Olivová kingoška

Moje příspěvky

20.7.2020 19:35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Gruppen sex? Jedna ojíždí druhou, třetí chce taky...

Nevíte, jak dlouho to blbnutí trvává? :-)

20.7.2020 18:36

Anicka755765 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na protištěkací obojek. Ano nebo ne?
Máme ročního pejska německého ovčáka, máme s ním docela dost velký problém ohledně štěkání, když nejsme doma.
Štěká, vyje, kňučí - naštěstí sousedy máme známé tak zatím žádné stížnosti, že by na nás poslali policii nebo podali stížnost .
Když je ve vedlejší místnosti sám v pelíšku a my vedle tak je v klidu odpočívá a nic se neděje, ale jakmile odejdeme třeba jen ven na zahradu, štěká a vše co může roztrhá a to není vše - vyčůrá se a vykadí i přesto , že jsme s ním byli před odchodem venku abychom ho unavili a vyvenčili.
Samozřejmě,že jsme se ho snažili odnaučit to štěkání, ale bohužel marně. Na 100% že naše chyba to není protože už od štěňátka jsme se mu věnovali ohledně výcviku a stále věnujeme.
Trápí nás jen tahle věc jinak je to hodný pejsek, hlavně to je náš člen rodiny . Až se k nám do bytovky nastěhuje další soused, tohle nám trpět jen tak nebude, proto přemýšlíme nad protištěkacím obojkem, četla jsem kladné recenze, ale i tak bych chtěla vědět vaše názory .

Zajděte se zeptat nějakých instruktorů na cvičáky, jak se se psem zachází. Podobné hloupé výmysly jako jsou elektrické obojky atd., pusťte z hlavy. Ostatně, přítel mé kamarádky obojek psovi pořídil a ten se časem šikovně naučil polohu, kde to štěkání přece jen šlo :-) :-).
Druhá věc - máme psy a ještě se nám za ty roky nestalo, že bychom byli v nějakém pokoji a oni v jiném. Zajímavé... Pro psy je přirozené neustálé hlídání a kontrola teritoria. To si ten váš pes ve vedlejším pokoji čte nějakou napínavou knížku nebo...? :-)

20.7.2020 18:29

MDee napsal(a):
Stoprocentně souhlasim se Staffy.
Nevíte, co daný pes prožil a jaké dělá pokroky.
Učím nyní tyranou fenku a používanou na zápasy, byla zabavena bývalému majiteli a je v dočasce a nikdo si s ní nevěděl rady a na všechny útočila a chud3rku si ji předávali jako horký brambor.
Používám metody jako Břéťa a 100 % s nimi souhlasím. Jde o to aby vás pes respektoval a chtěl vás poslechnouta, aby pes pochopil význam povelu a pak už jen procvicujete a procvicujete. Povel se neříká nikdy 2x a po vteřině psa opravíte. A bohužel jsou tu i Bully psi, kteří jsou tvrdohlavější a musí se s nimi cvičit jinak než s Jorkšírkama.
Břeťu doporučuji a moc mu fandím, je to správný člověk, co zachraňuje psy.
I když to nevidíte, tak plno nehod se stane, když vás pes neposlechne. Včera jsem potkala paní, které auto srazilo psa. Nejenže přišla o to nejcennější, svého miláčka, musela ještě platit opravu auta 40 tisíc. Má myšlenka je v tom, kdyby pes poslechl vždy na první povel mohl by ještě žít...

K tomu se ani nepřiznávejte. Vychovat psa lze jinak než hrubostí.

20.7.2020 18:25

M4rt1n napsal(a):
Jen bych rád přidal svoji trošku do mlýna... Chápu lidi, kterým připadá jeho výchova drsná, ale na druhou stranu jsou to také z drtivé většiny ti, kteří k němu nikdy nechodili, ale všude se vykládá o kopání do žeber a bůh ví co ještě (to jsem u výcviku nějak nepostřehl)... Absolvoval jsem u něj "pouze" cca 6 měsíců, které mi neskutečne pomohli pochopit co od psa očekávám a co pro to musím udělat. Rád bych ještě podotknul, že zvířata mám raději než lidi. Nyní mám psa, kterému 100% důvěřuji, hlídá děti na zahradě a často ho musím vyhánět z postele a nebo z gauče. Břéťa je za mě absolutní profesionál, který prostě učí touto metodou. Samozřejmě chápu, že nemusí být vhodná na všechny pesany, ale pokud vidím, že ten můj funguje dokonale na odměny, tak asi nemám potřebu za Břéťou chodit... Na druhou stranu když mu třeba ten "úplatek" nedáte, tak se na vás třeba taky vy..re:) Pokud má majitel psa mozek (bohužel hodně z nich tuto věc postrádá), tak si umí dát 2 a 2 dohromady a vidí, jestli to funguje...

Mimochodem jsem mu obvzlášť vděčný i za to, že jsem se dnes v "pohodě" (bez pár šrámů se to neobešlo) ubránil nevychované devítiměsíční tibetské doze, která zkoušela kdo je tam pánem. Doporučil jsem Břéťu a doufám, že za ním půjdou... Jinak bude dle mého názoru pes na utracení

Ne na každého psa se hodí růžovej obleček a už vůbec ne rovnocennost ve smečce.

Bohužel se ale není čemu divit, když si v popisu plemene přečtete třeba toto: "Tibetská doga je velmi tvrdohlavá a má vlastní rozum. Je to sebevědomý pes, který v rodině vyžaduje rovnocenné postavení.Pokud je pes přesvědčen o své pravdě, často odmítne majitele poslechnout a tvrdohlavě si stojí na svém."

Jinými slovy, ať si 70kg pes dělá co uzná za vhodné???

Tak já jsem teda nějakého Břeťu neviděla, protože kdyby jo, pamatoval by si mě. Mám totiž opravdu radši psy než některé lidi, ale Vy to o sobě neříkejte, protože byste nemohl popsané metody uznávat. Chápu, že jsou takzvaně zkažení psi, ale nikdy, opakuji nikdy není možné k nim přistupovat tvrdě. Viděla jsem fotky psa po podobném převýchovném tvrdém režimu s krvavými šrámy na krku, byl to případ z Brna a nevím, nevím, zda se nejednalo o toho popisovaného člověka. Věřte mi, že stát se to mému zvířeti, vezmu bič a s "cvičitelem" bych se nemazala. Mně se to ovšem stát nemůže, protože ten mozek občas používám a nikdy bych nesvěřila svého psa do cizí péče, když u toho nejsem. Informace pro Vás, "Břéťova nadšence": pokud si pes tvrdohlavě stojí na svém, je potřeba Vaší větší trpělivosti a delšího času k věnování se převýchově. Nikoliv tvrdosti. Protože pak se jedná nikoliv o důvěru psa ve Vás, ale o strach, a ten se mnohdy projeví v novinových titulcích "pes pokousal svého majitele". Ještě svůj postoj přehodnoťte.

20.7.2020 18:15

AnimalsNat napsal(a):
Dobrý den,
uvažuji o koupi border kolie. Potřebovala bych poradit kolik času je jí potřeba věnovat. Máme dům se zahradou.

Kamarádka má velmi klidnou borderku, nicméně chce to hodně času se jí věnovat. Ideální je chodit cvičák, využít sousty her k zabavení psa. Borderka je velmi pracovitý pes, chce neustále plnit nějaké příkazy, takže nepočítejte s tím, že budete 9 hodin v práci, pak s ní oběhnete dvě ulice, řeknete sedni, lehni a bude to stačit. To opravdu ne. Je to úplně jiné vytížení než pro majitele nějakých kavalírů nebo čivav.

20.7.2020 18:12

Prosím o vaše zkušenosti, jak se chovají vaše fenky při hárání. Děkuji. Máme 3 fenky se sladěným režimem a je to velmi náročné :-).

20.7.2020 18:02

kaffewelwet napsal(a):
Dekuji za komentar, jiz jsme to resila s KVS, radi by nam pomohli, prave sepisuju zpravu na podatelnu, v priloze budou videa. Sem se mi je bohuzel nepodarilo nahrat. Po poslednim prispevku slecny vlastne opravdu nevim jestli je to offico vycvikar. Ano deje se to jiz nekolik let a nikdo s tom nic neudelal nikdy, i kdyz se to tykalo jejich vlastnich psu. Jednotlivci se tezko neco resi, ale my videli jak tak cca 15 lidi mlati hlava nehlava svoje pejsky. Mame videa a dozvidame se dalsi a dalsi zpravy, ani pani na KVS o nem nikdy neslysela, a ta ma myslim prehled o Brnenskych cvicacich. Jinak Breta neni dohledatelny na netu, lidi si jeho tel. kontakt predavaji jen osobne a z osobnich zkusenosti.

Víte, v nějaké super řešení moc nedoufejte. Paní na KVS udělá, co může (není toho asi moc) a tím to skončí. Když jsem kdysi upozornila na množírnu - a to už proběhla reportáž v TV) úřednice po mně chtěla pomalu i datum narození a rodné příjmení pachatelky... Že jinak nemůžou nic moc udělat. Obecně je ideální právní společnost, o tom není pochyb, ale někdy by neškodil náběh nějakých 3 dvoumetrových chlapů, aby podobným Břéťům upravili myšlení. Bylo by to rychlejší i efektivnější.

20.7.2020 17:59

lesnížínka napsal(a):
Ne, že bych se chtěla do tohoto nějak zapojovat, je mi z toho blivno, ale pokud se to děje, oficiálně děje, ví o tom plno lidí, proč mu tohle týrání psů prochází a ještě je pasovaný na ,,výcvikáře"?
Zadavatelko, předala bych video(kopii) policii s tím, že tam je podezření na týrání psů. Taktéž Veterinární správě.

No přesně tak.

20.7.2020 17:56

Správně byste ho měli nahlásit na příslušný úřad nebo nějaký odbor ochránců zvířat.