mrenka

Moje příspěvky

22.3.2007 15:45

zuzazx napsal(a):
chudinky malý

Toto je "chudinka" Sophienka. Velmi nestastna a frustrovana fenka. Cez tyzden sa dostala len raz za den do lesa a aj to len na nieco cez ubohe tri hodiny! Ani po psychickej stranke ju moc nerozvijali. Bol to taky blby gaucovy pes, ved chodila len raz tyzdenne na poslusnost a raz na agility. Uplne suhlasim, ze vystavne ostrihane pudle maju vzasade zivot pod psa. (pisem v minulom case, lebo babulka pred mesiacom zomrela v dosledku zadusenia)

16.11.2006 13:05

mrenka napsal(a):
no co, tak je stale mokry, pudlici so vodne psy

posledna

16.11.2006 13:04

mrenka napsal(a):

no co, tak je stale mokry, pudlici so vodne psy

16.11.2006 13:00

mrenka napsal(a):
pekna tema Mne sa vsemozne indianske vzory strasne pacia, no na psoch nie, takze mam vsetko len jednofarebne, modre kockovane alebo prirodne kozene doplnky. Mame dva modre oblecky a jeden cerveny. Obojkov, ktore pravidelne pouzivam mam dva- cierny nylon a prirodna koza s modrou satkou, dvoje popruhy- nylon, cierne. Voditka- cierna flexina, cierne kratke, nylonove, modre prepinacie nylonove, kratke modre karovane a prirodne kozene. Jaj a zelenu stopovacku a jednu modru karovanu satku bez obojka. Vlozim par foto

16.11.2006 12:57

lucie buresova napsal(a):
Ahoj zajímá mě jaké barvy máte na pejskách (vodítko a obojek, miska, obleček atd..). Nezapomeňte napsat jakou barvu má pejsek / fena...............
Díky moc a vkládejte fotečky (já žádnou nemůžu najít)
Ale mám kavalíra, blenhejma (hnědobílí), má modré vodítko a obojek, nerez misku a šátky ve spoustě barev, přepravní tašku má červenou (modrou jsme nesehnali.....)
Ahoj a díky za příspěvky

pekna tema Mne sa vsemozne indianske vzory strasne pacia, no na psoch nie, takze mam vsetko len jednofarebne, modre kockovane alebo prirodne kozene doplnky. Mame dva modre oblecky a jeden cerveny. Obojkov, ktore pravidelne pouzivam mam dva- cierny nylon a prirodna koza s modrou satkou, dvoje popruhy- nylon, cierne. Voditka- cierna flexina, cierne kratke, nylonove, modre prepinacie nylonove, kratke modre karovane a prirodne kozene. Jaj a zelenu stopovacku a jednu modru karovanu satku bez obojka. Vlozim par foto

10.11.2006 15:18

danan napsal(a):
vím, že se to píše jinak, ale napsala jsem to tak . Jak se Vmá to líbí? Mě teda moc ne. A to z toho důvodu, že by to chtělo podkladovou barvu jinou, než bílou. Ta zelená na ní není pěkně vidět.....vypadá to nepřehledně....

uz je to fajn

5.11.2006 10:50

vazdik napsal(a):
...nožičky jsem zapmněl doma,aneb tak už mě přetrhli,jak slibovali..

5.11.2006 10:49

vazdik napsal(a):
...nožičky jsem zapmněl doma,aneb tak už mě přetrhli,jak slibovali..

5.11.2006 10:48

vazdik napsal(a):
...nožičky jsem zapmněl doma,aneb tak už mě přetrhli,jak slibovali..

30.10.2006 08:03

andela2 napsal(a):
mám novej web a chtěla bych znát i ty vaše a lidem to určitě pomůže tak je sem prosííím dávaejtemůj je http://www.zviratka-nase.websnadno.cz/index.php?menu=0 ale ještě neni úplně zavedenejdnes jsem ho vyrobila

www.joffko.websnadno.cz

Diskusní téma - Weby
22.9.2006 19:10

harryz napsal(a):
Můžete mi poradit jaké konzervy by se hodily k Acaně?
Chci svému labrouškovi občas udělat nějakou změnu ale konzervy Acana nejsou (nebo jsem je aspoň nenašla)
Besynce je půlroku

Gran Carno, Trainer

1.9.2006 18:53

evicka napsal(a):
Kdepak kupujete ty tažné postroje?

postroje na http://www.manmat.cz/ a o tahu poradia na www.mushing.cz

28.8.2006 14:45

zuzazx napsal(a):
Já osobně bych to svýmu pesanoj nikdy nedala. Ale je to věc každého, mě to připadá, že majitel nebere psa jako živou bytost, ale jako hračku.

No moj pes neberie ako zivu bytost mna, ked ho v dazdi neobleciem. Som pre neho chladnokrvne monstrum A nie je to tym , ze by bol rozmazleny. Obliekat som ho zacala az ked mi vyse roka nechcel chodit v dazi von

25.8.2006 08:13

euryanta napsal(a):
no comment

tesne pred spankom

23.8.2006 09:44

polstarek napsal(a):
Ne, bohužel některá mládež není zodpovědná ani v 18 ti letech, kdy se jedná už vlastně o dospělce. A psychické nárazové zážitky, které způsobují psychický otřes mají následky do budoucnosti.

A do 18 ti je musíme chránit - je na to zákon. Ten mluví za vše.

Správný rodič cítí zodpovědnost za chování svého dítěte po celý jeho život - rodič ho totiž vychovával. Vy si myslíte, že matka jejíž syn někoho zabil ve 40ti letech nebude mít výčitky, že ho špatně vychovala?

A víte v kolika letech probíhá puberta? Právě ve věku 14 let. To je ta nejhorší.

S pozdravem Polštářek

moji rodicia boli natolko zodpovedni, ze mi dovolili ako dietatu (11r) psa. Uz mam druheho, stale byvam s rodicmi. Vencili ho raz, ked som bola chora, nekrmili este nikdy. Ak psa pustia z voditka zdrhne im tento, tak aj ten predosli. Neviem si predstavit, ze by som psa ako dieta nemala. Je to individualne. Pre mna by bola vacsia psychicka ujma ho nemat, ako keby som o neho prisla. Hovorim z vlatnej skusenosti. Mala som prave 14 rokov, ked tragicky zahynula moja fenka nemeckeho spica. Nejake problemy s policiou alebo cimkolvek inym by by ma neodradili. Za moznost starat sa kazdy den o Zorinu a teraz o Joffka som strasne vdacna a naplno si to uzivam.

23.8.2006 09:22

polstarek napsal(a):
Ne. Dítě by nemělo chodit se psem bez dohledu dospělé osoby. Nejsou skutečně k tomu vyspělé jak po fyzické tak i po psychické stránce. A nemůžeme to po nich ani chtít. I to nejlepší dítě s nejlepšími výcvikářskými předpoklady by nemělo svého psa venčit samo. Pes není hračka a může se vymknout kontrole, nebo ho může napadnout jiný pes.

Po právní stránce: stane-li se něco, zodpovídá za následky rodič - zanedbání povinné výchovy a péče, a majitel psa, který vždy ručí za chování svého psa.

Kde máme jistotu, že pes který se vrhne na psa dítěte ač to dítě bravurně zvládá nevrhne i na děcko? Takový případ znám, zaplať Pánbůh, že ten pes byl okošíkovaný a že šlo jen o zhmoždění spodní čelisti. Ujišťuji Vás, že se jednalo o psa se zkouškami, dítě 14ti leté - takže mládež a se svým psem měli už složeny zkoušky ZOP, ZPU1 a ZM. Pes který je napadl byl také pes se zkouškama, ale byl sám bez pána - utekl mu od obchodu, kde ho měl majitel odloženého.

Další problém který vznikl při řešení tohoto případu. mladá slečna (14 let) neměla u sebe občanku, "pač" v tomto věku je ještě němají - že? /Přijela policie a byl problém. Za prvé: její pes neměl známku, slečna ani nevěděla zda je pes pojištěn, zda má zaplaceny polplatky ap. - takže to nakonec dopadlo i pro ní špatně: musela s policií na policejní stanici, kde čekala téměř 4 hodiny, než si jí vyzvedli rodiče, kteří byli v práci. Pak ještě k lékaři. Policie jí tam neodvezla.

A řeknu Vám, že tu holku dobře znám a nikdy jsem si nemyslela jak je zranitelná - plakala, plakala a už nikdy pak se svým psem nešla. A můžu Vám říct, že se teď psů bojí. Přitom byla schopna si svého psa vycvičit sama bez pomoci kohokoliv a přesto jí takový malý incident úplně psychicky vykolejil.

Takže PES NEZLETILCŮM BEZ DOHLEDU DOSPĚLÉ OSOBY DO RUKOU NEPATŘÍ.

Polštářek

myslim, ze v tej situacii by bolo do placu aj mne. Nedala psovi znamky, za chyby sa plati. 14 rocna baba je dostatocne stara na to, aby bola zodpovedna! Treba ratolesti az takto chranit? Pred cim? Psychickou ujmou??? To je absurdne az extremisticke.

23.8.2006 09:03

hehe napsal(a):
Zapomínáte / obhájcové dětského věnčení / na to, že pokud vašeho psa napadne jiný pes, pes vletí pod auto , nebo nastane jiná krizová situace, vystavujete své dítě takové situaci, na kterou psychicky nemá !!!! Že být to v televizi ženete dítě od obrazovky. " na to se nedívej !!" A najednou se na to má dívat u svého psa v přímém přenosu ? Že se to u vás nemůže stát ? Ale jděte ... Stalo se mi, že se dítěti topil pejsek.Štěně jezevčíka si šlo chytit kachnu a vlítlo do řeky. Chlapec tak osmiletý / jistě štěně "uvede" / stál nahoře na nábřeží a volal na štěně zezhora, místo aby slezl ke schodum.. Byl naprosto v šoku , volal Matěji , Matěji a nikde nikdo, koho by zajímalo, proč ten kluk tak pláče.. že to u vás nehrozí? Ale jděte ..Děsivé pro mě je, že lidi seděli na lavičkách a toho kluka vůbec nebrali....Kdyby tam seděli jen samí ti, co nenávidějí psy, ale Matěj je lidské jméno .... přivázala jsme toho svýho a vylovila štěně. Jak se snažilo pořád vylést po té zdi k tomu klukovi, už toho mělo docela dost. Kluka jsem bafla a dovedla domů / doma nikdo, pochopitelně, vytočila jsem nepřítomné rodiče na jejich telefonu a zabalila hotové štěně do nějakého ručníku....štěně bylo za pár minut v pohode, ale kluk byl zralý na psychiatrii. Pořád brečel a klepal se jako drahý pes..Že se to u vás nemůže stát ?.. Ale jděte... Taky jsem bohužel zažila smrtelnou / pro psa / nehodu, kdy jim pes vběhnul do silnice a srazilo ho auto.Byl doma tatínek a deseti- dvanáctiletý kluk. Pes jim vzal draka na cestu za mou fenou. Na zvonění první přibehl táta a pak i kluk. Pes plakal v příkopě / měl zlomenou páteř a vniřtní zranění, a mohl hýbat jen zadní částí těla. Nikdy na to zmítání a ten nářek nezapomenu, a to toho psa neznám a jsem dospělá a cizí... Táta se musel starat především o syna.Pořád ho musel odhánět od psa, kluk byl uplně mimo..Že se to u vás nemůže stát ? Doufám..Helena

to myslite vazne? to aby som dieta nepustala von vobec. Utopit sa mu moze aj kamarat. Som pomerne mlada, no desivych scen som videla dostatok aj s inym kontextom (od dost desiveho epileptickeho zachvatu znamej, cez niekolko dopravnych nehod az ani nechcem spominat kam).

23.8.2006 08:58

sabina napsal(a):
Napiště, co si myslíte???

Neda mi nezapojit sa. Ako pomerne mala (uz 10rocna) som chodievala vencit psov do utulku. Poradila som si s akymkolvek psom, neraz aj s agresiou voci mne. Uznavam, ze to bolo o stasti, lebo niektore psy boli tazsie ako ja, takze v realnom suboji by vyhrali, no nikdy sa neodvazili to naozaj skusit. Bola som lepsia ako niektori dospely. Psy si na nich dovolovali, ak sa strhla bitka, len postavali opodial, zatial co ja co ja som ich odtrhla (samozrejme s pomocou- niekto musel chytit druheho psa). Aj dieta si vie udrzat autoritu. Ide o to, ze aj teraz je drviva vacsina psov nad mojou vahovou kategoriou. Mam len 45kg. Znamena to, ze si nomozem kupit dogu ci mastifa? A ak sa strhne bitka vie byt bezradny aj 100kilovy chlap.

20.8.2006 18:10

luucka napsal(a):
Nějaké fotečky pro usmání :-)

vraj sa podobame, ale hlavne povahou

18.8.2006 16:56

mrenka napsal(a):
Joffko a Geri

este mate kamaratku papillonku Deilinku (bez medziery pred "fotoalbum") http://www.mrenka.estranky.cz/ fotoalbum/joffko-v-akcii


Hledáte zvířecího kamaráda?
Zdarma vám poradí
Veterinář online
Konzultovat s veterinářem
Veterinář online