LenkaPas

Moje příspěvky

12.8.2015 23:07

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lepší být nazvána husou, než být normálním šmejdem.

Copak, nutit babičky, aby změnily dodavatele plynu, už nevynáší?

O tom já nic nevím.
Ale koukám, že vy jste v tom nějaká zběhlá. Víte, že se nutí babičky, že to už nevynáší a že jde o šmejdy. Lidi by si měli dát na vás pozor.

12.8.2015 22:48

rapotacka11 napsal(a):
Jinej by už chodil kanálama, ale "tohle" ?
Ta je ukázková.

Bohužel kanály jsou už plné podobným vám...

12.8.2015 22:47

tapina napsal(a):
Děkuji za odpověď. Přeji Vašim zvířátkům brzké uzdravení. Není to nic proti ničemu, i "běžná" medicína má různé odvozeniny z přírody. Viz chemoterapeutikum tacrolimus, v jiných oborech digoxin, penicilin... je dnes trendem hledat léčiva na úrovni bunečné kominakace, třeba to jednou dopadne. Rakovina je hrozná věc a nedivím se, že se lidi odvrací od běžných metod, zvlášť u zvířat, kdy v podstatě je dost často nabízeno utracení, paliativní léčba nic moc...

Děkuji vám mnohokrát za věcnou a nezaujatou odpověď.

12.8.2015 22:40

Žaneta kocková napsal(a):
Nač argumentovat a předložit důkazy, když lze všechny ty, co vám hned neskočí na lep, nazvat husami.

Vždyť ani nevíte, co nazýváte lepem.

12.8.2015 22:37

Žaneta kocková napsal(a):
A když máte tak ráda tu angličtinu, tak tady můžete taky něco málo načíst. https://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin.

Nebo kdyby to náhodou anglicky nešlo: http://www.bezpecnostpotravin.cz/amygdalin-laetril-a-alternativni-lecba-rakoviny.aspx.

Mimochodem, autor je pěkný výlupek: https://en.wikipedia.org/wiki/G._Edward_Griffin.

Děkuji, už jsem to četla.

12.8.2015 22:34

Tak jsem si přečetla některé nové příspěvky opravdu na úrovni od notorických diskutérek. Úroveň hokynářství.
Počkejte si, prosím, vy s opravdovým zájmem o věc, na mé stránky. S husama, kterých sem píše dost, nemohu ztrácet čas.

12.8.2015 22:23

tapina napsal(a):
Paní Lenko, ono jde napsat princip Vaší terapie, aniž byste vyzradila Vaše know how. Můžete alespoň obecně napsat, jedná-li se třeba i léčbu bylinami, potravními doplňky, fyzikální léčbu, psychoterapii ap. Když to napíšete takto obecně, budete působit důveryhodněji, zavolá Vám, kdo má k podibným metodám blíž. Nemusíte psát návod, nikdo si jej špatně nevyloží, nezneužije. Jen princip.

Není to MOJE terapie. Neléčím, nepropaguju přípravky k léčbě žádné firmy. Nezastupuju žádnou firmu. Vystupuju pouze za sebe a nabídla jsem moje zkušenosti, co pomohlo mému psovi, nyní kocourovi. Každý si musí léčit svoje zvířátko sám, dle svého uvážení, ale je vhodné mít nějaký kontakt s někým, kdo má zkušenosti a já se mám koho zeptat. Neléčíte drobnou oděrku.
Pokud vám to pomůže ke klidu, jedná se o byliny s vysokým protirakovinovým účinkem. Nádor je huben dle zkušeností rychle, v řádu dní. Právě, že nástup je tak rychlý, musí se opatrně v závislosti na umístění a velikosti nádoru, aby to pro zvířátko nebylo příliš zatěžující.
Nyní očekávám příspěvky, že kdyby něco takového bylo, už to má Nobelovu cenu a nikde není rakovina. Do toho! Doporučovala bych takovým přečíst knihu "Svět bez rakoviny", kde poznáte, jak to chodí. Je to kniha o amygdalinu, také dobré věci proti rakovině.

12.8.2015 21:43

Žaneta kocková napsal(a):
Ke koupi potřebné. Kdepak. Žádný výzkum, žádné laboratorní testy toho, zda to pomáhá. Ale honem šup šup to jít prodávat.

Děkuji za vaši připomínku. Je velmi dobrý nápad říci, co může pomoci, ale neříci, kde to můžete sehnat, příp. to mít a nenabídnout. Opravdu, velmi vymakané!
Vy jste fakt myslitel. Vám by se člověk nezavděčil. Můžete napsat, co vy děláte pro druhé a co z toho děláte zadarmo? To by mě velmi zajímalo.

12.8.2015 21:36

Žaneta kocková napsal(a):
Ke koupi potřebné. Kdepak. Žádný výzkum, žádné laboratorní testy toho, zda to pomáhá. Ale honem šup šup to jít prodávat.

Toto je možná styl vaší práce. Ne mojí. Kdo vás nutí si to kupovat?
Pokud byste uměla anglicky, o čemž při úrovni vašeho uvažování pochybuju, bylo o tom sepsáno několik knih a sebráno mnoho zkušeností po celém světě.
Umíte také něco jiného, než blbě rejpat?

12.8.2015 20:44

lodenka333 napsal(a):
A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

P.S. Můj pes má skvamocelulární karcinom v dutině ústní.

12.8.2015 20:19

lodenka333 napsal(a):
A můžete mi aspoň povědět, o jaký typ, případně v jakém místě, rakoviny se jedná, se kterou dokážete pomoci? Ať vím zda má cenu to s Vámi konzultovat...

Začala jsem pracovat na webu, kde bude vše vysvětleno, bude tam i ke koupi potřebné. Samozřejmě tam bude kontakt pro konzultace. Je vaše potřeba urgentní?

12.8.2015 14:32

loolucy napsal(a):
Zajímavé je, že tel. číslo autorka úvodního příspěvku cpe všem, ale email nedá nikomu.


Kdo to ještě nepochopil?

Například vy.

12.8.2015 14:12

lodenka333 napsal(a):
Je možnost konzultace přes email? Přiložení fotek atd...

S normálními a inteligentními lidmi je možné se domluvit na čemkoliv. Zavolejte mi, já vám řeknu mailovou adresu, kterou však vám zakazuji dávat bez mého souhlasu dál.

12.8.2015 02:30

Koneckonců, on třeba Hus taky kázal bludy. Proto ho vlastně upálili.

12.8.2015 02:27

Ano, jsou to nesmysly a bludy a doufám, že se nikdo nenachytá. Vy jste to vše odhalili. Bravo.

12.8.2015 02:06

Psala jsem, že nejde o to dát psovi to a to a bude zdráv. Je to rakovina a je vhodné mít alespoň nějakou zpětnou vazbu. Nevím, proč by to měl být nepřekonatelný problém, pokud je to v zájmu uzdravení. Já napíšu o co jde, budou tací, kteří to použijí špatně (a buďte si jistá, že budou) a další si domyslete. Už teď se ohání zákonem na ochranu zvířat.
Kdybych já hledala pomoc, neváhala bych zvednout telefon a zavolat. Pokud bych se rozhodla, že to zkusím, nevadilo by mi setkat se. Když to přeženu, tak on taky lékař neléčí rakovinu po telefonu.
Určitě bych nesedla k počítači a neplísnila toho, kdo by mi mohl pomoci.
Kdybych neměla psa nemocného, napsala bych si někam pro případ telef. číslo a tím by to skončilo.
Nebo bych na to prostě neragovala vůbec nijak.

Teď mě napadlo, proč takový křečovitý zájem o co jde? Možná, že dotyční by se toho chytli a následně by na tom vydělávali těžký prachy sami! Že mě to hned nenapadlo. No holt, já jsem z jiné školy...

12.8.2015 01:28

saty napsal(a):
Tak začnu od začátku. Ozývám se az Ted jelikož az Ted jsem se dostala ke čtení tohoto tématu i z toho důvodu že makám jako mezek abych vydělala na všechny ty sve zachráněne pejsky a kočičky.
Všimnete si ze se do vás nenavažim ani vás neobvinuji z podvodu a Křivého výdělku.
Uznávám alternativní způsoby léčby jako apriori první možnost před invazivní medicinou auta ke už jsem se v tomto oboru setkala s podvodníky ale podvodníci jsou dnes všude.
Diskuze je o názorech a tak se s těmi negativními musí počítat v prve řadě.
Pokud chcete pomoct pomohlo by naznačit jakému způsobu se věnujete. Energie, bylinky nebo alternativní Léčba?
Mám mnoho zkušeností s užitim Reiky i k podpoře léčby zvířat.
Také mám velmi skvěle zkušenosti s používáním archebakterii který stimulují imunitní systém a používají se i třeba k podpoře ruznych léčebnych procesu i léčbě rakoviny. Znám i pár ošklivých případů kdy došlo k neočekávaného obratu léčby díky léčitelum a pár velmi významných i znám.
Prorazit i s Dobrým úmyslem v teto relativne neprobadane sféře ale chce to pouze pozitivní přístup a nebát se bavit a vysvětlovat. Rada s vámi i podiskutuji.
omlouvám se za chyby v textu mam za sebou dvě 12h směny a mezi nimi jen 2 hodiny spánku navíc tablet si opravuje co chce.

Moji pejskové a moje kočičky jsou také v podstatě nalezenci, mám také co dělat je uživit a neošidit je. Je jich dost.
Když začnou stonat, nosím na veterinu stovky i tisíce, leckdy poslední. Odtud vím, že leckdy nechají lidi zvíře utratit, protože na léčbu prostě nemají, nebo ho nechají trápit do konce. Někdo zase pátrá po různých možnostech alternativní léčby, protože klasická léčba nefunguje, nebo je nepoužitelná, to byl i můj případ. Díky Bohu jsem našla, co nám pomohlo a velmi rychle. Není to drahé.
Jak jsem psala, průběžně se radím s terapeutem v zahraničí, abych něco sama nepokazila. Samozřejmě, záruku vám nikdo nedá a ani nemůže, a to ani na neprestižnější klinice. Smrt prostě existuje.
Já blbec jsem chtěla pomoci prostřednictvím tohoto webu jiným nemocným jako můj je pejsek, kteří by měli zájem, kteří nemají peníze na vet, nebo jim už nepomohou. Pomoc však neznamená přece, že dávám 100% záruku na úspěch. To je blbost.
Potom, co jsem se takto nabídla, ačkoliv mám také sama své práce dost, setkala jsem se ale s takovou lidskou zlobou a závistí, že si namastím kapsu, že to bylo pro mě opravdu zklamání v lidech. Vím, že dnes je třeba být ostražitý, ale neurážím přece někoho a něco, když nevím, co je to zač. Jde prostě neragovat, ignorovat. Pak odradíte všechny, vylijete vaničku i s dítětem.
Opravdu nemám zapotřebí přidělávat si problémy s takovými lidmi, kteří už mi tu vlastně hrozí, že jsem porušila zákon na ochranu zvířat. Už asi včera jsem psala, ať mi nikdo nevolá, že neradím. Nejsem blázen, já mám jiné živobytí, málo času a nestojím o nějaké dohady.
Kdybych neměla tu zkušenost příspěvků před vámi, napsala bych vám, ať mi zavoláte. Nezlobte se, neznám vás, zvířátko nemocné nemáte. Možná máte dobré úmysly, ale já to nevím a o problémy fakt nestojím. Mezi lidmi je bohužel dost lidí-sviní.
Já jsem teď spokojená, že moje Terinka/nalezenec má den ode dne meší nádor a není už pochyb, že udumře celý. Přibyl další pacient - kocour, jehož nádor také začal velmi rychle pozivně reagovat na terapii. Ovšem jeho majitelka je rozumná paní, která se pro to sama rozhodla a je mezi námi důvěra. Chápe, že nejsem pán Bůh a stát se může cokoliv. Chápe, že jsme na stejné lodi, že TO, CO NABÍZÍM, POUŽÍVÁM PRO SVÉHO MILOVANÉHO PSA JAKO TO NEJLEPŠÍ, CO MU PODLE MĚ MOHU DÁT. ŽE JÍ NERADÍM NĚCO, O ČEM NIC NEVÍM A NEVYZKOUŠELA JSEM TO NEJDŘÍVE NA NĚČEM SVÉM, CO JE MI DRAHÉ. A víte, kolik jsem na ní vydělala? 0, - a tak to zůstane. Samozřejmě "materiál " si zaplatila.
-
Toto neplatí na vás a ještě nějakou výjimku, která na mě v dikuzi neplivala:
Na tuto diskuzi psalo tolik chytrých lidí, kterým je vše jasné, takže si tu raďte sami mezi sebou.

11.8.2015 21:06

loolucy napsal(a):
A vy se tomu divíte? Když postupujete naprosto ukázkově jako jedna ze "šmejdů"?

Ani jedna vaše věta nenabízí nic, čemu bych mohla věřit. Bohužel.

Tak nevěřte, já vám nic nenutím, ani vás nenutím věřit. Jděte klidně o dům dál... Mně je to fakt jedno. Je to zcela vaše věc. Jděte si koupit chemoterapii, té třeba budete věřit a šmejd to zaručeně nebude.

11.8.2015 20:46

saty napsal(a):
Přidám se do diskuze.
Trošku se mi nelíbí že tu shazujete lidi o kterých nic nevíte. Jen podotknu že třeba Bodlinka, Fíkovnice a jiní další jsou lidi inteligentní, příjemní a ochotní.
Neříkám že nemůže fungovat nic alternativního i mě se povedlo vyléčit nebo zmírnit problém jinak než léky.
Každý jed je ve správném množství lék a to i v přírodě.

Máte pravdu, mě se trefování do lidí také nelíbí. Ale je zajímavé, že jste se ozval/a až nyní. Vždyť téměř všichni pisatelé příspěvků SE od začátku trefují do mě a také mě neznají a zesměšňují něco, o čem nevědí taky nic. Hlavně, že vědí, že mi jde jen o peníze, slávu a že jsem pomohla psovi proti zákonu. Měla jsem psa nechat zabít na veterině v souladu se zákonem. To vám nevadilo?
A to vše za to, že jsem nabídla zkušenost a pomoc. Lidi, jste milí.
Proces kúry nemusí být jednoduchý a alespoň ze začátku bych chtěla mít pacienta pod nějakou kontrolou. Já léčení také konzultuju s vynikajícím terapeutem v zahraničí a jsem za to velice ráda. Na tom snad není nic špatného, naopak by to mělo být žádáno. Nikdo učený z nebe nespadl. Rakovina je ošklivá a zákeřná nemoc. Pokud máte rád/a zvířata, tak mě pochopíte.
Pokud se tu však objevují takové názory, že léčím v rozporu se zákonem... Co si mám pak o diskutujících myslet? Že by mě rovnou upálili? Mimochodem, nikdy jsem nenabízela léčení a natož vyléčení! Jen zkušenost, rady a pomoc s léčením.
DISKUZE JE SAMÉ ŠPIČKOVÁNÍ. ZCELA SE VYTRATILA MYŠLENKA POMOCI NEMOCNÉMU ZVÍŘÁTKU. TADY JE VIDĚT, O CO VÁM JDE. DENNĚ UTRÁCÍTE PENÍZE ZA KRAVINY, OKEM NEMRKNETE A TADY MÁTE JEDINOU STAROST, ŽE SI NĚKDO VYDĚLÁ. JE TO HNUS.

11.8.2015 19:40

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, takže jste léčila bělidlem a dezinfekcí? Škoda, že už tady není smajlík válející se po zemi smíchem...

Vysvětlete mi, jak je možné, že na zeměkouli vůbec ještě někdo umírá, když je možné vyléčit se pitím jedovatých chemikálií...

1. Kdo řekl, že léčím psa dezinfekcí? Já? O tom nic nevím.
2. MMS na některé nemoci je skutečně velmi účinné. Doplňte si poznatky.
3. Jedovaté chemikálie? Drtivá většina léků jsou při špatném používání jedy. A někdy i při správném používání. Víte třeba, kolik lidí zabije ročně obyč. acylpirin?
4. Bez smajlíků se zřejmě značně omezí vaše vyjadřovací schopnosti. Nevadí. Jak jsem psala, opravdu vysoká úroveň diskutujících... na to nemám čas.


Hledáte zvířecího kamaráda?
Zdarma vám poradí
Veterinář online
Konzultovat s veterinářem
Veterinář online