irij

Moje příspěvky

28.1.2009 10:09

skalap napsal(a):
Soňo v neděli opravdu má posuzovat pan Piskay a v sobotu pan Adlt.

Opasnyj Sopernik x Charlota - šest týdnů "stará" holka

26.1.2009 20:42

marie m napsal(a):
Libo holkám to sluší

Byli jsme se kouknout na nejmladší... / Boyavoy x Isotoma/.

12.1.2009 14:21

irij napsal(a):
A naše nejmladší z Olomouce - Danka Nart-Sano

Zima byla, že je i na fotkách znát jak se Míšovi kouří od huby...

12.1.2009 11:48

irij napsal(a):
A nejmladší naděje z vrhu T - Tasmánský Čerta a Twetty Erudit.

A naše nejmladší z Olomouce - Danka Nart-Sano

12.1.2009 11:42

irij napsal(a):
Ještě z Olomouce - v závěrečných soutěžích se Medová Pusinka Erudit umístila ve skupině II FCI na krásném třetím místě.

A nejmladší naděje z vrhu T - Tasmánský Čerta a Twetty Erudit.

12.1.2009 11:31

lmusa napsal(a):
Naďo díky
A přidám fotku, kterou nám včera poslal pan Svačina

Ještě z Olomouce - v závěrečných soutěžích se Medová Pusinka Erudit umístila ve skupině II FCI na krásném třetím místě.

9.1.2009 10:42

llucinkaa2 napsal(a):
Kapitán Jack S. Erudit je Váš psík?Krasavec

Lucince - toho pejska majitelka vrátila - zbavila se ho - byl hodně "živý" a my jej nechtěli nechat utratit, tak tu u mě byl nějaký čas než se pro něj našel nový pán. Během týdne se tu naučil chodit v klidu na vodítku a za dva týdny se mazlil a hrál si s mýma vnučkama - Teď hlídá u Prostějova , dlouho jsem ho neviděl...

8.1.2009 23:19

llucinkaa2 napsal(a):
Doufám,že se nam pak pošlete fota,ráda bych viděla jak vypadá NO-labrador X kavkazan....Jinak vzhled se určit vážně nedá...a povaha?no,to bude tady taky těžké,labrador,hodný pes,NO je něco mezi hodným a ostřejším a kavkazan je ostřejší...ale moje fena kavkazana je živý důkaz toho,že né všichni kavkazani jsou zabijáci a vyvraždí vše co jim příjde do cesty...je to dost o výchově

Mám několik KAO a pokud jde o povahu jsou sice každý jiný ale pro domácí všichni mazli. Mnohem klidnější než kříženec NO od sousedů . Je to určitě především na výchově , ale není třeba se jich bát. Přežívají tu stále některé pověry - spíš pohádky o tom jak jsou kavkazáci zlí . Není to pravda, nebojte se jich, je to zdravé a skvělé plemeno - samozřejmě, stejně jako i další pastevci ...

6.1.2009 19:06

No ne že bych patřil k nejstarším chovatelům KAO, ale dost často a nejen své psy fotím a tak i pozoruji jak každý rok tak trochu mění své barvy. A to jednak při výměnách srsti, kdy se konce dlouhých hrubých chlupů u mých psů barví do zrzavé až kaštanové a změny pozoruji i na počátku zimy. Na jedné holce se mi hnědá trochu ztrácí, na druhé naopak letos objevila za krkem a přibývá jí..., těch tmavých skvrn na nohách, které taky máme, u nás snad nepřibylo, ale v zimě jsou větší. - Život je změna...

4.1.2009 15:29

ilokal napsal(a):
Rozhodčí posuzují nastavení uší,když pohazují nebo pískají hračkou.Je pravda,že pohybem se pan Hořák asi moc nezabývá,protože mu např.nevadí mimochod u psů,kde by být neměl.

V hale kde nebylo slyšet vlastí slovo, toho u KAO na uších moc není vidět, navíc ten pán z toho odvozoval cosi o povaze, ale tedy ne u nás...

4.1.2009 10:34

ilokal napsal(a):
Já mám velmi ráda paní Bečkovou.Dlouhou dobu neposuzovala a jsem ráda,že zase začala posuzovat více.Ona je také jedna z těch přísnějších,ale molossům rozumí.Má ráda správné typy a také nekouká na majitele a i známým tvářím s milým vysvětlením řekne co si myslí a proč zrovna nevyhrává.Pan Hořák je populární u obecenstva,ale některým plemenům také rozumí.

Nevím jak u kterého plemene ale já tohoto pána nemusím. Při poslední výstavě nervózní, házel si po kruhu jakousi hračku a z toho cosi vyvozoval, nám při vstupu do kruhu řekl pospěšte si máme toho moc, nenechal nás ani oběhnout kruh a v posudku poukazoval na špatné předvedení - jednalo se o štěně... pro nás jeden z těch horších...

29.12.2008 18:07

lmusa napsal(a):
Tak už jsme zase až kdesi dole

Se sněhem je to pro pejsky paráda, smutně závidím, u nás ani poprašek....

23.12.2008 00:04

eavy napsal(a):
Tak to je super nápad, slavit je až po novém roce To musím doma navrhnout

U nás moc neprší - tak jeden včerejší obrázek

22.12.2008 09:18

arosek napsal(a):
Nehodlám se vyjadřovat k diskuzi, nebo jejich úrovni, nesleduji ifaunu zas tak pečlivě, abych toto mohla udělat. Ale k čemu se vyjádřím je onen návrh zákona. Vzhledem k tomu, že se angažuji v problematice týraných zvířat (nejen psů), jsem všema deseti pro, aby byla možnost neohlášených kontrol. Můžete si myslet že to není prohlídka, ale razie - je to váš názor a neberu vám ho. Ale až uvidíte na vlastní oči zvěrstva, která jsem viděla já (a bohužel ne jednou), budete o tom uvažovat také jinak. Protože současný stav, kdy SVS musí upozornit tři dny před kontorlou umožní akorát zahlazení a zlikvidování stop a případných důkazů.

Pokud se obáváte neopodstatněných kontrol a "buzerací" tak já ne. vím že mám vše v pořádku, o zvířata je perfektně postaráno a jestli někomu ležím v žaludku a chce na mě posílat kontorly, ať si klidně poslouží. Já mám svědomí čisté, nemám co skrývat a ráda to dotyčným úřadům ukážu.

Souhlasím s první částí vašeho příspěvku . Ale už ne s tím aby jakýkoli kýmsi zřízený úřad mohl zcela dle svého uvážení kdekoli a cokoli kontrolovat - tedy vstupovat na soukromé pozemky. Neobávám se rozumné kontroly ale svévole věci neznalých úředníků. K domovním prohlídkám je třeba souhlas soudu a jeho pravomoci není třeba přenášet na další úřady. Stačí když ty stávající budou pracovat tak jak mají.

2.12.2008 16:38

nada napsal(a):
Veroniko to je mi líto ,ale je to krásný věk - co víc si můžeme přát ,než aby s námi byli co nejdéle .

Tady jedna dnešní demoliční Démona

Ano tak tohleto od svých miláčků také znám ... pokud zůstanou samy a zrovna nemají nic lepšího na práci ochutnávají vše možné co kde mají v dosahu. Znakem postižených jsou ožužlané kaničky a i boty...

19.11.2008 23:39

nada napsal(a):
Ano - máte pravdu , že to je nepřijatelné.
Ale posílání anonymnich mailu o likvidaci psa jako reakci na to , že někdo vyjádří veřejně svůj názor ,mi nepřijde opravdu normální !

A bohužel k veřejným diskusím patří i to , že se na nich přetřásaji věci , které se mnohým nelíbí.

Co se komu nelíbí, a jaký slovník používá je z úvodních příspěvků k této problematice v 51. docela dobře vidět. Nejsem počítačový expert, ale pokud je mi známo z počítačové pošty je možno dohledat odesílatele i když se nepodepíše.. Nerozčilujte se a pokud vám někdo za vaše názory vyhrožuje likvidací, neváhejte a nechejte to řádně vyšetřit ...

19.11.2008 19:12

nada napsal(a):
Vážení "kavkazomilové"
výstava je již za nami a at dopadla jak dopadla je to jen o subjektivním názoru jednoho člověka , který se muže s každým rozcházet , takže at si my myslíme co chceme vždy to může dopadnout úplně jinak !! Stejne své psy máme (většina z nás) stále rády.A je to jen o "nějakých " titulech a vítězstvých , která jsou velmi pomíjivá!!!


Ale to , že se NĚKDO sníží k tomu aby posílal začínajicí vystavovatelce anonymní maily pod smyšlenými adresami a sprostě ji nadával a vyhrožoval , že jeji pes taky nemusí žít ?????????? TO JE NĚCO OPRAVDU NECHUTNÉHO
A to mně opravdu nenechává chladnou , ač jsem už k tomuto tématu přispívat nechtěla !!!
Takhle se opravdu chovaji někteří z Vás??? Co jste za lidi??? Je mi z Vás na zvracení!!!
A nehledě když tento pes ani nezasáhl do pořadí o tituly.

To je zcela nepřijatelné chování , a v tom s vámi plně souhlasím. Odesilatele může postižená pochopitelně odhalit .
Na přetřásané výstavě jsem nebyl a o dění jsem informován z diskuse zde a jedněch soukromých stránek . Ale přečtěte si pečlivě co je kde napsáno. Již poněkolikáté opakované urážky rozhodčích, rady jak by měli rozhodovat , narážky na uplácení, poukazování na nedostatky těch druhých , cosi o šmatlavých, normálních a nenormálních psech , druhé straně vodítka atd. Nemyslíte si, že tyto komentáře, určené snad pro věci neznalé návštěvníky, také nepatří do veřejné diskuse a nedělají právě nejlepší reklamu chovatelům KAO ? Co je tak nepochopitelného na tom, že CHS s více než desítkou importovaných chovných psů a množstvím vlastních odchovů, kterým se věnuje tým lidí je úspěšná ?

19.11.2008 00:37

pvc napsal(a):
Co se týče povahy - moc se mi líbí podmínky uchovnění v Polsku (web ch.st. Lištička - ze zahraničí). To, co předvádíme my jako testy povahy taky tak úplně neodráží skutečnou povahu psů (ani to, co zkoušíme na srazech) - psi se něco naučí (něco, za co jsou chváleni) a pak to praktikují stále (třeba i na těch výstavách). A když vedle sebe ty ostatní psy nemají, tak je kolikrát to naučené pryč.
Výstavy - no co k tomu říct. Někdy se člověk opravdu baví. Důvod, proč by na ně podle mě měl člověk jezdit - podívat se na ostatní psy v reálu, srovnat, jak mi to roste doma (a jak by to ideálně růst mělo), vyměnit zkušenosti s ostatními majiteli a chovateli. A nechat si od někoho "nestranného" psa posoudit. A i když pro mě jsou a budou mí psi ti nejlepší, nebudu se zlobit, že to rozhodčí nevidí, že jsou i psi, kteří jsou lepší. Nechápu majitele, kteří se rozčilují, že nedostali titul - vžyť se jedná o subjektivní posouzení exteriéru jedním člověkem. Podle těchto lidí bych já se svými psy na výstavy asi vůbec jezdit neměla, protože nemají šanci vyhrát - ale vždyť o tom to přeci vůbec není!!! Takovým lidem by asi nejvíc vyhovovalo, kdyby byli ve třídě sami - měli by to jisté. Ale nechápu, že by je takto získaný titul těšil.

K úvodním příspěvkům - Jeden z překladů části standartu o povaze KAO praví v části o povaze : Silná, vyrovnaná, klidná. Povahový typ s dobře vyhraněnou obrannou reakcí, projevovanou v aktivní formě. Ostrost a nedůvěra k cizím lidem jsou typické - konec citátu -
Silný, vyrovnaný, klidný je pochopitelně pes který je k tomu svým pánem veden . Pokud vás pes moc neposlouchá a necháváte rozhodování na psu, nedivte se , že vás občas vláčí za sebou . Ano - je to jen štěně, ale bude se chovat stejně až bude větší a silnější.
A jedna věc je povaha a druhá celkový vzhled . V chovu tu jsou psi drobnější, jemnější a větší robusnější . Který typ víc odpovídá standartu se můžeme dohadovat . Na světové i evropské výstavě zvítězil ten robusní typ...


Hledáte zvířecího kamaráda?
Zdarma vám poradí
Veterinář online
Konzultovat s veterinářem
Veterinář online