
exomed.cz
Informace o uživateli:
-
Moje zvířata
Nenalezeny žádné fotografie zvířat
Registrace od: 10. 6. 2016 23:31:20
Naposledy přihlášen: 30. 4. 2022 17:38:08
- Témata ve kterých diskutuji
- Moje příspěvky
Moje příspěvky
Dobrý den, na Burze v Kroměříži Vám máti říkala, že výsledky budou za cca. 3 týdny, protože jsem byl na dovolené. Nikdy jindy během roku si dovolenou "dovolit" nemůžeme a i tento termín byl na hraně co do počtu příchozích vzorků. Ale zvládli jsme to, za případné komplikace se znovu omlouvám, ale už opět fungujeme tak, že výsledky jsou vždy do týdne a pokud ne, chyba většinou není na naší straně (nevyplněná, nekompletně vyplněná žádanka, nečitelný / špatně uvedený email atd.). Hezký den a díky za přízeň!
Michal Sloboda, Exomed.cz
Dobrý den, děkuju za názor, jestli to k něčemu bude, pokusím se o pár vět které by snad mohly ukázat "druhou stranu". Jak píšete, NEEXISTUJE!!! laboratoř, která by nedělala chyby, prostě NEEXISTUJE a já jsem o naší laboratoři nikdy neříkal, že je bezchybná. Co se chybovosti týče, jsme momentálně na cca. 1 chybném výsledku z 1000 provedených analýz tzn. že se pohybujeme někde kolem jednoho promile chyb. Je samozřejmě jasné, že slyšet (a bohužel ne vidět) jsou tyto chybné výsledky resp. majitelé těchto ptáků a bohužel, jak píšete, anonymně. Já totiž opravdu chci ty špatné výsledky řešit a zjistit, kde se chyba stala, protože jenom tak se toho do budoucna můžeme vyvarovat. Proto ostatně stojím na každé burze, kde mj. toto můžeme řešit osobně mezi 4 očima. Všem hezké vánoce a jenom to dobré v následujícím roce, Michal Sloboda, Exomed.cz
Dobrý den, snad si tento příspěvek přečtou i ostatní, letošní výpadek resp. zpoždění bohužel vzniklo z podobných důvodů, jako např. zástava výroby ve Škodovce, tedy proto, že nám ze dne na den de facto přestali dodavatelé dodávat chemikálie a plasty. Důvod je celkem jednoduchý, používáme metodu PCR, tedy stejnou metodu, kterou dnes celý svět testuje COVID. Naštěstí už se věci dostávají do normálu a snažíme se dobu vyšetření opět stáhnout na 5-7 dní od doručení, důvod toho, že "nekomunikujeme" tedy není ten, že bychom si s Vámi nechtěli povídat, ale ten, že v laboratoři hasíme opravdu velký problém, který nevznikl naší vinou. Na výsledky to ale samozřejmě nemá vliv. Přes zimu navíc máme v plánu celý náš systém zjednodušit a zautomatizovat do online podoby, takže by mělo být vše jednodušší a rychlejší.
S pozdravem, Michal Sloboda, Exomed.cz
Dobrý den, nezlobte se, ale moje odpověď byla trochu jiná, než píšete. Osobně jsme se o tom problému bavili, říkal jsem Vám, že se na to kolega podívá znovu v laboratoři a z naší strany byly výsledky tak, jak jste je dostal. Na to konto jsem se Vás ptal, jestli by bylo možné těch 6 konkrétních ptáků odebrat a poslat znovu, ne že Vám nevrátíme peníze, protože jak píšu, nám vše sedělo a měl jsem v plánu dohledat příčinu toho, co píšete. Na tuto moji žádost jste neodpověděl, opravdu neděláme to co děláme za účelem okrádání lidí. S pozdravem, M. Sloboda
Dobrý den, určitě NEPOSÍLAT! ani NEVOZIT! vzorky na adresu K Hájům 946, Praha, ale nová, jediná a aktuální adresa je: Michal Sloboda, Exomed.cz, Smetanova Lhota 91, 39804, tam je vše co je pro analýzu v laboratoři potřebné. Zároveň Vásmoc prosím, opravdu posílejte vzorky DOPORUČENĚ, protože pokud to neuděláte a vzorky se po cestě k nám ztratí, je situace taková, že Vy čekáte na výsledky úplně zbytečně a my o žádných Vašich vzorcích nevíme. Druhá moje prosba se táká omezení dotazů typu DOBRÝ DEN, DORAZILY K VÁM VZORKY? Absolutně nemáme kapacitu na podobné dotazy odpovídat a musí to být tak, že Vy máte potvrzení od pošty KDY k nám vzorky byly doručeny a od toho dne my potřebujeme 7-10 dní.
Moc děkuju za pochopení a co nejdříve se na Vás těším na některé z ptačích burz.
Michal Sloboda
Dobrý den,
za nás doporučujeme určitě odběr malinké kapky krve z prstu, není to nic složitého a dá se to provádět i u velmi malých druhů ptáků. Videomanuál včetně odběru najdete zde:
https://www.youtube.com/watch?v=CstJ8zl-TOU
Množí se i telefonáty, jestli naše laboratoř v koronadobě funguje a odpověď je ANO!, pracujeme normálně resp. tím, že nemůžeme za Vámi na burzy máme na analýzy více času a tímpádem bychom měli být i rychlejší. Jen nám tedy bohužel nemůžete předávat vzorky osobně, ale česká pošta dnes nabízí službu D+1 která garantuje, že u nás vzorky budou další den.
Mějte se hezky, těšíme se na spolupráci!
Exomed.cz
Pane "Saola", můj názor ohledně významu slova "vymlouvat" se je zřejmě mírně odlišný od Vašeho, nicméně opět se vrátím k tomu, že zde všichni kromě mě vystupujete anonymně to se pak rovnocenná diskuse vede dost obtížně. Vám přijde arogantní fakticky popsat situaci, která vznikla? Co se placení týče, tam Vás mírně poopravím, zákazník si platí službu až poté, co ji dostane. Myslíte, že taková forma důvěry nás v zákazníky je také projev naší arogance? A poslední bod...opravdu byste nevěřil, jak odporným způsobem už párkrát došlo ke zfalšování našich výsledků některými chovateli. V tom případě byste nám radil co? Hezké svátky.
Ok, tak znovu pro všechny co nás zde osočují z arogance: na ptačí burzy nejezdíme proto, abychom "honili" zákazníky, ale právě proto, aby byl kontakt se zákazníkem co nejosobnější, protože tak se spousta vzniklých problémů a nedorozumění vyřeší mnohem snáz. Ohledně zvedání telefonu: všem zde nás osočujícím anonymům nabízím svůj telefon na 24 hodin. Ono to totiž dost často vypadá jako zde na diskusi, zvednu telefon, ozve se člověk který se nepředstaví a řekl bych tak 60% telefonátů je ve znění MÁM DOTAZ, PŘIŠLY VÁM MOJE VZORKY? Na to byste reagovali jak, pánové anonymové? S každým takovýmto telefonátem byste se vraceli do všech obálek které ten týden dorazily poštou a zjišťovali odpověď? Kolik myslíte, že byste tímto způsobem udělali reálné práce? O opravdu nekecám, tento typ "dotazů" tvoří většinu. Dalším typem "dotazu" je PROSÍM VÁS, NEMOHLI BYTE MOJE VZORKY UDĚLAT RYCHLEJI NEŽ OSTATNÍ? Zkoušeli jste někdy třeba přijít na poštu a stoupnout si do řady před všechny co už tam čekají? Heleďte, vy co nám tady píšete jak jsme arogantní atd., já za sebe opravdu naprosto upřímně můžu říct, že svoji práci nedělám proto, aby nefungovala, to už jsem psal a budu se opakovat, to prostě nemá logiku. Je samozřejmě jasné, že ideální stav neexistuje a týká se to naprosto všech laboratoří, profesí, odvětví průmyslu, prostě všeho. Už jsem psal, že pokud se někdo nedovolal, nebo nedostal odpověď, není to z naší strany záměr ani úmysl a za vzniklé prodlení se omlouvám. Nicméně, jsem "bohužel" zároveň veterninární lékař a, poslední bod který se týká nezvedání telefonu, a dost často mám ruce v nějakém zvířeti, takže telefon prostě technicky zvedat nemůžu. Mějte všichni hezké svátky, stěžovatelům samozřejmě opět nabízím že se za mnou můžou kdykoliv zastavit a probrat to se mnou osobně, ostatně tak to funguje od začátku. Co se spokojených zákazníků týče, tam to funguje jinak, chválit něco není tak běžné jako si stěžovat. Každopádně svoji práci neděláme proto, že si potřebujeme leštit ega, ale proto, že nás to baví. :)
Co se mi podle vas hodi? Psal jsem presne jak to bylo, panovi dosel vysledek SMS zpravou protoze na zaklade jeho prvni nepodepsane vulgarni zpravy jsme opravdu nevedeli o co se jedna a HLAVNE, tato jeho zprava prisla predtim, nez prisly vzorky. Druha vec je ta, ze nejsme firma o 50ti lidech abychom mohli a stihali komunikovat na 10ti platformach zaroven zejmena v dobe, kdy chodi do laboratore cca. 1000 vzorku tydne, coz zari je. Paklize je potreba, za to se omlouvam.
Vážený anonyme, znovu se vracím k tomu co jsem psal, NEEXISTUJE bezchybná laboratoř, to je prostě fakt. Nikdo z nás nedělá svoji práci s tím, že ji chce dělat špatně, to nemá logiku. Nikdy jsme se neschovávali před chybama, které určitě vznikly, nicméně bavíme se o řádech promile z celkového počtu vyšetřených ptáků. Znova opakuju že naopak máte možnost nám naše KONKRÉTNÍ chyby předkládat osobně a přímo, toto opět ve vašem příspěvku postrádám. S termínama jako veřejné tajemství běžte s prominutím někam, od toho se nikdo nikam neposune a v této rovině je to obyčejná pomluva a nic jiného. Napište mi konkrtétní kódy vzorků které jsme udělali špatně a pak se můžeme bavit, cokoliv jiného nemá smysl.
Hezké svátky, Exomed.cz
Vážený pane Horváth,
nebylo by špatné uvádět celou pravdu, než začnete očerňovat mě a moje kolegy. Fakta jsou tato: vy jste nám poslal SMS ve stylu, cituji: POSLAL JSEM VAM VZORKY PRED TYDNEM A PORAD NIC, TO JE MI K HOVNU ještě než k nám do laboratoře vaše vzorky dorazily! O tom, že jste nepsal o jaké vzorky se jedná a nepodepsal jste se asi darmo mluvit, ale takto a přesně takto to bylo. Na to konto, poté co k nám vzorky TRUSU! vašich ptáků dorazily jsem vám posílal SMS s výsledkem místo standardního emailu jen z toho důvodu, aby jste měl výsledky co nejdříve a váš buranismus jsem přešel. Telefonátem předevčírem jsem měl pocit, že tento váš trapný výlev skončil a čekal jsem spíš omluvu, ok. Chcete to co píšu řešit i jinak než zde, kde vystupujete jako anonym? Na mou žádost abyste mi dodal data KDY dorazily vaše vzorky a kdy přesně jste dostal výsledek jste nereagoval, čili jestli tomu dobře rozumím, to co tady předvádíte je z právního hlediska pomluva. Tolik k vám, pane Horváth.
Co se ostatních hrdinných anonymů týče, nikdy jsem netvrdil a tvrdit nebudu, že neexistuje riziko chyby, bezchybné není nic a to je ostatně i důvod, proč každý víkend trávím já a mí kolegové na nějaké ptačí burze - aby servis pro vás byl co nejlepší a abyste vy si mohli případně stěžovat narovinu a férově přímo mě nebo komukoliv z naší firmy.
S pozdravem,
Michal Sloboda, Exomed.cz
Dobrý den,
jeden z našich klientů mě upozornil, že zaregistroval Váš nespokojený příspěvek na diskusi zde na Ifauně. Můžu Vás poprosit o detaily? Jde o to, že se bohužel o našich případných chybách nedozvíme, pokud se neobrátíte přímo na nás a tímpádem nejsme schopni postavit se k problému čelem, což bychom rádi.
Díky za Váš čas, hezký den
Michal Sloboda, Exomed.cz.