klasterec

Moje příspěvky

4.12.2020 20:26

Natálko, měli jsme andulku 12 let. Byla v kuchyni, která je velká a hodně větratelná, jako celý byt.Teflon nepoužíváme, je jedovatý. Jedna strana klece byla u zdi, tak to prý má být.Po setmění jsme ji přikrývali, aby měla klid. V obýváku, kde do noci hraje televize, moc klidu mít nebude.
Teď máme žakouška, je v ložnici. Máme otevřené dveře a stále má s námi kontakt. Hodně ho pouštíme, stejně, jako kdysi andulku. Po setmění ho také přikrýváme. Ráno přikrývku sundaváme, v tuto dobu po 7.hodině, v létě samozřejmě dřív. Máme ještě kanárky a je to stejný postup . Ráno nás všichni vítají, žakoušek mluví, kanárci zpívají. Důležité je, aby ptáci měli včas klid, ticho. Obývák mi nepřijde vhodný. A doufám, že nemáte kulatou klec, ta je šílená . Divím se, že se to vůbec prodává.
Věřím, že své korelce najdeš to správné místo. Odvděčí se ti velkou láskou

30.11.2020 21:54

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Téma je KAKI.

Ano, já vím..Ale řekl jste, že když je kaki prospěšné lidem, mohou ho i papoušci. Já jsem argumentovala tím, že třeba avokádo je lidem prospěšné, ale papouškům škodí. Svým příměrem jsem chtěla říci, že to co je pro lidi nejedovaté, může ale papouškům škodit. Rozumíme si?

30.11.2020 21:04

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pokud neškodí lidem, je běžně v prodeji-nemělo by škodit ani papouškům.

To nemáte pravdu. Avokádo je pro lidi prospěšné, ale pro papoušky jedovaté....

29.11.2020 17:04

Teď se řeší Covid..Já jsem teď na Megainzerci četla nabídku prodeje mníšků od člověka, který vědomě prodával papoušky nakažené PBFD. Bylo nás hodně, co jsme si je koupili. On teď nabízí, že je doveze na burzu Dávejte si všichni pozor, dotáhnout tuto infekci do chovu je šílené. Ten člověk nemá kousek svědomí.

Diskusní téma - Burzy
23.11.2020 14:11

klasterec napsal(a):
Mně to hlásí, že stránka neexistuje...

Ne, už tam jsem

23.11.2020 14:08

Petr67 napsal(a):
čerstvé topinambury jsou až do března na https://www.diatop.cz/, máme jiné produkty z topinambur, čaj z květů, sirup, džem atd atp

Mně to hlásí, že stránka neexistuje...

22.11.2020 18:57

Já myslím, že se to změní. Musí se pán více snažit Mě náš žakouš také napadal, ještě teď mě od klovanců brní hlava, ale nechal se ukecat Láska hory přenáší a je jedno, jestli se to týká člověka nebo zvířátka

15.11.2020 20:31

Přispěji do diskuze svou zkušeností:
V polovině srpna jsme si koupili jeden a půl ročního samečka žaka od manželů, kteří ho milovali, ale narodilo se jim mimčo a objevila se u něj alergie..Žakoušek byl asi zvyklý víc na pána, který se mu po příchodu z práce věnoval víc, než mohla panička. Ihned po příchodu k nám si oblíbil více manžela a já to docela schytávala Nijak mě to neodradilo a snažila jsem se co nejvíc, aby mě měl také rád. Pořád jsem mu podstrojovala nějaké dobroty, měnila vodu, dávala zrníčka, uklízela voliéru..A pořád ho pouštěla, i když jsem to občas slízla Vůbec nevím, jak se to najednou zlomilo, ale dnes mi leží na dlani, nohama vzhůru a nechá si pusinkovat bříško. Mluví, jak kniha. Občas ďobne a hned řekne "nekousej paničku". Na manžela volá "páníčku, kamaráde"..Nechá se přikrýt dekou, vyleze a řekne "kuk" Je to neskutečně chytrý, inteligentní tvor. Život s ním má úplně jiný rozměr. Má hodně volnosti, i když je ve voliéře, tak celý den má s někým kontakt. To je u papouška určitě důležité, pokud nemá svého ptačího kamaráda. Myslím, že samota je pro tyto tvorečky šílená a každý by si před pořízením měl zvážit, jestli je mu schopný tento komfort dopřát. Papoušek opravdu není módní doplněk. Ukecanou andulku jsme měli 12 let, měla také hodně volnosti a lásky. Ale tohle je ještě o stupeň výš...Apeluji na všechny potencionální kupce papoušků-zvažte, zda tento tvoreček bude u vás na 1.místě. Pokud ne, tak ho nekupujte. Oni si to fakt nezaslouží.

16.10.2020 18:35

moravák napsal(a):
Někdy i dvanáctiletý klučina ví jak na to!!!!

A proč ne? Věnuje se tomu, má zkušenosti. Obvykle ti skuteční odborníci laika neponižují za "blbý" dotaz. Jenom zamindrákovaní jedinci se na druhém ukájejí a ponižují ho

16.10.2020 15:14

kareta napsal(a):
No to se teda nezlobte, ale taky jsem začínal s chovem andulek v deseti letech Když jsem viděl, že mládata mají nalepen trus na nožkách, tak jsem se nikoho neptal co mám dělat. Napadlo mě samotného, že jim to mám opatrně sloupat i z kroužků. Tady jsou poslední dobou dotazy, že se nestačí člověk divit. A lezou sem lidi co chovatelství exotického ptactva vůbec nerozumí, jen tady hloupě pindají , že jo klasterec ?Opravdu by stálo zato zřídit rubriku pro mazlíčkáře a byl by tady klid.

Neberte si mě do své sprosté mordy, jo?

9.9.2020 21:13

Petr56 napsal(a):
Pane alfonzo.I kdyby jsem si nechal přivézt zLoro parku pár andílek tak si opravdu nepřipadá jako zoufalé.Z Logo parku si nechávají vozit ptáky daleko větší kapacity než jste Vy. A řadit Vám a vašim padesátiletým zkušenostem už vůbec ne. Ale poradím Vám ohledně vaší hlavy .Nechte si vybrat tu vaší jedovatou zluc apak navštivte Mudr Chocholouska myslím, že budete Top pacient jinak se mějte zdravě.S pozdravem Petr Halecky

9.9.2020 06:46

sampa ml. napsal(a):
Můžete se tu všem představit ať všichni vědí a hlavně ti dovozci ptáků kdo vlastně o nich tak krasne hovoří Pane ....

Alfonzo je zlý zamindrákovaný živočich. Nechtěla bych vedle něj bydlet Osočí a pomluví kdekoho, jenom on má v chovatelství patent na rozum.

8.9.2020 22:04

Petr56 napsal(a):
Pane alfonzo. Sleduji Vaše příspěvky a nestačím zirat. Proč se vyjadřuje k něčemu o čem nic nevíte. Já jsem si nechal od pana Sojky přivést čtyřikrát ptáky z Logo parku a vše proběhlo bez problémů a představte si ,že od všech odchovavam.Jednou mi i jeden sámeček uhynul a pan Sojka mi vše vyřešil a pri dalším dovozu jsem dostal bezplatně nový kus.Nevim ale asi jste nikdy ptáky z Logo parku neviděl.Nenapadejte lidi kteří pro nás dělají tolik co pan Sojka. Vy tady nikomu nic neporadite jenom přiveze jedovate sliny. Příště si zjistěte aspoň základní informace tématu .S pozdravem Petr Halecky

Ano, tato osoba mě nařkla, že patřím k lidem, kteří jsou schopni vyměnit ptákovi čip,
jen proto, abych neprávem nařkla chovatele z toho, že prodává nemocné ptáky. Koupila jsem žaka s masívní PBFD, s dokladem o bezinfekčnosti, starém pouhý měsíc. Co jsem zjistila, bylo nás nejméně 12. A mnozí nekupovali pouze jednoho papouška. Takový je ALFONZO skvělý chovatel. Hnus, tenhle člověk.

10.8.2020 12:09

slavik napsal(a):
Pokud myslíme toho stejného chovatele, tak s těmi mláďaty jezdil i na burzy a nabízel je ve vnitřní hale. No potěš. Tady už končí chovatelství a začíná hyenismus zejména pokud o tom problému věděl.
Jinak žaka s červenými pírky na břiše jsem asi před 15 lety měl a samic si nevšímal, příznaky PBFD neměl.
Tak hlavně ať se to vše rychle vyřeší a hlavně nerozšíří do chovů!

Samozřejmě, že o problému věděl. Já od něj žaka koupila letos v květnu a po dotaze, zda v chovu nemá nějaký problém řekl, že v žádném případě. Snažil se mi namluvit, že mu asi nějaká návštěva dala sníst něco závadného nemytého.. Přitom, jak postupně zjišťuji, mu ptáci hynuli už nějaké tři roky.
Nedávno mi poslal e-mail, že se mu někdo snažil otrávit psy a papoušky. Vyhrožoval mi, že na mě podal trestní oznámení, že proti němu popouzím na iFauně...
Zoufalec. Už se třesu strachy...

10.8.2020 10:31

kubanec napsal(a):
Zase tak vzacni nejsou jde o rozsah červené barvy a o kupní síle českého trhu

Já nejsem odborník, říkám jen to, co mi řekla paní doktorka Grymová. A když po upozornění dotyčný inzerát ihned smazal, tak to tak čisté nebude.. Můj názor.

10.8.2020 10:17

kubanec napsal(a):
No ta červená barva se u žáků opravdu vyskytuje a chovatelé je nazývají královský tito ptáci nemusi mít pbfd je to jen barevná odchylka ve zbarvení jestli je to mutace nebo modifikace nevim nezajímal jsem se o to

Mně paní doktorka Grymová také říkala, že se barevné mutace u žaků skutečně vyskytují, ale tito ptáci jsou velmi vzácní a žádný chovatel by ho za 25.000,- Kč rozhodně neprodával. Ale běžně červené zbarvení u žaků mimo ocasní péra je typický znak PBFD

10.8.2020 09:57

kubanec napsal(a):
No PBFD je velkej strašák pro každého chovatele dotyčný chovatel.vlastnil 20 až 40 páru žáků přesně nevím jednou je tu nabizel i v inzerci když padli pod cites to číslo počtu páru samozřejmě přesně neznám aby mě tu někdo nechytal za sluvko tak je klidně možné že žaky od něj máte a jsou ok jinir to štěstí neměli tady jde o to že těch majitelů co nakoupily a byl uhyn je vic a pán je podezřelý že vědomě odchovava mladý od páru co jsou bacilonosici ...

Ještě letos nabízel dospělého žaka s úplně červenými zádíčky, což je typický jev PBFD. Konzultovala jsem to s Dr.Grymovou. Byl tak drzý, že ho nazýval žako královský-rarita, a to za 25.000,-Kč. Mám ten inzerát vytištěný i s jeho telefonním číslem. Když jsem mu napsala, tak inzerát do půl hodiny smazal...Tento žak také přežívá a možná plodí další nemocné kusy. Ale pro množitele jsou prachy na prvním místě a vy kupující se třeba pos--te. Hnus, tenhle "člověk"

10.8.2020 08:57

slavik napsal(a):
Pane Klášterci dovolím si reagovat. Nečetl jsem celé vlákno, protože bylo mi z obsahu zle.
Nenašel jsem tam jméno chovatele. Je tedy možné, že každý máme na mysli jiného, čímž by se vše vysvětlilo.
Opravdu jsem žaky v roce 2018 kupoval, byl to odběr pod rodiči ve třech týdnech. Měl jsem je v karaténě a po měsíci dal do hejna. PFBD se nevyskytla a ani u chovatele od kterého jsem je kupoval a prošel celý chov, žádné příznaky PFBD nepozoroval.

Vždyť v příspěvku ze 7.8. píšete: cit."já od tohoto chovatele rovněž koupil žaky..." a najednou tvrdíte, že je máte možná od jiného...Z vlákna "Mrtvý žako" a "Odběry krve v chovu" je patrné, o jakého množitele se jedná. Jsou tam iniciály a jednu chvíli bylo psané i plné jméno i s tel.číslem. Zřejmě po zásahu to redakce upravila. Píšete, že je Vám zle. Nám, které tento množitel podvedl je také zle. A věřte, že je nás opravdu hodně. Lidi s jeho přístupem by měli být tvrdě potrestáni, jejich chování není pochybení, ale cílené množení nemocných ptáků, cílené šíření nebezpečné a neléčitelné nemoci. Po tom, co jsem zjistila je vyloučené, aby měl v chovu zdravé ptáky. Možná starší kusy přežívají, ale vir budou mít v sobě. A produkují nemocná mláďata.

9.8.2020 20:13

slavik napsal(a):
Dobrý den, tak Vám něco napíšu já aby jste byli v obraze. Já od totoho chovatele rovněž koupil žaky nechal jsem si složit páru v roce 2018 tedy stejně jako vy a ptáci jsou v perfektní kondici.
Kupovat mládě je vždy riziko. Já do kupní smlouvy uvádím, že nenesu jako prodávající odpovědnost za chybu v krmení a kupující je si toho vědom. A je to vyřešeno.
Takoví rádoby chovatelé mazlíčků si mají koupit pro začátek něco jednoduššího na krmení. To není koupit a odjet na dovolenou!!!

Nějak Vám vaše slova nevěřím. Buď jste jeho kamarád nebo sám dotyčný množitel. Od tohoto člověka bylo od roku 2018 odkoupeno mnoho nemocných papoušků. PBFD nelze jen tak zlikvidovat, to Vám řekne každý zkušený veterinář. Dezinfekce je hodně složitá. Je vyloučené, abyste v roce 2018 koupil zdravé žaky a v té době jiní umírali na PBFD.
Každopádně budete dobrý svědek při soudním jednání. Doklady CITES řeknou vše. Čísla kroužků jednotlivých ptáků, jejich rodiče..Myslím, že zkušený znalec si s tím hravě poradí.

29.7.2020 17:29

fana8 napsal(a):
Dobrý den, mohl by mi někdo poradit kde sehnat přípravek S 76, zda se dá koupit někde u nás nebo objednat popřípadě kde ?
Děkuji za odpovědi.
Smutný

Co jsem se dozvěděla, tak obdobný přípravek s obsahem ivermectinu distribuuje pan Miloš Máca z Jaroměřic nad Rokytnou, telefon 603894366, milos.maca@seznam.cz.
Zkuste mu zavolat nebo napsat. Je velmi ochotný.

Diskusní téma - S 76