reynolds

Moje příspěvky

19.2.2012 20:13

ach jo, zase má ten šílenec novej login, tzn. nový mail. Že to starému pánovi za to stojí takhle se ztrapňovat.

Pro p.Lauermanna: Tady se obhajovat nemusíte, tedy alespoň né před tímhle šílencem. On je prostě takovej, naštěstí ho tu už všichni znají a berou ho jako takové to zvířátko, které si chce hrát, tedy v jeho případě psát, pomlouvat a všechny utvrzovat pouze v jeho pravdu. Myslim, že pokud byste se chtěl toho ujmout i tady, tak to celkem vše rychle vyřešíte, moc příspěvků tu není, inzerce je poklidná a starého pána jste si stejně už nasral, takže hůř dopadnout nemůžete.

Mějte se Rey

11.2.2012 09:38

selmicka napsal(a):
Již se obhajovat nubudu. Poslední vysvětlení.

Vytrženo z kontextu.Co uvedl nicka rey.

s P. LAUREMANNEM jsem ráno hovořil v delším tel. rozhovoru.

Pro případné zájemce mužete celé vlákno umístit sem.Máme to prý řešit na kožešinách a ne na tera.
Pokud celý muj vymazaný příspěvek zveřejníte, ( CELÝ ne vytrženo z kontextu ) necht posoudí případný čitatel.sám.

Pokud v budoucnu budou protí mé osobě vedeny lživé kampaně ,,již se věci budou řešit jiným zpusobem.

Všem věrný Roman Navrátil:-)

Je tedy jasné, že lživé kampaně proti vám vedeny nejsou, protože se stále zapojujete, vyjadřujete a tak tomu bude i nadále. Nic z kontextu vytrhnuto není, je to poslední celý příspěvek p Lauermanna. Pouze jsem tam dopsal do závorek jména aby bylo vidět, kde vás citoval. Prostě jste si to na tera posral sám, on vás zabanoval, vám to došlo, tak jste mu dnes ráno volal. O příjemnosti telefonátu se zmiňuje na nemoderce. A když vy píšete, že řikal, že si to máme řešit tady, tak vás s největší pravděpodobností poslal do prdele, za což mu fandim. Nic jiného než hulvát nejste, ale to píšu vlastně dokola.
Pokud chcete dokázat, že nejste na tera zabanován, tak na moderce pod nickem anakonda001 založte téma, například o chovu hroznýšů, nebo co jste to choval dříve, vložte jednu fotografii ať je tedy vidět, kde je pravda.
Celé vlákno jsem ochoten sem vložit, ale ne na vaše výzvy, ale na výzvy vašich kolegů. Což si myslim, že se nestane, protože je zbytečné to tu zaspamovat, rád vám přenechám titul hlavního spamera.

mějte se Rey

11.2.2012 09:12

anakonda001 napsal(a):
Předčasně - opět lež douši viz. nemoderka tera ,kde jsem založil článek
Diskutujte slušně,pokuste se ,aby na ifauně.cz vládla přátelská atmosfera.

Nadpis je prvním pravidlem nemoder. diskuse - pujčil jsem si jej. - zájemci se mohou na tera podívat i se vyjádřit .Souhlasím,nesouhlasím.

Opět douša lře,zablokovaný jsem nebyl.

Nikoho jsem neurážel.

Selmicka RN:-)

( na tera používám anakonda 001 s plným svým jménem, ,dnes jsem jméno nepoužil )


Vstoupil jsem pro objasnění věci.

Dobrý den,

Jelikož jsem předpokládal, že po vymazání vlákna se tu bude "Robin" Roman Navrátil opět obhajovat, že se nic takového nestalo a že byl naprosto slušný. Tak z tohoto důvodu mám, tuto diskuzi okopírovanou ve wordu, chybí pouze poslední dvě reakce a to reakce p. Douši a chery. Jinak je text kompletní a nepředělaný.

Pane Navrátile: Na tera používáte nick ANAKONDA 001 a to je pravda a dnes jste ho nepoužil, stejně jako tomu bude v budoucnu, protože vám byl za urážky zabanován a to je taky pravda. Viz odpověď p. Lauermanna:

"Věřte,že na fora ifauny již nevstoupím." (Navrátil)

Možná se budete divit, ale to Vám věřím, alespoň ne pod tímto nickem. (p. Lauermann)

Patolýzalství si nechte pro své rodiče. (Navrátil)

Protože za toto jste si vysloužil BAN! A věřte, že pokud se zde objevíte pod jiným, zablokuji ho též!
Ostatní se doufám nebudou zlobit, když zde toto vlákno "snažícího se" rejpala nebude.
Nechávám zde do 22:00, pak mažu. (p.Lauermann)

Jan Lauermann


Pokud by kdokoliv chtěl okopírovanou diskuzi z fora ifauna, moderovaná sekce, tak ať mě kontaktuje na mail.

S pozdravem Robinovi vždy věrný Rey

3.2.2012 17:21

cherry1402 napsal(a):
Já si myslím, že ten jeho buldočí stisk zase tak pevný nebyl a když viděl, že mu teče do bot, tak se radši pustil a utekl.smajlík Ale neutekl daleko:-)), vetřel se opět k teraristům:-|. Ani se tam chudák nestačil ohřát a už ho admin smazal.smajlík:-). Ten má ale smůlu, že ho nikde nechtějí.:-| Asi jsou tam všichni ubožáci s komplexy a IQ houpacího koně, jako tady a nedokáží ocenit jeho lidské a chovatelské kvality.smajlík

na tera máme jiný problémy, anonymního charakteru a ještě aby tam vometával Navrátil, naštěstí ho admin upozornil a pak hned vyhmátnul a vymáznul, takže alespoň někde už doprudil. Stejnak je ta nemoderka o ničem. Buď se tam lidi ptaj na uplný kraviny, na který jsem přestal odpovídat už dávno, nebo si tam nadávaj, lepší je ji už ani nezapínat.

Rey

31.1.2012 21:14

:D

no comment

:D Rey

31.1.2012 18:24

chondro napsal(a):
Orosené čelo a opruzený zadek nemůže mit nikdo jiný než vy(doporučuji BATOLE)smajlíkNikdo jiný jako vy se tu totiž takhle neangažuje
a nesedí tu celé dny.Rolujte nahoru a počítejtesmajlík

Začátečníkum nepomáhate ,mizivá teměř žádná poptávka po vašich radách.Nebo ji tady někde vidíte?Pokud někdo napíše je obsloužen na slušné urovni jinýma.Vy jen dezinformujete nebo napíšete nějakou floskuli, to samé.



Hezký zbytek dne

Naprosto souhlasím. Jediné, co mě uklidňuje, že na pana Navrátila si každý rozumný člověk po přečtení pár vláken, tedy spíše jeho příspěvků udělá podobný názor jako my. Ostatně já taky přišel, viděl jsem a nestraně jsem se to snažil posoudit a pár jeho naprosto scestných příspěvků mi stačilo.

Nic jiného než hulvát a lhář to je.

Rey

30.1.2012 07:42

Přeji vše nejlepší panu Robinu Navrátilovi k jeho dnešnímu svátku, zejména pak mu přeji pevné lži, hodně natáhnutých kupců a aby se mu vyléčila ta hlava. Prostě vše nejlepší v jeho osobním životě a i v jeho "podnikání" a "vědecké činnosti" - křížení.
Mějte se Rey

30.1.2012 07:37

cherry1402 napsal(a):
V jiném příspěvku píšete, že odpovědi ze strany zoo jste se nedočkal ani po druhé reklamaci, a teď zase, že jste to tam s nimi probral při osobnímjednání. Tak kde je pravda?smajlík Netaháte nás náhodou všechny za nos?:-|

pěkně, jeden by si toho ani nevšimnul :) , máte ode mě :-), njn to je ono, když jednou člověk lže, tak to musí dělat dobře jinak se to provalí. Ale ona se to ta 55 letá praxe možná jednou naučí.

mějte se Rey

29.1.2012 14:40

selmicka napsal(a):
Dovolím si ještě jedem příběh z mé praxe nákupu šelem.

Již je tomu mnoho let,co jsem koupil z jedné nejmenované zoo v té době pár velmi vzácných koč. šelem a byl jedem z mála vlastníku v Evropě těchto predátoru.Po dovezení domu jsem je umístil do karantény ve své místnosti koček s vytápěním,větráním.

Avěak za 3 týdny začaly silné,vodové prujmy.Šlo to velmi rychle,kocour uhynul a pitva zjistila ,že se jednalo o silnou salmonelozu.Salmonelouza byla dovezena se zvířetem . V řádné reklamační lhuře jsem písemně ,doporučeným dopisem reklamoval kocoura v nejmenované zoo přímo k rukám ředitele s přílohou pitevného protokolu a zprávy vet. lékaře.
Odpovědi jsem se nedočkal a ni na druhou urgenci.
Řekl jsem si budi
š,stalo se ,příště budu chytřejší ( budu VYŽADOVAT vyšetření na salmonelu a již se to nebude opakovat.

Oželil jsem velkou částku s pocitem,že jsem alespon zasponzoroval ZOO.

Nezanevřel jsem na danou zoo,je jedna z těch ,která mi ráda šelmu prodá,pokud má volnou.

Pokud by tento článek z pracovníku zoo někdo četl,nemá býti výčitkou, ale ponaoučením pro věechny z praxe.Vžádném případě jse tímto článkem nesledoval osočení nejmenované zoo.



Takže směle nakupujte šelmy zpusobem,který uznáte za vhodné.


Praxe NADEVŠE a ne teorie některých autoru.Jedna paní povídala.


Takře tento příběh by označila autorka směšného panfletu a D. za lumpárnu a zoo označila ZA P O D V O D N Í K A ???

RN smajlík

Děláte si tu z nás prdel nebo jste to po sobě nečetl? Pokud je to, co jste napsal pravda, tak nejen, že jste hulvát, ale i naprostý hlupák a idiot. Nedotáhnout reklamaci do konce se ZOO? Tomu tedy silně nevěřím, že by vám neodepsali. Ale i kdyby jen to potvrzuje, že je vám naprosto jedno co kupujete a jelikož s tím šmelíte, tak já bych od vás naprosto nic nekoupil.

"Nezanevřel jsem na danou zoo,je jedna z těch ,která mi ráda šelmu prodá,pokud má volnou." - no ještě aby neprodala, když mají jistotu, že vy vezmete cokoliv a ještě je pak ani neotravujete s reklamací.

Přece když mě někdo natáhne, tak s ním příště neobchoduji, to jsou zkušenosti a ne to, že mi chcíplo zvíře na salmonelu, tak pro příště dělám rozbor na salmonelu u dalšího kupovaného zvířete.

Ta pravidla co napsala cherry mají naprostou logiku, dalo by se pravděpodobně případ od případu jeden nebo možná dva body vypustit a semtam něco dopsat, ale je to ucelené a dává to smysl, narozdíl od vás, vy jedna 55 letá praxe.

"Takře tento příběh by označila autorka směšného panfletu a D. za lumpárnu a zoo označila ZA P O D V O D N Í K A ???"
- tak tohle by pane navratile označil každý, nejen p. Juttnerová, nebo p. Douša, za lumpárnu a zoo za podvodníka.

Tohle je snad nejlepší váš příspěvek z celého vlákna, ten by si měl opravdu každý příchozí přečíst. Naprostý důkaz vaši hlouposti.

Rey

28.1.2012 18:25

chondro napsal(a):
Že by po odstranění Robina návštěvnost klesla se sice nabízí ale je otázkou.Otazkou kolik lidí je jeho přítomností natolik zhnuseno že tu raději nepíše ani nechodí.
Už jenom to že spamuje se vlákna kde se objeví stávají nestravitelná což konkrétně v tomto případě je i učelem jeho běsnění:-))

No já osobně jsem sem nepsal vůbec, řikal jsem si, že se mě to netýká, ale po tom co se odehrálo na tera, pokud jste to viděl, tak jsem se musel připojit. Aby mi někdo, kdo si vymyslí fiktivní osobu a založí X mailů aby si mohl založit x nicků kázal o morálce, tak z toho je mi opravdu blivno. Takže proto se již angažovat budu.

jo a ty příspěvky o omluvitelnosti jeho mentální absence, jsem samozřejmě zcela vážně nemyslel. Je jasné, že je to jen grázl, co se neumí chovat, po x letech na netu, urážení a nevím čeho ještě. Jen by si jeden řekl, že když se jedná o starší osobu, tak by měl mít určitou morálku, ale pravda je, že je asi jedno jestli je blbej mladej nebo starej, jen u toho starýho to hůř vypadá a né hned na to člověk přistoupí.

Mějte se Rey

28.1.2012 08:52

selmicka napsal(a):
Pouze jsem posunul


duležité příspěvky,¨mimo jiné ,které chtěli odsunout vysoko mimo zájerm.

Zde je i podstata vlákna .

Dobrá ráno,

chápu, že jste to odsunul, ale dal jste to již někomu ze svého okolí přečíst? A zeptal se ho jestl ije vše v pořádku?. Myslím, že je to jednoduchá otázka a na ni existuje jednoduchá odpověď. Jak říkáte ve Vašem věku máte na nějaký ten mozkový deficit nárok, myslím, že pokud uznáte, že se chováte nemorálně a pokusíte se s tím něco dělat, tak Vám každý odpustí. Protože, stejně jako má dítě nárok, na odpuštění za lumpárnu, tak má i starý člověk nárok na odpuštění za částečnou či uplnou zdravotní nezpůsobylost a to v jakémkoliv způsobu.

Opravdu to dejte někomu přečíst.

S pozdravem Rey

27.1.2012 23:18

selmicka napsal(a):
Musím ještě sdělit,že ač mám k panovi Doušovi mnoho výhrad,které jsem tu napsal,za těmi si stojím,musím mu sklonit poklonu poněvadž jako první a jediný reagoval i přijatelně.Je potřeba si i nepřátel vážit.To,že jste tu i vystupoval pod svým jménem Vám připisuji ke cti a za to máte u mě plnný obdiv.Možná,že o něj nestojíte,tak jako o podanou ruku 4 x. Věřte,nevěřte jsem starý a zkušený dědek a zkušenosti v řídící práci s lidmi 38 let, pominu ,že mi koníčkem je psychologie a mám rád skutečně lidi a nemálo lidem jsem za tu dobu pomohl , jak ke kariře,penězum i lidsky.Za tu dobu a zkušenosti životní si umím vážit i silného a vytrvalého nepřítele. Co jste tu o mě psal je na usudku čtenářu. Je pravdou,že i z nepřítele se muže někdy stát přítel.Netvrdím,že je to náš případ. .Ale i takový případ se mi stal.

Vážím si toho ,že jste vystupoval i pod svým jménem.Nikdo tu to nedokázal jen Vy a já.

I tak Vám přeji hodně uspěchu a hlavně zdraví.

Již se odmlčím,podstau všeho jsemm sdělil a počkáme na pana Šacha.

Pěkný den :-)smajlík

RN

pane Navrátil,

neberte to ode mě nijak ve zlém, ale podle mě jste vážně zralý na na lékařskou pomoc. Teď to myslim opravdu v dobrém. Tohle přece neni normální. Mám o vás jistý druh starosti. Než to odsoudíte, tak se nad tím prosím zamyslete, případně dejte toto vlákno přečíst, někomu ze svého okolí (rodině) ať Vám dá objektivní názor.

Mějte se a přeji brzké uzdravení

Váš oddaný Rey

27.1.2012 08:09

No a co na to pan "Mendel" Navrátil? Že by nějaká chybka ve výpočtech? Celkem bych rád nějaké vyjádření a samozřejmě tu petici pro podpis :) . Ale spíš předpokládám, že sem začnou psát fiktivní uživatelé o spokojenosti z nákupu u pana Mendela, pardon u pana Navrátila, jeden si na to hned zvykne. A nebo, že by zase to spiknutí? ... To se myslím brzy dozvíme.

Mějte se Rey

26.1.2012 10:51

cherry1402 napsal(a):
Byla jsem první, komu pan Šach zmíněnou petici dovezl osobně k podpisu a její kopii mám taky uschovanou. Dle těch podpisů je zřejmé, kolik má Navrátil mezi chovateli přátel a jak ho mají rádi:-|, bylo to už před pár lety, počítám, že kdyby někdo sepsal dnes novou petici, tak by byl sezmam podepsaných nejméně trojnásobný.:-))

Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu

Rey

21.1.2012 20:24

doutrklars napsal(a):
Pane kolego , jestli Vás mohu poprosit, věnujte tomu ten čas a koukněte taky na nemoderovanou diskusi zde i o pár let naspět cca o 2 roky věnujte pozornost i ip adresam , to se teprv pobavíte ,to je počtení , ani spát nepujdete:-))

no jen jsem se zběžně mrknul a je to pěkný, stejně se mi nejvíc líbilo, jak na tera kázal o slušnosti a přitom je to mistr nad mistry, co se týče změn Ip, zakládání loginů a tedy i mail adres, atd.

Myslím, že má potenciál, ale špatně ho využívá.

Rey

21.1.2012 18:50

doutrklars napsal(a):
Tak pane Rey a tet se podrobíte důkladné lustraci , nakonec na Vás udělá rozbor psychiatr ,pana Navrátila kamarád / nebo je to ošetřující lékař tet nevim abych to nepoplet/ , ale nebojte prošli jsme si tim všichni , je to zas jen pro půpobavení:-)

dík za podporu, věděl, jsem už od prvních okamžiků kdy jsem si četl jeho příspěvky poprvé , že jednou ty prsty dál od klávesnice neudržim a budu v tom taky. Ale jak píšete je to hlavně pro pobavení :) smajlík

21.1.2012 18:41

selmicka napsal(a):
Pane rey,Vám ještě odpovím,poněvadž se po mém ukončení začínáte nějak množit.

Píšete jak jste rád,že jsem Vás odkázal na ten web a zjistil jste ,že tam je i tera sekce.Velice Vám přeji,že jste našel co jste hledal.
Dovolím si podotknout,že jste zřejmě člověk velmi vysokého vvěku a zřejmě trpící aljzhajmrem.Poněvadž jste na jmenovaném webu inzeroval mimo jiné nepř: 7.11.2010 21:30 Prodám: Morelia viridis ( pozn: dříve chondopyton viridis )
nebo ,že by jste zapomněl,že zde již vystupujete pod chodro,burundi a mnoho jiných nicek a IP ?

Dovolil jsem si Vám tuto skutečnost připomenou,přeci jsem se do strýčka googla jukl.Tak veselou zábavu na muj učet.Apropo při ukončení jsem se zmínil, že nebudu reagovat,ale nelze než udělat vyjimku a uvest vše na pravou mír u,když po dobu 2 let tu rey nebyl a naráz se v šude rojí.

Tento čin nicky reje - mluví o jeho charakteru - že se diví jak se diví nad tím webem,kam vesele inzeruje nejméně od roku 2010


Tak se bavte jako další anonym.

Moc zábavy

Již nebudu muset reagovat,zřejmě splodí , daší chondry,burunduky,reye a buhvi co dalšího,aby mě vtáhli zpět.

proto jsem sem vstoupil,abych to osvětlil. smajlík

RN

pane Navrátil, leč jsem nechtěl se s váma nijak zaplést do diskuze, ale vy jste mě prostě vtáhnul, možná že z toho důvodu, že si s vámi nikdo nepovídá, nevím není to můj problém.
Starý člověk nejsem pokud si dobře pamatuji, tak na tera jste mě označil, tak, že vy jste byl v tera, když já ještě tahal kačera. Nevím kolik vám je a je mi to jedno, nicméně jsem dle vás alespoň o generaci mladší. žádnou poruchou netrpím a i kdyby ano, tak vám do toho nic není. To že jsem tam vlezl do tera sekce jsem zapomněl, Můj poslední přispěvek se týkal pouze té části o šelmách, nevěděl jsem, že je i něco nadřazeného tomu. Což si myslím, že jasně vysvětluje můj přehmat s tera sekcí ze které se vyklubala sekce ostatní. Na váš popud jsem si také vygooglil patřičné indicie a ejhle, máte pravdu je tam tera sekce a poměrně velká. Také to vysvětluje můj problém se založením účtu na můj tera mail, jednoduše proto, že tam již účet mám, nyní mám tedy dva a v následujících dnech poprosím o smazání jednoho z nich. Nikdy jsem se nikde nevydával za nikoho jiného, jako vy. mám pouze nick Reynolds, případně Rey, nic víc. Kolegu Chondro neznám osobně, ale jeho nick se na tera poměrně hodně vyskytoval, takže počítám, že se jedná také o jednu osobu, kolegu burundi na kterého taky poukazujete neznám vůbec.

Nyní mi dovolte malou analýzu situace. Pokaždé když se zde na fauně na kožichách založí nějaké téma, tak na něj většinou smysluplně zareagovala Chery, na kterou vy máte alergii, pravděpodobně z toho důvodu, že je poměrně bohatá a to co dělá dělá dobře a vy se nezmůžete na nic jiného než na závist. Což je smutný. Případně zareaguje pan Douša na kterého také okamžitě kontrujete. Z každého zajímavého vlákna uděláte tedy naprostý paskvil, ptž pak povoláte armádu robinů a stane se z toho něco, co lze nazvat opravdu jen hromadou sraček.

Také si myslím, že jste pořádný hulvát, který když neví kudy kam, tak začne útočit na věk nebo pohlaví daného člověka, což je opravdu ubohé. Možná kdybyste zjistil, že jsem černej, tak mi začnete nadávat i do cikánů.
Jednoduše řečeno, kde končí rozum, tam nastoupí svaly.

Myslím, že byste se nad tím měl zamyslet, ptž já si na vás jako nezávislý člověk názor udělal jen po přečtení pár vašich příspěvků a myslím, že nejsem sám.

Pokud tedy nechcete vypadat před každým za naprostého ignoranta a blbce za jakého se alespoň zatím prezentujete, tak vám opravdu radím změňte své chování.

Berte to pouze jako radu a než na to budete reagovat, což vím že budete, tak si to raději dvakrát přečtěte, pokud vaše odpověď nebude mít smysl, tak na ni já reagovat nebudu. Pro reakci prosím použijte jeden z následujících nicků: rys, selmicka, r.navratil, robin, anakonda001, horskylev, jaguaridae, rrys - ty ostatní by mě mohli zprvu zmást.

Děkuji vám
váš oddaný rey

21.1.2012 16:19

reynolds napsal(a):
Zdravím,
celkem mě překvapilo a mile potěšilo, že je tam i tera sekce. Rád se něco dozvím o šelmách a tady jsou bohužel kloudné diskuze, tak cca do roku 08, pak se tu začal množit robin a jemu podobní kloni a z každé zajímavé diskuze udělal nic neříkající vlákno - bohužel. K "individuu" se vyjadřovat nebudu, nebo že bych to již udělal? Teď nevím.

Mějte se Rey

tak jsem se překouk je to ostatní, ale i tak tam je trochu od tera.
RV

21.1.2012 16:00

doutrklars napsal(a):
A co říkáte, já myslim, že je to tam slušné, hlavně co se chování týče, samozřejmě že se to tam jisté individuum občas snaží nabourat ale včas je smáznut a je tam pohoda a prostor věnovat se chovatelství:-)

Zdravím,
celkem mě překvapilo a mile potěšilo, že je tam i tera sekce. Rád se něco dozvím o šelmách a tady jsou bohužel kloudné diskuze, tak cca do roku 08, pak se tu začal množit robin a jemu podobní kloni a z každé zajímavé diskuze udělal nic neříkající vlákno - bohužel. K "individuu" se vyjadřovat nebudu, nebo že bych to již udělal? Teď nevím.

Mějte se Rey

20.1.2012 21:08

jinak pokud by se někdo již zaregistroval na toho captaina, tak bych to měl v mailu a tam to taky nemám. Tak by to měla být asi jen nějaká technická chyba.

Mějte se a ještě jednou dík za ochotu
rey


Hledáte zvířecího kamaráda?
Zdarma vám poradí
Veterinář online
Konzultovat s veterinářem
Veterinář online