlynceku na jemno pomlety kukuricny srot a o tretieho dna zacina, pridavat K1 od energys...