Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.7.2020 20:07
tatka007

XXX.XXX.123.12

Dobrý den, prosím o radu.

Plřemýšlím o nějakém koníkovi. ( máme jen dva ponny ), ale potřebuji něco pro sebe. Měřím 183cm, jsem začátečník a rád bych nějakého, který měří okolo 155cm ( stačí to ), nechtěl bych obra. Jelikož jsem začátečník, tak bych rád nějakého klidnější povahy. Je mi jedno, zda bude křížený, čistý a je mi jedno původ ( mám omezené finance ). Prostě obyčejného hodného koníka.
Má někdo nějaký nápad po čem bych měl koukat?

Děkuji.

29.7.2020 20:37
Slon Indický

XXX.XXX.255.207

Odpověděl jste si sám - jakékoli plemeno, záleží jen na povaze. Jen upozorňuji, že pro začátečníka není dlouhodobě žádný kůň, pokud nebudete mít nějakou pomoc (trenéra nebo někoho zkušeného, co vám poradí a naučí jezdit), tak po čase i ten nejvíc zlatý kůň přestane fungovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2020 09:52

Problém bude taky tady: "...mám omezené finance". Protože koně, které popisujete, se platí zlatem...

30.7.2020 10:34
Pipilota

XXX.XXX.46.93

tatka007 napsal(a):

Plřemýšlím o nějakém koníkovi. ( máme jen dva ponny ), ale potřebuji něco pro sebe. Měřím 183cm, jsem začátečník a rád bych nějakého, který měří okolo 155cm ( stačí to ), nechtěl bych obra. Jelikož jsem začátečník, tak bych rád nějakého klidnější povahy. Je mi jedno, zda bude křížený, čistý a je mi jedno původ ( mám omezené finance ). Prostě obyčejného hodného koníka.

Děkuji.

Myslím, že tenhle přístup štěstí a spokojenost nepřinese...

Není to jen o poměru výšky koně a jezdce, jde i o váhu a tvary. Harmonicky vypadající dvojice není jen oku lahodící, jde o umístění těžiště jezdce nad koněm. To je hodně špatně jen tak napsat, že jo to bude OK.