Peťa D.

Moje příspěvky

1.12.2017 15:05

scylla napsal(a):
Žerou zbytky a pečivo a nejsou podvyživení... myslete trošku, než se budete do ostatních navážet.

Podvýživa nezáleží na energetické hodnotě ani kvalitě žrádla. Pes krmený zbytky z jídelny může na pohodu trpět nadváhou. Dej si výchovnou facku. Víš co, dej si pro jistotu dvě.

1.12.2017 13:47

balisek napsal(a):
Daň z nemovitosti platíte vždy - ať jde o objekt určený k bydlení nebo podnikání. Koeficient pro jednotky určené k podnikání je od 1 do 1,5 dle lokality. Nicméně pokud podnikatel štěně v bytě jen předá novému majiteli, nelze ho považovat za prostor určený k podnikání. Když budu chovat rybičky a přinesu je zájemci v sáčku do kavárny, taky se kavárna automaticky nestává mým podnikatelským prostorem.

Jelikož se však jedná o uzavření smlouvy mimo provozovnu, vztahují se na ní specifické podmínky - např. možnost vrátit předmět koupě do 14 dnů bez udání důvodu.

Pokud jde o odvádění daní, ptáte se pořád dokola: Ano, příjem z chovatelské činnosti, který není jen příležitostní a / nebo přesahuje částku 30.000 Kč ročně, podléhá dani. Jinou věcí je jeho prokazatelnost. "Kešovky" z ruky do ruky bez smlouvy se prokazují těžko.

To máš pravdu. V kavárně také můžu sedět na internetu neustále (jako v bytě), zvedat telefon, domlouvat prodeje, návštěvy, předávat štěňata, vystavovat kupní smlouvy... to ano, ale v kavárně když dnes štěně neprodám, tak ho tam na noc nenechám, musím si ho vzít domů a to je oč tu běží. Že ty štěňata tam de facto X dní pobývají, než přijede kupec. Tedy je to prostor, kde se chovají, nejen "předají" novému zájemci. Je to jako obchod, který má skladové prostory jinde. Naskladní zboží, čeká na zájemce, prodá a jede pro další zboží.

1.12.2017 13:11

Edánek napsal(a):
..několik dní vzad tu rozvinula diskuzi ve smyslu zda jí nedožene berňák když nepřiznává kvantum štěňat s PP i bez PP, které produkují její rodiče a ona prodává ve svém vyšmajchlovaném bytě aby to zákazníci (zájemci) o štěně neviděli...pak se to stornovalo a nastolila toto... no já si první tři psy koupila jako štěňata na doporučení známých z chovných stanic, s kterými měli dobré zkušenosti, pejsek o kterého jsem na jaře přišla pocházel od dlouholeté známé a nynější štěně jsem si vybíral přímo ze stránek chovatelských stanic tohoto plemene a zadařilo se, padli jsme si s chovatelkou do oka a zjistili jsme že máme "společná" míst i známé a koníčky...štěně navíc bylo poslední z vrhu aniž bych tušila, že je to "ono", vytáhla jsem si ho z chumlu psů, a už ho nepustila, před půlnocí jsem si ho odvážela domů, narodilo se v den kdy moje fenka odcházela tam odkud není návratu

Množírna se rozkládá na ploše cca 400m (bývalý sklad) a štěňata se poté prodávají v bytě (aby samozřejmě nikdo neměl podezření, odkud ve skutečnosti jsou). Daň z nemovitosti určené k podnikání se tedy platí z obou objektů? Je možné k tomuto "zneužít" městský byt? No a za další: osoba, která prodává štěňata platí také daně, nebo se z toho dokáže "vykroutit" tvrzením, že to je jen taková bohulibá dobročinnost pro známé, kteří třeba nemají čas? smajlík

Aby bylo jasné, já nic proti nikomu nemám a ať si každý vydělává jak dokáže a jak ho to baví, proti gustu žádný dišputát, ale set sakra mi vadí lidé, co mají množírny a porušují zákony. Z lidi dělají blbce, prodávají s bohulibými řeči o tom, jak štěňátka milují a jak krásní pejskové to budou a přitom je vše jinak a všechny své "zákazníky" napálí.

1.12.2017 12:34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, mám to podobně. Taky mě toto téma baví.

Ovšem říkám si, že normální člověk, který pořizuje štěně si tak akorát řekne "ochranáři a jim podobné spolky jsou magoři, plácají kraviny, bůhví jak to s těma množírnama je" a pak sedne na net a vybere si první štěně na bazoši.
Celou dobu si říkám, jestli o toto Péťě nejde. Jestli nevlastní množírnu a nesnaží se zdiskreditovat správy o množírnách
Ale on je pravděpodobně jen troll, ovšem ta představa, že na konci drátu sedí cosi hermafroditního a děsně naštvaného je prostě přitažlivá.

Normální, neboli většinový (standardně smýšlející) člověk, je člověk neznalý praktikám množíren. Takový je "potravou" pro množírny. Jednohubka co přijde, vysají z něj love a s úsměvem ho ještě poprosí, aby určitě posílal fotky, jejich miláčka, protože jim na tom záleží :-D.

1.12.2017 10:58

sisi58 napsal(a):
To je tak, když někdo nedělá nic pořádného, nebo nedělá vůbec a 20 hodin denně visí na netu. Pak píše nesmysly posléze urážky a tak.
Člověče, běžte tedy něco nebo někoho zachraňovat někam do terénu, u PC nic nezachráníte a nezdržujte kravinami ostatní.

...jooooo, další prudce inteligentní adept, takže tebe dokonce zdržuji No nekecej :-D Tak to se ti omlouvám. Teď ti dám na chvilku pauzu na záchod, aby ses nepočural, ale honem zase zpět :-D

A jen na upřesnění, s urážkami jsem nezačala, to zdejší skupina trudomyslných.

1.12.2017 09:57

...a máme tu prvního adepta, co to ne a ne vstřebat :-D

Ano, změnu léků raději konzultujte s doktorem.

1.12.2017 09:17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moment, podle téhle logiky, pokud je velkochov na maso vpořádku, dejme tomu u brojlerů, protože evropané historicky vždy chovali a pojídali drůbež, pak chov psů na maso v Asii je naprosto vpohodě, protože tam je to historicky danné. Vlastně nejekonomičtější by bylo, kdyby se majitelé množíren přesunuli dejme tomu do Číny a část psů rovnou prodávali na maso a zbytek na mazlíky. A Péťovi to taky přestane vadit, protože v Ásii je to normální .

Už už jsem měla strach, že jsem to špatně napsala a nikdo to tady nepochopil, ale Vy jste to pochopil zcela správně. Mám radost. Ano, chov zvířat na maso je historicky dán a je nezbytný k našemu přežití. To jsou fakta, vegani sorry :) Nicméně chov zvířat pro peníze je dán jen lidským rozmarem. Jen fiktivní šaškec s řeči kolem o hledání svatého grálu. Pravdou však zůstává, že pokud se chovat pro peníze nebudou, nic se nestane.

Kdyby tu byl idiot, co by tuto myšlenku přeci jen měl problém vstřebat, pak jde o cíl. Chov zvířat kvůli jídlu má vyšší cíl než množení zvířat kvůli tomu, aby někdo nemusel chodit do práce, že ho to množení vlastně parádně baví.

Pěkný den přátelé.

30.11.2017 11:24

linduš napsal(a):
No nevím, ale ze zdejších jídelen žádné zbytky lidem odejít nesmí. prý nějaký zákon...
na jednu stranu opravdu nefandím množkám a chápu, že i přes hodně nešťastnou prezentaci s tím chceš něco dělat...dokonce chápu, že z nějakého důvodu chceš být inkognito a i když motáš pohlaví, je mi to putna...
nemyslím, že by tady někdo fandil množkám, spíš jsi je popudil tvým přístupem.
chápu, že se ti stav v množce nelíbí, ale lidi ti tu dali fakta (a tak to prostě je) a ty se s nima přeš, místo toho, aby ses s nima spřáhl.

divný přístup. nechápu, proč s tím děláš takové brikule.

Jsi bystrá. Růžena to sem napsala velmi pěkně už minulý týden. Oni mají strach, mají strach a žere je to. A to je dobře. Ne že bych takové problémy komukoliv přála, božínku to ne, ale těmto lidem ano. Napsat otázku politicky korektně, tak si všichni popláčou a za dva dny zapadne. Nebo jí napíšu jinak a nezapadne, strhne se kolem toho mela. Info získám tak či tak. Ostatně přišlo mi do zprávy hned první den po zadání dotazu. A ohledně mě samotné? Už ti někdo vyhrožoval? Není to nic příjemné. Nikdo neví o kterou množírnu jde, i když vím na sto procent, že oni to tu čtou a přemýšlí, zda se nepíše o nich, píše! Ale neví kdo jsem, neví nic, můžou se jen domnívat a já jim to rozhodně neusnadním. Pěkný den všem ;-).

30.11.2017 10:53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Končí to v granulích, to vím naprosto přesně.

Víš naprosto přesně, jak to chodí, přesto si ze mě děláš srandu. Marně tedy přemýšlím, proč bys měla mít důvod si ze mě utahovat, krom faktu, že máš také množírnu.

30.11.2017 10:50

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dost hystericky hraješ na city, takže pohlaví hysterie?

Když už přistoupím na tvojí hru, tak stejně je krmeno 80 procent psů. Před nedlouhou dobou 100% psů.
Schválně se podívej kolem sebe, kolik psů dostává zbytky a odpad z jatek by byl už jenom dobrá nástavba.
Za mého dětství ( a fakt se nepovažuji za starou) tak bylo krmeno snad 100% psů a žádný z nich neumíral předčasně nebo netrpěl podvýživou.
Nehodlám měnit krmení, ale už jsem vystřízlivěla z bezhlavého doporučování barfu nebo super granulí.

To vysvětli bodlině a jejímu příspěvku dnes v 09:40. Že by to krmení bylo špatné? To těžko, to by neměli štěňat jako máku. Že by psi byli podvýživení? To ani omylem. Ostatně jsi mi sama dala zapravdu :) jen o tom kolegyně bodlina a vlastně nejen bodlina ví totální kulový. Ale nastudované to bezesporu mají pěkně, asi ze zadní strany letáčku o royal cannince. Aby bylo jasné, krmení mají tak levné, že je v podstatě zdarma. Věřte nevěřte, váš problém. Ale krmení není podstatné, tam závady nevidím. Tedy krom etického faktu, že do něj melou i všechen svůj "psí" odpad (staré, zraněné, vadné, nemocné psi...), dobrou chuť všem :).

30.11.2017 10:37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak když jsi ten odborník, prozraď nám, kde by tolik zbytků sebrali ? Bodlina má pravdu, špatně živená fena umře nebo nic neurodí. Samec, ti jsou nanic, to je jedno. Ale feny ne.
Ten Royal zrovinka určitě krmí, to je levný šmejd všudezdejší.
Trávu ze sekačky jí psi dobrovolně i z nemnožírny, víš, chutná jim ten hnijící proces, dokonce je to prospěšné.
Hele, tyhlety nechutně bohatí množíci mají vůbec sekačku ? Nevymýšlíš si trochu ? Já mám zahradníka, ten je venku, ale můj pes je doma, takže vím určitě, že tu trávu nejí !
Šlo fakt o trávu ze sekačky ?
Vyzývám vás, zkontrolujte své zahradníky !

Školní i podnikové jídelny, drůbežárny, pekárny... kde myslíš, že končí odpad? Oni za likvidaci odpadu musí platit, když se odpadu můžou zbavit zdarma či za nějaký mrzký peníz, rádi se ho takto zbaví.

30.11.2017 10:14

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vím to, protože vím dostatečně o psech, jejich potřebách na výživu a jejich chovu. Prostě to není možné, ani kdyby Péti změnili(y) pohlavní 5x dokola. Fyziologicky. Ono podvyživené zvíře jaksi nezabřezává a pokud zabřezne, tak porodí malý počet slabých štěňat. Je to úplně opak toho, co člověk, jehož finance jsou závislé na množství vyprodukovaných pěkných štěňat, chce. I kdyby ses posral, ty blbe.

Víš houby, já to viděla. Takže tvým teoreticky naštudírovaným potřebám se jen ušklíbnu. Čti pozorně a nedomýšlej co jsem nepsala. Žádné zvíře není podvýživené. To jsis vymyslela. Napsala jsem jen toliko, že žerou zbytky a pečivo. Prostě ty nejlevnější věci, co je možné sehnat. Tvrdé staré pečivo, granule za devět kaček kilo, pomletý odpad z jatek, i obyčejnou trávu ze sekačky - ano trávu přimíchají do krmení a psi to žerou jak o život. A světe div se, psů má jako máku. Já to viděla a ty jen blbě kecáš, buď protože o tom houby víš, nebo protože máš také množírnu, tak si vyber která seš. Co by taky psi v množírnách žrali, royal canninku? Na to zapomeň.

30.11.2017 09:33

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně fascinuje, jak si někdo může myslet, že fena na zbytcích a starém pečivu zvládne 2x do roka štěňata :D

a tu povídačku, že se ti psi krmí uhynulými psy jste vzal(a) kde? od toho člověka, co viděl 3x tu bílou dodávku, co krade psy?

Mě fascinuje, jak může být někdo tak blbej. Diskuzí i o této množírně a jejich praktikách je dost a píšou do ní stejní trotlové jako ty. A v uplně stejném duchu, jak není možné chovat pejsky na pečivu a zbytcích. Odkud to ty můžeš vědět? Také máš množírnu a tak se snažíš zlehčovat a dělat si z toho velkou srandu? Jsi ubohá.

29.11.2017 15:14

pan Brouček napsal(a):
Ráda bych všechny ještě jednou zdvořile poprosila o příspěvky k tématu. Tedy co všechno musí taková množírnička pěkně na puntík splňovat, aby měli majitelé klidné spaní bez cvakání zadele?

Já bych rád neméně zdvořile upozornil vás, že téma se jmenuje "Likvidace množírny", a jediné otázky které v zadání padly, byly: "Dá se toto definitivně zastavit? Jak?".

Jen jsem nějak nepostřehl PROČ by se měla ta "množírna" zlikvidovat.
Rozhodl jste o tom sám/a, nebo máte nějaký výbor?
Nebylo by lepší zlikvidovat třeba nějaký kravín nebo prasečák?

Velká, velká sranda. No částečně máš pravdu, ale jen částečně, na určité niance je v tom však velký rozdíl.

Chov prasat na žrádlo je čistě přírodní záležitostí, kdy druh z vyšší příčky potravní pyramidy pozře nižšího "kolegu". V přírodě nic neobvyklé, i když samozřejmě velmi kruté.

Chov psů, kdy kdy životní prostor našeho mazlíčka se scvrkne na 2x2 metry mezi dřevotřískovými deskami, kálejíc si na pyliny nebo noviny pod nohy, kdy nikdy neuviděl a neuvidí slunce, nikdy se neproběhne natož po trávě, kdy křížené přerostlé feny se záměrně nakrývají menšími špičkovými psi, aby drželi linii a měly co nejvíc štěňat. Kde komplikovaný porod znamená smrt feny, za cenu ušetření na veterináře, kdy nemocné či vadné štěně stejně se zabije a pomele, aby skončilo jako potrava těm, kteří se narodili zdraví a měli to štěstí chvíli žít, ikdyž v mizerných podmínkách. Kdy psi jsou odkázáni na zbytky z lidské kuchyně a staré pečivo dostanou jen výjimečně. Kdy očkovací průkazy si majitelé vystavují sami a psi očkují prošlými vakcínami s pofiderním původem, opět aby vše bylo co nejlevnější. Kdy feny se ždímají dvakrát ročně a nikdy si neodpočinou. Že takové vysílení je enormní a skrátí jim to život nic neřeší, ony neproduktivní feny jsou stejně nežádoucí a opět je pozabíjejí a pomelou, aby skončili jako žrádlo pro jiné psi. O nějakém zaslouženém důchodu si každý pes může jen nechat zdát, kdo nevydělává jde z kola ven a sežerou ho jiní. Stále vám to přijde v pohodě? Že množírny za cenu minimalizace nákladů dělají hrůzné věci je všeobecně známé, ale až v momentě, kdy to uvidíte na vlastní oči, vám vběhnou slzy do očí a poznamená vás to strašlivým způsobem. Lidé jsou zrůdní, ale jen opravdové stvůry dokáží takhle trápit pro vlastní prospěch (peníze) jiné živé tvory. Že neplatí daně, poplatky a blbůstky kolem je pak už jen třešničkou na pomyslném dortu. Ty jsi to neviděl, ty jsi tam nebyl, víš o tom houby, ale děláš si z toho prču. Raději bych se s chutí stokrát narodil, jako to prase, než být jednou psem v množírně, která má ale renomé vyhlášené špičkové chovné stanici s perfektními webovými stránky a špičkovou pověstí milovníků zvířat. Jsou i zde...

29.11.2017 14:37

Všem patří opět velké díky za udržování otázky v popředí. Lidičky super, jsem nadšená.

29.11.2017 12:34

mamkamaria napsal(a):
Ja mám len pripomienku k Vašej vete:

neznáš mě, tak si podobné řeči ušetři.

Tak vždy reaguje niekto, s kým väčšina nesúhlasí. Ale poznáme Vás podľa Vašich príspevkov.

Ale běž ty amaterský psychologu :-D Máš štěstí, že sem zatím nedorazila možnost moderování diskuze, kde jako zadavatel bych tvůj stupidní příspěvek mimo téma smazal, aby nezasíral diskuzi.

29.11.2017 12:03

mamkamaria napsal(a):
Ja mám len pripomienku k Vašej vete:

neznáš mě, tak si podobné řeči ušetři.

Tak vždy reaguje niekto, s kým väčšina nesúhlasí. Ale poznáme Vás podľa Vašich príspevkov.

Proboha, no né :-D matka kvočna mě odhalila :-D Poznáš leda kulové, brácho. Nevíš kdo jsem, nevíš zda jsem muž či žena, nevíš ani odkud jsem, nevíš co mě vede k uvedenému, nevíš o mě lautr zhola nic. Jako psycholog amatér stojíš za velký pšouk, upřímně jsi mě rozesmála :-D.

29.11.2017 11:22

balisek napsal(a):
Umíte číst a rozumíte psanému slovu? V tom případě si najděte a prostudujte:
* Zákon č.246/1992 Sb., Zákon na ochranu zvířat proti týrání
* Zákon č.166/1999 Sb., Zákon o veterinární péči a o změně některých souvisejících zákonů
* Vyhláška č.21/2013 Sb., Vyhláška o stanovení podmínek při chovu psů a koček
* Předpis č.586/1992 Sb., Zákon o daních z příjmů
* Zákon č.89/2012 Sb., Zákon občanský zákoník


Dále řády pro členy ČMKU / FCI:
* Řád ochrany zvířat při chovu psů
* Chovatelský řád FCI
* Chovatelský řád pro příslušné plemeno (podle klubové příslušnosti chovatele)

Aspoň budete mít co dělat a přestanete otravovat s nesmyslnými dotazy, na které jste buď už odpověď dostal(a) nebo na ně odpověď není.

Dotaz jsem položila, abych se obohatila a zachránila desítky životů čtyřnohým stvořením. Prosím řeči o nesmyslnosti dotazu si odpusť, neznáš mě, tak si podobné řeči ušetři.

29.11.2017 09:27

balisek napsal(a):
Vážená paní či vážený pane Péťo, komerční činností je jakákoliv činnost za účelem vytváření dalších zpeněžitelných hodnot a to bez ohledu na to, jak bohulibé pohnutky za tím stojí. Např. moje práce mě baví a přesto - div se světe - chci, aby mi za ní můj zaměstnavatel dával peníze. Totéž platí o výdělečnosti nebo prodělečnosti. Budu-li provozovat prodělečný krám, do kterého budu akorát cpát prachy, pořád se jedná o komerční činnost.

Nebo snad hobby chovatele rozdávají štěňata zadarmo? Nebo hluboko pod cenou? Pokud je mi známo, standardní štětě z malochovu stojí +/- stejně jako standardní štěně z velké CHS.

Ať se Vám to líbí nebo ne, kvalitní chov plemene nepostavíte na jedné feně a dvou-třech vrzích z opakovaného spojení. Proto musí existovat i chovatelé, kteří si jako svůj cíl stanovili práci šlechtitelskou, ne mazlitelskou. Je to podobné jako např. v chovu koní. Jiný přístup bude mít člověk, který si "šolíchá" jednoho či dva koníky v soukromé stáji a jiný chovatel s určitým šlechtitelským cílem a programem. Ne že by koně neměl rád, jen jeho vztah k nim musí být o něco pragmatičtější. Není to pro každého a také proto takových chovatelů není mnoho.

Nicméně pořád mě není jasné, co chcete slyšet a o co Vám jde. Ano, množírny (ať bez PP nebo s) jsou špatně. Ano, vymahatelnost práva je leckdy problematická. Tak co kdybyste misto - jak Vy píšete - "číhání na netu", šla (či šel) dělat něco užitečného, např. pomáhat do útulku, inzerovat nechtěná zvířata nebo spoluorganizovat osvětovou činnost či veřejnou sbírku...

Balísku, balíšku...

Hobby chovatel bude provozovat svůj chov, i kdyby ho ze svých peněz měl sponzorovat.

Množitel má své mazlíky akorát na prachy.

-

Ráda bych všechny ještě jednou zdvořile poprosila o příspěvky k tématu. Tedy co všechno musí taková množírnička pěkně na puntík splňovat, aby měli majitelé klidné spaní bez cvakání zadele? Někdo tu na začátku psal rozpor s pravidly ČMKU, ví někdo další info? Dá se z toho vyvodit postih, případně jaký?

28.11.2017 15:43

linduš napsal(a):
Peťulko, mám. kdy a kde?
a nevím, jestli si můžu dát m+ch? páč chovám i vlastně i množím, jsem zmatena

Máš množírnu? :-D
.
.
.
.
...tak to máš, jak Růža říkala, půlky pěkně sražené, viď? :).


Hledáte zvířecího kamaráda?
Zdarma vám poradí
Veterinář online
Konzultovat s veterinářem
Veterinář online