MajkaP

Moje příspěvky

12.10.2020 20:39

Držte se, vím přesně čím procházíte a myslím na vás....
Udělali jste dobře, byl s vámi doma a odešel v klidu.

12.10.2020 06:31

Ta stejná fenka? Proč jí to neudělali naráz, má to hodně špatný? U těch tukových bouli prostě záleží hlavně na umístění a velikosti.
Náš pes měl jen jednu menší, operace se neplánovala, ale když už musel do narkózy kvůli něčemu jinému, tak mu to fikli. Probl my s rekonvalescencí neměl žádné....

11.10.2020 22:17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, u žádné samice.

Já právě v širším okolí zažila kastraci feny, kdy se jí sebrali j n vaječníky a fena cca o dva roky později měla pyometru... Možná že tam tedy byl nějaký zbytek po nějakém malém předchozím zánětu, nebo byla kastrace zfusovana....

11.10.2020 21:30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tím se nic nezkazí - ale - volná kůže na břiše je normální a to, že některé kočky se nechtějí chovat, taky.

No to je pravda i když jsem to pochopila že se jedná o změnu chování...nežere a odchází.... Může to být samozřejmě tím, že kocour dospěl, ale když to zadavatel nepozná sám, tak se na něj asi někdo kouknout musí.... 🤷

11.10.2020 21:27

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vzít vaječníky stačí - bez hormonů změny na děloze nebudou.

A u feny ano?

11.10.2020 20:12

kralickova napsal(a):
Díky za podporu, je to šílenost. Z prvního šoku že mi pod rukama odejde šestiletý pes už jsem se vzpamatovala resp vzala to na vědomí. Teď si přeji jediné - alespoň pár dní, týdnů nebo zázrakem měsíců, aby mohl být prostě jen s námi, doma, ve svém a pak až odejít, byť vím, že to bude asi na mém rozhodnutí

I když se u nás jednalo už o dvanáctiletého psa, bylo to těžké, byl do té doby ve výborné formě. Já jsem si ho bohužel mohla vzít domů jen na pár hodin, protože mu odcházela močová trubice a musel by mít katetr. Navíc ledviny šly poslední den také dolů.
Každopádně jsem ráda aspoň za tuhle možnost a snad u vás bude ještě nějaký čas stav bezbolestný.
❤️🐕

11.10.2020 19:27

kralickova napsal(a):
Čím dál hůř 😰 všechny testy negativní. Diagnóza ,,vylucovaci metodou,, autoimunitní hemolytická anémie. Co jsem dohledala tak prognózy u tohoto onemocnění slabé... Již 48 h má kortikoidy přesto jdou červené krvinky stále níž. Rozhodla jsem se, že 5 dní hospitalizace a všechny pokusy už stačily.

Zítra si ho vezmu domu samozřejmě s léky ale i s vědomím konce chci aby byl ve svém a ne týdny v kleci na veterine, když naděje je mizivá. Je to strašná beznaděj a bezmoc...

Držte se. Já na jaře zažila něco podobného, pět dní na klinice , dvacet tisíc a diagnóza žádná. Nabízeli mi pak víceméně na slepo symptomatickou operaci, to jsem ale vzhledem k neznámé příčině problému ( a věku a horšícího se stavu) nechtěla a psa si vzala domu, kam mi ho následně přijela uspat známá vetka.
Je to hrozná situace a přeju hodně sil....

11.10.2020 18:51

No obecně lze brát jen vaječníky, nebo vaječníky i dělohu. Vzít jen vaječníky je asi výhoda v tom, že je menší jizva... Ale ( alespoň u psů) pak může vzniknout zánět dělohy....

Když už kastrace, vzala bych i dělohu.

11.10.2020 16:12

. napsal(a):
Potřebuji pomoct, mému kocourovi (cca 16 měsíců) visí kůže na bříšku, zřejmě ho to bolí, mňaučí když ho chi pochovat a odchází ode mně dál,skoro nežere, Kocourkovi nijak neubližujeme, je na nás vázaný, našli jsme ho když mu byly 2 týdny a vypiplali jsme ho, má s tím někdo zkušenosti? Potřebuji vědět jestli se s tím má chodit na veterinu nebo jestli jo to přejde

Určitě jít na veterinu s tím doma nic nemůžete, když ani nevíte co to je a bolí ho to tak, že se nenechá pochovat

11.10.2020 08:32

Tony210 napsal(a):
me to kastrovaní přijde jako mrzačeni a ještě k tomu zvířátek, které budou moje a budu je mít rad.
Jak to mrouskaní u koček co nejvíc potlačit, aby se to dalo přežít? Dik

Mrouskání se potlačí kastrací.
Jo, někdo si myslí že kastrace je mrzačení.
Někdo si zase myslí že je mrzačení to, nechat zvíře mlátit se s ostatními, vyrvat si chlupy, mrouskat, pak třeba prodělávat záněty a podobně.
Tak si holt musíte rozhodnout sám, klidně si můžete pořídit dva kocoury a být tam i s tím smradem a kozlem.

10.10.2020 18:59

GAELLE napsal(a):
však já neříkám že je to týrání. Ale pokud je pes starý a nemocný a takto vypadá tak by se měl nejspíš asi uspat ne? Pochybuji že by z množírny dali zachráněného psa někomu v tomto stavu. Bez informací nelze soudit.

Kdo ví jak to je. V baráku po prarodičích jsme měli hrozné nájemníky. Děsně to tam "vybydleli" a nemohli jsme je odtamtud řadu měsíců dostat. Nakonec se to podařilo a když tam naběhla celá rodina na úklid, našli jsme tam taky psa (NO), kterého tam v hrozným stavu nechali ( tak zle jako na fotce to naštěstí nebylo, ale už hodně velká hrůza)... a nebylo to tím, že by tam byl dobu opuštěný, než jsme tam přijeli.
Bohužel v té době jsme měli psa, který by se s jiným nesnesl a do útulku jsme ho dát nemohli ( nechtěli). Naštěstí se nám podařilo najít známé z vesnice, kteří se ho ujali. A možná si ti dobří lidé, kteří si vzali nechtěného psa a také za něj dali nemálo peněz za veterinu a krmení (přispěli jsme samozřejmě), od někoho vyslechli, že psa týrali oni....

10.10.2020 18:13

Z takové fotky nejde poznat skoro nic. Každopádně pes vypadá že je něco hodně špatně, ale kdo ví jestli vinou momentálního majitele. Také si ho mohl vzít ze špatných podmínek, nebo je opravdu hodně starý/ nemocný..

10.10.2020 08:33

Tony210 napsal(a):
No když budu mít kocoura a kočku, a dam vykastrovat jen kocoura a budou jen doma, jak se to bude chovat, mohli by si užívat a nic by z toho nebylo ne?
Nebo vykastrovat kočka a kocoura nechat.

Když nevykastrujete kocoura, tak vám doma bude značkovat a smrdět. A to asi nechcete. Když vykastrujete kocoura a kočku ne, tak by to mělo být ok, pokud to budou jen domácí kočky.
Další věc je teda mrouskání...

9.10.2020 20:02

oneme napsal(a):
Měl jsem akitu, před měsícem nám ve 13. lech odešel. Základní poslušnost zvládal, mohl na volno, ale vyběhla - li zvěř nic ho nezastavilo. Do 15 minut se vrátil. Pes měl náhubek.
Hrozilo mu zastřelení, náhubek není vidět a zvěř pronásledoval. I kdyby srnčí dostihl, o čemž poichybuji, dva psi ano, asi by mu neublížil. Ale volně pouštět v době kladení mláďat je trestuhodné. Co vy na to myslivci ?

Nejsem myslivec a tohle absolutně nepochopím. I kdyby mi srny a jiná zvěř byla naprosto ukradená,tak přece svého psa nenechám někde nekontrolovatelně lítat. V takovém rauši může pes lehce skončit pod autem, nebo se zpřeráženýma nohama, když někde zakopne, spadne do díry....
Shodou okolností nás na jaře taky opustil pes s kterým jsem se zvěří problém měla. Utekl dvakrát, možná třikrát- hrůzou jsem trnula.
Pes dostal elektrický obojek a bylo to. Zvěř v klidu, já v klidu a pes ve finále taky v klidu.

8.10.2020 21:09

sisi58 napsal(a):
Ani pejskaři a tím méně koňáci, nechodí či nejezdí s puškou. S puškou, která zabíjí, zabíjí živé tvory.
To je ten rozdíl.
Nezodpovědných lidí je hafo, ovšem nemají flinty.Udělají-li majitelé pušky chybu, může to stát někoho život, i to tu bylo. Pokud udělá chybu jezdec na koni, téměř jistě ublíží sobě.
Off road jsem napsala, zrovna tak jsem mohla napsat džíp. Jen se mi to slovo více líbilo.
Vy jste zastánkyně myslivců. Ok. Já je nemám ráda. Určitě budou i myslivci slušní, zodpovědní, starostliví. Jen je není vidět. Jsou vidět právě jen ti, kteří se chovají neomaleně, bezohledně a bez úcty k živým bytostem. Takových lidí je hodně, ale nenosí zbraň.

Já nehodlám nějak lobovat za myslivce, mám s nimi také své problémy. Ale myslím ( jako víc lidí zde) že je to o lidech -někdo je slušný a někdo ne.
Když udělá myslivec - člověk s puškou- chybu, může to někoho stát život.... Když udělá chybu člověk se psem a pes mu uteče,může vběhnout pod auto a zabít člověka, nebo klidně celou rodinu. Když udělá chybu člověk na koni.... Může to někoho život stát taky. Kůň může někomu zabít psa, porazit babičku, taky může způsobit dopravní nehodu, vběhnout pod vlak....
Taky na mě jeden trotl mířil brokovnicí..protože jsem s koněm šla kde se mu to nelíbilo ( na vlastní louce!). Ale světe div se, ostatní myslivci mu po tomhle zbraň zabavili a sebrali mu zbroják. Myslivci opravdu nemůžou za všechno zlo světa. Kolik já znám drzejch a zl jich koňáků, co cválají po silnici, jezdí v obilí, neuklízí po sobě hovna ve vesnici a jen vymejšlí, jak uškodit ..... Protože mám taky koně , tak žiju s tím že mě spousta lidí s těmahle blbama hodí do jednoho pytle.....
Lidi, koukejte dál než na špičku svého nosu.

7.10.2020 20:36

Odřenina, vyrážka, plíseň, zánět, hotspot... Sto možností.... Nejlepší by bylo ukázat to vetovi. Může se stát že se to rozleze a pak bude mnohem těžší se to ho zbavit.

5.10.2020 20:22

Miska007 napsal(a):
Dobry den, rada bych se zeptala jestli jste na operaci nakonec sli, pripadne jake jsou vysledky a rekonvalescence. Jsme na tom uplne stejne. Mame 3 mesicni stene krizence, jeho bratr uz ted nezvedne zadecek, proto jdeme na vysetreni a tato operace nam byla nabidnuta. Zkousim najit co nejvic informaci, ale tezko. Velice dekuji

Na operaci jsme byli 9.9. a štěně je už naprosto v pořádku. Druhý den po operaci jsem už na ní nepozorovala žádné bolesti, nebo nepohodlí, deset dní jsem s ní byla kuli stehům doma, klidový režim, procházky jen na vodítku. Po deseti dnech ( po kontrole) jsme se vrátili k běžnému režimu.
Samozřejmě už z principu celé operace lze výsledek na postavení kyčlí pozorovat za delší dobu..

5.10.2020 13:36

Šla bych buď na ortopedii, nebo bych vyzkoušela nějaké fyzio. Já mám velmi dobré zkušenosti s MVDr Vaňkovou a to hlavně u koně (je křivej), ale dělá i psi a budu si jí na psa volat. Dobrý chiro/fyzio může hodně pomoci, případně aspoň lokalizovat problém...

https://www.facebook.com/vetsonavankova/

5.10.2020 10:12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, jenže když někomu vysolím 7tis. za vořecha, byť neplánovaného, co asi tak nastane? "Máňo, to jsme na těch šťěňatech trhli balík, připustíme fenu znovu, když je o prcky takový zájem..."

Mně nevadí za štěně zaplatit, však útulku taky dám adopční poplatek + třeba dovezu grancle, nejde o ty prachy, ale o princip.

Naprosto souhlasím. Na jaře jsme o psa přišli a já tedy hledala psa v tu nejméně vhodnou dobu. Chtěla jsem štěně, aby si zvyklo na kočku a ostatní zvířata, ale těch byl zoufalý nedostatek. Naštěstí jsem našla, ale byla to velká náhoda- paní se o štěňatech zmínila v jednom komentáři a jedno ještě bylo volné.

1.10.2020 06:23

matyas2712 napsal(a):
Ano, na toto jsem se chtěl zeptat. Samozřejmě vím že když stáhne ocas tak se bojí. A taky vím že je to o socializace, jenže jsem zapoměl napsat, že jsem v domácí izolaci kvůli covidu a to je problém.
Děkuji.

No tak to opravdu problém je, protože štěně je teď ve věku, kdy nové podněty (mimo jiné psi kámoše) potřebuje.
Tím, že se ostatních lidí a psů straníte ( i když důvod chápu) v něm strach podporujete.