benreya

Moje příspěvky

4.1.2014 15:08

Mám plemeno, co vrčí při hře běžně . Ovšem hlídám to velmi, neb z hravého vrčení může být běhěm pár sekund vrčení ke rvačce . Odvolávám spíše já, neb mám zkušenost, že jiní majitelé psů se jen smějí a nechci aby se něco semlelo. Navíc hodně psů vrčení ve hře nechápe a vyjedou.
Nechávám moje psy hrát si takové hry jen mezi sebou, s cizími fakt ne .

3.1.2014 18:39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
abych to ještě upřesnila ,odběr nejdříve za měsíc ,nepsala sem nutně za měsíc ,jen mě prostě finančně vyčerpala léčba mého psa a musím minimálně měsíc počkat.

Je mi líto, že jste přišla o partáka smajlík

Zkuste projít inzerce, hodně lidí se zbavuje odrostlých psů, nebo kontktujte výcviková střediska pro vodící, asistenční psy. někdy mívají hafany , co si je nemohou nechat jejich předvychovatelé , ale nehodí se pro práci.
Určitě najdete psíka, který není "chtěný" . Také mám takto sehnaného psa - díky náhodě - a jsem spokojená . Jen koukejte, prosím, i na to zdraví. Bohužel můj pes je nemocný a nemít zázemí v podobě skvělého muže , tak nevím jak bych péči o něho zvládala finančně smajlík

31.12.2013 10:21

plisak1 napsal(a):
no já, kdybych musela jít proti noži, pak rozhodně se svými psy po boku. vy máte to nebezpečí ve své hlavě, jste skutečně nenormální a měla byste se léčit, pokud chodíte na procházky s tím, že budete zabíjet psy. zřejmě se na procházce cítíte stejně, jako kdybyste se psy vstupovala do lví klece - no nechtěla bych mít vaše vnímání světa a nechtěla bych, aby poblíž mne bydlel šílenec vašeho zrna

:-D jistě, já chodím s vytaženým nožem a ohrožuji okolí. Vy jste psychopat , pokud za souslovím : mám nůž pro případ krajní nouze , vidíte to, že někoho ohrožuji, chodím na vycházky jako do lví klece a plánuji zabíjet psy ...
hezký den a dejte si léky. Já jdu se svými psy a s kamarády a jejich psy na poslední vycházku tohoto roku . Doufám, že nepotkáme nějaké plišáky vašeho ražení.

31.12.2013 10:16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám takový pocit, že žijete úplně v jiném světě, než já a většina lidi tady na fóru. Ano, 80% psů co k nám přiběhne, tak reaguje na chování mé fenky (fenka vyštěkne vysokým hlasem a klapne do vzduchu) protiútokem. Neříkám, že vždy dojde k bitce na krev, ale mým cílem je fence vysvětlit, že psi kteří k nám přiběhnou nemusí odhánět a nemusí se jich bát, protože se nic neděje. Tohle vysvětlování ale vždycky ztroskotá po nějaké době na tom, že ona se utvrdí v tom, že je lepší se preventivně bránit, protože se setká se psem, kterého toto chování vyprovokuje. Stejně jako by to bylo v případě setkání váší feny. Nechápu tedy, že se vám zdá divné, že nechci aby k mé feně běhali cizí psi bez předchozí domluvy s majitelem?
Nebojte se psa, zvládnutého mám. Situaci s tím, že můj pes pokouše psa na volno, jste si špatně vyložila. Kdybyste četla pořádně, došlo by vám že tím nemyslím svého psa. Můj pes je totiž pěkný posera a je to vždycky on, kdo z rvaček vychází se šrámy a kousnutími. Ona sama nikdy nekousla.. bojí se.
Popíšu vám jednu situaci, která se nám stala. Šla jsem s fenkou na procházku a v dálce na louce vidím pána se svoji fenkou, jak ji hází aport. Já mám fenku na vodítku u nohy a pán svoji fenku na volnu sedící u nohy. Tuhle dvojku už jsem znala z dřívějška. Feny si při vzájemném setkání nesedly.. moje se po ní preventivně ohnala a ta jeho ji povalila a kousla do krku (mimochodem operace a vše okolo vyšlo na 4 tisíce). Brala jsem to ale i jako spoluvinu.. fenku jsem měla na volno, byť jsem si ji zavolala včas a přivolala si ji. Pána proto nahlas zdravím, aby o nás věděl a fenku si pohlídal a my mohly v klidu projít. Bohužel, pán není moc inteligentní a místo toho, aby ty tři minuty počkal, tak fence po chvilce hází míček směrem k nám. Samozřejmně fenka na nějaký aport prdí, běží k nám a ve vteřině (bez jakéhokoli kroužení, co tu popisujete) visí mému psovi na krku. Výsledkem je opět díra v krku. Jasná vina na straně druhého majitele (který mimochodem celou dobu čumí a nic nedělá 100 m daleko). Veterina opět 4 litry, druhý majitel odmítá komunikovat a co horší, nesmazatelný psychický šok, pro mého psa.
Pokud by se to (IMÁGINÁRNĚ) stalo tak, že mě by fenka utekla, přiběhla by k té jeho na vodítku a ta jí prokousla krk, v žádném případě bych chybu neházela na stranu druhého majitele! Vždyť by to byla moje blbost, mě pes neposlech, mě utekl, kdyby se to nestalo a já měla psa zajištěného stejně jako on (na vodítku), tak bychom kolem sebe normálně prošli. Nechápu tedy, jak můžete tvrdit, že vina by byla u psa na vodítku?

Bohužel tohle plišákovi nevysvětlíte. Holt nejsme všichni tak dokonalí, jako ona. Přeji hodně štěstí na normální majitele psů, ne na ty plišákoidní dokonalé smajlík

31.12.2013 10:12

plisak1 napsal(a):
nůž jste ale nenosila, že? pokud chodíte přes nebezpečné území (kolem hospod, nechvalně známého parčíku, vůbec daleko od lidí, pak je normální, že k sebeobraně nosíte, co si myslíte, že pomůže, otázkou zůstává, zda se vaše zbraň neobrátí proti vám..) ale užít totéž proti psu, o jehož úmyslech máze silně zkreslené názory a navíc ještě mít nůž, tedy chystat se k zabití, je prostě divné. Kdybyste bydlela někde u nás a já jsem to o vás věděla, zařadila bych vás mezi "nebezpečná území" a možná, že bych i psy směrovala k vám, kdybyste proti mně vykročila. tedy na druhou stranu musím přiznat, že v létě a na podzim, když jdu sama se psy do lesa, taky nosím nůž , zejména na hříbky, ale i k obraně by se hodil.

ano, nůže nosím abych v totální nouzi mohla cizího psa zabít . Někdy totiž nic jiného nezbude.
Ten pocit o nebezpečí je vzájemný, protože když se někdo tak vychvaluje, dává najevo svou dokonalost i dokonalost svých psů, tak nevěřím, že je soudný .
Akorát, že já bych na vás nepoštvávala psy, ani je k vám nesměřovala, já totiž nevyhledávám konflikty a neobtěžuji okolí svými psy.

31.12.2013 09:21

plisak1 napsal(a):
jo, setkání s vážně agresivním psem je stejně časté jako s jiným třeba lidským násilníkem - je výjimečné a nosit kvůli této výjimečné situaci nůž a pepřák je zkrátka a dobře divné - co když napadnete nevinného?co když vaše špatná zkušenosti bude znamenat smrt nevinného ať již člověka ( v případe špatné zkušenosti s člověkem) nebo psa? Budeme se v budoucnu bát s kýmkoliv potkat, že do nás vrazí nůž nebo na nás stříkne pepřák? protože se bojí? to vám není divné?

Když jsem chodívala v noci z brigád, také jsem pepřák nosila - po jednom okradení spoluobčanem. Makat se muselo a holt jsem si pořídila na radu policie pepřák.
Napadnu nevinného ? Myslíte, že je nevinný ten, kdo vám tahá z rukou kabelku a nakonec vás na zemi ještě zkope ? :-D
Majitel psa má šanci - slušně volám a žádám o odvolání psa, když se snaží, utíká k nám, tak jistě psu ubližovat nebudu, ale pokud majitel jen mává rukou, pes stále běží k nám - což si nepřeji ... tak pak vyhrožuji a psa odháním slovně, zadupu a pak dle situace - ještě jsem pepřák nepoužila. Ovšem nosím sebou pro případ nouze. Raději at pes je postříkán pepřákem, než abych řešila rvačku 3 psů .

31.12.2013 08:50

plisak1 napsal(a):
ano, vyhraje to, protože její fena měla koš, jinak by to jisté určitě neměla. Pokud nosíte na venčení nůž a pepřák s cílem užít je proti cizímu psu, jste nebezpečný blázen a neměla byste vůbec mít psa

stačí jedno napadení opravdu agrsivním psem a pochopila byste i vy . Přeji vám, at se vám to nestane a máte pořád vaše idealistické představy o psech, co se dají zahnat zadupáním ...

30.12.2013 19:54

metixa2 napsal(a):
jj nikdy neudělal a proto lítá znova navolno, až to jednou nikdy neudělá třeba batoleti, tak utratí psa.
Nešlo by třeba aby tento pejsek zmizel, tzv. se zaběhl a byl odvezen tam kde ho nenajde, člověku, který se něj postará a zabezpečí ho? Až si pořídí dalšího timhle stylem nezajištěného psa, klidně se může zaběhnout i ten...

Bohužel takoví majitelé se neponaučí . Poučí je jedině soud. Zrovna nyní řeší kamarádka podobný případ ( ona fenu na vodítku s košem a pokousala ji cizí utečená fena .. ) - ona to dala k soudu a vypadá to, že vyhraje a majitelka feny na volno bude hezky platit jako mourovatá.

Já nosím na venčení nůž a pepřák. Nestojím o to abych pak řešila veterinu, nebo psa zahrabávala, když nás napadne nějaký asociál bez přivolání . A jelikož těch "hodných" psů, co útočí bez varování je poměrně hodně, tak nenechám k mým psům doběhnout žádného psa bez domluvy s jeho majitelem. Když si dokáži uhlídat psy já, tak proč by to neměl dokázat kdokoliv jiný? Kor když ho slušně žádám aby si psa zavolal . Když tohle majitel ignoruje, varuji ho slovně, pak odháním psa slovně, pak fyzicky a kdyby to nepomohlo ... Mám své psy ráda, nebudu je mít potrhané kvůli blbosti někoho jiného.

20.12.2013 11:59

plisak1 napsal(a):
pokud jiný názor než ten váš je pro vás urážlivý, bylo by lépe nediskutovat, ale otevřít si web "souhlaste se mnou, nebo..." a ano, debata nemá smysl.

možná je u vás toto normální, ale u mě je to urážlivé, kor když nevíte absolutně nic o tom zda já něco někomu říkám nebo neříkám... :
Pokud vy raději pořváváte na jiné pejskaře své slaboduché rady a doporučení - vaše volba-

a ted už s vámi opravdu končím. Užijte si svátky a zkuste se zamyslet nad svým slovníkem.

20.12.2013 11:43

plisak1 napsal(a):
až jsem se rozplakala nad děsuplnou příhodou. Je samozřejmé, že pes na vodítku a pes bez něj jsou dvě věci a není ani vyloučeno (spíše to považuji za pravděpodobné). že ten váš na vodítku jako první zaútočil a pak sklízel výsledky. Kromě toho, že vy jste si nevšimla žádné předchozí komunikace mezi psy neznamená ani náhodou, že neproběhla. Můj svět obsahuje psy, kteří jednají a přemýšlí jako psi, váš naopak ty psy, kteří jednají a myslí jako lidé . v tom je rozdíl více než podstatný. a já se jen snažím jejich komunikaci sledovat a jí se přizpůsobit , nečekám, že oni se přizpůsobí mému uvažování,a snad i proto se nedostávám do neřešitelných nebo špatně řešitelných konfliktů s jinými psy a dokonce mne dnes potěšila paní z druhého konce vsi, šla jsem se psy navolno a ona proti nám, já jsem je volala k sobě, aby se nelekla, neznám ji tak dobře, abych věděla, jak bude reagovat a ona mi řekla . nevolejte je, já , když vás vidím, vím, že psy máte zcela pod kontrolou a věřím jim i vám. a to je dáma, která se vlastního psa bojí. Moje zkušenost se psy je více než dvojnásobná od vaší a zatím jsem neměla potřebu /nevznikla nutnost) vlastní postoje korigovat. I když, učím se stále.

Můj pes na vodítku nezaútočil, neudělal vůbec nic. Seděl mi u nohy a koukal se jak si ti dva hrají. Velmi dobře poznám kdy můj pes začíná vymýšlet , zde nic nedělal. Ale jak vidím, u vás je vždy chyba u toho, komu je pes napadený. Urážíte zde i v jiných tematech . S vámi je debata naprosto zbytečná.
Užijte si svoje dokonalé psy a dokonalé okolí .

P.S. já nepořvávám svoje moudra po jincýh majitelích psů. Pouze slušně prosím zda by si psa nemohli zavolat. Pokud je toto pro vás pořvávání...

20.12.2013 11:31

plisak1 napsal(a):
možná, že to co vy zahrnujete do množiny "slušnost" někdo jiný zahrnuje do množiny "drzost" a naopak.
Já považuji za drzost, aby si někdo, kdo nemá psa zvládnutého dovolil na mne pořvávat, co a jak mám se svým psem já dělat, kam, kdy a jak ho mám pouštět. Je jen moje štěstí, že podobné "znalce" opravdu potkávám tak výjimečně, že si ani nevzpomínám, kdy naposledy. rovněž považuji za drzost od nezdvořáka , aby hodnotil moji slušnost.
Jinak platí, to, co jsem řekla, s lidmi, kteří ve skutečnosti téma "pes a jeho chování" zvládnout nechtějí, nemá smysl rokovat, je to jako rokovat o tom, zda je správné, že se po vyjmenovaných slovech píše tvrdé y. To, že jezdíte na závody je jistě prima, jiní mají toto období pejskařství už dávno za sebou.

já budu mít za chvíli tohle období taky za sebou, neb nebudu mít psa, který by to zdravotně ustál :-/ jiný příběh .... Nejezdíl ovšem vyhrávat, ale bavit se a účastnit se :-D

Víte, pokud považujete za slušné pouštět psa/psy i tam, kde vás žádají abyste si je chytila, nebo je nepouštěla, tak máte pravdu. S hulvátem, co neví jak se chovat na veřejnosti se nemá cenu bavit.
Takže přeji hezký den a at vám ty vaše hafany nějaký cizí pes , nebo majitel nezabije, neb se to klidně může stát, pokud je budete pouštět tam, kde o ně nikdo nestojí.

20.12.2013 11:28

plisak1 napsal(a):
nikde není psáno ani to, že přibíhající pes je ten, který se chystá obtěžovat a ani to, že by snad stál o rvačku, to jsou vaše představy, jen a jen vaše.
Ona je ale tato diskuze vcelku zbytečná, protože většina diskutujících se nemá zájem dozvídat cokoliv o psím chování o tom, co od něj můžeme očekávat, kdy a za jakých podmínek. každý má takovou zkušenost, že jednou šel a strašně se lekl, a to je vážně málo.
Zůstává jediné zjištění, ti, kteří o psech celkem dost vědí (zdaleka ne všechno), se nedostávají se svými zvířaty do konfliktů se psy ani s lidmi , nemají důvod cizí psy napadat své bránit ani se hádat s cizími lidmi a vyvolávat pohoršení lidí v oknech. ti ostatní pak mají těžký život plný adrenalinu.

Kdybych měla jen zkušenost, že jsem se lekla bylo by to krásné. Bohužel mám zkušenost s "hodným" RR, co si napřed hrál s mou fenou , já stála se psem na vodítku bokem od nich a čekala až se vylítají abychom šli dál . A tento hodný RR najednou doběhl a napadl mi mého psa na vodítku. Opravdu najednou. Nebylo vrčení, nebyly postoje, oční kontak... .. nic. Majitelka neudělala ani ťuk. Stála a koukala. Nebýt kamarádky, tak mi tam pes zůstal. Už tak jsem ho musela rozdýchávat ( ano, nedýchal - poznám jak to vypadá, co mám zkontrolovat , bohužel zkušenost s tímto mám od lidí smajlík ) , naštěstí se podařilo. Fyz. následky si můj pes nese dodnes - blbě slyší, nemůže chodit po některých terénech, protože má zhoršenou rovnováhu kvůli pokousání hluboko v uších o psych, následcích nemluvě.
Takže ano, kdybych se jen lekla, bylo by to fajn.
A proto mi k mým psům prostě jen tak nějaký "hodný" psíček , co není ani ovladatelný svým vlastním majitelem, nepřijde. Každý holt máme ty zkušenosti jiné. Vy máte svůj sluníčkový svět hodných neperoucích se psů. Já získala po skoro 11 letech co mám psy tuhle zkušenost a nehodlám ji opakovat . Do té doby jsem si taky myslela, že psa, co chce napadnout poznám... no , spletla jsem se.

20.12.2013 11:16

plisak1 napsal(a):
vám je to tkanička - jim je to tkanička . Jaký šel, takové potkal . jeden řve o asociálech a agresorech - druhý řve totéž - tak se asi k porozumění nedojde. Jim je fuk, že se vaše fena hárá, vám je fuk, že jeho pes je kastrovaný a o vaši fenu nestojí, někteří lidé nechápou, že přítomnost jejich mazlíka je nežádoucí, jiní lidé nechápou, že jejich podivné fóbie jsou ostatním lhostejné. Tak to potom vypadá tak, jak to vypadá.

Hmm, já považuji za slušnost se zeptat , zda mohu psa pustit k cizímu psu a pokud to majitel nechce, tak své nepustím. Ale chápu, že u vás se asi slušnost nenosí.

Také máme spousty psích partáků na vyblbnutí, jezdím na závody, sranda závody a překvapivě tam si tohle chování - pustit svého psa k cizímu - nikdo nedovolí. Asi holt jiná sorta lidí , než se běžně plácá se svým nevychovaným mazlíčkem a pak káže po netu moudra o fobiích a o tom jak lidi neznají psy, když si nechtějí porvat psa, nebo nakrýt háravou fenu smajlík

20.12.2013 10:18

plisak1 napsal(a):
proč to nenapíšete kratší? "nevím nic o psech,. bojím se jich a tak na ně zaútočím při každé příležitosti?"

já sama vidím problém hlavně v tom, že většina psů, které lidé vašeho ražení obránci svých vlastních psů vyhodnotí jako agresora, agresorem vůbec není. je to tatáž logika, která říká - okradla mne romská kapsářka, každá Romka, která se ocitne vedle mne je potencionální kapsářka nebo napadl mne muž v riflové bundě s vousama, každý takový je jasný agresor. Je to nesmysl. doplácí na to psi a kupodivu ani ne tak ti, kteří přibíhají, protože před přibíhajícím psem mnohé zdejší hřebínky v realitě pěkně spadnou, ale pes ve vlastnictví podobných lidí, který se stává potencionálním nebezpečím

A já vidím problém v tom, že majitelé nechají běhat svoje psy k cizím psům bez předchozí domluvy . Když mám psa na vodítku a druhého na volno a jakmile uvidím cizího psa, tak si je dávám oba k noze a uhýbám, tak je to snad dostatečně veliký a jasný signál, že si nepřeji aby k nám ten pes letěl jak šílený a majitel jen tupě volal - On je hodný ...

Upřímně, mě už taky začíná být dost jedno zda ten pes je hodný nebo není. Protože o jeho přítomnost nestojím ani já ani moji psi. Neb když není slušný majitel psa, nebude v pohodě ani pes. :-D

18.12.2013 17:29

plisak1 napsal(a):
jsou to jen hlouposti, co píšete - pes se jde rvát? pes má jen několik důvodů, které ho povedou k agresi a běžná procházka k nim nepatří. Já myslím, že nemá cenu diskutovat, když vy o tématu nic nevíte a žijete ve světe domněnek, co by kdyby

Hm, jenže já žiji v reálném světě a pokud neznáte psa, co se chce jít rvát , tak vám závidím. Protože u nás máme takových několik, kteří když je možnost, tak nepřemýšlí a napadnou jiného psa.
Ale máte pravdu, o tématu nic nevím a těch několik pokousaných psů z mého okolí právě takovým psem je také mou fantazií a smyšlenkou .
Opravdu bych chtěla vidět vás jak řešíte situaci kdy na vaše psy letí místní rváč a vy jste sama uprostřed pole a víte, že ten pes porval několik psů bez jakékoliv provokace, jen protože mohl . Nějaké řeči o smyšlenkách by ho nezastavily, to mi věřte.

18.12.2013 14:40

Inspektor Pišišvor napsal(a):
nebo taky když jdete s háravkou, popř. k vám se psem uteče cizí háravka, já z ní sundám psa a ptám se jestli ta fena trošku nehárá protože má nateklou frndu a dává ocas bokem, a majitel na to že už néé, že už druhý den nebarví!smajlík
Kdyby mi nebylo jasný, jak štěňata skončí, tak psa pustím "ať si hrají", když už teda nehárá ... smajlík

Já venčila háravku spolu se psem a doletěl k nám pes , volám na paní, že mi hárá fena a že pes se rve. Paní odvětila, že psa neodvolá a než k nám doběhla, hrála jsem si na vrtulník, neb fena by chtěla, pes chtěl cizáka ubezdušit , cizí pes chtěl fenu nakrýt a já se snažila zamezit rvačce i nakrytí. Paní doběhla, psa odlovila a říká mi, že je krásné jak ten můj si tu fenečku hlídá a jak jsem docílila toho, že mohu venčit háravku se psem zaráz.
Ovšem sousedka dopadla mnohem hůře. Když nakrývače chtěla odehnat, tak ji pokousal a fenu nakryl... takže se s majitelem utečeného nakrývače ještě musela skoro soudit, protože nehodlal zaplatit ani náklady na sono , natož rozdíl mezi mzdou a nemocenskou... smajlík

18.12.2013 14:01

On plisak1 žije v nějakém jiném světě - jak mi to připadá. Už vidím jak stačí zadupat na nasraného RR, co se prostě jde rvát . Nebo jak hledám uprostřed pole plot za který bych své dva psy házela . Někdy prostě majitel musí zasáhnout a cizího psa usměrnit - klidně i fyzicky - než aby nechal dojít k rvačce.
Mám psa a fenu. A ačkoliv je fena ve většině případech snášenlivá tak k ní cizího psa nenechám doběhnout . Neznám ho, nevím co je zač, nevím zda není zablešený - na vesnici nic zvláštního, nevím zda je agresivní - taky nic neobvyklého... a už vůbec nevěřím majitelům, co volají - on je hodný...