gitule vrtule

Moje příspěvky

2.12.2017 12:51

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Gitule.vrtule: "Takový" krasavec je to pro nás, pro jiného vůbec nemusí být . Znáte to přísloví "Všichni pejskaři si myslí, že mají nejlepšího psa na světě. A nikdo z nich se nemýlí". Držím Vám pěsti Už máte jasno i na konkrétního prcka?

Já mám ráda všechna zvířata.A máte pravdu, každý pejskař má nejkrásnějšího a nejlepšího psa na světě a proč?Protože je milujeme přeci.-) Jinak to ani nejde
Ano máme jasno i na konkrétního prcka, byli jsme se u chovatele podívat, i když to bylo 200km skoro.Velmi se mi líbil přístup, chování, rady a ochota odpovídat na dotazy námi položené.
Hlavně prcík se nám moc líbil a víme, do čeho jdeme, máme představu co a jak bude, upravili jsme si denní režim, protože při příchodu štěnda se musíme jako majitelé přizpůsobit i když prcík nám to načasuje přesněji sám.
Nehledě na to, že bych psa nekoupila, aniž bych viděla miminálně zázemí, kde žije, jak žije, jaká je matka, jaký je otec-pokud je též možno jej vidět namístě.
Někdo najde inzerát, pak si štěndo vyzvedne mezi vraty a pak může v budoucnu řešit nepříjemnosti, které se občas některé odhalí při návštěvě a pak je veseleji.
Navíc se mi líbí, že do budoucna nám bude chovatel poskytovat rady a spolupracovat.
Což se už moc nevidí.
A jak jsem shlédla vaše fotečky, už se nemůžu dočkat, až si prcíka přivezeme domů.

2.12.2017 12:01

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ahoj všem, Ovčarkám zvlášť
Mám velkou radost, protože jsme byli na kontrolním odběru krve a výsledky dopadly skvěle, pejsek je ve výborné formě vzhledově, pohybově i vnitřně, není ani tlustý ani hubený Dostali jsme pochvalu Jsme už pár týdnů pouze na mase, přílohách a zelenině a v necelých 5 měsících váží 35Kg, takže jsem chtěla mít jistotu, že je vše v pořádku. A je, jupí Holt jeho rodiče i prarodiče byli mohutní, tak bude taky...

Tuhle mi synátor povídá, že ten aspik je dobrý, ale málo ochucený Samozřejmě to byly rozvařené nožky bez kostí se zeleninou, pro psa

Super pochlubte se takovým krasavcem, ať mám co závidět smajlík my jedeme za pár dní si pro lásečku psí naší.
Aspik pobavil, od srdce jsem se zasmála úplně viděla reakce svého syna :-D.

2.12.2017 11:15

Protože se domnívám, že čím rychleji obří plemena vyrostou, tím větší problémy mají, co se kvality stavby kostry týká, může to ovlivnit v určité míře kvalitu DKK a lokty psa.Navící pozvolný a souměrný růst dává čas kostem nabrat potřebné množství vápníku na stavbu kosti.Kdežto rychle rostoucí kosti jsou křehčí a tenčí.A pokud má kostra nosit váhu mezi 60-90kg, musí být kvalitní.Jenže k tomu si musím ohlídat fosfor, který se nalézá ve velké míře v mase a pokud se z těla odplavuje, bere s sebou vápník apod.Správná a vyvážená krmná dávka je základem, i když genový základ neovlivní u jedince.
petrahei-nepíši, že je to nejdůležitěší, ale vzhledem k velikosti plemene, které budeme mít a nárokům na jeho výživu mi přišly ideální.

2.12.2017 09:42

Inusanka-ony ty granule jsou právě taky bez obilí a brambor-pokud budu věřit tomu, co je tam psáno, ale přišly mi jako ideální i vzhledem k tomu, že mají vápníku pod 2 procenta.Ano, chci mít granule také jako slabší složku-např. přes den barf, na noc granule.Tak uvidíme, jak si prcek povede.

30.11.2017 19:49

Nemá ocas, nevidím ho na žádné fotce, navíc proč má oholenou hřívu tak upižlanou, jako nůžkami na nehty.

30.11.2017 15:59

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, ale napůl s masem.. je tam málo tuku (tedy pro mého psa) pro štěně.. může to být vidět na srsti, ...
mají tu špatně složení, není moučka, je to maso..
krmila jsem i druhé Markus naturnah.. úplně stejné, Lukullus taktéž
kvalitní, ale pro někoho může být "nedostatečné".

Objednala jsem na zkoušku Carnilove Dog Salmon @ Turkey puppies, tak jsem zvědavá, ty mají 20 procent tuku, takže jsou zas o něco lepší a k tomu barf.Bude doufám spokojenost.Srst pro něj je důležitá, má-li žít venku většinou.

29.11.2017 20:41

To je od toho komedianta, má ještě bráchu a ten chová, nebo choval čt-čka

29.11.2017 14:39

Luckafran napsal(a):
Vám přijde infantilní většina věcí, jak jsem se dočetla v jiných diskuzích :).

Ano, ale jen ve vašich, pokud jste si všimla a má to svůj důvod

29.11.2017 13:54

Luckafran napsal(a):
Nefackuji ji pro nic za nic, ovšem pokud si z vás dělá prdelky, je to bohužel někdy na místě :)
Není zrovna příjemné, když vám například vytrhává nohu, jen protože z toho má srandu. Moc dobře to na ní poznám a vím kdy mám zakročit.

Domnívám se, že pokud kůň něco činí, tak to nikdy není kvůli srandě.Vždy to má opodstatněný důvod.Možná jen zkouší, jako kdysi ta moje, ze které je milionová kobča nyní.Ale tvrdit, že to dělá pro srandu mi přijde infantilní.

29.11.2017 12:18

Endsa napsal(a):
Zdravim všechny udělal jsem blbost v objednani granuli misto medium jsem omylem objednal large.. je to pro štěnatko border kolie muže i large krmuvo nebo bych to spuše měla vyměnit děkuji za upřimnou odpoveď.

V první řadě jste měla volat tam, odkud granulky máte objednané.Možná budou větší a chvíli se s nimy bude prát, než je sní, ale nějak bych to neřešila toto.stane se.

29.11.2017 12:07

No spíš bych uvažovala, jak ten kopec vypadá, jak je prudký apod.Jak píšou nademnou, vzít to obráceně a nejít přímo nahoru, nebo dolů, ale obloučky cikcak.A zkusila bych si zavolat chiropraktika, aby mi zkontroloval pro klid páteř.Známé takhle blbnul kůň a na rentgenu a při dalších vyšetřeních zjistili, že má srůsty a právě taky z kopce ho to děsně bolelo a vyváděl, jinak ne.

29.11.2017 12:02

A co čekat po kobyle, je to ženská jako my děvčata taky vás fackujou vaše polovičky, když zrovna nemáte náladu na to, či ono
Proto, aby mne kůň respektoval ho přece neubudu fackovat-navíc, fackou se míní většinou pohlavek mířený na hlavu a líce.Tudíž si neumím představit, jak zadavatelka, když kobyla nechce např. vzít udidlo s uzdečkou, jak jí fackuje, že odmítá poslušnost a pak se tou samou rukou snaží jí uzdečku s udidlem nandat se trochu mine účinkem.
Moje holka funguje na "zhouknutí" jak říkám já.Vede oční kontakt-pokud nejsem v sedle, intonace hlasu a pak postavení těla.
Kdybych tu mojí měla "fackovat"jak píše zadavatelka, tak při tom, jaké sprasky ona dělala, než jsme se spolu domluvily, bych měla ruku jako Hellboy rudou a opuchlou :-D.

28.11.2017 16:12

marcelaamax napsal(a):

Zrušit citaci
Většinou je členský poplatek v ZKO 1000, - až 2000, - Kč/rok, někdy chtějí na první rok ještě nějaké zápisné navíc. Někde se k tomu platí dopředu peníze za brigádnické hodiny, které se po odpracování vrací na konci roku.
Hodně cvičáků mívá tzv. kurzy nebo školičky, pak je běžná cena 150, - kč/h. Viděl jsem i systém, že až po absolvování 10 h kurzu vás vzali jako právoplatného člena (už za menší peníze).


Jo tak nějak to znám...


Pokud si pořídím německého ovčáka, mělo by být samozřejmé, když jsem začátečník, že s ním budu na cvičák chodit


Jenže ona si ho bohužel nepořídila, psala, že jí ho pořídil bývalý přítel. No jo, to je ten super nápad dávat psa jako dárek druhé osobě.

Mohla ho slečna odmítnout, nemusela si ho nechávat.Nechala si ho a nyní se snaží zde nějak vypomoci tomu a nechá si poradit, aby bylo dobře na všech stranách, jak u ní psychicky, tak u dalších obyvatel daného domu.Nevidím na tom nic špatného, pořád lepší, se snažit poradit s problémem, který ji trápí-protože evidentně psa miluje-, než se ho zbavit a někde ho přivázat u útulku, aspoň to by jste jí mohli přičíst k dobru.

28.11.2017 13:03

marcelaamax napsal(a):
Ano 1000 kč členství. A je to tak i v okolních městech. Většinou jednou týdně je přítomna výcvikářka se kterou se cvičí individuálně, připravuje na zkoušky atd...vKaždé ponděli je školička - pro štěnata a pokročilé, a každou neděli je hromadné cvičení - něco jako řadovka a když se to pak rozejde tak kdo chce zůstane a výcvikářka se mu věnuje ještě individuálně. Občas se dohodneme a jede se někam na stopy... Jediné co pak doplácím je figurant.

Tak to jste fakt z levného kraje, já platila už před deseti lety na cvičáku za 10lekcí 1500Kč.

27.11.2017 17:59

Podle mne jen po přelétnutí diskuse-když štěká sotva opustíte byt by´t jen slabě, je vzrušený.Podle toho, co píšete dál, je to opravdu hodně lehce vzrušitelný pes, který nereaguje na jiné podněty, protože to, co právě dělá-štěká je pro něj silnější podnět, než cokoli jiného.
Tady opravdu bude třeba zapracovat na odvrácení pozornosti jeho a rozptýlení, třeba pomocí piškotů držených v ruce-resp.v dlani.Ä pokusit se, když začne štěkat, nebo jestli víte, kde v kterých místech začíná, tak dřív, než situace nastane mu předhodit ruku s nedobytným piškotem v dlani a zkusit jeho pozornost strhnout na něj a jít dál, chválit slovně.

27.11.2017 16:39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdyby to nebyl přestupek, pak by šlo o občanskoprávní spor. Asi takhle, když vám v hospodě, nebo kdekoliv jinde někdo omylem řekněme roztrhne bundu, opravdu to není věc, kterou by měla šetřit policie. Nebo když vám někdo bude projíždět po louce a tu rozryje, taky to nebude přestupek, byť tam je škoda jasná.

Bodlinko, pokud vám někdo nabourá auto, dopustil se přestupku. To samozřejmě policie řeší. Pokud vám někdo svým nezodpovědným chováním na veřejném prostranství způsobí potrhání psa, pak je to přestupek - ale pouze v případě, že je obecně závaznou vyhláškou nařízeno zabezpečení zvířete na veřejném prostranství. A pak je tu třetí otázka - jestli je hospoda místo veřejnosti volně přístupné (na které by se vyhláška vztahovala), nebo soukromý prostor, kde by prostě nebylo majitele psa za co postihnout. A na tom se neshodnou ani zákonodárci, jestli jde o veřejný nebo soukromý prostor, hodně se to debatovalo při zavedení protikuřáckého zákona.

Prostě to není tak jednoduché, jak by občas člověk rád.

Dovolím si oponovat.
Když mi někdo roztrhne bundu a škoda bude za pět tisíc, co bunda stála, policie to řešit bude-a že v poslední době lidé takhle drahé bundy nosí.
Pokud mi někdo nabourá auto a bude v tom alkohol, nejde o přestupek, ale o trestný čin.
Hospoda je veřejný volně přístupný prostor podle zákona.

26.11.2017 20:08

Luckafran napsal(a):
Ahoj, chci se zeptat, jestli nevíte jak zjistit prvního majitele koně. Kupuji koně od jedné paní, ale ta je už asi 4. majitelka a majitele, který koně odchoval nezná. Chtěla bych to zjistit i kvůli fotkám atd. Chci mít foto koníka, když byl hříbě :)

Děkuji za radu

Za mne infantilní dotaz, ale každý jsme nějaký.První majitel se dá dohledat v PP nebo MP koně.

24.11.2017 18:12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Gitule, L(phi) má pravdu. Pokud něco přísluší přímo soudu v režimu občanskoprávním, pak netuším, proč do toho tahat policii. Tohle si hodně lidí neuvědomuje, ale pokud se mám obrátit na civilní soud, pak nevím, proč by mi k tomu podklady měli obstarávat a sepisovat policajti? Ti tu nejsou, aby obíhali občanskoprávní spory. Pokud se budu chtít jít rozvést, pak asi taky nepůjdu na policii. Nebo když mi někdo po splatnosti nezaplatí fakturu, nevyplatí výplatu a podobně, nepoběžím na obvodní oddělení, ale obrátím se na příslušné instituce.

Pokud by to měl být přestupek, pak ano. Ale otázkou je, jestli to přestupek byl nebo ne.

Jenže tohle byl přestupek na veřejném prostranství a ten policie řešit musí, nebo by měla, když je žádána.

24.11.2017 13:29

T77erezka napsal(a):
Kouknu na to, díky za rady. Já už toho právě četla celkem dost, ale největší problém je v tom, že všude tvrdí něco jiného. Možná tam zkusím ještě v příštím týdnu jednou zajít a budu trvat na sepsání. A následně to poženu přes tu žalobu. Myslím si, že jsem jednoznačně v situaci nepochybyla a tím pádem nebudu lenivá a dotáhnu to. A nějaký další peníze za ty soudní poplatky mi za to stojí.

Terezko nezlobte se, ale to už mělo být sepsaný co nejdříve.Nahlásit to můžete i o víkendu, oni mají služby 24/7 a jsou povinni v kteroukoli dobu-jsou tu pro nás, ne mi pro ně.