Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.11.2010 15:34
kuvik

XXX.XXX.243.140

Jsem začátečník je mi 15 let a prosím o radu skušené chovatele jak naložit s hnízdními budkami na zimu.Zda je nutné je nějak uzavírat nebo můžou být otevřené po celou zimu.Již se na tuto problematiku nedávno někdo informoval,ale nikdo mu neodpověděl takže pokud bude mít někdo chvilku času na napsání krátkého příspěvku budu za něj velmi vděčný.Předem mnohokrát děkuji.DAVID KUVIK.smajlík

13.11.2010 16:38
loufan

XXX.XXX.155.190

Záleží, co máš za ptáky. Některé druhy v budkách nocují. Pokud tak není, tak je nejlepší budky odebrat, nebo uzavřít, aby ptáci hned při prvním oteplení nezačli nasedat a při opětovném ochlazení se samičky zbytečně nevyčerpávaly. Budky na jaře vrátíš nebo otevřeš a pro ptáky to bude součástí stimulace k páření.

13.11.2010 17:09
fylip

XXX.XXX.80.34

Taky mi je 15. Už několik roků budky po hnízdění vydezinfikuju přípravkem koupeným v Přerově na burze a dám do sucha. Senegalci a alexandři ti hmízdí teď, tak těm to nechávám. Jinak královákům a další střední austrálii takto vydezinfikuju a dám do sucha a na jaře zase jenom dám čerstvé hobloviny s větvičkama z vrby, které rozkoušou a mužou hnízdit :)

13.11.2010 17:29
korola

XXX.XXX.99.3

loufan napsal(a):
Záleží, co máš za ptáky. Některé druhy v budkách nocují. Pokud tak není, tak je nejlepší budky odebrat, nebo uzavřít, aby ptáci hned při prvním oteplení nezačli nasedat a při opětovném ochlazení se samičky zbytečně nevyčerpávaly. Budky na jaře vrátíš nebo otevřeš a pro ptáky to bude součástí stimulace k páření.

mohl bych se zeptat ktere druhy nocuji v budkach dekuji!

13.11.2010 17:46
mildaaa

XXX.XXX.160.7

korola napsal(a):
mohl bych se zeptat ktere druhy nocuji v budkach dekuji!

Aymary šedoprsé , citronové, aratingy

13.11.2010 18:17
fylip

XXX.XXX.80.34

Mi v budkách nocují i A. malí a senegalci.

13.11.2010 21:28
kuvik

XXX.XXX.45.2