remi

Moje příspěvky

5.11.2011 18:57

caniche napsal(a):
Mne tito lidé nefascinují, já jejich reakci očekávala :-). Jen jsem ve své naivitě doufala, že se ozve nějaký chovatel plemene, který pozná lhasu i ostříhanou (po skončení výstavní kariéry je také občas stříhají). To, že pes je kříženec, kříženec lhasy či lhasa bez PP, jsem tušila taky... Ohledně stříhání - škoda je ostříhat kvalitní zvíře s PP, které by mohlo vítězit na výstavách a přispět do chovu. Není mi dost jasné, proč se přispěvovatelé hroutí kvůli ostříhanému vořechovi :-). Ale zkusím majitelům navrhnout, atˇpsa vrátí do útulku, nejsou ho hodni, když takto nakládají s jeho srstí...Třeba ho pak adoptuje jeden z toho promile majitelů, kteří křížence a bezpapíráky nestříhají. Napěstuje mu na zem dlouhou srst, kterou pes při každém venčení pomočí a obohatí bodláky, prachem a městskou špínou. Případně mu pořídí kočičí WC, aby si srst venku nepoškozoval a budou ho balíčkovat a olejovat. Pes bude konečně štˇastný a já pak umístím na ifaunu jeho rozesmáté foto.

Dobře napsáno. Z takových kritiků si nic nedělejte. Pro tento typ psa jste zvolila střih dobře. Je to zajímavé a milé.
A to, že místo odpovědi na otázku se diskuse stočí úplně jinam, je dnes asi taková lidová zábava. Nakonec se nikdo nedobere ničeho a vlastní dotaz se rozplyne do neznáma.

4.11.2011 21:34

Mne zase fascinují lidé za každých okolností nesmiřitelně kritičtí a věčně kritizující.
Pejskovi to moc sluší a střih je zajímavý. Co je komu do toho co si kdo pořídí a jak s psí srstí naloží? Nejvíce kritizují ti, kteří dlouhosrstého psa nemají.

11.8.2011 07:35

Tak taky hledím na ty frizůry a nechápu, proč k ostříhanému tělu necháváte na hlavě tu " palmičku"? K takto ostříhanému psovi se dle mého soudu nehodí. Jaký máte názor vy ostatní?

10.8.2011 15:25

zuzina napsal(a):
Zadavatelce křivdíte. V jiném tématu se snaží najít majitele pro štěňata nějaké kříženky od nich z vesnice. A peníze z těcho štěňat chtějí s majitelkou feny použít na kastraci (nebo tak nějak). Takže si nemyslím, že by někomu něco záviděla. Spíš jí je líto tolika nechtěných psů v útulcích. A v tomhe jejím kroku jí fandím.

Tenhle její nápad, co tu napsala, je trochu naivní a absolutně nerálný, ale myslela to dobře.

Ano, to že se stará o cizí psy v nouzi je chvályhodné, ale i z dobrého úmyslu ( teď myslím ten nápad co zde napsala ), by vznikl jen bič na slušné. Je tolik psů všude, policie nestíhá vážné zločiny a vy si myslíte, že bude honit pejskaře? Vždyť zákony na vše okolo držení a chovu psů jsou, stejně tak jako ostatní zákony, tak je jen třeba je dodržovat a ti kteří za to odpovídají aby konali, když někdo spáchá přestupek. Je mi silně proti srsti zavádění jakýchkoli práv a povinností, tam, kde se jen jedná o slušnost a odpovědnost a taky zdravý rozum. Pak to zavání totalitou. Taky mi pochopitelně vadí neuklizené hromádky, agresivní psi na volno atd. . Mám malé psy a vím o tom všem své, nemyslete si. Přesto všechno bych taková opatření nám pejskařům nepřála. Je to pro většinu z nás koníček a relax,To, že nějaké procento vybočuje, s tím je třeba počítat a hnát k odpovědnosti je, ale ne ty slušné.

10.8.2011 13:56

roxy live napsal(a):
Dobrý den,

vzhledem k tomu co se kolem mě neustále děje mě napadá taková úvaha o psí revoluci.

Asi nejsem zdaleka jediná, které vadí množení psů bez pp a přeplněné útulky, to jak někteří majitelé nezvládají své pejsky a ohrožují tím bud je samotné nebo ty jiné, neuklízení po psech…..

Moc této problematice nerozumím a tak jen tak uvažuji co třeba by se s tím dalo udělat.

Myslím, že by bylo užitečné, kdyby např. strážnící městské policie měli u sebe na pochůzkách čtečku čipů a čas od času by kontrolovali jestli je pes čipovaný. V případě, že není majitel by dostal pokutu a pak nějaké doporučené vyzvání k očipování psa na které musí reagovat. Rovnou by mohli sledovat jestli majitelé uklízí po psech výkali.

Připojila by jsem se souhlasem k zavedení ,, řidičáků ,, na psa. Znamenalo by to pro majitele psů, že by musel absolvovat kratičkou zkoušku poslušnosti. Nejde o to, že pejsek dá packu ale hlavně aby byl ovladatelný a přiběhl na zavolání. Pes který toto zvládne by dostal známku s číslem, kterou by musel nosit na obojku ( i by jsem těmto pejskům dovolila na určitých místech běhat bez vodítka) Opět by jsem zde zapojila strážníky, kteří by pokutovali majitele bez ,, řidičáku,, Při zkouškách by majitel musel podepsat nějaké krátké poučení či školení, kde by dostal základní informace jako např. že psa musí mít na vodítku aby se nestávalo, že napadne jiného psa nebo naopak mu jiný vběhne do tlamy. Prostě taková krátká psí nauka. Řidičák by mohl mít platnost např. 6 let.

Určitě by se měli zavést velké výhody pro lidi, co si vezmou pejska z útulku. Např. že za něj nikdy nemusí platit poplatky a pejska mají již očipovaného. Třeba si pak spíše vezmou psa z útulku než pejska za pár kaček z netu a tím podporují množitelé.

Asi by to chtělo aby vznikl nějaký orgán, organizace, spolek (netuším) , který by se tímto zabýval. Myslím, že z vybraných pokut by mohl dobře fungovat. Nevím jak je to legální prodej pejsků bez pp občas si říkám, že jich je v inzerci tolik, že se snad nemohou všichni udat. Lidé by se na tento ,,spolek ,, mohli obracet a ten by se také zapojoval do hledání a řešení těchto případů.

Myslím, že když bude pořízení psa obtížnější třeba by to ty nespolehlivé či ziskuchtivé majitele odradilo a ti co pejsky chtějí toto omezení pochopí a naopak jej budou tolerovat a podporovat. Nechci zavést nějakou buzeraci ale pouze nastavit pravidla, jak se říká lepší něco než nic. Třeba si pak někdo rozmyslí jestli si nechá od kamaráda vnutit roztomilé štěňátko z nechtěného spojení které pak za rok skončí v útulku až začne překážet.

Budu moc ráda, když mě na tuto úvahu napíšete svoje názory. Prosím neslovíčkařte ale snažte se být objektivní. Přidat svoje názory, případně navrhnout jak dále postupovat . Budu nesmírně ráda když se tato diskuze bude odvíjet k tématu a ne k urážkám jak je to v poslední době časté.

Za vaše názory děkuji a přeji hezký den.
Karolína

Je to k ničemu. Jen sankce a obtěžování slušných pejskařů. Už vidím 70 letou důchodkyni jak chodí do kurzu, aby si na sklonku života mohla ješě dopřát ratlíka a nedusila se doma samotou. Navíc, pes není jediné domácí zvíře které člověk chová, které je nebezpečné a které může obtěžovat jiné lidi. Bylo by nespravedlivé, aby jen pejskaři měli takováto nařízení a ne chovatelé koček ( ti také produkují kočky bez PP a josu jich plné útulky, chovatelé papoušků, ti rovněž odchovávají a prodávají a navíc takový papouch pěkně dokáže rušit sousedy. Všechna hobby zvířata a také ta užitečná jsou na tom stejně. I beran nebo koza, kůň, jsou člověku nebezpeční) tak proč sankce jen pro pejskaře? O co vám vlastně jde, aby se zpřísnilo držení psa ( jen aby to pak nepostihlo i vás), nebo chov a prodej štěňat? Co je vám po tom, kdo a co odchovává a prodává, kupuje? Je to jen obyčejná závist, netolerance špehování a bonzování. Nic jiného v tom nevidím. Každý kdo má zisk podléhající zdanění, musí tu daň zaplatit. Jestli to někdo dělá, nebo ne, není vaše věc, ale věc finančního úřadu. Nechápu takové úvahy...to taky slídíte jestli soused co prodává vajíčka z toho platí daň?

3.8.2011 14:47

hyblerovahela napsal(a):
Opravdu jsou čistotní, člověka se drží takže navolno není problém. Mezi číňanem a peruánem je v povaze velký rozdíl.

Můžete prosím upřesnit ty rozdíly v povaze? Dá se s oběma naháčky srovnat i Am. bezsrstý terier? Ještě by mne zajímala srst peruánců, mají podsadu? Děkuji.

2.8.2011 14:23

Díky za info. Jak s čistotou? Prý např. čínští naháči mají dost problémy?smajlík

2.8.2011 13:32

Jsou nádherní!:-)Můžete prosím popsat jejich povahu? Tak trochu chrtí, nebo basenží? nebo " normální " pes?
Dají se pustit na volno, jak poslušnost a výchova? Lovecký pud? Učí se snadno, nebo potřebují k výcviku, nebo spíš k výchově jiný přístup než jiní psi? Díky.

22.3.2011 17:18

Jaksi nechápu smysl toho stříhání jorků, protože ty " nejhorší" partie, které se nejvíce zašpiní a zacuchají, na psech necháváte a ten kousek vyholeného hřbetu vám pomůže v čem? smajlík

28.11.2010 15:12

To je zapeklitá situace,nezávidím Vám. Člověk by rád viděl jak pes zlodějům natrhne zadek, ale naše zákony chrání jen lumpy. :-( Nemohl by pes třeba spát v tom zahradním domku? Co sklep, není tam chladněji? Asi nebude pes, zvyklý venku spokojený uzavřený kdekoliv, i když tam bude chladno. Nemáte nějakou terasu?

16.9.2010 08:40

Něco z borderáčka v sobě má. Je hezký.:-)

7.7.2010 21:27

Nejsem odborník, jen držitel harckého kanára. Ale ten náš postupně přestal zpívat úplně.Nepomohlo ani pouštění nahrávek.smajlík

12.6.2010 08:52

ladystaford napsal(a):
Doufam ze se toho nechytnou nasi INTELIGENTNI politici. Nedovedu si predstavit kdybych si po Argovi uz NIKDY nesmela poridit Staforda nebo jakekoli bojove plemeno. To mi pride jako diskriminace. Opravdu bych zavedla nejake dotazniky nebo psychologicke testy pro ty kteri by chteli takove plemeno. Dostali by potvrzeni ze jsou zpusobili vlastnit psa daneho plemene a ze vi jak snim zachazet. A ti kteri by psa chteli jan nato aby machrovali jaci jsou velci frajeri by proste meli smulu. :-)

Bojové plemeno?:-)) To jste myslím první majitel bojového plemene, který tenhle název použil...
Ale k příspěvku.
Je to drsné opatření, ale věřím, že mu muselo něco předcházet. Takže si to chovatelé zavinili sami. Nikdo nechtěl být soudný a objektivní při pořízení si těchto kapánek " jiných " plemen. Chovatelé upřednostňovali zisk před pravdivým informováním nových zájemců, před pečlivým výběrem nových majitelů. Psi se dostávali do nevhodných podmínek, k nevhodným lidem a průšvih je na světě. Dotazníky a testy nastávajících majitelů jsou k ničemu. Stejně jako zbrojní průkaz nakonec dostane kde kdo a stejně žádné testy nevyloučí případné zneužití. Stejně tak řidičský průkaz, taky lidi jezdí jak prasata. Takže co podle vás má dělat zbytek společnosti, který s těmito psy má negativní zkušenosti a bojí se jich? Nikdo tady nebyl schopen dát jediný účinný a schůdný návrh jak tohle řešit. Pejskaři si nemohou myslet, že zbytek nepejskařské veřejnosti jim bude cokoli tolerovat. Podle toho se je třeba chovat a zbytečně neprovokovat. Na druhou stranu mně, jako celoživotního chovatele taky hrozně štve, že pes nesmí udělat krok bez vodítka, ale lidé na kolech se beztrestně prohánějí mezi chodci a policajti jen přihlížejí. Že za neuklizené psí hromádky jsou docela vysoké sankce, ale kolem popelnic je binec na poblití, chlapi močí kde se jim zachce, opilci zvrací, atd.Všude čika a střepy. Ale jen na pejskaře se pořádají věčně hony. Měly by se ale za pejskaře postavit kynologické organizace, ale ty jak vidno spí a ne jen u nás..:-(

16.5.2010 06:56

Neobsahuje směs -"Divoké semena ", také pampelišku? Dobře jdou ale sbírat, usušit a uchovat na zimu semínka jitrocele. Ty pampeliškové taky, ale musí se dokvetlé, ale ne ještě zcela otevřené květy umístit do většího otevřeného sáčku, třeba i plátěného. Uschne to raz dva a jen zatřepete a máte je tam. Je to ale tak jen pro jednoho ptáčka, nedovedu si představit takto to sbírat pro větší hejno.:-)

2.5.2010 07:48

Dobrý den. Tyhle ovečky jsou moc hezké.:-) Taky by se nám hodila taková živá sekačka. Chtěla jsem se proto zeptat, kolik sena je třeba na jednu ovečku v zimě. Jaké obydlí je pro ně na zimu nejlepší a s jak velkým místem je třeba počítat. Děkuji

9.4.2010 16:56

assil napsal(a):
Tady přece nejde o to, co dělají cizinci u nás, petice se týká toho, co dělají v Koreji a tam si opravdu můžou dělat co chtějí a my nemáme právo jim do toho kecat. Vyjadřovat nesouhlas s tím, že jedí psy, mi přijde jako alibismus od národa, který vesele konzumuje prasata, krávy, včetně selátek a telátek, o jehňátkách a kuřátkách nemluvě, kterážto zvířata nebývají taky utracena pokaždé zrovna humánně, oni zrovna tak by mohli vytáhnout záběry z našich jatek nebo domácích zabíjaček a sepisovat petice, pro ně je pes to samé, co pro nás prase nebo kráva a to že zrovna v našem civilizačním okruhu se tak adoruje pes neznamená, že tuto v podstatě neškodnou úchylku bychom měli nutit někomu, kdo o to nestojí.

Všechno souvisí se vším. Není tady málo cizinců, kteří pocházejí právě z takových zemí, v kterých se tohle děje. Když nabudou vědomí, že tohle je tady prostě tabu,že v česku psy chovají pro radost, zábavu, leckdy i jako dítě, tak si tohle snad zapíšou za uši, Když to budeme schvalovat a dávat jim na vědomí, že tolerujeme tuhle jejich zhovadilost, budeme se za chvíli dívat na taková jatka všude. To, že potřebujeme ke své obživě i živočišné bílkoviny, neznamená, že musíme, nebo můžeme sežrat všechno. To bychom mohli za chvíli tolerovat i kanibalismus, maso jako maso. Pes je výlučné zvíře, je u nás ( ne jen u nás) chráněn mnohými zákony a předpisy, není povoleno pojídat jeho maso,používat kožešiny,není dovoleno bez příčiny psa ani utratit, ani na něm provozovat zákroky jako např.kupírování atd. Jatečná zvířata jsou v civilizovaných zemích taky chráněna zákonem proti týrání. Je možnost vše kontrolovat a zamezit špatnému zacházení. Jde jen o to, zákon dodržovat.

9.4.2010 16:37

assil napsal(a):
Vy víte, jak se mají psi v asijských restauracích? Jak dlouho jste tam byl, žil, jedl? Celkem by mě to zajímalo. Nebo jako většina zdejších holčiček soudíte z pár videí, která v nezměněném stavu kolují netem už asi 10 let?:-)
A co si asi pomyslí Asijci o nás, když zkouknou video z Evropy, jak se hází pes z mostu, zapaluje kočka, poštve pes na koťátko atd. atd.? Dle vaší logiky tyhle věci tady zvířatům děláme všichni a pořád, když to je k vidění na netu....:-)
A pak to dorazí někdo tím, jak naťukal pár písmenek do kompu a tím těm pejskům fakt ale tak hodně pomohl a má z toho dobrý pocit. Jo, není nad dobrý pocit, že těm psům to nijak nepomůže, to nevadí.
Zamyslet se nad tím, jak a jestli taková petice vůbec může pomoci, je asi nad síly většiny. Ono by pak taky mohli přijít na to, že jediným účinným prostředkem jak někomu pomoci, je zvednout zadek a jít něco dělat, a to se jim taaaak nechce... ťukání do kompu je jednodušší.
Si myslíte, že mě to nevadí, takové zacházení se psy? Vadí, ale ještě mi zbylo tolik offline mozku, že vím, že jedno video realitu nedělá a vše může být úplně jinak, že i kdyby to tak bylo, tak anonymní petice na netu je k ničemu a je to ztráta času se jí zabývat a že jediný účinný prostředek, jak něčeho dosáhnout, by bylo sebrat se a jet tam a tam změnit veřejné mínění a následně legislativu. I když teda vlastně pochybuju, že tady někdo ví, jaká je vlastně korejská legislativa týkající se zvířat. Možná bychom byli překvapení.

To bychom taky mohli, nebo měli mlčet k provdání malých děvčátek, obřízky, k trestu smrti za úplnou kravinu, mučení,otroctví a jiné věci které jsou u nás nepředstavitelné, Je mi jedno jaké má jaký národ zvyklosti, ale nebudu mlčet k tomu o čem jsem přesvědčena že není správné. Když se to bude neustále omílat , poukazovat na nesmyslnost a krutost, tak snad si to i tyhle národy uvědomí. Globalizace není jen o přesunu zboží, ale i informacích a kultivovanosti. K té by mělo patřit i vědomí, že i zvíře cítí bolest, že vnímá strach stejně jako my a pes je zvlášť empativní a na lidi navázaný. Co bych to byla za pejskař, kdybych nad tím mávla rukou a omlouvala to jiným mravem? Takovým názorem, jim vlastně jen přitakáváte.

9.4.2010 08:56

Takže vy s tím souhlasíte? Co jste za lidi? Co vůbec pohledáváte na téhle diskusi, nebo taky patříte mezi psožrouty?:-(
Malý český člověk, který si hrabe jen na svém dvorečku, aby se náhodou neznelíbil... O peticích na netu si myslím bohužel to samé, ale takhle bychom uvažovat neměli. My Češi vždy jak pitomci ctíme zvyky jiných národů a za svými si nestojíme. Dokážeme omluvit i to, co je u nás neomluvitelné.Pak se nemůžeme divit, co si tady jiná etnika dovolují.

9.4.2010 07:48

Myslím, že v tomto případě je na místě projevit nesouhlas. V celém kulturním světě je pes považován za přítele a pomocníka. Že ještě dnes nějaký národ se k těmto tvorům dokáže chovat tak barbarsky neznamená, že zbytek světa bude mlčet.Když budeme mlčet, budou si to vysvětlovat jako souhlas a pak se nemůžeme divit, že si i u nás zakládají psí jatka. :-(

9.4.2010 07:38

Dobrý den. Kdysi dávno mi jeden stařičký chovatel poradil jak se zbavit roztočů. Do bidla z černého bezu prošťouchnout jehlicí otvor a pak vyvrtat několik dírek. Roztoči se údajně během dne schovají v dutině a pak je jen stačí na rozžhavenou plotýnku vyklepnout. Uvádím to zde jen jako zajímavost, jak se kdysi bojovalo proti parazitům. Dělám to ale dodnes a vždy mám v kleci aspoň dvě taková bidýlka ( pro jistotu:-)) I kdyby to nefungovalo, mají ptáci aspoň zábavu.